René Trost

24 dec 2012 10:39 24 dec 2012 10:41 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #301
Na het zien van dit stukje is mij wel duidelijk dat er bijna/of helemaal niemand weg gaat in de winterstop ;)
En dat Rene mischien wel een echte Eredivisie club van ons gaat maken :P
Dan neem ik het woordje herbstmeister voor lief voor Rene :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, les rouges blancs, Frank Salemans, Fabrice, damske, opadiehard, peter ruiver, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 15:23 24 dec 2012 15:26 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #302
Danny bedankt voor je bericht geving :thumbsup: ...dit geeft de burger moed :thumbsup: .
Ook ik ging mee in de geruchten ronde aangaande...labylle,smeets,van hyfte en de eventuele komst van stef peeters.
Ik vertrouw gewoon op het verhaal rene niet alleen het verhaal van maar ook de persoon rene :thumbsup:.
En indd kijk vooraf aan het seizoen ik was niet zo heel erg optimisties,en wist niet dat de selectie zo sterk zou zijn.
Ik wacht net als vele anderen wel af wat de mnd januari gaat brengen...gaat er iemand of meerdere spelers toch weg dan vertrouw ik volledig op de technische staf...rene geeft niet zomaar aan dat hij heel vaak wel ergens zijn gezicht laat zien omtrent spelers die eventueel beschikbaar zijn...ik denk dat het moeilijk zal worden om een van de vaste krachten te vervangen die door een transfer vertrekt...maar ben er van overtuigt dat de kracht van dit mvv verder reikt dan een of twee spelers...wij moeten het nu hebben van een technisch collectief,en laat dat nu net de kracht zijn die dalijk met eventueel een of meerdere vervangers goed opgevangen zal worden...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs

24 dec 2012 16:23 24 dec 2012 16:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #303

opadiehard schreef : Danny bedankt voor je bericht geving :thumbsup: ...dit geeft de burger moed :thumbsup: .
Ook ik ging mee in de geruchten ronde aangaande...labylle,smeets,van hyfte en de eventuele komst van stef peeters.
Ik vertrouw gewoon op het verhaal rene niet alleen het verhaal van maar ook de persoon rene :thumbsup:.
En indd kijk vooraf aan het seizoen ik was niet zo heel erg optimisties,en wist niet dat de selectie zo sterk zou zijn.
Ik wacht net als vele anderen wel af wat de mnd januari gaat brengen...gaat er iemand of meerdere spelers toch weg dan vertrouw ik volledig op de technische staf...rene geeft niet zomaar aan dat hij heel vaak wel ergens zijn gezicht laat zien omtrent spelers die eventueel beschikbaar zijn...ik denk dat het moeilijk zal worden om een van de vaste krachten te vervangen die door een transfer vertrekt...maar ben er van overtuigt dat de kracht van dit mvv verder reikt dan een of twee spelers...wij moeten het nu hebben van een technisch collectief,en laat dat nu net de kracht zijn die dalijk met eventueel een of meerdere vervangers goed opgevangen zal worden...gr opa ;).

Rene gaat niet weg en als hij volgend jaar gaat, zeker niet naar *oda. Bron: Rene zelf!
(tijdens een gesprek afgelopen dinsdag op klein Geusselt).

Al moet ik eerlijk zeggen dat hij niet zou misstaan bij een club waar hij over betere middelen (geld en spelers) zou kunnen beschikken. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Bert van Marwijk toen die van Zitterd naar R'dam ging.
Wat Wouters, van Basten, Maaskant of Koeman kan, kan onze "Trots" daar ook neerzetten, daarvan ben ik overtuigd !
Dat heeft hij al 3 jaar bewezen door steeds opnieuw te moeten beginnen met een halve selectie, waarvoor hulde! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

24 dec 2012 16:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #304
Ja ook wij hebben voor de wedstrijd nog even met Rene staan praten in de Gouden Ster hij is alleen maar met MVV bezig was leuk om te horen hoeveel hij zich inzet voor de club :thumbsup:

hier nog aardig interview na de wedstrijd met Trost van meer dan 5 minuten

www.jupilerleague.nl/video/1011206.php

24 dec 2012 17:17 24 dec 2012 17:18 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #305
Persoonlijk zie ik graag een trainer voor een lange periode bij dezelfde club, zoals bijvoorbeeld Wenger en Fergie.
Waarom proberen we niet zijn contract te verlengen, dat zorgt voor rust in de club en continuiteit!
Dus ook als we dit seizoen nog maar 4 punten pakken ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

24 dec 2012 19:00 24 dec 2012 19:00 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #306

Fabrice schreef : Persoonlijk zie ik graag een trainer voor een lange periode bij dezelfde club, zoals bijvoorbeeld Wenger en Fergie.
Waarom proberen we niet zijn contract te verlengen, dat zorgt voor rust in de club en continuiteit!

Waar staat dat ze dit niet proberen??

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

24 dec 2012 21:14
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
René Trost #307
Precies Peter. Ze zijn er wel mee bezig. Tijdens het interview op juiplerleague.nl geeft Trost zelf aan dat ze al lang in gesprek zijn over een nieuw contract. Ze nemen er de tijd voor, maar hij heeft het wel heel goed naar zijn zin bij MVV en er zijn geen concrete andere aanbiedingen van andere clubs.

24 dec 2012 21:24
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #308

peter ruiver schreef :

Fabrice schreef : Persoonlijk zie ik graag een trainer voor een lange periode bij dezelfde club, zoals bijvoorbeeld Wenger en Fergie.

Waar staat dat ze dit niet proberen??

Je hebt gelijk, foutje.
Ik hoop dat beide partijen tot een akkoord komen, hop 3 jaar erbij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, peter ruiver

22 jan 2013 18:28
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #309
Morgen in vi een openhartig interview met trainer Rene Trost van mvv. Opmerkelijkste uitspraken: ik word nooit trainer van rodajc en 'Voor mijn zestigste wil ik weg zijn uit Nederland, ik wil niet mijn hele leven aan het voetbal wijden,' aldus Trost. Vi redacteur Marco Timmer op Twitter.

23 jan 2013 12:10 23 jan 2013 12:15 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #310

Danny1983 schreef : Morgen in vi een openhartig interview met trainer Rene Trost van mvv. Opmerkelijkste uitspraken: ik word nooit trainer van rodajc en 'Voor mijn zestigste wil ik weg zijn uit Nederland, ik wil niet mijn hele leven aan het voetbal wijden,' aldus Trost. Vi redacteur Marco Timmer op Twitter.

Stuk in de VI onder de kop
Ik zou de Foppe de Haan van MVV kunnen worden.

Moet de VI zelf vanmiddag nog ontvangen.

23 jan 2013 15:47 23 jan 2013 15:51 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #311
Enkele koppen etc. uit het 3 bladzijde tellend interview met René Trost in de VI van vandaag

Eindelijk erkenning voor mensenmens René Trost

'Ik zou de Foppe de Haan van MVV kunnen worden'

Het heden
'MVV kan kampioen worden'

'Ik wordt nooit trainer van Roda JC'

Het Verleden

'Ik ben er heel trots op dat ik als assistenttrainer bij Roda JC een contract voor het leven heb verscheurd. Het is de beste beslissing in mijn leven geweest,'

'Je moet als trainer nu meer empathisch vermogen hebben, nog meer mensenkennis. Dat is waarom ik nu succesvol ben'

De Toekomst
'Ik zal niet mijn hele leven aan het voetbal wijden. Als we gezond blijven wil ik voor mijn zestigste weg zijn uit Nederland.'

'Als speler had ik vertrouwen in mezelf, maar als coach heb ik dat nog veel meer'
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Nao Väöre, opadiehard

23 jan 2013 17:05
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #312
Geweldig die Trost is Vaan us :lachen:

Bijlagen:

23 jan 2013 17:20 23 jan 2013 17:30 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #313

Sandro schreef : Enkele koppen etc. uit het 3 bladzijde tellend interview met René Trost in de VI van vandaag

Eindelijk erkenning voor mensenmens René Trost

'Ik zou de Foppe de Haan van MVV kunnen worden'

Klopt, zei ik al vorig jaar op dit forum en ook sprak ik de wens uit tegen Rene dat ik hem graag in die rol zag ;)

Sandro schreef : 'Ik wordt nooit trainer van Roda JC'

Bevestigde hij al enkele weken geleden vlak voor de winsterstop ( heb ik ergens ook al vermeldt) en is niet zo verbazingwekkend:
de manier waarop hij (ondanks zijn terechte clubliefde voor Aken Noord) helaas bij *oda (van Geel ?) wegging...
en hoe hij hier toch door de supporters ( die bepaald niet *odagezind zijn) wordt behandeld !
Vooral dat laatste : met respect en zelfs op handen wordt gedragen doet veel voor de gevoelsmens Trost.
Hier nog een paar jaartjes iets moois neerzetten en dan gun ik hem van harte het "van Marwijk scenario " ! :thumbsup:

Sjiek dat VI een artikel aan hem wijdt, maar vreemd dat men, zeker "de Snor" die toch zo kritisch is op het betaald voetbal en met name het financiële concurrentiebedrog door clubs met grote schulden, nooit een artikel heeft gewijd aan de wederopstanding van us-MVVke aan de hand van het huidig bestuur
( toppers op het gebied van financiële huishouding en door dit beleid dus ook het geplande sportieve succes...)

Hoop dat dit ook zsm in de VI gaat gebeuren...want dat verdienen die mensen ( Noonk Paul, de Piep & Co) ook ! :thumbsup:

23 jan 2013 17:35
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #314

opadiehard schreef : Danny bedankt voor je bericht geving :thumbsup: ...dit geeft de burger moed :thumbsup: .

Maak je niet druk Opa...ook al zouden er meerdere spelers weggaan ( en er zullen zeker enkele weggaan), dan vertrouw ik op de kwaliteit van onze "Trots" dat hij er weer iets degelijks neerzet.
Zoals hij dat de afgelopen 3 seizoen heeft gedaan ;)
Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat we met de nieuwe aanwinsten misschien wat kwaliteit moeten inleveren... maar daar zijn we toch allemaal volwassen genoeg voor om dat hem niet aan te rekenen en gewoon te accepteren.
Daarvoor zijn we per slot van rekening echte MVV supporters voor: door dik en dun agter uzze jonges blieve stoon! thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

23 jan 2013 17:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #315
geweldig zoals deze man zijn verhaal doet,ik krijg steeds meer respect voor rene trost heeft helemaal gelijkt dat je veel meer moet zijn als alleen maar trainer van een club.je moet veel meer het inzicht hebben hoe bepaalde spelers hun karakters zijn en dit in een hele groep bij elkaar brengen om er samen iets van te maken.daarom hoeven voor mij ook niet die trainingskampen naar het buitenland,gewoon hier lekker in je eigen omgeving blijven. lekker trainen, en heerlijk met je hele groep bij elkaar je klaarstomen voor de tweede helft van de competitie.ik voorspel dat mvv het heel ver gaat schoppen in het verloop van deze spannende tweede helft.

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden