René Trost

03 mrt 2013 10:48 03 mrt 2013 10:51 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #406

Fabrice schreef : Wat gaat die aardige René nog spijt krijgen van zijn beslissing ... zeker weten.
Ik hoop dat MVV iemand aantrekt die wél graag voor een lange periode wil blijven, in goede en slechte tijden.
Geen grote naam of Maaskantje die onze club gebruikt als opstapje naar 'grote successen' ... :lolno:

Hoezo, René Trost is met zijn 3 seizoenen MVV de langszittende trainer in de Jupiler League en er is niks mis mee dat hij na 3 jaar MVV hogerop wil.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 13:21
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #407
Met alle respect, maar wat René nu doet, zou iedere serieuze trainer (moeten) doen. Op dit moment kun je niet meer behalen met MVV. Ik denk dat als er in het stadion twee-wekelijks 9000 man had gezeten, Trost nog wel uitdaging had gezien (vanwege de beleving en de recettes), maar hoe moet MVV op dit moment aan geld komen? MVV kan het volgend jaar alleen maar slechter doen.

De eerste seizoenshelft verwachtte niemand wat van MVV, zelfs niet toen we al weken bovenaan stonden. Hierdoor hebben we ook enkele keren punten binnen weten te halen. Je kunt het vergelijken met Thiebaut. Toen hij hier aan kwam, kende geen enkele tegenstander hem. Toen ze wisten dat 'ie zo makkelijk scoorde, kreeg hij dubbele dekking, met als gevolg een dip. Zo zit het nu ook met MVV in zijn totaliteit. Tegenstanders zijn bewust van de gevaren en weten ons de tweede seizoenshelft beter af te stoppen. Gevolg: een dip.

Om terug te komen op mijn geldvraag. Trost weet dat als je wil doorgroeien, je geld nodig hebt. Dat is er simpelweg niet. We kunnen volgend jaar Eredivisievoetbal spelen, maar het kan net zo goed zijn dat we 16e in de Jupiler League eindigen. Trost heeft de afgelopen 3 jaar eindelijk naam voor zichzelf weten te maken. Dan zou ik ook nú proberen om hogerop te komen.

Niks dan lof voor René. Ik hoop dat hij de mooiste club van Nederland inruilt voor de (voor hem) beste club van Nederland ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak, opadiehard

03 mrt 2013 20:20 03 mrt 2013 20:21 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #408
Ik ben bang dat eredivisieclubs niet op René zitten te wachten, daarom gun ik hem een buitenlandse club waar hij lekker veel kan verdienen, zodat hij vroeg zijn droom kan laten uitkomen. Het zou voor hem toch geweldig zijn als hij ergens in een zandbak à la Johan Boskamp een zak met geld zou kunnen ophalen, om daarna onafhankelijk zijn keuzes te kunnen maken. Dat kan daar zelfs als assistent of jeugdtrainer. In de Belgische eerste klasse zou hij natuurlijk ook passen.

04 mrt 2013 00:02
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #409

Sandro schreef :

Fabrice schreef : Wat gaat die aardige René nog spijt krijgen van zijn beslissing ... zeker weten. Geen grote naam of Maaskantje die onze club gebruikt als opstapje naar 'grote successen' ... :lolno:

Hoezo, René Trost is met zijn 3 seizoenen MVV de langszittende trainer in de Jupiler League en er is niks mis mee dat hij na 3 jaar MVV hogerop wil.

Ik ben écht benieuwd waar onze René volgend jaar acteert ...

01 apr 2013 18:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #410

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

29 apr 2013 18:32
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #411
Geen enkel gerucht over de toekomst van René ... het best bewaarde geheim?

29 apr 2013 20:53
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #412

Fabrice schreef : Geen enkel gerucht over de toekomst van René ... het best bewaarde geheim?

Of.....................blief der toch ???

Draan wie verkes Wullem !!

29 apr 2013 23:34
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #413
toevallig net op l1.nl

Toekomst Trost onzeker
De toekomst van MVV-trainer Rene Trost is nog onzeker. De Kerkradenaar heeft nog geen aanbiedingen van andere clubs gehad.

'Het UWV is de enige club die zich heeft gemeld', zo zei Trost gekscherend in het L1-programma SPRT op Maandag. 'Ik ga ook niet voor elke club, ik moet iets kunnen toevoegen én de club moet bij me passen, ik weet echt nog niet wat ik ga doen. Alles is mogelijk, zelfs stoppen.'

Rene Trost kwam in 2010 naar MVV, toen de club op sterven na dood was. Onder zijn leiding maakte de MVV sportief grote sprongen. Dit jaar speelt MVV mee in de play-offs om promotie naar de eredivisie.

30 apr 2013 00:35 30 apr 2013 00:38 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #414

jeoff schreef : toevallig net op l1.nl

Toekomst Trost onzeker
De toekomst van MVV-trainer Rene Trost is nog onzeker. De Kerkradenaar heeft nog geen aanbiedingen van andere clubs gehad.

'Het UWV is de enige club die zich heeft gemeld', zo zei Trost gekscherend in het L1-programma SPRT op Maandag. 'Ik ga ook niet voor elke club, ik moet iets kunnen toevoegen én de club moet bij me passen, ik weet echt nog niet wat ik ga doen. Alles is mogelijk, zelfs stoppen.'

Rene Trost kwam in 2010 naar MVV, toen de club op sterven na dood was. Onder zijn leiding maakte de MVV sportief grote sprongen. Dit jaar speelt MVV mee in de play-offs om promotie naar de eredivisie.

De magie van Trost is een beetje uitgewerkt en dan wek je weinig belangstelling van andere clubs. Alsnog blijven is daarom ook geen optie. René Trost vind ik een prestatie trainer die een bepaalde periode het optimale uit een groep kan halen. Nu moet er een trainer komen die het voetbal naar een hoger plan tilt, voorwaarde is dan wel dat er een goede spelersgroep staat en dat is de grote vraag nu. Klinkt wel een beetje triest als ik Trost zo hoor.

30 apr 2013 07:39
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #415
Ik vind Trost een uitstekende trainer, die nu helaas een beetje de dupe wordt van de beperkte financiële middelen van MVV, waardoor hij met een te krappe selectie moet werken. Met de huidige blessures/schorsingen heeft hij te weinig kwaliteit om op terug te vallen.
Hij heeft in de afgelopen jaren meer dan uitstekend gepresteerd en als MVV hem meer sportief/financieel perspectief had kunnen bieden was hij zeker gebleven.
Ik gun hem dan ook een mooie club, want hij is toch verantwoordelijk voor het huidige succes!

Het zou mooi zijn als hij toch zou blijven.

16 mei 2013 09:03
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #416
Rene chapeau

Trost niet naar afscheidsfeest.

MVV-coach René Trost weigert het afscheidsfeest bij te wonen dat de club 31 mei voor alle vertrekkende medewerkers
houdt. De reden: MVV vraagt een entreeprijs van 25 euro. ,,Ik wil ook dat iemand van het Leger des Heils mij een hand kan geven”, verklaart Trost.
MVV-preses Paul Rinkens betreurt het standpunt van de coach. ,,Wij willen een mooi feest voor iedereen die vertrekt.
Die entree is nodig om alles te bekostigen.” De supportersclub van MVV wil Trost nu alsnog met een feest uitzwaaien. Dat is gepland voor eind juni.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

16 mei 2013 09:15
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #417
nou nou wat een overdreven reactie van Rene. Valt me tegen van hem

16 mei 2013 09:40
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #418
Had ik al vernomen inderdaad en nu dus de Lulburger ook uiteraard op de dag van de wedstrijd tegen Volendam. Aan de ene kant vind ik het een mooie achterliggende gedachte van René om iedereen de kans te geven bij zijn afscheidsfeest aanwezig te zijn. Echter zijn er waarschijnlijk ook al mensen die een kaartje hebben gekocht speciaal om Rene uit te zwaaien. Als MVV een barbecue en dergelijke organiseert snap ik dat daar kosten aan verbonden zijn. Al is wellicht te twisten of 25 euro een te hoog bedrag is. Neem aan dat MVV het feest niet annuleert.

16 mei 2013 09:51 16 mei 2013 09:53 door dreekemvvke. Reden: zat een foutje in
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #419
nou ik vind dat rene nu het zielige mannetje gaat uithangen mvv organiseert een afscheidfeest en daar zijn kosten aan verbonden ,dus vind ik niet dat rene zich daar in moet mengen met zo een uitspraak ik heb het gevoel dat hij zijn ei niet kwijt kan omdat er nog niet veel belangstelling is om zijn persoon voor volgend seizoen.maar als hij graag iemand van het leger des heils een hand wil geven gaat hij toch lekker naar de bosstraat en gaat daar aan de deur staan kan hij iedereen een hand geven vind het een beetje vergezocht door rene maar voor de rest een prima trainer.

16 mei 2013 09:57
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
René Trost #420
Tsaj wat moet je hiermee.. Ene kant snap ik MVV dat ze ivm gemaakte kosten iets willen rekenen, aan de andere kant als je je zo Maatschappelijk opstelt de hele tijd is het wel raar dat je alleen naar een feest kunt als je 25 euro neertelt. De mensen waarvoor MVV zegt in de bres te springen, noem het even de kansarmere, daarvoor denk ik als je met 2 a 3 man wil gaan in een gezin het erg veel geld is, en dan snap ik het punt van Rene Trost ook wel moet ik zeggen. Hij zal denken "ik moet het hele jaar al mijn spelers naar bejaardentehuizen sturen op momenten dat ik liever getraind had, en nu met een afscheid is het Maatschappelijke niet zo belangrijk".

MVV had er ook wellicht ook voor kunnen kiezen om een afscheidsfeest met minder kosten, dus soberder, te maken wat voor iedereen toegankelijk zou zijn geweest. (zoals open dag)

Natus et suscitavit in Marsana

Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden