Nathan Rutjes

11 juli 2012 23:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nathan Rutjes #46

Danny1983 schreef :

houtengerard schreef : :blink: google maar niet verder....

Dat beloofd niet veel goeds dat heeft hij vanavond wel laten zien.
Hopen dat trost het eruit krijgt..


Iech waor ouch al aon ut google, de vins gein totaaleuverziech , mer zoe bitsje eedere wedstrijdverslaag steit wel tot heer 'n kaart heet gehad.
Jaozeker kreig Trost dat deroet, wet geer nog wieveul kaarte Daemen heet gehad en wieveul naodat Trost is gekome?
Dat geit um beij deze jong ouch lugke!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
11 juli 2012 23:17
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nathan Rutjes #47

pepernoot schreef : Vergroot toch niet alles meteen zo :sick: Beter 1 rode kaart in een oefenwedstrijd dan tijdens de competitie ;)
Als een nieuwe speler een penalty mist ga je dan ook zoeken hoeveel hij er ooit gemist heeft? 2007.. kom op zeg!


Daar heb je gelijk in. Maar er moet iets mis zijn met deze speler, het is te mooi om waar te zijn en ook nog eens voor drie jaar. Ik heb zelfs 'de bok' niet het woord 'halve' horen roepen. Sorry dus voor mijn achterdocht. ;)

Ik hoop dat we niet hetzelfde scenario gaan meemaken tegen Helmond Sport komend seizoen. Ik hoop dat deze jongen een goede verdedigende middenvelder wordt, die kapsones achterwegen laat.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 23:20 11 juli 2012 23:21 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Nathan Rutjes #48
Kom op hé laten we nou niet overdrijven. Het is een gifkikker dat was al bekend toen MVV hem haalde. Bij oefenwedstrijden in België heb je altijd van die rare kwibussen die deze wedstrijden leiden. Wel moet hij natuurlijk naar Trost luisteren als deze aangeeft dat hij rustig moet blijven. Bij Sparta heeft hij in 92 wedstrijden 21 gele kaarten gehad (een keer 2x geel dus rood), wil dus zeggen dat hij om de 4 wedstrijden een gele kaart krijgt. Vrij veel maar betekent dat hij net 1 a 2 keer geschorst zou zijn per seizoen. Je kan nou wel gaan googlen na allerlei verslagen van 2e elftal verslagen maar dat heeft allemaal geen zin. Ben in ieder geval blij dat hij erbij is, denk ook dat hij een publiekslieveling gaat worden.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 05:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nathan Rutjes #49
effe wat positiefs dan

www.nathanrutjes.nl/

Nathan Rutjes (Rotterdam, 1 december 1983) is een Nederlands profvoetballer die van medio 2005 tot juni 2012 onder contract bij Eredivisionist Sparta Rotterdam stond.
Carrière

Rutjes begon te voetballen bij de Rotterdamse amateurclub CVV Charlois. Daarna vertrok hij naarVV Alexandria '66. Hij werd, samen met medespeler Jeffrey Rijsdijk, opgemerkt door de scouts van onder meer Sparta Rotterdam en kwam uiteindelijk in de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam terecht. Laatstgenoemde speelt momenteel bij FC Groningen en Nathan is reeds uitgekomen op het hoogste niveau. Hij maakte zijn debuut als invaller voor de hoofdmacht van Sparta op 18 januari 2006, in de thuiswedstrijd tegen N.E.C. en oogstte lof na zijn debuut in het basiselftal op 25 november 2007 in de wedstrijd Sparta - FC Twente (1-1).

Sinds juni 2012 heeft hij een meerjarig contract getekend bij MVV Maastricht

Zijn strijdlust is een van zijn kenmerken: "Als ik stil sta, voel ik me schuldig tegenover het publiek, m'n medespelers en de trainers. En dus blijf ik gaan.".

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 11:37
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Nathan Rutjes #50
Wat een zeikberen hier zeg... komt allemaal vast wel goed met Nathan! Die belgische scheidsrechters trekken al snel gele kaarten voor praten, de echte woede uitbarsting kwam pas toen de scheidsrechter de tweede gele kaart getoond had. Dit zit nou eenmaal in de aard van het beestje! Ik ben blij met Nathan, eens een kerel met pit.. precies wat we nodig hebben!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:26
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Nathan Rutjes #51

Sjotelsplak schreef :

Aloy Agu schreef :

Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.


Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?

Hij heeft vanavond in iedergeval aangetoond waarom hij NIET de aanvoerdersband moet krijgen.


Waarom denk je dat Daemen de aanvoerdersband heeft gekregen? Zal ik je nog een aantal namen geven van voetballers die ze juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Toivonen, Suarez,
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:43
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Nathan Rutjes #52
Weet iemand of hij familie is van Graeme Rutjes ?
Discussie gesloten.
12 juli 2012 14:51 12 juli 2012 14:52 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Nathan Rutjes #53

Aloy Agu schreef :

Sjotelsplak schreef :

Aloy Agu schreef :

Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.


Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?

Hij heeft vanavond in iedergeval aangetoond waarom hij NIET de aanvoerdersband moet krijgen.


Waarom denk je dat Daemen de aanvoerdersband heeft gekregen? Zal ik je nog een aantal namen geven van voetballers die ze juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Toivonen, Suarez,

Juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Was je er gister wel bij?

Bij een klein tikje waar een scheids niet voor fluit, hij vervolgens vrije ruimte heeft om aan te vallen, maar vervolgens de bal laat liggen en een waas voor zijn ogen krijgt en alleen maar de tegenstander wil aanpakken ,zonder dat de tegenstander de bal heeft. (gelukkig maar in dit geval). Vervolgens moet het hele elftal hem in toom houden omdat hij anders de scheidsrechter wat duidelijk wil maken.

Ja, als jij dit aanvoerderscapaciteiten vind,dan verschillen wij daarover van mening.

Ik ga ervan uit dat dit eenmalig was, want wat ik heb gezien is rutjes zeker een aanwinst.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 15:20 12 juli 2012 15:21 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Nathan Rutjes #54

Sjotelsplak schreef :

Aloy Agu schreef :

Sjotelsplak schreef :

Aloy Agu schreef :

Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.


Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?

Hij heeft vanavond in iedergeval aangetoond waarom hij NIET de aanvoerdersband moet krijgen.


Waarom denk je dat Daemen de aanvoerdersband heeft gekregen? Zal ik je nog een aantal namen geven van voetballers die ze juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Toivonen, Suarez,

Juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Was je er gister wel bij?

Bij een klein tikje waar een scheids niet voor fluit, hij vervolgens vrije ruimte heeft om aan te vallen, maar vervolgens de bal laat liggen en een waas voor zijn ogen krijgt en alleen maar de tegenstander wil aanpakken ,zonder dat de tegenstander de bal heeft. (gelukkig maar in dit geval). Vervolgens moet het hele elftal hem in toom houden omdat hij anders de scheidsrechter wat duidelijk wil maken.

Ja, als jij dit aanvoerderscapaciteiten vind,dan verschillen wij daarover van mening.

Ik ga ervan uit dat dit eenmalig was, want wat ik heb gezien is rutjes zeker een aanwinst.


Ik keur dit gedrag zeker niet goed!!! juist als je zo'n speler de aanvoerdersband zou geven, heeft hij een voorbeeldfunctie binnen het team. Op zo'n moment als gisteren zou je een speler tot nadenken kunnen brengen voordat hij zo'n DOMME aktie maakt. Want als "aanvoerder" vertegenwoordig je je team en ook de club.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 15:53
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nathan Rutjes #55

Aloy Agu schreef : Ik keur dit gedrag zeker niet goed!!! juist als je zo'n speler de aanvoerdersband zou geven, heeft hij een voorbeeldfunctie binnen het team. Op zo'n moment als gisteren zou je een speler tot nadenken kunnen brengen voordat hij zo'n DOMME aktie maakt. Want als "aanvoerder" vertegenwoordig je je team en ook de club.

Good gedraag mot beloend weure, slech gedraag bestraf. Van Hyfte heet gister ouch laote zien tot heer ut weerd waor um de band te draage, heer heel Rutjes es ierste tege en spraok op heum in. Umtot Tom zich gedraag mot heer de band aofgeve? Dat is de umgedreijde wereld. Heer mot dee band verdeene.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 17:23
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Nathan Rutjes #56

Sjotelsplak schreef :

Aloy Agu schreef :

Sjotelsplak schreef :

Aloy Agu schreef :

Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.


Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?

Hij heeft vanavond in iedergeval aangetoond waarom hij NIET de aanvoerdersband moet krijgen.


Waarom denk je dat Daemen de aanvoerdersband heeft gekregen? Zal ik je nog een aantal namen geven van voetballers die ze juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Toivonen, Suarez,

Juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Was je er gister wel bij?

Bij een klein tikje waar een scheids niet voor fluit, hij vervolgens vrije ruimte heeft om aan te vallen, maar vervolgens de bal laat liggen en een waas voor zijn ogen krijgt en alleen maar de tegenstander wil aanpakken ,zonder dat de tegenstander de bal heeft. (gelukkig maar in dit geval). Vervolgens moet het hele elftal hem in toom houden omdat hij anders de scheidsrechter wat duidelijk wil maken.

Ja, als jij dit aanvoerderscapaciteiten vind,dan verschillen wij daarover van mening.

Ik ga ervan uit dat dit eenmalig was, want wat ik heb gezien is rutjes zeker een aanwinst.


Als je de wedstrijd had gevolgt had je gezien dat hij in het begin ook al enkele "tikjes "kreeg, dit ook kenbaar maakte aan de scheids en aan de bewuste speler, maar de scheids reageerde niet en die speler ging door met zijn "tikjes", dus niet meteen hier Mijnheer De Moraalridder uithangen.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 18:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Nathan Rutjes #57
Dat heb ik inderdaad gezien. Veranderd niks aan mijn verhaal.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
13 juli 2012 13:08 13 juli 2012 13:10 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Nathan Rutjes #58

Vluuzak schreef : Als je de wedstrijd had gevolgt had je gezien dat hij in het begin ook al enkele "tikjes "kreeg, dit ook kenbaar maakte aan de scheids en aan de bewuste speler, maar de scheids reageerde niet en die speler ging door met zijn "tikjes", .


Je hebt wel gelijk, maar Rutjes moet ook leren dat je met hollandse bluf of "mondigheid" er niet altijd mee wegkomt ...dan moet je je conclussie trekken en niet door blijven gaan!

Bovendien is het bekend, dat belgische scheidsrechters niet houden van opmerkingen, die dan vaak geinterpreteerd worden als aanmerkingen op de (hun) leiding ( denk aan vorig seizoende thuiswedstrijd tegen de Kuusjkes vaan HS) ...
en je dan heel snel tegen een kaart aanloopt...

Heeft dus niks met moraalridder te maken, maar is een goed "leerproces" voor deze speler:
beter nu dan in het "echie", want dan laat je je ploeg in de steek door zo'n domme rode kaart !!!

En es Mestrechteneer mos diech toch wete: es iemes op sommige plaotse, in sommige wieke of bij ziene Peer in Mestreech 'ne groete moond had of ging ziemele...daan had heer aoch wel ins pech ( terech of onterrech...)
en mos heer daan neet goon jenke... ;)
Discussie gesloten.
19 aug 2012 20:04
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nathan Rutjes #59
Leuk spandoek :thumbsup:


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
19 aug 2012 20:13
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Nathan Rutjes #60
Als die Nathan Alleen al dezelfde inzet heeft als Mark veldmate dan gaan we er nog heel veel plezier aan beleven.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden