>
Ontvangen bedankjes 12
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Het zou slim van MVV zijn om Bert van Marwijk eens te gaan polsen. Momenteel werkloos, woont in Meerssen, zit soms op de tribune bij MVV. Wie weet is hij geïnteresseerd en wilt hij wat water bij de wijn doen?
Dat zou voor mij kandidaat nummer één zijn.
Peter Pan schreef : @houtenG tsja, zit wel wat in inderdaad, maar dan denk ik dat hij alleen komt als we promoveren. Verder zou ik niet zo 1,2,3 iemand kunnen opnoemem die ik hier aan het roer zie staan volgend jaar, zonder al te optimistisch te gaan doen.
Als je kijkt naar van Basten, mocht MVV promoveren, en Van Basten worden ontslagen, zie ik in MVV een mooie uitdaging voor hem. Verwachtingspatroon is hier namelijk niet zo hoog, als je directe degradatie kunt ontlopen, ben je de man!
pinobel schreef : Ook Trost had waarschijnlijk verwacht dat MVV bij de huidige prestaties wekelijks in een meer dan goed gevulde Geusselt zou spelen, die vaak -figuurlijk- in vuur en vlam zou staan. Dan valt de werkelijke situatie zwaar tegen; steeds minder toeschouwers, geen sfeer, geen toename van geld en/of sponsoren. Hij moet de spelers dan toch weer motiveren als ze horen dat ze geen premies meer krijgen. Hij had verwacht een slapende reus wakker te kunnen maken, die nu echter een klein-duimpje blijkt te zijn. Begrijpelijke beslissing. Rene veel succes elders en ik kijk toch wat bezorgder richting toekomst (ook ivm de onzekerheid nu over het ev. verlengen van aflopende contracten ed).
Ook zal het (uitspreken van) gebrek aan ambitie bij MVV zeker hebben meegespeeld.