René Trost

20 feb 2013 13:27
poelveld
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
René Trost #346
Pas geleden las ik een artikel waarin hij aangaf een tweede Foppe de Haan bij Mvv te willen zijn en nu stapt hij op, vreemd, ik hoop dat er niet meer aan de hand is, premies, aantrekken spelers e.d. Maandagavond hoorde ik in de businessruimte ook al van die geruchten maar ik ging er van uit dat dit inderdaad een gerucht was maar helaas.Ik gun Rene het beste en mooie club, hij heeft hier wat moois neergezet en met 200% inzet voor Mvv ingezet en het zal moeilijk worden hem te vervangen die zo begaan is met de club ook op maatschappelijk gebied. Rene, bedankt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke, tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 13:32 20 feb 2013 13:37 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #347
Rene is al 3 jaar lang, iedere keer vlak voor het begin van een seizoen met "niets" ( halve selectie en dragende of belangrijke spelers die vertrokken) begonnen en heeft deze man "iets" neergezet ! Eigenlijk meer dan "iets"!!! Waarvoor hulde :applaus:

Daarnaast heeft hij zich door zijn opstelling en open houding naar de supporters toe een plaats verdiend, die niet veel trainers bij us-MVVke voor hem ( en waarschijnlijk ook na hem) zullen krijgen en waarmaken!
En dat voor een *oda man .... ;)

Tuurlijk had ik hem graag in een "Foppe de Haan" rol gezien, maar deze beslissing was zeer zeker nu te verwachten.
Vooral omdat nu al duidelijk is dat er geen (tot hooguit maar zeer gelimiteerde) opties voor groei in de komende jaren zijn!
Grenzen die helaas bepaald worden door budgettaire beperkingen ! (denk maar aan de wedstrijdpremies, lage wedstrijd recettes en te langzame groei in het aantal sponsoren).
En respect dat hij dat nu al (open en eerlijk) doet! Zodat iedereen weet waaraan hij toe is :thumbsup:

Het bestuur heeft groot gelijk dat ze geen rare fratsen (op financieel gebied) uithalen of uit willen halen, daar verdienen ook zij een pluim voor :applaus:
maar met dit prachtig CV verdient deze man zeer zeker een stap hoger op! En moet hij het ijzer smeden nu het heet is.
Dat gun ik hem dit zeer zeker :thumbsup: weliswaar met wat pijn in mijn hart... Trots op Trost !
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke, tcb

20 feb 2013 13:35
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #348
wat deit Capa tegenwoordig :whistle: :idea: :idea:

Hopelijk weurt Cocu hoofdtrainer vaan PSV, kin FABER alsnog koume !

20 feb 2013 13:41 20 feb 2013 13:42 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #349
Dit is een heel wijs besluit, de verwachtingen zullen volgend seizoen alleen maar stijgen, terwijl misschien de groei van MVV stagneert. Dan zou het de zoveelste trainer zijn geweest die weer via de achterdeur van de Geusselt verdwijnt. Die smet op zijn CV verdient Trost niet. Waar we dit seizoen ook gaan eindigen, bedankt René voor het vertrouwen en het geloof in MVV, het waren drie fantastische seizoen met elk een geweldig avontuur. Merci, ik hoop dat je een mooi vervolg weet te geven aan je trainerscarrière (lees: Niet RJC) :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Raffalaldo, tanteke

20 feb 2013 13:42 20 feb 2013 13:42 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #350
Prima, goed op tijd aangegeven, dan weten beide partijen waar ze aan toe zijn.
Hopelijk vind je een mooie nieuwe uitdaging, het is je gegund!
En een kampioenschap staat mooi op je palmares.

En voor de forumleden.....
Ieder weer langzaam zijn posities innemen, MAA wordt in de gaten gehouden door Dixi.
Wie oh wie wordt de opvolger.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

20 feb 2013 13:43
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #351

Boer1976 schreef : wat deit Capa tegenwoordig :whistle: :idea: :idea:

niks Faber... dee wow neet wie häöm duudelik waor tot dao niks ( kwa cent) te hoole veel en boe Trost noe zjus wel bewees tot ut tegendeil 't geval is...
Faber waor aoch rap bij Eindhove weg... Nein zoene "carriere"hingst maag veur miech dao blieve...
Dee kump zoe wie zoe neet nao Mestreech ( nao Oranje en PSV wult dee "cashen"...)

Geef miech mer iemes dee neet bang is en neet vies is um aon te pakke! En dat is neet meekelik zoe iemes te vinde !
Rene heet de lat hoeg gelag...

20 feb 2013 14:01
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #352

les rouges blancs schreef :

niks Faber... dee wow neet wie häöm duudelik waor tot dao niks ( kwa cent) te hoole veel en boe Trost noe zjus wel bewees tot ut tegendeil 't geval is...
Faber waor aoch rap bij Eindhove weg... Nein zoene "carriere"hingst maag veur miech dao blieve...
Dee kump zoe wie zoe neet nao Mestreech ( nao Oranje en PSV wult dee "cashen"...)

Geef miech mer iemes dee neet bang is en neet vies is um aon te pakke! En dat is neet meekelik zoe iemes te vinde !

Wat lul jij nou weer ??? Faber heeft MVV een dienst bewezen door zijn contract te laten ontbinden . MVV had Faber nooit kunnen betalen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, pinokkio58

20 feb 2013 14:21
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #353
Het zou slim van MVV zijn om Bert van Marwijk eens te gaan polsen. Momenteel werkloos, woont in Meerssen, zit soms op de tribune bij MVV. Wie weet is hij geïnteresseerd en wilt hij wat water bij de wijn doen?

Dat zou voor mij kandidaat nummer één zijn.

20 feb 2013 14:22 20 feb 2013 14:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #354

Sjonnie schreef :

les rouges blancs schreef :

Wat lul jij nou weer ??? Faber heeft MVV een dienst bewezen door zijn contract te laten ontbinden . MVV had Faber nooit kunnen betalen .

Bewijst toch mijn stelling: ook al is geld inderdaad wel belangrijk bij een contract, maar je moet graag naar ons cluppie komen of niet !
Denk niet dat het bij Faber alleen aan het salaris lag, maar ook aan de mogelijkheden die het bestuur kon bieden ( of beter gezegd het gebrek ervan gezien de financiële situatie van dat moment) Als dat gelul is, prima...!

Vraag is, om on topic terug te komen: gaat de huidige technische staf van Trost ook weg of blijven ze ?
We moeten niet vergeten dat deze mannen ook goed werk hebben verricht en bijgedragen hebben aan het succes !

20 feb 2013 14:29
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #355
Van Marwijk???? Haha, zou prachtig zijn, maar komop. Die valt niet te halen, zeker nu je al geen premies meer kan betalen.

20 feb 2013 14:32
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #356
Ik zou graag "Hansje" Visser hier willen zien, maar gezien zijn staat van dienst en positie in Genk is dat meer dan zeer waarschijnlijk ook een gepasseerd station...

20 feb 2013 14:38 20 feb 2013 14:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #357

Peter Pan schreef : Van Marwijk???? Haha, zou prachtig zijn, maar komop. Die valt niet te halen, zeker nu je al geen premies meer kan betalen.

Ik begrijp het scepticisme. Maar, hij zit al een jaar zonder baan sinds zijn ontslag als bondscoach. Daarnaast heeft hij een verleden met MVV en komt hij zelfs als bezoeker kijken. De volle mep zal MVV hem niet kunnen betalen, maar ze zouden elkaar kunnen helpen. Bert kan zich weer een jaartje bewijzen in het betaald voetbal, zonder dat hij zijn hebben en houwen weer moet verplaatsen naar een andere stad. Een carrière boost in de achtertuin zeg maar.

Het kan best zijn dat Bert zijn telefoon heeft uitgetrokken, omdat de hele serie A maar blijft bellen met een aanbod van maar zes nullen, Maar het kan net zo goed zijn dat hij wekelijks met Conny van het UWV aan de lijn hangt, omdat zijn functie op de sociale werkplaats vergeven is.

Je weet maar nooit hoe het kan gaan. Het is ook crisis in de voetballerij.

20 feb 2013 14:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #358
Rene Trost ziet denk ik te weinig perspectief in het huidige MVV , en vooral de doorgroei mogelijkheden.
Hij heeft een prima prestatie geleverd bij MVV en ik verwacht dat de clubs zeker voor Trost in de rij staan, en dat gun ik hem ook van harte !!

Rene Trost was in mijn ogen de beste MVV trainer sinds jaren, ieder jaar heeft hij gepresteerd, wat te denken aan seizoen 1 met -8 beginnen en zelfs een periode pakken !!! top....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Sjotelsplak, tanteke

20 feb 2013 15:29
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #359
@houtenG tsja, zit wel wat in inderdaad, maar dan denk ik dat hij alleen komt als we promoveren. Verder zou ik niet zo 1,2,3 iemand kunnen opnoemem die ik hier aan het roer zie staan volgend jaar, zonder al te optimistisch te gaan doen.

Als je kijkt naar van Basten, mocht MVV promoveren, en Van Basten worden ontslagen, zie ik in MVV een mooie uitdaging voor hem. Verwachtingspatroon is hier namelijk niet zo hoog, als je directe degradatie kunt ontlopen, ben je de man!

20 feb 2013 15:45
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #360
Jammer dat Trost niet blijft.
Ik hou niet van die trainerscarrousel, na het interview in de VI had ik de hoop dat we het eindelijk eens langer dan 3 jaar met dezelfde trainer zouden doen - helaas.
Ik vrees dat het seizoen ten einde is: eerst de blessure van Schreurs en nu een trainer die in februari al meldt dat hij vertrekt, hoe reageert een groep spelers hier meestal op ... :thumbsdown:
Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Trost bedankt! :applaus:

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden