>
Ontvangen bedankjes 39
pinobel schreef : Ook Trost had waarschijnlijk verwacht dat MVV bij de huidige prestaties wekelijks in een meer dan goed gevulde Geusselt zou spelen, die vaak -figuurlijk- in vuur en vlam zou staan. Dan valt de werkelijke situatie zwaar tegen; steeds minder toeschouwers, geen sfeer, geen toename van geld en/of sponsoren. Hij moet de spelers dan toch weer motiveren als ze horen dat ze geen premies meer krijgen. Hij had verwacht een slapende reus wakker te kunnen maken, die nu echter een klein-duimpje blijkt te zijn. Begrijpelijke beslissing. Rene veel succes elders en ik kijk toch wat bezorgder richting toekomst (ook ivm de onzekerheid nu over het ev. verlengen van aflopende contracten ed).
Ook zal het (uitspreken van) gebrek aan ambitie bij MVV zeker hebben meegespeeld.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef :
Peter Pan schreef : Van Marwijk???? Haha, zou prachtig zijn, maar komop. Die valt niet te halen, zeker nu je al geen premies meer kan betalen.
Ik begrijp het scepticisme. Maar, hij zit al een jaar zonder baan sinds zijn ontslag als bondscoach. Daarnaast heeft hij een verleden met MVV en komt hij zelfs als bezoeker kijken. De volle mep zal MVV hem niet kunnen betalen, maar ze zouden elkaar kunnen helpen. Bert kan zich weer een jaartje bewijzen in het betaald voetbal, zonder dat hij zijn hebben en houwen weer moet verplaatsen naar een andere stad. Een carrière boost in de achtertuin zeg maar.
Het kan best zijn dat Bert zijn telefoon heeft uitgetrokken, omdat de hele serie A maar blijft bellen met een aanbod van maar zes nullen, Maar het kan net zo goed zijn dat hij wekelijks met Conny van het UWV aan de lijn hangt, omdat zijn functie op de sociale werkplaats vergeven is.
Je weet maar nooit hoe het kan gaan. Het is ook crisis in de voetballerij.
houtengerard schreef : Het zou slim van MVV zijn om Bert van Marwijk eens te gaan polsen. Momenteel werkloos, woont in Meerssen, zit soms op de tribune bij MVV. Wie weet is hij geïnteresseerd en wilt hij wat water bij de wijn doen?
Dat zou voor mij kandidaat nummer één zijn.
Armand schreef : Tjonge tjonge dat echt mensen denken dat Bert van Marwijk hier trainer zou worden,Die man kan bijna naar elke club wat die wil en komt dan naar mvv pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
opadiehard schreef : Toen ik thuis kwam zag ik op het internet het interview van trost met mvv-tv.
Ik schrok wel flink...heb verschillende meningen over zijn stoppen,maar eerst rene super bedankt jij was was voor mij het beste onder de trainers die ooit bij mvv werkzaam zijn geweest.
Jij was geen bla bla figuur ondanks dat je uit het wah wah gebied komt.
Jij hebt het maximale uit de selectie gehaald en mvv bovenin laten mee draaien.
Ik heb altijd gezegd dat 3 jaar het maximale voor een trainer is bij een club,ik denk ook in jou geval dat dit het beste is.
Super trots ben ik op je, na brokamp de tweede persoon uit ....rade die mijn hart sneller deden en doen kloppen.
Een ding vond ik wel apart tijdens je interview vanmiddag...je zei dat je met je hand op je hart bevestigde dat er zich nog geen club gemeld?
Vreemd welke persoon zegt zijn huidige baan op als hij nog totaal geen vooruitzichten heeft op een nieuwe job?
Als dick advocaat dat nu zou doen zou ik zeggen ja jij met je miljoenen op de bank!
Als jij geen baan vind ga je nog niet de ww in want je neemt zelf ontslag?
Je kwam uit de ww en kon bij mvv aan de slag...rene je bent een keigave vent, je opvolger moet van goede huize komen,zoniet van heel goede huize...maar je uitspraak met de hand op mijn hart?...gr opa .
Maosbrögk schreef : Ik ben nooit de grootste fan van Trost geweest. Met name zijn wisselbeleid vind ik onder de maat.
Maar hij had 3 jaar geleden de ballen om bij een armoedig clubje aan de slag te gaan. Begon met -8, pakte een periodetitel en eindigde fantastisch.
Vorig jaar ook play-offs en dit jaar....wie weet, in ieder geval weer play-offs.
De rust die hij uitstraalde en zijn realisme vond ik een verademing.
Ik denk dat zijn besluit wijs is. De kans is (denk ik) klein dat we promoveren. Nog zo'n jaar als nu lijkt me onhaalbaar.
Daarnaast heeft MVV meen ik ooit aangegeven dat iedere trainer een houdbaarheid heeft van zo'n 3 jaar. In hun beleidsplan zochten ze 3 soort trainers, behorende bij 3 fases. Trost was de trainer voor de opbouw, daarna moest iemand komen voor de volgende stap en daarna stabiliteit.
Ben benieuwd of dit nog geldt...?
Ik ben Trost dankbaar dat hij dit avontuur is aangegaan en dat hij ons 3 mooie jaren heeft bezorgd!
Zolang hij maar niet naar Aachen-Nord gaat, wens ik hem het allerbeste!
opadiehard schreef : Toen ik thuis kwam zag ik op het internet het interview van trost met mvv-tv.
Ik schrok wel flink...heb verschillende meningen over zijn stoppen,maar eerst rene super bedankt jij was was voor mij het beste onder de trainers die ooit bij mvv werkzaam zijn geweest.
Ik heb altijd gezegd dat 3 jaar het maximale voor een trainer is bij een club,ik denk ook in jou geval dat dit het beste is.
Super trots ben ik op je, na brokamp de tweede persoon uit ....rade die mijn hart sneller deden en doen kloppen.
Een ding vond ik wel apart tijdens je interview vanmiddag...je zei dat je met je hand op je hart bevestigde dat er zich nog geen club heeft gemeld?
Vreemd welke persoon zegt zijn huidige baan op als hij nog totaal geen vooruitzichten heeft op een nieuwe job?
Als dick advocaat dat nu zou doen zou ik zeggen ja jij met je miljoenen op de bank!
Je kwam uit de ww en kon bij mvv aan de slag...rene je bent een keigave vent, je opvolger moet van goede huize komen,zoniet van heel goede huize...maar je uitspraak met de hand op mijn hart?...gr opa .
Wel als je weet dat je hebt gepresteerd en dat andere ''bedrijven'' je heus wel zullen aannemen...mvv4ever schreef :
Want jij gaat je werk toch ook niet opgeven als je geen andere baan hebt gevonden?opadiehard schreef : Toen ik thuis kwam zag ik op het internet het interview van trost met mvv-tv.
Een ding vond ik wel apart tijdens je interview vanmiddag...je zei dat je met je hand op je hart bevestigde dat er zich nog geen club heeft gemeld?