>
Ontvangen bedankjes 363
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Karakter schreef : Vergis je niet, Peter. VVV heeft een vrij bekende naam gekregen in Azië vanwege Honda. Daar teert die club nu nog steeds op. Nu ze gedegradeerd zijn, kunnen ze geen exotische spelers meer vastleggen, maar waarschijnlijk kan Trost die club weer aanvallend voetbal laten spelen in plaats van dat betonvoetbal van Lokhof. Dan zijn ze zo terug in de Eredivisie. Waarschijnlijk hebben zij nog steeds 3/4 van het transferbedrag van Honda achter de hand, daar kunnen ze dit seizoen ook kwalitatief goede spelers voor binnenhalen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, maar VVV-Venlo is op dit moment toch echt een stap omhoog voor Trost.
Wille wel, dink iech, mèr iech betwiefel of dat financieel haolbaar is in de JL...Sjonnie schreef : Vraag me af of VVV nog steeds een nieuw stadion wil??
Vluuzak schreef :
Danny1983 schreef :
Sjotelsplak schreef :
Hou toch eens op met die onzinMie leef Mestreech schreef : Van het bestuur van MVV mocht hij niet promoveren,
Ik gun Rene het van harte. VVV heeft toch een grote begroting dan MVV.
Die onzin is de keiharde waarheid of je t nu wil horen lof niet!!!
Ik vermoed zelfs dat MVV de KNVB gevraagt heeft om die 9 punten aftrek en dat ze aan Schreurs hebben gevraagt om zich zelf te blesseren zodat we niet promoveren, dat het bestuur hiervoor geld krijgt van Roda , zodat Roda de enigste eredivisie club in Limburg blijft..................................................PFFFFFFFFFFFFFFF hoe krijg je het verzonnen.
Jacques schreef : Ik heb het interview net nog eens zitten bekijken en hij zegt echt helemaal niets over wel of niet mogen promoveren, ook niets dat die richting uitgaat.
Karakter schreef : Vergis je niet, Peter. VVV heeft een vrij bekende naam gekregen in Azië vanwege Honda. Daar teert die club nu nog steeds op. Nu ze gedegradeerd zijn, kunnen ze geen exotische spelers meer vastleggen, maar waarschijnlijk kan Trost die club weer aanvallend voetbal laten spelen in plaats van dat betonvoetbal van Lokhof. Dan zijn ze zo terug in de Eredivisie. Waarschijnlijk hebben zij nog steeds 3/4 van het transferbedrag van Honda achter de hand, daar kunnen ze dit seizoen ook kwalitatief goede spelers voor binnenhalen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, maar VVV-Venlo is op dit moment toch echt een stap omhoog voor Trost.
MVVke schreef :
Jacques schreef : Ik heb het interview net nog eens zitten bekijken en hij zegt echt helemaal niets over wel of niet mogen promoveren, ook niets dat die richting uitgaat.
Daan loer nog meh 'ns good trök, d'r waore toch wel 'n aontal zinne achterein boe in heer op subtiele maneer dudelek maakde tot 'r 't neet eins waor mèt de gevare koers. En oet z'n wäörd bleek noe neet bepaold tot dat euvermach waor.....
Danny, Trost zal nooit letterlijk hebben gezegd dat hij niet mocht promoveren en als hij dat al heeft gedaan is het bedoelt zoals Jacques al aangeeft.Danny1983 schreef :
MVVke schreef :
Daan loer nog meh 'ns good trök, d'r waore toch wel 'n aontal zinne achterein boe in heer op subtiele maneer dudelek maakde tot 'r 't neet eins waor mèt de gevare koers. En oet z'n wäörd bleek noe neet bepaold tot dat euvermach waor.....
Dit heeft hij persoonlijk in de ster op dezelfde manier gezegd tegen een een aantal andere supporters en mij tegen maar ook mensen van binnen en buiten dit forum.
Dus hoop dat we er nu ook over op kunnen houden tis al erg genoeg
MVV4life schreef :
Danny, Trost zal nooit letterlijk hebben gezegd dat hij niet mocht promoveren en als hij dat al heeft gedaan is het bedoelt zoals Jacques al aangeeft.Danny1983 schreef :
MVVke schreef :
Dit heeft hij persoonlijk in de ster op dezelfde manier gezegd tegen een een aantal andere supporters en mij tegen maar ook mensen van binnen en buiten dit forum.
Dus hoop dat we er nu ook over op kunnen houden tis al erg genoeg
Als het bestuur geen financieel risico wil nemen, geen vervanger voor Schreurs haalt, geen winstpremie uitbetaald, dan kan ik me voorstellen dat Trost dit ziet als "het bestuur wil niet promoveren". Dit is natuurlijk niet waar, het bestuur waakt over de financiele situatie, maar had liever gepromoveerd, want dan waren de inkomsten enorm gestegen.
Wat als ze wel premies hadden betaald, wel een vervanger hadden gehaald en dan niet gepromoveerd? Dan hadden we het bestuur verweten dat ze dezelfde risico's hadden genomen als de oude besturen en waren we weer terug bij af.
En inderdaad hoop ik dat we er nu over ophouden.