René Trost

16 mei 2013 11:56
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
René Trost #436
Is jammer dat we nu weer zo! in de media moeten komen.
Kan er nu eens niks normaal verlopen binnen MVV?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 11:59 16 mei 2013 11:59 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
René Trost #437
Volledig terech vaan René. Boe hole ze 't idiote bedraag vaan 25 euro vendan?
't Ete?? De heur vaan de ruimte?? 't Drinke? De artieste??
Tot supporters 'n bedraag betaole, dat is logisch, meh 't groetste gedeilte behuurt betaolt te weure door de organisator zelf.
De geis nao è fies, um 't vervolgens oet eige tes te moote betaole?!?!
't Ganse jaor stoon supporters op wat veur 'n maneer daan ouch klaor veur MVV, en es daank mage v'r zelf goon betaole...
Tot noe ouch meh 'ns get veur de trouwe supporters gedoon weurt.
René heet volkoume geliek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 12:01 16 mei 2013 12:01 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
René Trost #438

jeoff schreef : MVV is wel een BVO, de supportersclub niet. Ik kan met niet voorstellen dat artiesten gratis voor een bedrijf komen spelen. Zelfde geldt voor de huur van de ruimte, BBQ etc. Daarbij kun je van een BVO ook wel een iets hoger niveau feest verwachten dan van een groep supporters.

Maar hoe het ook zei, ik vind het heel erg dat Trost zorgt voor negativiteit door deze actie.
Hopelijk hebben de spelers een positievere houding anders kunnen we de wedstrijd vanavond al bij voorbaat afzeggen (de heren van het leger des heils moeten hier immers ook 15 Euro entree betalen, en dat nog zonder eten en drinken! schandalig!!!)


Al deze artiesten zijn destijds door MVV geregeld. Sterker nog het feest was een combinatie feest van SC en MVV. Dus als MVV wil kan het wel gratis (zo bewijst het verleden).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 12:19
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
René Trost #439
Trots op Trost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 13:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
René Trost #440
Rene mag zijn mening hebben natuurlijk ( uitgaande dat hij het zo heeft gesteld zoals in DDL staat omschreven), echter is hij in dienst bij MVV en gaat Rene niet over de prijzen of toegangsprijzen....heb hem ook noit gehoord over de belachelijke prijzen voor de Business Club ;-)


Daarbij ist wel zo dat een afscheidfeest misschien wat meer low profilemoet worden opgezet zodat het voor iedereen toegankelijk is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 13:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
René Trost #441

αναρχος schreef :

Boschpoort schreef : De discussie gaat natuurlijk niet om de kosten van een BBQ maar op nogal kortzichtige wijze wordt hier wederom oop het bestuur ingehakt. Onze anarchist bijvoorbeeld houdt er even geen rekening mee dat de ruimte moet worden gehuurd, dat er bedienend personeel moet worden betaald en dat de barbecues zelf ook nogal wat huur moeten kosten. Tel daarbij dat je ook voor kwaliteit betaalt - niet iedereen is tevreden met een speklap en een varkenskotelet - dan is die 25 euro helemaal niet zo irreeel. Je kunt je wel afvragen of je een dergelijk feest überhaupt moet willen organiseren als het kennelijk zoveel geld kost.


Zo zie je maar waar het probleem ligt. Dus maken we het feest alleen maar betaalbaar voor bepaalde mensen. En de mensen die wel tevreden zouden zijn met een speklap en een varkenskotelet hebben dan maar pech en kunnen niet aanwezig zijn op het grote afscheidsfeest van Trost. Erg maatschappelijk ja. Die 25 euro is gewoon te veel, je kan wel speculeren over waar dat geld allemaal in zit. Als je echter een betaalbaar feest wilt organiseren is dat echt niet moeilijk. En wat is nou de huur over 200 mensen? Waarvoor heb je bediening nodig? Zet de bbq neer en maak er een lopend buffet van. Drank gewoon zelf bij de bar halen en dan heb je 2/3 mensen nodig die glazen en borden ophalen c'est ca!

Je kan trouwens ook gewoon het feest organiseren en mensen zelf laten kiezen of ze willen deelnemen aan de bbq etc.



ik ben het eens dat 25 euro voor zo'n feest niet de juiste prijsstelling is .....kan me voorstellen dat veel supporters dat te duur vinden.....
Maar goed MVV heeft geld nodig ze zijn ook weer met een donateursacties gestart, daar mag je 250 euro betalen, krijg je een sjaal en wat onbenullige toeganskaarten......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 13:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
René Trost #442

Punker73 schreef : Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook de 25,- een belachelijk bedrag vindt voor een SUPPORTERSFEEST. Vooral dit laatste is van belang. MVV maakt een afscheidsfeest voor Trost en rekent dan 25,- per persoon voor dit feest. Vorig jaar heeft de supportersclub een gratis feest gegeven aan het eind van het seizoen en dat was echt een geslaagd feest. Dit hele feest heeft de SC helemaal niks gekost dus dit kan MVV ook doen. De artiesten waren (grotendeels) geen A artiesten die allemaal gratis kwamen spelen. OK er was geen BBQ en de drank moest zelf betaald worden (maar dat is bij dit feest na 2 consumpites ook) maar aan de opkomst te zien was dte toen geen probleem. De huur van de business ruimte vind ik een non argument want ik geloof heilig dat het gratis in de Gouden Ster had gekund. het initiatief vind ik erg leuk en absoluut een goed punt van MVV, de uitwerking geeft wederom aan dat MVV mijlen ver van hun fans staat. Wil je er een dergelijk feest zoals nu prima doe het voor de sponsoren en geef niet sponsoren ook de kans om te komen (a 25,-) maar wil je een afscheidsfeest voor Rene en een bedank feest voor de fans doe het dan gratis.



daar heb je gelijk in Punker......
Er ontstaan steeds meer irritaties tussen bestuur en supporters....en ook inzicht van mening.....ik heb sterk het gevoel dat men te weinig kritisch op elkaar is in het huidige bestuur waardoor er maar een paar mensen bepalen wat er gebeurd....ik kan met niet voorstellen dat Marcel Andrien en Huib Pijpers eens zijn met die 25 euro per persoon.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 13:52
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
René Trost #443

Napoleon schreef :

Punker73 schreef : Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook de 25,- een belachelijk bedrag vindt voor een SUPPORTERSFEEST. Vooral dit laatste is van belang. MVV maakt een afscheidsfeest voor Trost en rekent dan 25,- per persoon voor dit feest. Vorig jaar heeft de supportersclub een gratis feest gegeven aan het eind van het seizoen en dat was echt een geslaagd feest. Dit hele feest heeft de SC helemaal niks gekost dus dit kan MVV ook doen. De artiesten waren (grotendeels) geen A artiesten die allemaal gratis kwamen spelen. OK er was geen BBQ en de drank moest zelf betaald worden (maar dat is bij dit feest na 2 consumpites ook) maar aan de opkomst te zien was dte toen geen probleem. De huur van de business ruimte vind ik een non argument want ik geloof heilig dat het gratis in de Gouden Ster had gekund. het initiatief vind ik erg leuk en absoluut een goed punt van MVV, de uitwerking geeft wederom aan dat MVV mijlen ver van hun fans staat. Wil je er een dergelijk feest zoals nu prima doe het voor de sponsoren en geef niet sponsoren ook de kans om te komen (a 25,-) maar wil je een afscheidsfeest voor Rene en een bedank feest voor de fans doe het dan gratis.



daar heb je gelijk in Punker......
Er ontstaan steeds meer irritaties tussen bestuur en supporters....en ook inzicht van mening.....ik heb sterk het gevoel dat men te weinig kritisch op elkaar is in het huidige bestuur waardoor er maar een paar mensen bepalen wat er gebeurd....ik kan met niet voorstellen dat Marcel Andrien en Huib Pijpers eens zijn met die 25 euro per persoon.....


Voor mij is het heel simpel. 25 euro voor een afscheid van een trainer is te veel. Dit moet gratis en voor iedereen toegankelijk zijn (punt).
Vind zelf dat MVV de ruimte beschikbaar had kunnen stellen en met hulp van suporters was er wel een mooi afscheid geregeld. Dit had betaald kunnen worden uit de opbrengst van de drank. Nu had je voor 25 euro 3 stukken vlees en 3 consumpties. Zelf vind ik dat MVV maar iets doet en steeds verder van zijn fans komt te staan. Wij zijn nog altijd een volksclub en geen elite-hockey club
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 11:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
René Trost #444
gisteren werden al door zeer trouwe MVV supporters hun bestelde en betaalde kaartjes terug ingeleverd bij MVV voor dit feest.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 12:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
René Trost #445
Het verhaal ligt naar ik heb begrepen een heel stuk genuanceerder dan het nu door veel mensen gesteld wordt, maar zoals altijd laten we ons opnaaien door de limburgse kranten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 14:16 17 mei 2013 14:18 door Sam.
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
René Trost #446
Inderdaad, overroepen, zo denk ik er nu ook over.
Maar was er eerst ook wel mee weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 14:59
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
René Trost #447
Zaterdag 29 juni wordt er in Supporterskaffee De Gouden Ster een afscheidsfeest gegeven voor Rene Trost waarbij Rene wel aanwezig is. De entree zal gratis zijn. Nadere informatie volgt nog.

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 17:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
René Trost #448

DJ-AMIGO schreef : Zaterdag 29 juni wordt er in Supporterskaffee De Gouden Ster een afscheidsfeest gegeven voor Rene Trost waarbij Rene wel aanwezig is. De entree zal gratis zijn. Nadere informatie volgt nog.




goed plan.....!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 08:14 19 mei 2013 08:17 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
René Trost #449

dreekemvvke schreef : niemand is verplicht om aan dit feest deel te nemen ,dus zie ik geen punt om mij er drukt over te maken maar het gaat mij erom waarom rene trost er nu een punt van maak om mvv een trap na te geven .het is zijn beslissing geweest om niet verder te gaan bij mvv dan moet je nu ook niet deze dingen gaan uitroepen of heeft rene wat aandacht tekort in zijn omgeving het bestuur heeft een doel voor ogen en dat is mvv binnen een aantal jaren een stabiele eredivisie club te maken en dat willen de meeste maastrichtenaren toch ook heb ik altijd gevoeld op dit forum.en als rene daar niet in kan meegaan moet hij maatschappelijk werk gaan doen want ik wil nu eindelijk een trainer die zijn mannetje staat en mvv naar een hoger niveau brengt er daar moeten al die andere dingen voor opzij gezet worden.[/qu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2013 09:03
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
René Trost #450
aloy agu kan ik hier uit op maken dat het in grote lijnen waar is wat ik geschreven heb ,anders begrijp ik niet waarom je er zo laat op terug komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden