>
Ontvangen bedankjes 552
Fabrice schreef : Wat gaat die aardige René nog spijt krijgen van zijn beslissing ... zeker weten.
Ik hoop dat MVV iemand aantrekt die wél graag voor een lange periode wil blijven, in goede en slechte tijden.
Geen grote naam of Maaskantje die onze club gebruikt als opstapje naar 'grote successen' ...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sandro schreef :
Fabrice schreef : Wat gaat die aardige René nog spijt krijgen van zijn beslissing ... zeker weten. Geen grote naam of Maaskantje die onze club gebruikt als opstapje naar 'grote successen' ...
Hoezo, René Trost is met zijn 3 seizoenen MVV de langszittende trainer in de Jupiler League en er is niks mis mee dat hij na 3 jaar MVV hogerop wil.
jeoff schreef : toevallig net op l1.nl
Toekomst Trost onzeker
De toekomst van MVV-trainer Rene Trost is nog onzeker. De Kerkradenaar heeft nog geen aanbiedingen van andere clubs gehad.
'Het UWV is de enige club die zich heeft gemeld', zo zei Trost gekscherend in het L1-programma SPRT op Maandag. 'Ik ga ook niet voor elke club, ik moet iets kunnen toevoegen én de club moet bij me passen, ik weet echt nog niet wat ik ga doen. Alles is mogelijk, zelfs stoppen.'
Rene Trost kwam in 2010 naar MVV, toen de club op sterven na dood was. Onder zijn leiding maakte de MVV sportief grote sprongen. Dit jaar speelt MVV mee in de play-offs om promotie naar de eredivisie.