René Trost
- Hughes
-
- Elite Member
-
Re: Re: René Trost
16 May 2013 10:30Roei baank wrote: Rene chapeau
Trost niet naar afscheidsfeest.
MVV-coach René Trost weigert het afscheidsfeest bij te wonen dat de club 31 mei voor alle vertrekkende medewerkers
houdt. De reden: MVV vraagt een entreeprijs van 25 euro. ,,Ik wil ook dat iemand van het Leger des Heils mij een hand kan geven”, verklaart Trost.
MVV-preses Paul Rinkens betreurt het standpunt van de coach. ,,Wij willen een mooi feest voor iedereen die vertrekt.
Die entree is nodig om alles te bekostigen.” De supportersclub van MVV wil Trost nu alsnog met een feest uitzwaaien. Dat is gepland voor eind juni.
Dit onderstreept mijn vermoeden dat René Trost het helemaal gehad heeft met de leiding van MVV. Hij kan zich sociaal en sportief niet meer vinden in de ideëen van Rinkens en co. Het wordt tijd dat ook deze heren in de spiegel kijken.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
16 May 2013 10:33Maar ik vind dit geen professionele reactie. Je kunt het best met iets oneens zijn, maar dit is gewoon de kont tegen de krib gooien.
- jeoff
-
- Administrator
-
16 May 2013 10:35 - 16 May 2013 10:35Hughes wrote:
Dit onderstreept mijn vermoeden dat René Trost het helemaal gehad heeft met de leiding van MVV. Hij kan zich sociaal en sportief niet meer vinden in de ideëen van Rinkens en co.
Helemaal mee eens.. maar:
Het wordt tijd dat ook deze heren in de spiegel kijken.
hiermee dus totaal niet. De passanten moeten zich aan MVV aanpassen, niet andersom!
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
16 May 2013 10:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
16 May 2013 10:45 - 16 May 2013 10:46Waar krijg jij trouwens voor 10 Euro pp goed vlees, salades etc. en onbeperkt Juup? (dan heb ik het nog niet over de kosten van het huren van een goede BBQ voor grote groepen en de huur van de entertainment).
Dan ga ik daar ook inkopen doen!
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
16 May 2013 10:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
16 May 2013 10:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
16 May 2013 11:07 - 16 May 2013 11:071- MVV organiseert een goedkoper feest -> Reactie van het publiek dat het maar amateuristisch geregeld is (want ik blijf erbij dat je voor veel minder geld niks fatsoenlijks kunt organiseren).
2- MVV organiseert geen feest -> Reactie van het publiek dat het asociaal is dat er geen goed afscheidsfeest gehouden is
3- MVV neemt de kosten van het feest op zich -> ik hoef niet uit te leggen dat hier geen geld voor is
MVV kan gewoon geen goed doen in deze lijkt het wel. altijd is er wel iemand boos
- dreekemvvke
-
- Banned
-
16 May 2013 11:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
16 May 2013 11:09Boschpoort wrote: De discussie gaat natuurlijk niet om de kosten van een BBQ maar op nogal kortzichtige wijze wordt hier wederom oop het bestuur ingehakt. Onze anarchist bijvoorbeeld houdt er even geen rekening mee dat de ruimte moet worden gehuurd, dat er bedienend personeel moet worden betaald en dat de barbecues zelf ook nogal wat huur moeten kosten. Tel daarbij dat je ook voor kwaliteit betaalt - niet iedereen is tevreden met een speklap en een varkenskotelet - dan is die 25 euro helemaal niet zo irreeel. Je kunt je wel afvragen of je een dergelijk feest überhaupt moet willen organiseren als het kennelijk zoveel geld kost.
Zo zie je maar waar het probleem ligt. Dus maken we het feest alleen maar betaalbaar voor bepaalde mensen. En de mensen die wel tevreden zouden zijn met een speklap en een varkenskotelet hebben dan maar pech en kunnen niet aanwezig zijn op het grote afscheidsfeest van Trost. Erg maatschappelijk ja. Die 25 euro is gewoon te veel, je kan wel speculeren over waar dat geld allemaal in zit. Als je echter een betaalbaar feest wilt organiseren is dat echt niet moeilijk. En wat is nou de huur over 200 mensen? Waarvoor heb je bediening nodig? Zet de bbq neer en maak er een lopend buffet van. Drank gewoon zelf bij de bar halen en dan heb je 2/3 mensen nodig die glazen en borden ophalen c'est ca!
Je kan trouwens ook gewoon het feest organiseren en mensen zelf laten kiezen of ze willen deelnemen aan de bbq etc.
- Hughes
-
- Elite Member
-
16 May 2013 11:18jeoff wrote:Hughes wrote:
Dit onderstreept mijn vermoeden dat René Trost het helemaal gehad heeft met de leiding van MVV. Hij kan zich sociaal en sportief niet meer vinden in de ideëen van Rinkens en co.
Helemaal mee eens.. maar:
Het wordt tijd dat ook deze heren in de spiegel kijken.
hiermee dus totaal niet. De passanten moeten zich aan MVV aanpassen, niet andersom!
Ik bedoelde dit in een breder perspectief. Er zijn namelijk meer mensen binnen de voetbalwereld die hun bedenkingen hebben bij het maatschappelijke beleid van MVV. In de VI van vorige week lieten Sef Vergoossen en Dirk Jan Derksen hun twijfels hierover uit, ze vinden dat MVV het maatschappelijke aspect te ver doorvoert. En zo zullen er wel meer klachten zijn. Ik wil niet zeggen dat deze mensen gelijk hebben, want de conservatieve voetbalwereld kijkt vaak vreemd tegen vernieuwingen aan, maar de leiding moet wel iets met de kritiek doen en proberen de gulde middenweg te vinden.
Zolang de prestaties goed zijn kom je met veel dingen weg, maar als het even tegen zit, gaan ook dit soort zaken tegen je werken en wordt alles uitvergroot. En dat zal het laatste zijn wat Rinkens wil, toch?
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
16 May 2013 11:34Als MVV geld genoeg had gehad, hadden ze wel een gratis feest gegeven.
Nog een keer over het maatschappelijke, dat levert MVV geld op! Zie ook mijn eerdere post hierover:
www.mvvfans.nl/forum/2-nieuws-en-gerucht...t=15&start=390#21719
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
16 May 2013 11:41Ik zou inkomensgerelateerde prijzen hanteren, als je de hele dag thuis op de bank ligt mag je gratis komen - heb je een 40u werkweek dan kun je best 50€ dokken om de verlosser de hand te schudden.
:daag:
- Punker73
-
- Administrator
-
16 May 2013 11:45I want to be a fan again!!!
- jeoff
-
- Administrator
-
16 May 2013 11:53 - 16 May 2013 11:54Maar hoe het ook zei, ik vind het heel erg dat Trost zorgt voor negativiteit door deze actie.
Hopelijk hebben de spelers een positievere houding anders kunnen we de wedstrijd vanavond al bij voorbaat afzeggen (de heren van het leger des heils moeten hier immers ook 15 Euro entree betalen, en dat nog zonder eten en drinken! schandalig!!!)