>
Ontvangen bedankjes 349
Nao Väöre schreef : Helaas zijn we Nathan een groot aantal wedstrijden kwijt (4 waarvan 1 voorwaardelijk).
Goed het was een pittige overtreding, maar 4 wedstrijden vind ik wel erg veel. Zal wel te maken hebben met zijn bepaald niet vlekkeloze "strafblad".
Punker73 schreef :
Nao Väöre schreef : Helaas zijn we Nathan een groot aantal wedstrijden kwijt (4 waarvan 1 voorwaardelijk).
Goed het was een pittige overtreding, maar 4 wedstrijden vind ik wel erg veel. Zal wel te maken hebben met zijn bepaald niet vlekkeloze "strafblad".
En daarbij vond ik hem in het interview achteraf ook niet heel slim .... hij deed het allemaal af met een lach en een "het hoort er een beetje bij"mentaliteit.
Jacques schreef : Ik snap niet waarom Rutjes een zwaarder strafvoorstel krijgt dan Amoah. Ik vond dat vrijwel precies dezelfde overtreding namelijk.
Sandro schreef :
Jacques schreef : Ik snap niet waarom Rutjes een zwaarder strafvoorstel krijgt dan Amoah. Ik vond dat vrijwel precies dezelfde overtreding namelijk.
Rutjes stond al op scherp wat betreft gele kaarten in tegenstelling tot Amoah.
Sandro schreef :
Rutjes stond al op scherp wat betreft gele kaarten in tegenstelling tot Amoah.
Misschien is het meten met twee maten, zonder dat ik Calimero gedrag wil vertonen, maar dit soort straffen zie je niet zo snel bij "grotere" clubs en onbewust noem je iets ( "strafblad").Nao Väöre schreef : Helaas zijn we Nathan een groot aantal wedstrijden kwijt (4 waarvan 1 voorwaardelijk).
Ja, ena ls het bestuur hem er nog een paar wedstrijden bij doet, dan naaien ze zijn medespelers en de supporters zeker niet? Tsjongejonge.Lambik schreef : Wat een ongeloofelijke EZEL !! Bestuur doe er nog een paar wedstrijden bij van de club. Deze jonge naait zijn medespelers en supporters.