Supporters en bestuur MVV Maastricht
21 jan 2013 23:27
MVV4life
Platinum Boarder
jeoff schreef :
wsly schreef :
www.facebook.com/events/145779628912695/
Ik heb deze link ook even via de MVVFans.nl facebook pagina gedeeld en zal het zo op de voorpagina van deze site zetten.
Helaas kan ik geen poll toevoegen in dit topic.
Ik heb me zojuist aangemeld op facebook, allemaal vrienden zitten toevoegen, MVV liken, SC MVV volgen, etc.
Paar vragen:
- Hoe kan ik vriend worden van de SC? Daar staat nou net geen knop....
- Als ik naar het bovenstaande evenement ga, heeft dat niets met de avond van 1 februari te maken, maar is een actie van MVV. Het evenement van 1 februari kan ik niet vinden?
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
22 jan 2013 07:03
22 jan 2013 07:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Ik ben dus geen lid van facebook...heb mij al eerder aangemeld van mvv4live...gr opa
.
....
22 jan 2013 07:30
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
MVV4life schreef :
jeoff schreef :
wsly schreef :
Ik heb deze link ook even via de MVVFans.nl facebook pagina gedeeld en zal het zo op de voorpagina van deze site zetten.
Helaas kan ik geen poll toevoegen in dit topic.
Ik heb me zojuist aangemeld op facebook, allemaal vrienden zitten toevoegen, MVV liken, SC MVV volgen, etc.
Paar vragen:
- Hoe kan ik vriend worden van de SC? Daar staat nou net geen knop....
- Als ik naar het bovenstaande evenement ga, heeft dat niets met de avond van 1 februari te maken, maar is een actie van MVV. Het evenement van 1 februari kan ik niet vinden?
MVVFans.nl
Op vrijdag 1 februari, de avond waar normaal de wedstrijd MVV - AGOVV gepland stond wordt nu een open forum avond georganiseerd! Zie de link voor moor info. Een unieke mogelijkheid om ander forumgebruikers te ontmoeten en om meningen over MVV te delen. uiteraard zijn ook de MVV fans welkom die niet veel of helemaal niet op het forum posten.
Kom allemaal!!
T staat erop
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
22 jan 2013 10:09
Mannen, laten we er maar vanuit blijven gaan dat 1 februari geen wedstrijd is, maar het hoeft niet te verbazen als dan een inhaalwedstrijd gespeeld moet worden!
22 jan 2013 10:26
@albeer, vergeet niet dat alle andere clubs wedstrijden spelen op die avond. Dus een inhaalwedstrijd zit er niet in!
24 jan 2013 13:58
MVV4life
Platinum Boarder
Eve dit topic weer oonder de aondach bringe!
Dink deraon, iech hub allein mer de locatie en datum geregeld.
Veer zulle same motte zörrege tot ut 'ne gooije aovend weurt!
Dink nao wie geer ut zow wille höbbe, iech zal venaovend of zoe weer e veurstel doen, boe geer op kint sjeete.
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
24 jan 2013 15:04
24 jan 2013 15:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
MVV4life schreef : Eve dit topic weer oonder de aondach bringe!
Dink nao wie geer ut zow wille höbbe, iech zal venaovend of zoe weer e veurstel doen, boe geer op kint sjeete.
OPA ZEET:
Beste medeforummers geef mvv4live heel duidelijk aan of je wel of niet komt,met alleen beloftes(meer concreet graag) redden we het aantal mensen niet op die avond om de avond te doen slagen,het zou toch jammer zijn als we daar met een handje vol forummers aanwezig zijn...ook jammer voor mvv4live die dan alle moeite voor nop heeft gedaan...gr opa
.
....
24 jan 2013 18:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
opadiehard schreef :
MVV4life schreef : Eve dit topic weer oonder de aondach bringe!
OPA ZEET:
Beste medeforummers geef mvv4live heel duidelijk aan of je wel of niet komt,met alleen beloftes(meer concreet graag) redden we het aantal mensen niet op die avond om de avond te doen slagen,het zou toch jammer zijn als we daar met een handje vol forummers aanwezig zijn...ook jammer voor mvv4live die dan alle moeite voor nop heeft gedaan...gr opa .
Daar ben ik het wel mee eens ik laat deze week weten of t haalbaar is voor mij maar ik ga er wel vanuit
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
24 jan 2013 20:10
MVV4life
Platinum Boarder
Op ut forum hubbe tot noe tow zich aongemeld:
Opadiehard, Snuf (impliciet), Roei Baank, albeer, les rouges blancs, αναρχος, Mental, Danny1983, Boer458 (ovb), Klomeleer, diech?
Remote aonwezig (es ut luk), vaanoet de tapas bar: De_Lange
Weijer hubbe op facebook 18 luij aongegeve tot ze kome, en 16 mesjiens…
Vaan die boe iech de forumnaom weet, stoon neet dubbel in de lies. Dat beteikent tot veer met minstens 30 maan zien.
Dat liekent neet veul netuurlik, mer met teveul is ouch neet good. Beter met de ech geïnteresseerde en welliech get opzette veur nao de towkoms en daan greuijt welliech de belangstelling later.
De veurstelle vaan ‘ne mosselaovend (of aander ete), dat geit neet lugke. Iech hub zellef wienig tied en bliekbaar heet eederein dao veul las vaan. (Welliech wel get veur 'ne volgende kier.)
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
24 jan 2013 20:59
MVV4life schreef : Op ut forum hubbe tot noe tow zich aongemeld:
Opadiehard, Snuf (impliciet), Roei Baank, albeer, les rouges blancs, αναρχος, Mental, Danny1983, Boer458 (ovb), Klomeleer, diech?
Vaan die boe iech de forumnaom weet, stoon neet dubbel in de lies. Dat beteikent tot veer met minstens 30 maan zien.
Dat liekent neet veul netuurlik, mer met teveul is ouch neet good. Beter met de ech geïnteresseerde en welliech get opzette veur nao de towkoms en daan greuijt welliech de belangstelling later.
De veurstelle vaan ‘ne mosselaovend (of aander ete), dat geit neet lugke. Iech hub zellef wienig tied en bliekbaar heet eederein dao veul las vaan. (Welliech wel get veur 'ne volgende kier.)
Iech bin neet zoe vaan de PM's sjikke, mer volges miech wetste wel weej iech op feesbook bin he
.
Volgende week vriedag is 't trouwes d'n 1ste fibberwarie.. 1-2-2011 - 1-2-2013
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
24 jan 2013 21:34
MVV4life
Platinum Boarder
wsly schreef : Volgende week vriedag is 't trouwes d'n 1ste fibberwarie.. 1-2-2011 - 1-2-2013
Iech weit ut.
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
24 jan 2013 22:27
24 jan 2013 22:28 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
OPA ZEET:
Lees ff op pagina 10...serke zeet dao...,,iech bin precent,, ...gr opa .
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, serke
25 jan 2013 10:45
Beste MVV4life zoals ik al eerder jouw poste : er zijn heel veel mensen die ECHT geïnteresseerd zijn maar die NIET kunnen komen wegens werktijden en woonplaats
Ik vind jouw stelling dan ook weer zo misplaatst
En je hoeft mij geen prive bericht meer te sturen we delen de meningen op het forum en steeds dat biertje drinken met elkaar
dat is echt niet voor iedereen weggelegd.
In ieder geval succes met deze avond maar formuleer voortaan je eigen denkwijze iets anders.
25 jan 2013 14:00
opadiehard
Platinum Boarder
Pinokkio sorrie maar ik zie echt niks verkeerds staan in de tekst van mvv4live?
Tenminste zeker niet in de post die jij hierboven aangaf?
Waar zit volgens jou dan expleciet dat ,,negatieve,,stukje tekst...en let op ik ben heel serieus
...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
25 jan 2013 14:05
Ik zie ook niet wat er verkeerd is aan de post van MVV4Life Opa.. rare reactie van pinokkio??
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden