René Trost
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
Re: Re: René Trost
03 Mar 2013 10:48 - 03 Mar 2013 10:51Fabrice wrote: Wat gaat die aardige René nog spijt krijgen van zijn beslissing ... zeker weten.
Ik hoop dat MVV iemand aantrekt die wél graag voor een lange periode wil blijven, in goede en slechte tijden.
Geen grote naam of Maaskantje die onze club gebruikt als opstapje naar 'grote successen' ... :lolno:
Hoezo, René Trost is met zijn 3 seizoenen MVV de langszittende trainer in de Jupiler League en er is niks mis mee dat hij na 3 jaar MVV hogerop wil.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2013 13:21De eerste seizoenshelft verwachtte niemand wat van MVV, zelfs niet toen we al weken bovenaan stonden. Hierdoor hebben we ook enkele keren punten binnen weten te halen. Je kunt het vergelijken met Thiebaut. Toen hij hier aan kwam, kende geen enkele tegenstander hem. Toen ze wisten dat 'ie zo makkelijk scoorde, kreeg hij dubbele dekking, met als gevolg een dip. Zo zit het nu ook met MVV in zijn totaliteit. Tegenstanders zijn bewust van de gevaren en weten ons de tweede seizoenshelft beter af te stoppen. Gevolg: een dip.
Om terug te komen op mijn geldvraag. Trost weet dat als je wil doorgroeien, je geld nodig hebt. Dat is er simpelweg niet. We kunnen volgend jaar Eredivisievoetbal spelen, maar het kan net zo goed zijn dat we 16e in de Jupiler League eindigen. Trost heeft de afgelopen 3 jaar eindelijk naam voor zichzelf weten te maken. Dan zou ik ook nú proberen om hogerop te komen.
Niks dan lof voor René. Ik hoop dat hij de mooiste club van Nederland inruilt voor de (voor hem) beste club van Nederland

- Hughes
-
- Elite Member
-
03 Mar 2013 20:20 - 03 Mar 2013 20:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
04 Mar 2013 00:02Sandro wrote:Fabrice wrote: Wat gaat die aardige René nog spijt krijgen van zijn beslissing ... zeker weten. Geen grote naam of Maaskantje die onze club gebruikt als opstapje naar 'grote successen' ... :lolno:
Hoezo, René Trost is met zijn 3 seizoenen MVV de langszittende trainer in de Jupiler League en er is niks mis mee dat hij na 3 jaar MVV hogerop wil.
Ik ben écht benieuwd waar onze René volgend jaar acteert ...
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
01 Apr 2013 18:03En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
29 Apr 2013 18:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
29 Apr 2013 20:53Of.....................blief der toch ???Fabrice wrote: Geen enkel gerucht over de toekomst van René ... het best bewaarde geheim?
- jeoff
-
- Administrator
-
29 Apr 2013 23:34Toekomst Trost onzeker
De toekomst van MVV-trainer Rene Trost is nog onzeker. De Kerkradenaar heeft nog geen aanbiedingen van andere clubs gehad.
'Het UWV is de enige club die zich heeft gemeld', zo zei Trost gekscherend in het L1-programma SPRT op Maandag. 'Ik ga ook niet voor elke club, ik moet iets kunnen toevoegen én de club moet bij me passen, ik weet echt nog niet wat ik ga doen. Alles is mogelijk, zelfs stoppen.'
Rene Trost kwam in 2010 naar MVV, toen de club op sterven na dood was. Onder zijn leiding maakte de MVV sportief grote sprongen. Dit jaar speelt MVV mee in de play-offs om promotie naar de eredivisie.
- Hughes
-
- Elite Member
-
30 Apr 2013 00:35 - 30 Apr 2013 00:38jeoff wrote: toevallig net op l1.nl
Toekomst Trost onzeker
De toekomst van MVV-trainer Rene Trost is nog onzeker. De Kerkradenaar heeft nog geen aanbiedingen van andere clubs gehad.
'Het UWV is de enige club die zich heeft gemeld', zo zei Trost gekscherend in het L1-programma SPRT op Maandag. 'Ik ga ook niet voor elke club, ik moet iets kunnen toevoegen én de club moet bij me passen, ik weet echt nog niet wat ik ga doen. Alles is mogelijk, zelfs stoppen.'
Rene Trost kwam in 2010 naar MVV, toen de club op sterven na dood was. Onder zijn leiding maakte de MVV sportief grote sprongen. Dit jaar speelt MVV mee in de play-offs om promotie naar de eredivisie.
De magie van Trost is een beetje uitgewerkt en dan wek je weinig belangstelling van andere clubs. Alsnog blijven is daarom ook geen optie. René Trost vind ik een prestatie trainer die een bepaalde periode het optimale uit een groep kan halen. Nu moet er een trainer komen die het voetbal naar een hoger plan tilt, voorwaarde is dan wel dat er een goede spelersgroep staat en dat is de grote vraag nu. Klinkt wel een beetje triest als ik Trost zo hoor.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
30 Apr 2013 07:39Hij heeft in de afgelopen jaren meer dan uitstekend gepresteerd en als MVV hem meer sportief/financieel perspectief had kunnen bieden was hij zeker gebleven.
Ik gun hem dan ook een mooie club, want hij is toch verantwoordelijk voor het huidige succes!
Het zou mooi zijn als hij toch zou blijven.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
16 May 2013 09:03Trost niet naar afscheidsfeest.
MVV-coach René Trost weigert het afscheidsfeest bij te wonen dat de club 31 mei voor alle vertrekkende medewerkers
houdt. De reden: MVV vraagt een entreeprijs van 25 euro. ,,Ik wil ook dat iemand van het Leger des Heils mij een hand kan geven”, verklaart Trost.
MVV-preses Paul Rinkens betreurt het standpunt van de coach. ,,Wij willen een mooi feest voor iedereen die vertrekt.
Die entree is nodig om alles te bekostigen.” De supportersclub van MVV wil Trost nu alsnog met een feest uitzwaaien. Dat is gepland voor eind juni.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- jeoff
-
- Administrator
-
16 May 2013 09:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
16 May 2013 09:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
16 May 2013 09:51 - 16 May 2013 09:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Oaktree
-
- Premium Member
-
16 May 2013 09:57MVV had er ook wellicht ook voor kunnen kiezen om een afscheidsfeest met minder kosten, dus soberder, te maken wat voor iedereen toegankelijk zou zijn geweest. (zoals open dag)