Supporters en bestuur MVV Maastricht

25 jan 2013 18:12
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #166
Waar zit de fout Pinokkio dan weten wij t ook want ook ik zie het niet.....

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2013 09:38
pinokkio58
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #167
Beste opadiehard er staat letterlijk geschreven: Beter met de ech geïnteresseerd en dat vind ik niet op zijn plaats ook ik en vele anderen hebben interesse maar kunnen niet aanwezig zijn wegens werk, woonplaats of ziekte.

Groet Pino of wel Pinokkio58

@ Geoff waarom pinokkio???? wat is er mis met mijn naam ?
@ Danny 1983 begrijp jij het nu?

opadiehard schreef : Pinokkio sorrie maar ik zie echt niks verkeerds staan in de tekst van mvv4live?
Tenminste zeker niet in de post die jij hierboven aangaf?
Waar zit volgens jou dan expleciet dat ,,negatieve,,stukje tekst...en let op ik ben heel serieus B)...gr opa ;).

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

26 jan 2013 09:43
pinokkio58
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #168
Misschien een suggestie: waarom kunnen de andere forumleden en MVV supporters niet via de live chat van ons forum deze avond meebeleven :?:

Dan kan iedereen "aanwezig" zijn :thumbsup: in welke vorm dan ook.

Verder is de opzet prima :!: heb ik geen commentaar op dus bij deze succes ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

26 jan 2013 09:54
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #169
Ja ik begrijp t denk ik wel
En ik vind je naam wel oke :thumbsup:
Al zou het de indruk kunnen wekken dat je niet eerlijk bent omdat pinokkio ja je kent het verhaal van piniokkio ;)

Is trouwens geen slecht idee Pinokkio via de chat ik zit er zelf ook vaak mee dat ik niet kan door werk en de reisafstand.
Vind het wel wat persoonlijker zo een avond in de Ster, want zo zie je wie er achter de naam zit via de chat niet.
Al is dat geen slecht idee om dat eventueel ook eens te organiseren ik zou zeggen stel je eigen chat avond voor.

26 jan 2013 10:35
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #170
Neem contact op met mvv4life, Pinokkio. hij is aan het kijken voor een mogelijkheid dat ook ik kan deelnemen middels skype.
Omdat ik woonachtig ben in Madrid kan ik ook niet aanwezig zijn, dus er wordt gekeken naar mogelijkheden om via internet ook op afstand mee te doen aan deze avond!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard, pinokkio58

26 jan 2013 12:43 26 jan 2013 12:44 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #171

pinokkio58 schreef : ... Beter met de ech geïnteresseerde en dat vind ik niet op zijn plaats ook ik en vele anderen hebben interesse maar kunnen niet aanwezig zijn wegens werk, woonplaats of ziekte. ...

Dit was dus de trigger?
Je snapt ook dat ik er niet iets aan kan doen als iemand te ver weg woont, ziek is of pakweg in Spanje werkt. Dat betekent dat die persoon ook niet bij de wedstrijden aanwezig kan zijn, dat is dan toch ook niet de schuld van MVV.
Je reactie had ook kunnen zijn "Wat vind ik het erg dat ik niet aanwezig kan zijn! Is er geen oplossing te bedenken? Maar in mijn hart ben ik aanwezig." En je had ook mee kunnen denken over bv de agenda, zodat je inbreng wel wordt meegenomen.
Maar goed, ik hoor het wel als ik ergens mee kan helpen. Graag nu weer back on-topic en eventuele discussie voort te zetten in 't vreigelheukske (Wat voor mij niet hoeft, zelfs liever niet.)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, pinokkio58

26 jan 2013 12:46
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #172
Herstel, daanke Opdadiehard:

Op ut forum hubbe tot noe tow zich aongemeld:
Opadiehard, Snuf (impliciet), Roei Baank, albeer, les rouges blancs, αναρχος, Mental, Danny1983, Boer458 (ovb), Serke, Klomeleer, diech?
Remote aonwezig (es ut luk), vaanoet de tapas bar: De_Lange

Weijer hubbe op facebook 18 luij aongegeve tot ze kome, en 16 mesjiens…
Vaan die boe iech de forumnaom weet, stoon neet dubbel in de lies. Dat beteikent tot veer met minstens 30 maan zien.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

27 jan 2013 10:53
pinokkio58
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #173
@ MVV4life, dat was i.d.d. trigger, en ook ik ben maar een paar maanden in Nederland de rest ben ik werkzaam in het buitenland, dat hoort bij mijn beroep.

Ik ga nu weer voor een paar maanden op "uitzending" maar volg zoveel mogelijk waar ik een verbinding mee krijg.
Verder hoef je niet voor mij in te vullen hoe ik mijn mening beschrijf.

En nergens schreef ik dat dit de schuld is van MVV.
Maar nogmaals de opzet is prima :!: ik wens jullie dan ook heel veel succes ;)

En hopelijk gaat us MVVke het nog heel ver schoppen :applaus:
Misschien kan ik er straks wel bij zijn op de Markt in Maastricht.

Groet Pino

MVV4life schreef :

pinokkio58 schreef : ... Beter met de ech geïnteresseerde en dat vind ik niet op zijn plaats ook ik en vele anderen hebben interesse maar kunnen niet aanwezig zijn wegens werk, woonplaats of ziekte. ...

Dit was dus de trigger?
Je snapt ook dat ik er niet iets aan kan doen als iemand te ver weg woont, ziek is of pakweg in Spanje werkt. Dat betekent dat die persoon ook niet bij de wedstrijden aanwezig kan zijn, dat is dan toch ook niet de schuld van MVV.
Je reactie had ook kunnen zijn "Wat vind ik het erg dat ik niet aanwezig kan zijn! Is er geen oplossing te bedenken? Maar in mijn hart ben ik aanwezig." En je had ook mee kunnen denken over bv de agenda, zodat je inbreng wel wordt meegenomen.
Maar goed, ik hoor het wel als ik ergens mee kan helpen. Graag nu weer back on-topic en eventuele discussie voort te zetten in 't vreigelheukske (Wat voor mij niet hoeft, zelfs liever niet.)

27 jan 2013 12:04
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #174
Ik vind de belangstelling voor de forum avond best tegenvallen. Misschien is er toch te weinig draagkracht/interesse voor dit soort avonden. Ook opvallend de weinige belangstelling in de Brusselse Poort, de geringe opkomst bij de nieuwjaar borrel voor de sponsoren en de tegenvallende toeschouwers aantallen. Een onderwerp om het eens over te hebben a.s. vrijdag.

Supporters, tous au poste a.s. vrijdag.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

27 jan 2013 12:06
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #175

Roei baank schreef : Ik vind de belangstelling voor de forum avond best tegenvallen. Misschien is er toch te weinig draagkracht/interesse voor dit soort avonden. Ook opvallend de weinige belangstelling in de Brusselse Poort, de geringe opkomst bij de nieuwjaar borrel voor de sponsoren en de tegenvallende toeschouwers aantallen. Een onderwerp om het eens over te hebben a.s. vrijdag.

Spelletjesmiddag in de Brusselse Poort en MVV doet ook mee!

MAASTRICHT - MVV! Hoewel onze Maastrichtse boys het tegenwoordig fantastisch doen was de opkomst tijdens de MVV-middag, vanmiddag in de Brusselse Poort, niet heel erg groot te noemen. Dat lag in ieder geval niet aan het programma. De hele Brusselse Poort was vanmiddag een speelterrein en de kids konden op verschillende manieren deelnemen aan spelletjes.

MVV was duidelijk aanwezig, het hele team inclusief de trainer, showde vandaag zijn sportiviteit in het Maastrichtse winkelcentrum. Met de spelletjes waren een aantal leuke prijzen te winnen en de eerste prijs was voor Aimee Verwey. Ook kregen alle deelnemende kinderen een heuse MVV-Goodiebag. Een aantal ouders was speciaal voor MVV naar het winkelcentrum afgereisd en namen dan ook veelvuldig gebruik van de 'fotomomentjes'. Handtekeningen, MVV-artikelen en seizoenskaarten gingen als warme broodjes over de toonbank en tegen het einde van de middag, zo rond half vier, was er genoeg gespeeld en het tijd om op te gaan ruimen.

Het team van Rene Trost ging weer richting huis en zo ook de vermoeide maar voldane kinderen en hun ouders.

27 jan 2013 12:24
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #176

Danny1983 schreef :

Roei baank schreef : Ik vind de belangstelling voor de forum avond best tegenvallen. Misschien is er toch te weinig draagkracht/interesse voor dit soort avonden. Ook opvallend de weinige belangstelling in de Brusselse Poort, de geringe opkomst bij de nieuwjaar borrel voor de sponsoren en de tegenvallende toeschouwers aantallen. Een onderwerp om het eens over te hebben a.s. vrijdag.

Spelletjesmiddag in de Brusselse Poort en MVV doet ook mee!

MAASTRICHT - MVV! Hoewel onze Maastrichtse boys het tegenwoordig fantastisch doen was de opkomst tijdens de MVV-middag, vanmiddag in de Brusselse Poort, niet heel erg groot te noemen. Dat lag in ieder geval niet aan het programma. De hele Brusselse Poort was vanmiddag een speelterrein en de kids konden op verschillende manieren deelnemen aan spelletjes.

MVV was duidelijk aanwezig, het hele team inclusief de trainer, showde vandaag zijn sportiviteit in het Maastrichtse winkelcentrum. Met de spelletjes waren een aantal leuke prijzen te winnen en de eerste prijs was voor Aimee Verwey. Ook kregen alle deelnemende kinderen een heuse MVV-Goodiebag. Een aantal ouders was speciaal voor MVV naar het winkelcentrum afgereisd en namen dan ook veelvuldig gebruik van de 'fotomomentjes'. Handtekeningen, MVV-artikelen en seizoenskaarten gingen als warme broodjes over de toonbank en tegen het einde van de middag, zo rond half vier, was er genoeg gespeeld en het tijd om op te gaan ruimen.

Het team van Rene Trost ging weer richting huis en zo ook de vermoeide maar voldane kinderen en hun ouders.

Ik ben er ook geweest. De opkomst van fans was miniem. Een aantal spelers stonden zich te vervelen bij gebrek aan belangsteling. MVV moet misschien de volgende keer toch meer werk maken van reclame maken hiervoor. Veel mensen wisten het helemaal niet, of MVV leeft toch minder dan we denken. Verder opvallend: het ontbreken van de ultraskraam (de eerste keer).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

27 jan 2013 12:26
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #177
@Pinobel
Ja mischien komt dat omdat er veel mensen zich tegen hun keren?
Wat ik absoluut geen goede zaak vind of zit ik hier fout met mijn gedachte?

27 jan 2013 12:49 27 jan 2013 12:56 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #178
Hopenlijk zijn er vrijdag ook wat ultraas aanwezig...kunnen zij ons misschien ook wat info afgeven wat er nu werkelijk allemaal mis is.
Ik neem aan dat niet alleen breda daaraan ten grondslag lag of ligt...gr opa ;).

Ps ja pinobel dat beangstigd mij ook lichtelijk dat er naar mijn inziens toch minder mensen naar bijv ook de wedstrijden komen,ik zei vorig jaar als wij in de schoenen van pec zouden staan hadden wij zeker 8000 toeschouwers!
Of ben ik nu doemdenker...en komen die mensen dan wel massaal naar de markt :lachen: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, pinokkio58

27 jan 2013 13:28
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #179

opadiehard schreef : Hopenlijk zijn er vrijdag ook wat ultraas aanwezig...kunnen zij ons misschien ook wat info afgeven wat er nu werkelijk allemaal mis is.
Ik neem aan dat niet alleen breda daaraan ten grondslag lag of ligt...gr opa ;).

Ps ja pinobel dat beangstigd mij ook lichtelijk dat er naar mijn inziens toch minder mensen naar bijv ook de wedstrijden komen,ik zei vorig jaar als wij in de schoenen van pec zouden staan hadden wij zeker 8000 toeschouwers!
Of ben ik nu doemdenker...en komen die mensen dan wel massaal naar de markt :lachen: ...gr opa ;).

Ook ik hoop dat de ultras gewoon zoals altijd weer van zich laten horen!!!
Ja naar de markt komen ze wel massaal de succes supporters maar ze horen in t stadion te zitten daar worden de wedstrijden gespeeld, :thumbsdown:

28 jan 2013 07:38
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #180

MVV4life schreef : Herstel, daanke Opdadiehard:

Op ut forum hubbe tot noe tow zich aongemeld:
Opadiehard, Snuf (impliciet), Roei Baank, albeer, les rouges blancs, αναρχος, Mental, Danny1983, Boer458 (ovb), Serke, Klomeleer, diech?
Remote aonwezig (es ut luk), vaanoet de tapas bar: De_Lange

Weijer hubbe op facebook 18 luij aongegeve tot ze kome, en 16 mesjiens…
Vaan die boe iech de forumnaom weet, stoon neet dubbel in de lies. Dat beteikent tot veer met minstens 30 maan zien.

ik kan alleen komen als ik vrijdag vrij krijg maar dat laat ik je donderdag weten ;)

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden