>
Ontvangen bedankjes 1128
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV4life schreef : Opadiehard, iech kom sjus thoes... De res is nog weijer gegaange
Iech voont de aovend geslaag met de luij die dao waore!
Ut ierste stepke is gezat! Mèr d'r zien nog veul stappe te zette!
Schapendonk schreef : Maastricht staat ook symbool voor onderlinge onenigheid. In het verleden is soms teveel gebeurd. Daarom zijn de aantallen altijd teleurstellend. Nogmaals, ik vergelijk het wel eens met Schotland, de clans. Die kan niet met die opschieten en die niet met die. Onverdraagzaamheid staat centraal. Maar dat is Maastricht en ondanks dit toch 1 geheel. Pas als dit opzij wordt geschoven krijg je 1 compact geheel, maar dat gaat nooit gebeuren. Dat is wat ik ervan denk.(ik dus)
jeoff schreef :
Schapendonk schreef : Maastricht staat ook symbool voor onderlinge onenigheid. In het verleden is soms teveel gebeurd. Daarom zijn de aantallen altijd teleurstellend. Nogmaals, ik vergelijk het wel eens met Schotland, de clans. Die kan niet met die opschieten en die niet met die. Onverdraagzaamheid staat centraal. Maar dat is Maastricht en ondanks dit toch 1 geheel. Pas als dit opzij wordt geschoven krijg je 1 compact geheel, maar dat gaat nooit gebeuren. Dat is wat ik ervan denk.(ik dus)
Tsja als je bij voorbaat al zo denkt, en dus zelf ook niet komt hierdoor, wordt het in ieder geval nooit iets. Er irriteert me weinig meer dan mensen die bij voorbaat uitgaan van het negatieve en dan achteraf smalend zeggen 'ha, zei ik je toch' als ze denken gelijk te krijgen.
Er waren een man of 30 gisteren, veel Ultras aangevuld met forumleden. Het was gezellig en er is goed onderling gesproken.
Ik denk dat de opzet in ieder geval geslaagd was! Bedankt MVV4life!
Audiowaste schreef : Ik kon helaas niet gisteravond omdat ik weg moest met de raad van elf.
Volgende keer wil ik wel proberen om aanwezig te zijn, al weten een aantal hier wel wie ik ben.
MVV4life schreef : Iech höb ouch e lieske gekrege, met allerlei peijnpunte (daanke!). Dat lieske num iech met nao de gesprekke met ut bestuur, want die goon d'r kome!
MVV4life schreef : Boe veer dus motte euver naodinke: Wie kinne veer zörrege tot ut veul concreter weurt, zoedat ut neet te vreijblijvend weurt (es geer ut dao met eins zeet, aanders huur iech ut geere), wie deks, etc.