>
Ontvangen bedankjes 8
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : MVV is wel een BVO, de supportersclub niet. Ik kan met niet voorstellen dat artiesten gratis voor een bedrijf komen spelen. Zelfde geldt voor de huur van de ruimte, BBQ etc. Daarbij kun je van een BVO ook wel een iets hoger niveau feest verwachten dan van een groep supporters.
Maar hoe het ook zei, ik vind het heel erg dat Trost zorgt voor negativiteit door deze actie.
Hopelijk hebben de spelers een positievere houding anders kunnen we de wedstrijd vanavond al bij voorbaat afzeggen (de heren van het leger des heils moeten hier immers ook 15 Euro entree betalen, en dat nog zonder eten en drinken! schandalig!!!)
αναρχος schreef :
Boschpoort schreef : De discussie gaat natuurlijk niet om de kosten van een BBQ maar op nogal kortzichtige wijze wordt hier wederom oop het bestuur ingehakt. Onze anarchist bijvoorbeeld houdt er even geen rekening mee dat de ruimte moet worden gehuurd, dat er bedienend personeel moet worden betaald en dat de barbecues zelf ook nogal wat huur moeten kosten. Tel daarbij dat je ook voor kwaliteit betaalt - niet iedereen is tevreden met een speklap en een varkenskotelet - dan is die 25 euro helemaal niet zo irreeel. Je kunt je wel afvragen of je een dergelijk feest überhaupt moet willen organiseren als het kennelijk zoveel geld kost.
Zo zie je maar waar het probleem ligt. Dus maken we het feest alleen maar betaalbaar voor bepaalde mensen. En de mensen die wel tevreden zouden zijn met een speklap en een varkenskotelet hebben dan maar pech en kunnen niet aanwezig zijn op het grote afscheidsfeest van Trost. Erg maatschappelijk ja. Die 25 euro is gewoon te veel, je kan wel speculeren over waar dat geld allemaal in zit. Als je echter een betaalbaar feest wilt organiseren is dat echt niet moeilijk. En wat is nou de huur over 200 mensen? Waarvoor heb je bediening nodig? Zet de bbq neer en maak er een lopend buffet van. Drank gewoon zelf bij de bar halen en dan heb je 2/3 mensen nodig die glazen en borden ophalen c'est ca!
Je kan trouwens ook gewoon het feest organiseren en mensen zelf laten kiezen of ze willen deelnemen aan de bbq etc.
Punker73 schreef : Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook de 25,- een belachelijk bedrag vindt voor een SUPPORTERSFEEST. Vooral dit laatste is van belang. MVV maakt een afscheidsfeest voor Trost en rekent dan 25,- per persoon voor dit feest. Vorig jaar heeft de supportersclub een gratis feest gegeven aan het eind van het seizoen en dat was echt een geslaagd feest. Dit hele feest heeft de SC helemaal niks gekost dus dit kan MVV ook doen. De artiesten waren (grotendeels) geen A artiesten die allemaal gratis kwamen spelen. OK er was geen BBQ en de drank moest zelf betaald worden (maar dat is bij dit feest na 2 consumpites ook) maar aan de opkomst te zien was dte toen geen probleem. De huur van de business ruimte vind ik een non argument want ik geloof heilig dat het gratis in de Gouden Ster had gekund. het initiatief vind ik erg leuk en absoluut een goed punt van MVV, de uitwerking geeft wederom aan dat MVV mijlen ver van hun fans staat. Wil je er een dergelijk feest zoals nu prima doe het voor de sponsoren en geef niet sponsoren ook de kans om te komen (a 25,-) maar wil je een afscheidsfeest voor Rene en een bedank feest voor de fans doe het dan gratis.
Napoleon schreef :
Punker73 schreef : Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook de 25,- een belachelijk bedrag vindt voor een SUPPORTERSFEEST. Vooral dit laatste is van belang. MVV maakt een afscheidsfeest voor Trost en rekent dan 25,- per persoon voor dit feest. Vorig jaar heeft de supportersclub een gratis feest gegeven aan het eind van het seizoen en dat was echt een geslaagd feest. Dit hele feest heeft de SC helemaal niks gekost dus dit kan MVV ook doen. De artiesten waren (grotendeels) geen A artiesten die allemaal gratis kwamen spelen. OK er was geen BBQ en de drank moest zelf betaald worden (maar dat is bij dit feest na 2 consumpites ook) maar aan de opkomst te zien was dte toen geen probleem. De huur van de business ruimte vind ik een non argument want ik geloof heilig dat het gratis in de Gouden Ster had gekund. het initiatief vind ik erg leuk en absoluut een goed punt van MVV, de uitwerking geeft wederom aan dat MVV mijlen ver van hun fans staat. Wil je er een dergelijk feest zoals nu prima doe het voor de sponsoren en geef niet sponsoren ook de kans om te komen (a 25,-) maar wil je een afscheidsfeest voor Rene en een bedank feest voor de fans doe het dan gratis.
daar heb je gelijk in Punker......
Er ontstaan steeds meer irritaties tussen bestuur en supporters....en ook inzicht van mening.....ik heb sterk het gevoel dat men te weinig kritisch op elkaar is in het huidige bestuur waardoor er maar een paar mensen bepalen wat er gebeurd....ik kan met niet voorstellen dat Marcel Andrien en Huib Pijpers eens zijn met die 25 euro per persoon.....
DJ-AMIGO schreef : Zaterdag 29 juni wordt er in Supporterskaffee De Gouden Ster een afscheidsfeest gegeven voor Rene Trost waarbij Rene wel aanwezig is. De entree zal gratis zijn. Nadere informatie volgt nog.
dreekemvvke schreef : niemand is verplicht om aan dit feest deel te nemen ,dus zie ik geen punt om mij er drukt over te maken maar het gaat mij erom waarom rene trost er nu een punt van maak om mvv een trap na te geven .het is zijn beslissing geweest om niet verder te gaan bij mvv dan moet je nu ook niet deze dingen gaan uitroepen of heeft rene wat aandacht tekort in zijn omgeving het bestuur heeft een doel voor ogen en dat is mvv binnen een aantal jaren een stabiele eredivisie club te maken en dat willen de meeste maastrichtenaren toch ook heb ik altijd gevoeld op dit forum.en als rene daar niet in kan meegaan moet hij maatschappelijk werk gaan doen want ik wil nu eindelijk een trainer die zijn mannetje staat en mvv naar een hoger niveau brengt er daar moeten al die andere dingen voor opzij gezet worden.[/qu