Nathan Rutjes

08 okt 2013 09:31
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Nathan Rutjes #181

Nao Väöre schreef : Helaas zijn we Nathan een groot aantal wedstrijden kwijt (4 waarvan 1 voorwaardelijk).
Goed het was een pittige overtreding, maar 4 wedstrijden vind ik wel erg veel. Zal wel te maken hebben met zijn bepaald niet vlekkeloze "strafblad".

En daarbij vond ik hem in het interview achteraf ook niet heel slim .... hij deed het allemaal af met een lach en een "het hoort er een beetje bij"mentaliteit.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
08 okt 2013 11:45
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #182

Punker73 schreef :

Nao Väöre schreef : Helaas zijn we Nathan een groot aantal wedstrijden kwijt (4 waarvan 1 voorwaardelijk).
Goed het was een pittige overtreding, maar 4 wedstrijden vind ik wel erg veel. Zal wel te maken hebben met zijn bepaald niet vlekkeloze "strafblad".

En daarbij vond ik hem in het interview achteraf ook niet heel slim .... hij deed het allemaal af met een lach en een "het hoort er een beetje bij"mentaliteit.

Sorry huur, meh wat wèlste daan?? Nathan Rutjes pas qua voetbalmentaliteit perfec in 't reijke Theo Laseroms (veur de aw garde), John de Wolf, Hans Kraay jr, JP de Jong. Voetballe mèt passie en soms euver 't rensje. Dat huurt d'r gewoen bij.
Tot 'n jaor of 15 geleie kreegste hei hoegoet 2 wedstrijde veur, en dan sjat 'ch 't nog ruim.
Nein, in 't voetbal anno 2013 weurt medein gedoon esof'ste daan crimineel bis...
Passie en strijd op 't veld weurt zwoer oonderdrök. Iech veurspel uuch: Euver 'n jaor of 2 moote speulers veur dit soort euvertreijinge 'n cursus ''zelfbeheersing'' volge. :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop, Och jeh
Discussie gesloten.
08 okt 2013 12:20
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #183
Aanklager stuurt vier schikkingen

Er zijn ook schikkingen verstuurd naar:

-Nathan Rutjes (MVV Maastricht): 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk, met een proeftijd van een jaar, vanwege ernstig gemeen spel jegens een tegenspeler (Fortuna Sittard - MVV Maastricht, 4 oktober 2013)

-Dick Voorn (assistent-trainer MVV Maastricht): 1 wedstrijd, vanwege het bij herhaling in woord en/of gebaar te kennen geven het niet eens te zijn met een beslissing van de arbitrage (Fortuna Sittard - MVV Maastricht, 4 oktober 2013)

Voorn heeft tot maandagmiddag 17.00 uur de tijd om te reageren. Aangezien het schikkingsvoorstel van de aanklager voor Rutjes later volgde, heeft de speler tot dinsdagochtend 11:00 uur de tijd om te reageren.

www.knvb.nl/nieuws/31895/aanklager-stuurt-twee-schikkingen
Discussie gesloten.
08 okt 2013 12:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #184
Ik snap niet waarom Rutjes een zwaarder strafvoorstel krijgt dan Amoah. Ik vond dat vrijwel precies dezelfde overtreding namelijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjop
Discussie gesloten.
08 okt 2013 12:47
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #185

Jacques schreef : Ik snap niet waarom Rutjes een zwaarder strafvoorstel krijgt dan Amoah. Ik vond dat vrijwel precies dezelfde overtreding namelijk.

Rutjes stond al op scherp wat betreft gele kaarten in tegenstelling tot Amoah.
Discussie gesloten.
08 okt 2013 13:12
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #186

Sandro schreef :

Jacques schreef : Ik snap niet waarom Rutjes een zwaarder strafvoorstel krijgt dan Amoah. Ik vond dat vrijwel precies dezelfde overtreding namelijk.

Volgens mij heeft dit er niks mee te maken en blijft hij gewoon op scherp staan wat betreft de gele kaarten. De direct rode kaart staat hier helemaal los van. Afgezien daarvan snap ik ook niet waarom hij een zwaardere straf krijgt t.o.v. de fortunaspeler die een vergelijkbare overtreding beging. Waarschijnlijk speelt zijn reputatie als "kaartenpakker" hier toch mee.
Discussie gesloten.
08 okt 2013 13:13
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Nathan Rutjes #187

Sandro schreef :

Volgens mij blijven die gele kaarten gewoon staan...?
De wedstrijd tegen ADO doet hij dan ook niet mee of betreft dit alleen Jup-wedstrijden

Ik dacht rood was normaal 1 wedstrijd geschorst zijn.
Ik vind dit een tamelijk hoge straf (vorig jaar had Nathan geloof ik geen enkele rode kaart.... dus dat verleden valt wel mee).
Tja als je als schiedsrechter een klub wilt benadelen moet je vaak geel geven (en evtl rood).
Deze schorsing gaat ons meerdere punten kosten :(
Discussie gesloten.
08 okt 2013 13:47
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #188

Behalve dan dat Nathan het in het vuur van het spel deed i.t.t. Amoh.
Bij laatst genoemde was er duidelijk sprake van een overtreding met voorbedachte rade.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Sjop
Discussie gesloten.
08 okt 2013 13:57
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #189
Laten we de discussie over de strafmaat maar staken:
Nathan heeft het schikkingsvoorstel geaccepteerd.

Rutjes akkoord met straf

Nathan Rutjes van MVV moet voor straf drie wedstrijden aan de kant blijven.

Voetbal
Van onze verslaggever

De middenvelder accepteerde dinsdagmorgen het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van vier duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk. Rutjes krijgt de straf voor ernstig gemeen spel jegens een tegenstander in de derby van afgelopen vrijdag tegen Fortuna Sittard.

Aon de géng
Discussie gesloten.
08 okt 2013 13:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #190

Misschien is het meten met twee maten, zonder dat ik Calimero gedrag wil vertonen, maar dit soort straffen zie je niet zo snel bij "grotere" clubs en onbewust noem je iets ( "strafblad").
Dit is de eerste rode kaart ooit die Nathan kreeg en al wil ik de actie niet goedpraten ( hij trouwens ook niet),
maar voor iemand die al sinds 2005 ( 8 jaar!) actief is als prof en nu zijn eerste rode kaart krijgt,
is dit een behoorlijk zware straf....
Vooral als je nog eens bedenkt dat hij na het "uitzitten"ervan, bij de volgende gele kaart weer een schorsing aan z'n broek krijgt
( vanwege het totaal aantal gele kaarten dit seizoen). De bekerwedstrijd telt trouwens ook me als geschorst, dus in principe is hij er al over een dikke week weer bij.
Discussie gesloten.
08 okt 2013 14:04
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Nathan Rutjes #191
Wat een ongeloofelijke EZEL !! Bestuur doe er nog een paar wedstrijden bij van de club. Deze jonge naait zijn medespelers en supporters.
Discussie gesloten.
08 okt 2013 14:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nathan Rutjes #192

Lambik schreef : Wat een ongeloofelijke EZEL !! Bestuur doe er nog een paar wedstrijden bij van de club. Deze jonge naait zijn medespelers en supporters.

Ja, ena ls het bestuur hem er nog een paar wedstrijden bij doet, dan naaien ze zijn medespelers en de supporters zeker niet? Tsjongejonge.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
Discussie gesloten.
08 okt 2013 14:16
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Nathan Rutjes #193
Wat mij betreft mag hij een boete krijgen van het bestuur, de tackle was schandalig en zeker onnodig. Je spelers op scherp zetten kun je ook op een andere manier doen. Ondertussen mist Rutjes weer een aantal wedstrijden net zoals vorig jaar, maar krijgt hij wel gewoon betaald. Begrijp me niet verkeerd, felle duels en een gele kaart hier of daar is echt geen probleem, maar als je je structureel 'misdraagt' en je teamgenoten, bestuur en supporters benadeeld, dan hoort daar een straf bij. Jammer want ik denk dat een speler als Rutjes echt van onschatbare waarde is voor MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver
Discussie gesloten.
08 okt 2013 14:29
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Nathan Rutjes #194
Wat een gezwets. Kan gebeuren, hij is niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn. Hoort nou eenmaal bij het spelletje. Lig dus niet te mauwen over de regels, doet Rutjes ook niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, les rouges blancs, Sjop
Discussie gesloten.
08 okt 2013 14:53
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Nathan Rutjes #195
Een forse straf maar een klein offer voor het winnen van de derby :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Sjop
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden