René Trost

07 juni 2013 21:01
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
René Trost #466
Vergis je niet, Peter. VVV heeft een vrij bekende naam gekregen in Azië vanwege Honda. Daar teert die club nu nog steeds op. Nu ze gedegradeerd zijn, kunnen ze geen exotische spelers meer vastleggen, maar waarschijnlijk kan Trost die club weer aanvallend voetbal laten spelen in plaats van dat betonvoetbal van Lokhof. Dan zijn ze zo terug in de Eredivisie. Waarschijnlijk hebben zij nog steeds 3/4 van het transferbedrag van Honda achter de hand, daar kunnen ze dit seizoen ook kwalitatief goede spelers voor binnenhalen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, maar VVV-Venlo is op dit moment toch echt een stap omhoog voor Trost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 21:18 07 juni 2013 21:19 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
René Trost #467

Karakter schreef : Vergis je niet, Peter. VVV heeft een vrij bekende naam gekregen in Azië vanwege Honda. Daar teert die club nu nog steeds op. Nu ze gedegradeerd zijn, kunnen ze geen exotische spelers meer vastleggen, maar waarschijnlijk kan Trost die club weer aanvallend voetbal laten spelen in plaats van dat betonvoetbal van Lokhof. Dan zijn ze zo terug in de Eredivisie. Waarschijnlijk hebben zij nog steeds 3/4 van het transferbedrag van Honda achter de hand, daar kunnen ze dit seizoen ook kwalitatief goede spelers voor binnenhalen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, maar VVV-Venlo is op dit moment toch echt een stap omhoog voor Trost.


Ich zit kort bie et vuur en kin dich verzekere det ich mich neet vergis!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 21:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
René Trost #468
Vraag me af of VVV nog steeds een nieuw stadion wil??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 21:45
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
René Trost #469

Sjonnie schreef : Vraag me af of VVV nog steeds een nieuw stadion wil??

Wille wel, dink iech, mèr iech betwiefel of dat financieel haolbaar is in de JL...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2013 09:12 08 juni 2013 09:16 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
René Trost #470

Vluuzak schreef :

Danny1983 schreef :

Sjotelsplak schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Van het bestuur van MVV mocht hij niet promoveren,

Hou toch eens op met die onzin :thumbsdown:

Ik gun Rene het van harte. VVV heeft toch een grote begroting dan MVV.


Die onzin is de keiharde waarheid of je t nu wil horen lof niet!!!


Ik vermoed zelfs dat MVV de KNVB gevraagt heeft om die 9 punten aftrek en dat ze aan Schreurs hebben gevraagt om zich zelf te blesseren zodat we niet promoveren, dat het bestuur hiervoor geld krijgt van Roda , zodat Roda de enigste eredivisie club in Limburg blijft..................................................PFFFFFFFFFFFFFFF hoe krijg je het verzonnen.


Pfff kort zichtige Vluuzak ik zeg duidelijk dat we anders mischien/waarschijnlijk ook geen kampioen waren geworden.
Maar dat t niet mocht is 100% waar en steeds meer mensen komen daar gelukkig achter!!
Als je dat niet weet zegt mij genoeg dat je er niks vanaf weet!!!
No hard feelings

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2013 17:36
OpDeMerret
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #471
Dee interview zeet mie es genog..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2013 18:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3821
Meer
René Trost #472
Ik heb het interview net nog eens zitten bekijken en hij zegt echt helemaal niets over wel of niet mogen promoveren, ook niets dat die richting uitgaat.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2013 19:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
René Trost #473

Jacques schreef : Ik heb het interview net nog eens zitten bekijken en hij zegt echt helemaal niets over wel of niet mogen promoveren, ook niets dat die richting uitgaat.


Daan loer nog meh 'ns good trök, d'r waore toch wel 'n aontal zinne achterein boe in heer op subtiele maneer dudelek maakde tot 'r 't neet eins waor mèt de gevare koers. En oet z'n wäörd bleek noe neet bepaold tot dat euvermach waor.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2013 19:47
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
René Trost #474

Karakter schreef : Vergis je niet, Peter. VVV heeft een vrij bekende naam gekregen in Azië vanwege Honda. Daar teert die club nu nog steeds op. Nu ze gedegradeerd zijn, kunnen ze geen exotische spelers meer vastleggen, maar waarschijnlijk kan Trost die club weer aanvallend voetbal laten spelen in plaats van dat betonvoetbal van Lokhof. Dan zijn ze zo terug in de Eredivisie. Waarschijnlijk hebben zij nog steeds 3/4 van het transferbedrag van Honda achter de hand, daar kunnen ze dit seizoen ook kwalitatief goede spelers voor binnenhalen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, maar VVV-Venlo is op dit moment toch echt een stap omhoog voor Trost.


Ik heb geen flauw idee waar je deze vermoedens op baseert inzake de transfersom van Honda?Feit is dat de begroting van venlo bijgesteld zal moeten worden en dat ze wel nog genoeg contracten hebben op eredivisie niveau die het voorkomen dat ze zomaar aankopen kunnen doen,en net als ons creatief zullen moeten zijn op transfergebied.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2013 20:36
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
René Trost #475
Honda heeft VVV 7.5 miljoen euro opgeleverd. Met clausules zijn daar nog eens rond de 1,5 á 2 miljoen euro bijgekomen. Zij hebben geen miljoenen aankopen gedaan de laatste jaren. Sterker nog, ze hebben hier en daar nog eens een speler verkocht voor enkele tonnen. Met dat geld hebben ze de afgelopen seizoenen schulden weggewerkt en een gedeelte opzij gezet voor eventuele noodscenario's als deze. Feit blijft dat VVV wel degelijk een stap omhoog is voor Trost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2013 08:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
René Trost #476

MVVke schreef :

Jacques schreef : Ik heb het interview net nog eens zitten bekijken en hij zegt echt helemaal niets over wel of niet mogen promoveren, ook niets dat die richting uitgaat.


Daan loer nog meh 'ns good trök, d'r waore toch wel 'n aontal zinne achterein boe in heer op subtiele maneer dudelek maakde tot 'r 't neet eins waor mèt de gevare koers. En oet z'n wäörd bleek noe neet bepaold tot dat euvermach waor.....


Dit heeft hij persoonlijk in de ster op dezelfde manier gezegd tegen een een aantal andere supporters en mij tegen maar ook mensen van binnen en buiten dit forum.
Dus hoop dat we er nu ook over op kunnen houden tis al erg genoeg :lolno:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2013 10:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3821
Meer
René Trost #477
Wat René aangeeft is dat MVV er voor kiest om geen premies meer te betalen omdat ze niet in de rode cijfers willen belanden. René laat duidelijk merken dat hij dat een domme zet vond en heeft er weinig begrip voor (ook al zegt hij letterlijk dat hij er wel begrip voor heeft, zijn lichaamstaal spreekt boekdelen). Ik kan me dat ook heel goed voorstellen. Als trainer/coach zie je door diverse omstandigheden de promotie uit het raam vliegen, en dit is er één waarvan je als coach denkt "bestuur, neem dat risico toch!". Wat er wellicht nog meer meespeelt, is dat Trost in de winterstop graag een kwalitatief goede vervanger voor Schreurs had gehaald, maar ook daar was geen geld voor.

Maar dan blijf ik er nog altijd bij dat dat iets anders is dan niet mogen promoveren. En ik blijf er ook bij dat Trost dat niet zegt en ook niet insinueert.

Nog maar drie jaar geleden was ik bang dat ik nooit meer naar MVV zou kunnen gaan. De oorzaak was dat er geld werd uitgegeven dat er niet was. Ik vind het ontzettend jammer zoals het dit seizoen gelopen is, maar als de financiën het niet aankonden om premies te betalen of om een nieuwe spits te halen, dan vind ik de keuze van het bestuur in principe de juiste. Ik wil nooit meer afhankelijk zijn van derden/de gemeente.

En ik begrijp ook dat Trost als sportman, die wil dat er alles aan gedaan wordt om te winnen, dat anders ziet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2013 11:38
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
René Trost #478
leuk interview, jammer die hij het aankondigen van zijn afscheid (niet verlengen van zijn contract) niet meeneemt als oorzaak van het mindere seizoens-einde....speelde ook een grote rol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2013 12:22
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
René Trost #479

Danny1983 schreef :

MVVke schreef :

Jacques schreef : Ik heb het interview net nog eens zitten bekijken en hij zegt echt helemaal niets over wel of niet mogen promoveren, ook niets dat die richting uitgaat.


Daan loer nog meh 'ns good trök, d'r waore toch wel 'n aontal zinne achterein boe in heer op subtiele maneer dudelek maakde tot 'r 't neet eins waor mèt de gevare koers. En oet z'n wäörd bleek noe neet bepaold tot dat euvermach waor.....


Dit heeft hij persoonlijk in de ster op dezelfde manier gezegd tegen een een aantal andere supporters en mij tegen maar ook mensen van binnen en buiten dit forum.
Dus hoop dat we er nu ook over op kunnen houden tis al erg genoeg :lolno:

Danny, Trost zal nooit letterlijk hebben gezegd dat hij niet mocht promoveren en als hij dat al heeft gedaan is het bedoelt zoals Jacques al aangeeft.
Als het bestuur geen financieel risico wil nemen, geen vervanger voor Schreurs haalt, geen winstpremie uitbetaald, dan kan ik me voorstellen dat Trost dit ziet als "het bestuur wil niet promoveren". Dit is natuurlijk niet waar, het bestuur waakt over de financiele situatie, maar had liever gepromoveerd, want dan waren de inkomsten enorm gestegen.
Wat als ze wel premies hadden betaald, wel een vervanger hadden gehaald en dan niet gepromoveerd? Dan hadden we het bestuur verweten dat ze dezelfde risico's hadden genomen als de oude besturen en waren we weer terug bij af.

En inderdaad hoop ik dat we er nu over ophouden.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2013 12:49 09 juni 2013 12:50 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
René Trost #480

MVV4life schreef :

Danny1983 schreef :

MVVke schreef :

Jacques schreef : Ik heb het interview net nog eens zitten bekijken en hij zegt echt helemaal niets over wel of niet mogen promoveren, ook niets dat die richting uitgaat.


Daan loer nog meh 'ns good trök, d'r waore toch wel 'n aontal zinne achterein boe in heer op subtiele maneer dudelek maakde tot 'r 't neet eins waor mèt de gevare koers. En oet z'n wäörd bleek noe neet bepaold tot dat euvermach waor.....


Dit heeft hij persoonlijk in de ster op dezelfde manier gezegd tegen een een aantal andere supporters en mij tegen maar ook mensen van binnen en buiten dit forum.
Dus hoop dat we er nu ook over op kunnen houden tis al erg genoeg :lolno:

Danny, Trost zal nooit letterlijk hebben gezegd dat hij niet mocht promoveren en als hij dat al heeft gedaan is het bedoelt zoals Jacques al aangeeft.
Als het bestuur geen financieel risico wil nemen, geen vervanger voor Schreurs haalt, geen winstpremie uitbetaald, dan kan ik me voorstellen dat Trost dit ziet als "het bestuur wil niet promoveren". Dit is natuurlijk niet waar, het bestuur waakt over de financiele situatie, maar had liever gepromoveerd, want dan waren de inkomsten enorm gestegen.
Wat als ze wel premies hadden betaald, wel een vervanger hadden gehaald en dan niet gepromoveerd? Dan hadden we het bestuur verweten dat ze dezelfde risico's hadden genomen als de oude besturen en waren we weer terug bij af.

En inderdaad hoop ik dat we er nu over ophouden.


Ik bedoelde ook wat Mvvke zei, zo vertelde Rene dat ook in de ster.
Hij heeft niet letterlijk gezegd dat hij niet mocht promoveren dat zou ook niet slim zijn omdat tegen de supporters te zeggen ;)
Maar er zijn wel spelers die dit niet voor zich hebben weten te houden,en daar ga ik geen namen van noemen want dit wilden ze zelf niet, wat ik goed kan begrijpen natuurlijk.
En mischien heeft Rene het wel verkeerd overgenomen van t bestuur daar kan ik niet over oordelen.
En mischien dat daardoor spelers er ook zo over dachten :thinking:
Wat ik heb gezegd hier komt niet van mij uit maar vanuit wat mij verteld is.
En inderdaad ik zeg niet dat we wel kampioen waren geworden met Danny erbij en zonder de punten aftrek.
Al denk ik wel dat we 4 wedstrijden voor t einde al de vlag uit hadden kunnen hangen :P
Hier kan heel MVV niks aan doen (als je t veld niet meetelt want daar kwam de blessure uit)
Dat we niet gepromoveerd zijn komt eerder door de knmb dan door MVV.
Ja wat mij betreft einde discussie slotje erop, en nu weer neuzen dezelfde kant op en afwachten wie onze nieuwe trainer word :thumbsup:
En hopen dat we snel weer wat kunnen geruchten bij t transfer topic ;) sorry als ik soms bot overkwam ik laat me soms wat te vaak door mijn emoties leiden :blush:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden