René Trost
- poelveld
-
- Junior Member
-
Re: Re: René Trost
20 Feb 2013 13:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 13:32 - 20 Feb 2013 13:37Daarnaast heeft hij zich door zijn opstelling en open houding naar de supporters toe een plaats verdiend, die niet veel trainers bij us-MVVke voor hem ( en waarschijnlijk ook na hem) zullen krijgen en waarmaken!
En dat voor een *oda man ....

Tuurlijk had ik hem graag in een "Foppe de Haan" rol gezien, maar deze beslissing was zeer zeker nu te verwachten.
Vooral omdat nu al duidelijk is dat er geen (tot hooguit maar zeer gelimiteerde) opties voor groei in de komende jaren zijn!
Grenzen die helaas bepaald worden door budgettaire beperkingen ! (denk maar aan de wedstrijdpremies, lage wedstrijd recettes en te langzame groei in het aantal sponsoren).
En respect dat hij dat nu al (open en eerlijk) doet! Zodat iedereen weet waaraan hij toe is :thumbsup:
Het bestuur heeft groot gelijk dat ze geen rare fratsen (op financieel gebied) uithalen of uit willen halen, daar verdienen ook zij een pluim voor :applaus:
maar met dit prachtig CV verdient deze man zeer zeker een stap hoger op! En moet hij het ijzer smeden nu het heet is.
Dat gun ik hem dit zeer zeker :thumbsup: weliswaar met wat pijn in mijn hart... Trots op Trost !
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer1976
-
- Visitor
-
20 Feb 2013 13:35Hopelijk weurt Cocu hoofdtrainer vaan PSV, kin FABER alsnog koume !
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
20 Feb 2013 13:41 - 20 Feb 2013 13:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dixi
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 13:42 - 20 Feb 2013 13:42Hopelijk vind je een mooie nieuwe uitdaging, het is je gegund!
En een kampioenschap staat mooi op je palmares.
En voor de forumleden.....
Ieder weer langzaam zijn posities innemen, MAA wordt in de gaten gehouden door Dixi.
Wie oh wie wordt de opvolger.
Dixi
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 13:43Boer1976 wrote: wat deit Capa tegenwoordig :whistle: :idea: :idea:
Hopelijk weurt Cocu hoofdtrainer vaan PSV, kin FABER alsnog koume !
niks Faber... dee wow neet wie häöm duudelik waor tot dao niks ( kwa cent) te hoole veel en boe Trost noe zjus wel bewees tot ut tegendeil 't geval is...
Faber waor aoch rap bij Eindhove weg... Nein zoene "carriere"hingst maag veur miech dao blieve...
Dee kump zoe wie zoe neet nao Mestreech ( nao Oranje en PSV wult dee "cashen"...)
Geef miech mer iemes dee neet bang is en neet vies is um aon te pakke! En dat is neet meekelik zoe iemes te vinde !
Rene heet de lat hoeg gelag...
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 14:01les rouges blancs wrote:Boer1976 wrote: wat deit Capa tegenwoordig :whistle: :idea: :idea:
niks Faber... dee wow neet wie häöm duudelik waor tot dao niks ( kwa cent) te hoole veel en boe Trost noe zjus wel bewees tot ut tegendeil 't geval is...
Faber waor aoch rap bij Eindhove weg... Nein zoene "carriere"hingst maag veur miech dao blieve...
Dee kump zoe wie zoe neet nao Mestreech ( nao Oranje en PSV wult dee "cashen"...)
Geef miech mer iemes dee neet bang is en neet vies is um aon te pakke! En dat is neet meekelik zoe iemes te vinde !
Wat lul jij nou weer ??? Faber heeft MVV een dienst bewezen door zijn contract te laten ontbinden . MVV had Faber nooit kunnen betalen .
- houtengerard
-
- Administrator
-
20 Feb 2013 14:21Dat zou voor mij kandidaat nummer één zijn.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 14:22 - 20 Feb 2013 14:28Sjonnie wrote:les rouges blancs wrote:Boer1976 wrote: wat deit Capa tegenwoordig :whistle: :idea: :idea:
Wat lul jij nou weer ??? Faber heeft MVV een dienst bewezen door zijn contract te laten ontbinden . MVV had Faber nooit kunnen betalen .
Bewijst toch mijn stelling: ook al is geld inderdaad wel belangrijk bij een contract, maar je moet graag naar ons cluppie komen of niet !
Denk niet dat het bij Faber alleen aan het salaris lag, maar ook aan de mogelijkheden die het bestuur kon bieden ( of beter gezegd het gebrek ervan gezien de financiële situatie van dat moment) Als dat gelul is, prima...!
Vraag is, om on topic terug te komen: gaat de huidige technische staf van Trost ook weg of blijven ze ?
We moeten niet vergeten dat deze mannen ook goed werk hebben verricht en bijgedragen hebben aan het succes !
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 14:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 14:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
20 Feb 2013 14:38 - 20 Feb 2013 14:40Peter Pan wrote: Van Marwijk???? Haha, zou prachtig zijn, maar komop. Die valt niet te halen, zeker nu je al geen premies meer kan betalen.
Ik begrijp het scepticisme. Maar, hij zit al een jaar zonder baan sinds zijn ontslag als bondscoach. Daarnaast heeft hij een verleden met MVV en komt hij zelfs als bezoeker kijken. De volle mep zal MVV hem niet kunnen betalen, maar ze zouden elkaar kunnen helpen. Bert kan zich weer een jaartje bewijzen in het betaald voetbal, zonder dat hij zijn hebben en houwen weer moet verplaatsen naar een andere stad. Een carrière boost in de achtertuin zeg maar.
Het kan best zijn dat Bert zijn telefoon heeft uitgetrokken, omdat de hele serie A maar blijft bellen met een aanbod van maar zes nullen, Maar het kan net zo goed zijn dat hij wekelijks met Conny van het UWV aan de lijn hangt, omdat zijn functie op de sociale werkplaats vergeven is.
Je weet maar nooit hoe het kan gaan. Het is ook crisis in de voetballerij.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 14:55Hij heeft een prima prestatie geleverd bij MVV en ik verwacht dat de clubs zeker voor Trost in de rij staan, en dat gun ik hem ook van harte !!
Rene Trost was in mijn ogen de beste MVV trainer sinds jaren, ieder jaar heeft hij gepresteerd, wat te denken aan seizoen 1 met -8 beginnen en zelfs een periode pakken !!! top....
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
20 Feb 2013 15:29Als je kijkt naar van Basten, mocht MVV promoveren, en Van Basten worden ontslagen, zie ik in MVV een mooie uitdaging voor hem. Verwachtingspatroon is hier namelijk niet zo hoog, als je directe degradatie kunt ontlopen, ben je de man!
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
20 Feb 2013 15:45Ik hou niet van die trainerscarrousel, na het interview in de VI had ik de hoop dat we het eindelijk eens langer dan 3 jaar met dezelfde trainer zouden doen - helaas.
Ik vrees dat het seizoen ten einde is: eerst de blessure van Schreurs en nu een trainer die in februari al meldt dat hij vertrekt, hoe reageert een groep spelers hier meestal op ... :thumbsdown:
Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Trost bedankt! :applaus: