Nathan Rutjes

11 juli 2012 14:10
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Nathan Rutjes #31
Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 14:18
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Nathan Rutjes #32
Leuk stuk op L1 radio (van een tijdje geleden alweer) ....

L1 Audio

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
11 juli 2012 15:20
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Nathan Rutjes #33

Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.


Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?
Discussie gesloten.
11 juli 2012 15:22
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Nathan Rutjes #34

Aloy Agu schreef :

Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.


Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?


dit kun je beter voorlopig aan van hyfte overlaten. rutjes is nog onbekend met het team en de speelwijze van sommige spelers.
Dit kun je wel na de winterstop toepassen.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 15:24
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nathan Rutjes #35

sjoen-mestreech schreef :

Aloy Agu schreef :

Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.


Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?


dit kun je beter voorlopig aan van hyfte overlaten. rutjes is nog onbekend met het team en de speelwijze van sommige spelers.
Dit kun je wel na de winterstop toepassen.


Eventueel Verdellen Rutjes pas na een tijd die band moet je opeisen die krijg je niet zomaar ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 16:52
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nathan Rutjes #36
Ik denk dat Rutjes in de pikorde 4e aanvoerder zal worden, na Van Hyfte, Verdellen en Winkens.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 21:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Nathan Rutjes #37

Aloy Agu schreef :

Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.


Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?

Hij heeft vanavond in iedergeval aangetoond waarom hij NIET de aanvoerdersband moet krijgen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
11 juli 2012 22:13
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Nathan Rutjes #38
Wat was vanavond eigenlijk met Rutjes loos? :ohmy:
Overgeconcentreerd ? Kortsluiting?

Ik blijf het een prima aanwinst voor MVV vinden, maar toch....
dit was gewoon onprofessioneel gedrag waarmee hij en passant de hele oefenpot verpestte. Hoe wil Trost met 10 man een spelwijze uitproberen?
Discussie gesloten.
11 juli 2012 22:32
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Nathan Rutjes #39
Wie kan zich de oefenwedstrijd in Visé nog herinneren ... toen aanvoerder Daemen de rode kaart kreeg en we met z'n 9-en de wedstrijd beeindigden?

Pff, oefenwedstrijden ... het blijven nietszeggende wedstrijden.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 22:49 11 juli 2012 22:53 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nathan Rutjes #40
Rutjes?...man heb je kortsluiting ergens in je bovenkamer...je word aangetikt en gaat giga de discussie aan daarna bij het minste geringste ga je giganties de discussie aan en krijgt rood?
Dit word nog wat in de competitie een tweede ton daemen of robbie de lahay?
Ben erg geschrokken van hem vanavond had meer van hem verwacht...maar al zo snel een rode kaart?
Ik ben bang dat hij giga de mist in gaat in de competitie en als record gele kaart houder de boeken in gaat...nathan laat mij het mis hebben... ;)gr opa.

....
Discussie gesloten.
11 juli 2012 22:54
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nathan Rutjes #41

opadiehard schreef : Rutjes?...man heb je kortsluiting ergens in je bovenkamer...je word aangetikt en gaat giga de discussie aan daarna bij het minste geringste ga je giganties de discussie aan en krijgt rood?
Dit word nog wat in de competitie een tweede ton daemen of robbie de lahay?
Ben erg geschrokken van hem vanavond had meer van hem verwacht...maar al zo snel een rode kaart?
Ik ben bang dat hij giga de mist in gaat in de competie en als record gele kaart houder de boeken in gaat...nathan laat mij het mis hebben... ;)gr opa.


Mischien zat hij daarom wat vaker op de bank.
Heeft iemand een overzicht van zijn gele en rode kaarten?
Dan weten we meteen de feiten!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 23:00 11 juli 2012 23:02 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nathan Rutjes #42

Danny1983 schreef :

opadiehard schreef : Rutjes?...man heb je kortsluiting ergens in je bovenkamer...je word aangetikt en gaat giga de discussie aan daarna bij het minste geringste ga je giganties de discussie aan en krijgt rood?
Dit word nog wat in de competitie een tweede ton daemen of robbie de lahay?
Ben erg geschrokken van hem vanavond had meer van hem verwacht...maar al zo snel een rode kaart?
Ik ben bang dat hij giga de mist in gaat in de competie en als record gele kaart houder de boeken in gaat...nathan laat mij het mis hebben... ;)gr opa.


Mischien zat hij daarom wat vaker op de bank.
Heeft iemand een overzicht van zijn gele en rode kaarten?
Dan weten we meteen de feiten!!


:blink: google maar niet verder....

Jong Sparta wint, rood voor Rutjes
De winst was niet genoeg voor het bereiken voor de volgende ronde. Jong Sparta was afhankelijk van de wedstrijd Dordrecht-NAC, maar omdat de Bredanaars wonnen haalt Sparta de volgende ronde niet.
Dieptepunt van de wedstrijd was een onbegrijpelijke actie van Nathan Rutjes. De publiekslieveling schopte in de laatste seconde van de wedstrijd op a-sociale wijze een speler van RBC onderuit. Met diep rood moest hij van het veld vertrekken.

FC Utrecht hakt Sparta in de pan
30/11/07, 22:44
balblalbalbla....

Naast de drie goals van Loval waren ook Nelisse (2x), Leroy George en Francis Dickoh trefzeker voor de ploeg van Willem van Hanegem. Voor Sparta, dat halverwege al met 5-0 achter stond, maakte Yuri Rose een kwartier voor tijd de eretreffer. De bezoekers sloten het duel af met tien man na een rode kaart voor verdediger Nathan Rutjes. Olaf Lindenbergh ontsnapte na een harde overtreding op George aan dezelfde straf.
---

En bij de fansite van Sparta staat ie er ook bekend om. :huh:

Hopelijk leert hij dit snel af. Ik hou van gedreven voetballers, maar het moet je niet de wedstrijd kosten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
11 juli 2012 23:03
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nathan Rutjes #43

opadiehard schreef : Rutjes?...man heb je kortsluiting ergens in je bovenkamer...je word aangetikt en gaat giga de discussie aan daarna bij het minste geringste ga je giganties de discussie aan en krijgt rood?
Dit word nog wat in de competitie een tweede ton daemen of robbie de lahay?
Ben erg geschrokken van hem vanavond had meer van hem verwacht...maar al zo snel een rode kaart?
Ik ben bang dat hij giga de mist in gaat in de competitie en als record gele kaart houder de boeken in gaat...nathan laat mij het mis hebben... ;)gr opa.

Boerum tot heer zoe koed waor, is umtot iers eine vaan Patro vol op heum inging en de sjeids neet floot.
Heer ging zeuke nao revanche en woord wel bestraf en toen veel heer oet tege de sjeids. Vraog miech aof wat gebeurd waor es zien medespeulers heum neet vas hadde gehawwe....
Positief herkadere: Heer wil in eedere geval deveur vechte.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
11 juli 2012 23:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nathan Rutjes #44

houtengerard schreef :

Danny1983 schreef :

opadiehard schreef : Rutjes?...man heb je kortsluiting ergens in je bovenkamer...je word aangetikt en gaat giga de discussie aan daarna bij het minste geringste ga je giganties de discussie aan en krijgt rood?
Dit word nog wat in de competitie een tweede ton daemen of robbie de lahay?
Ben erg geschrokken van hem vanavond had meer van hem verwacht...maar al zo snel een rode kaart?
Ik ben bang dat hij giga de mist in gaat in de competie en als record gele kaart houder de boeken in gaat...nathan laat mij het mis hebben... ;)gr opa.


Mischien zat hij daarom wat vaker op de bank.
Heeft iemand een overzicht van zijn gele en rode kaarten?
Dan weten we meteen de feiten!!


:blink: google maar niet verder....

Jong Sparta wint, rood voor Rutjes
De winst was niet genoeg voor het bereiken voor de volgende ronde. Jong Sparta was afhankelijk van de wedstrijd Dordrecht-NAC, maar omdat de Bredanaars wonnen haalt Sparta de volgende ronde niet.
Dieptepunt van de wedstrijd was een onbegrijpelijke actie van Nathan Rutjes. De publiekslieveling schopte in de laatste seconde van de wedstrijd op a-sociale wijze een speler van RBC onderuit. Met diep rood moest hij van het veld vertrekken.

FC Utrecht hakt Sparta in de pan
30/11/07, 22:44
balblalbalbla....

Naast de drie goals van Loval waren ook Nelisse (2x), Leroy George en Francis Dickoh trefzeker voor de ploeg van Willem van Hanegem. Voor Sparta, dat halverwege al met 5-0 achter stond, maakte Yuri Rose een kwartier voor tijd de eretreffer. De bezoekers sloten het duel af met tien man na een rode kaart voor verdediger Nathan Rutjes. Olaf Lindenbergh ontsnapte na een harde overtreding op George aan dezelfde straf.
---

En bij de fansite van Sparta staat ie er ook bekend om. :huh:

Hopelijk leert hij dit snel af. Ik hou van gedreven voetballers, maar het moet je niet de wedstrijd kosten.

Dat beloofd niet veel goeds dat heeft hij vanavond wel laten zien.
Hopen dat trost het eruit krijgt..

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 23:13
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Nathan Rutjes #45
Vergroot toch niet alles meteen zo :sick: Beter 1 rode kaart in een oefenwedstrijd dan tijdens de competitie ;)
Als een nieuwe speler een penalty mist ga je dan ook zoeken hoeveel hij er ooit gemist heeft? 2007.. kom op zeg!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden