>
Ontvangen bedankjes 552
Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.
Aloy Agu schreef :
Sandro schreef : Gezien zijn verbaal nadrukkelijk aanwezig zijn op de training, aanwijzigingen gevend aan zijn medespelers m.n. de jongere spelers verwacht ik Nathan komend seizoen in een leidersrol c.q. als aanjager. Degene die de groep op sleeptouw neemt, over het dode punt heen helpt als de kopjes dreigen te zakken bij b.v. een tegengoal of als het spel wat minder loopt.
Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?
sjoen-mestreech schreef :
Aloy Agu schreef :
Zou Rutjes gezien zijn leiders capaciteiten dan ook aanmerking komen voor de aanvoerdersband?
dit kun je beter voorlopig aan van hyfte overlaten. rutjes is nog onbekend met het team en de speelwijze van sommige spelers.
Dit kun je wel na de winterstop toepassen.
Hij heeft vanavond in iedergeval aangetoond waarom hij NIET de aanvoerdersband moet krijgen.Aloy Agu schreef :
opadiehard schreef : Rutjes?...man heb je kortsluiting ergens in je bovenkamer...je word aangetikt en gaat giga de discussie aan daarna bij het minste geringste ga je giganties de discussie aan en krijgt rood?
Dit word nog wat in de competitie een tweede ton daemen of robbie de lahay?
Ben erg geschrokken van hem vanavond had meer van hem verwacht...maar al zo snel een rode kaart?
Ik ben bang dat hij giga de mist in gaat in de competie en als record gele kaart houder de boeken in gaat...nathan laat mij het mis hebben... ;)gr opa.
Danny1983 schreef :
opadiehard schreef : Rutjes?...man heb je kortsluiting ergens in je bovenkamer...je word aangetikt en gaat giga de discussie aan daarna bij het minste geringste ga je giganties de discussie aan en krijgt rood?
Ben erg geschrokken van hem vanavond had meer van hem verwacht...maar al zo snel een rode kaart?
Ik ben bang dat hij giga de mist in gaat in de competie en als record gele kaart houder de boeken in gaat...nathan laat mij het mis hebben... ;)gr opa.
Mischien zat hij daarom wat vaker op de bank.
Heeft iemand een overzicht van zijn gele en rode kaarten?
Dan weten we meteen de feiten!!
Boerum tot heer zoe koed waor, is umtot iers eine vaan Patro vol op heum inging en de sjeids neet floot.opadiehard schreef : Rutjes?...man heb je kortsluiting ergens in je bovenkamer...je word aangetikt en gaat giga de discussie aan daarna bij het minste geringste ga je giganties de discussie aan en krijgt rood?
Ik ben bang dat hij giga de mist in gaat in de competitie en als record gele kaart houder de boeken in gaat...nathan laat mij het mis hebben... ;)gr opa.
Dat beloofd niet veel goeds dat heeft hij vanavond wel laten zien.houtengerard schreef :
Danny1983 schreef :
Mischien zat hij daarom wat vaker op de bank.
Heeft iemand een overzicht van zijn gele en rode kaarten?
Dan weten we meteen de feiten!!
google maar niet verder....
Jong Sparta wint, rood voor Rutjes
De winst was niet genoeg voor het bereiken voor de volgende ronde. Jong Sparta was afhankelijk van de wedstrijd Dordrecht-NAC, maar omdat de Bredanaars wonnen haalt Sparta de volgende ronde niet.
Dieptepunt van de wedstrijd was een onbegrijpelijke actie van Nathan Rutjes. De publiekslieveling schopte in de laatste seconde van de wedstrijd op a-sociale wijze een speler van RBC onderuit. Met diep rood moest hij van het veld vertrekken.
FC Utrecht hakt Sparta in de pan
30/11/07, 22:44
balblalbalbla....
Naast de drie goals van Loval waren ook Nelisse (2x), Leroy George en Francis Dickoh trefzeker voor de ploeg van Willem van Hanegem. Voor Sparta, dat halverwege al met 5-0 achter stond, maakte Yuri Rose een kwartier voor tijd de eretreffer. De bezoekers sloten het duel af met tien man na een rode kaart voor verdediger Nathan Rutjes. Olaf Lindenbergh ontsnapte na een harde overtreding op George aan dezelfde straf.
---
En bij de fansite van Sparta staat ie er ook bekend om.
Hopelijk leert hij dit snel af. Ik hou van gedreven voetballers, maar het moet je niet de wedstrijd kosten.