>
Ontvangen bedankjes 1128
Danny1983 schreef :
Dat beloofd niet veel goeds dat heeft hij vanavond wel laten zien.houtengerard schreef : google maar niet verder....
Hopen dat trost het eruit krijgt..
pepernoot schreef : Vergroot toch niet alles meteen zo Beter 1 rode kaart in een oefenwedstrijd dan tijdens de competitie
Als een nieuwe speler een penalty mist ga je dan ook zoeken hoeveel hij er ooit gemist heeft? 2007.. kom op zeg!
Sjotelsplak schreef :
Hij heeft vanavond in iedergeval aangetoond waarom hij NIET de aanvoerdersband moet krijgen.Aloy Agu schreef :
Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.
Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?
Juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Was je er gister wel bij?Aloy Agu schreef :
Sjotelsplak schreef :
Hij heeft vanavond in iedergeval aangetoond waarom hij NIET de aanvoerdersband moet krijgen.Aloy Agu schreef :
Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.
Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?
Waarom denk je dat Daemen de aanvoerdersband heeft gekregen? Zal ik je nog een aantal namen geven van voetballers die ze juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Toivonen, Suarez,
Sjotelsplak schreef :
Juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Was je er gister wel bij?Aloy Agu schreef :
Sjotelsplak schreef :
Waarom denk je dat Daemen de aanvoerdersband heeft gekregen? Zal ik je nog een aantal namen geven van voetballers die ze juist voor dit gedrag de aanvoerdersband hebben gekregen? Toivonen, Suarez,
Bij een klein tikje waar een scheids niet voor fluit, hij vervolgens vrije ruimte heeft om aan te vallen, maar vervolgens de bal laat liggen en een waas voor zijn ogen krijgt en alleen maar de tegenstander wil aanpakken ,zonder dat de tegenstander de bal heeft. (gelukkig maar in dit geval). Vervolgens moet het hele elftal hem in toom houden omdat hij anders de scheidsrechter wat duidelijk wil maken.
Ja, als jij dit aanvoerderscapaciteiten vind,dan verschillen wij daarover van mening.
Ik ga ervan uit dat dit eenmalig was, want wat ik heb gezien is rutjes zeker een aanwinst.
Good gedraag mot beloend weure, slech gedraag bestraf. Van Hyfte heet gister ouch laote zien tot heer ut weerd waor um de band te draage, heer heel Rutjes es ierste tege en spraok op heum in. Umtot Tom zich gedraag mot heer de band aofgeve? Dat is de umgedreijde wereld. Heer mot dee band verdeene.Aloy Agu schreef : Ik keur dit gedrag zeker niet goed!!! juist als je zo'n speler de aanvoerdersband zou geven, heeft hij een voorbeeldfunctie binnen het team. Op zo'n moment als gisteren zou je een speler tot nadenken kunnen brengen voordat hij zo'n DOMME aktie maakt. Want als "aanvoerder" vertegenwoordig je je team en ook de club.
Sjotelsplak schreef :
Sjotelsplak schreef :
Bij een klein tikje waar een scheids niet voor fluit, hij vervolgens vrije ruimte heeft om aan te vallen, maar vervolgens de bal laat liggen en een waas voor zijn ogen krijgt en alleen maar de tegenstander wil aanpakken ,zonder dat de tegenstander de bal heeft. (gelukkig maar in dit geval). Vervolgens moet het hele elftal hem in toom houden omdat hij anders de scheidsrechter wat duidelijk wil maken.
Ja, als jij dit aanvoerderscapaciteiten vind,dan verschillen wij daarover van mening.
Ik ga ervan uit dat dit eenmalig was, want wat ik heb gezien is rutjes zeker een aanwinst.
Vluuzak schreef : Als je de wedstrijd had gevolgt had je gezien dat hij in het begin ook al enkele "tikjes "kreeg, dit ook kenbaar maakte aan de scheids en aan de bewuste speler, maar de scheids reageerde niet en die speler ging door met zijn "tikjes", .