>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Danny bedankt voor je bericht geving ...dit geeft de burger moed .
Ook ik ging mee in de geruchten ronde aangaande...labylle,smeets,van hyfte en de eventuele komst van stef peeters.
Ik vertrouw gewoon op het verhaal rene niet alleen het verhaal van maar ook de persoon rene .
En indd kijk vooraf aan het seizoen ik was niet zo heel erg optimisties,en wist niet dat de selectie zo sterk zou zijn.
Ik wacht net als vele anderen wel af wat de mnd januari gaat brengen...gaat er iemand of meerdere spelers toch weg dan vertrouw ik volledig op de technische staf...rene geeft niet zomaar aan dat hij heel vaak wel ergens zijn gezicht laat zien omtrent spelers die eventueel beschikbaar zijn...ik denk dat het moeilijk zal worden om een van de vaste krachten te vervangen die door een transfer vertrekt...maar ben er van overtuigt dat de kracht van dit mvv verder reikt dan een of twee spelers...wij moeten het nu hebben van een technisch collectief,en laat dat nu net de kracht zijn die dalijk met eventueel een of meerdere vervangers goed opgevangen zal worden...gr opa .
Waar staat dat ze dit niet proberen??Fabrice schreef : Persoonlijk zie ik graag een trainer voor een lange periode bij dezelfde club, zoals bijvoorbeeld Wenger en Fergie.
Waarom proberen we niet zijn contract te verlengen, dat zorgt voor rust in de club en continuiteit!
Dus ook als we dit seizoen nog maar 4 punten pakken ...
peter ruiver schreef :
Waar staat dat ze dit niet proberen??Fabrice schreef : Persoonlijk zie ik graag een trainer voor een lange periode bij dezelfde club, zoals bijvoorbeeld Wenger en Fergie.
Waarom proberen we niet zijn contract te verlengen, dat zorgt voor rust in de club en continuiteit!
Dus ook als we dit seizoen nog maar 4 punten pakken ...
Danny1983 schreef : Morgen in vi een openhartig interview met trainer Rene Trost van mvv. Opmerkelijkste uitspraken: ik word nooit trainer van rodajc en 'Voor mijn zestigste wil ik weg zijn uit Nederland, ik wil niet mijn hele leven aan het voetbal wijden,' aldus Trost. Vi redacteur Marco Timmer op Twitter.
Sandro schreef : Enkele koppen etc. uit het 3 bladzijde tellend interview met René Trost in de VI van vandaag
Eindelijk erkenning voor mensenmens René Trost
'Ik zou de Foppe de Haan van MVV kunnen worden'
Bevestigde hij al enkele weken geleden vlak voor de winsterstop ( heb ik ergens ook al vermeldt) en is niet zo verbazingwekkend:Sandro schreef : 'Ik wordt nooit trainer van Roda JC'
opadiehard schreef : Danny bedankt voor je bericht geving ...dit geeft de burger moed .
Ook ik ging mee in de geruchten ronde aangaande...labylle,smeets,van hyfte en de eventuele komst van stef peeters.