Supporters en bestuur MVV Maastricht
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: Re: Supporters en bestuur MVV Maastricht
21 Jan 2013 23:27Ik heb me zojuist aangemeld op facebook, allemaal vrienden zitten toevoegen, MVV liken, SC MVV volgen, etc.jeoff wrote:wsly wrote: www.facebook.com/events/145779628912695/
Ik heb deze link ook even via de MVVFans.nl facebook pagina gedeeld en zal het zo op de voorpagina van deze site zetten.
Helaas kan ik geen poll toevoegen in dit topic.
Paar vragen:
- Hoe kan ik vriend worden van de SC? Daar staat nou net geen knop....
- Als ik naar het bovenstaande evenement ga, heeft dat niets met de avond van 1 februari te maken, maar is een actie van MVV. Het evenement van 1 februari kan ik niet vinden?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Jan 2013 07:03 - 22 Jan 2013 07:03
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
22 Jan 2013 07:30MVV4life wrote:Ik heb me zojuist aangemeld op facebook, allemaal vrienden zitten toevoegen, MVV liken, SC MVV volgen, etc.jeoff wrote:wsly wrote: www.facebook.com/events/145779628912695/
Ik heb deze link ook even via de MVVFans.nl facebook pagina gedeeld en zal het zo op de voorpagina van deze site zetten.
Helaas kan ik geen poll toevoegen in dit topic.
Paar vragen:
- Hoe kan ik vriend worden van de SC? Daar staat nou net geen knop....
- Als ik naar het bovenstaande evenement ga, heeft dat niets met de avond van 1 februari te maken, maar is een actie van MVV. Het evenement van 1 februari kan ik niet vinden?
MVVFans.nl
www.facebook.com/events/145779628912695/
Op vrijdag 1 februari, de avond waar normaal de wedstrijd MVV - AGOVV gepland stond wordt nu een open forum avond georganiseerd! Zie de link voor moor info. Een unieke mogelijkheid om ander forumgebruikers te ontmoeten en om meningen over MVV te delen. uiteraard zijn ook de MVV fans welkom die niet veel of helemaal niet op het forum posten.
Kom allemaal!!
T staat erop

En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- albeer
-
- New Member
-
22 Jan 2013 10:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
22 Jan 2013 10:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
24 Jan 2013 13:58Dink deraon, iech hub allein mer de locatie en datum geregeld.
Veer zulle same motte zörrege tot ut 'ne gooije aovend weurt!
Dink nao wie geer ut zow wille höbbe, iech zal venaovend of zoe weer e veurstel doen, boe geer op kint sjeete.
100% veur de eige club!
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
24 Jan 2013 15:04 - 24 Jan 2013 15:05MVV4life wrote: Eve dit topic weer oonder de aondach bringe!
Dink deraon, iech hub allein mer de locatie en datum geregeld.
Dink nao wie geer ut zow wille höbbe, iech zal venaovend of zoe weer e veurstel doen, boe geer op kint sjeete.
OPA ZEET:
Beste medeforummers geef mvv4live heel duidelijk aan of je wel of niet komt,met alleen beloftes(meer concreet graag) redden we het aantal mensen niet op die avond om de avond te doen slagen,het zou toch jammer zijn als we daar met een handje vol forummers aanwezig zijn...ook jammer voor mvv4live die dan alle moeite voor nop heeft gedaan...gr opa

- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
24 Jan 2013 18:58opadiehard wrote:MVV4life wrote: Eve dit topic weer oonder de aondach bringe!
Dink deraon, iech hub allein mer de locatie en datum geregeld.
OPA ZEET:
Beste medeforummers geef mvv4live heel duidelijk aan of je wel of niet komt,met alleen beloftes(meer concreet graag) redden we het aantal mensen niet op die avond om de avond te doen slagen,het zou toch jammer zijn als we daar met een handje vol forummers aanwezig zijn...ook jammer voor mvv4live die dan alle moeite voor nop heeft gedaan...gr opa.
Daar ben ik het wel mee eens ik laat deze week weten of t haalbaar is voor mij maar ik ga er wel vanuit

En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
24 Jan 2013 20:10Opadiehard, Snuf (impliciet), Roei Baank, albeer, les rouges blancs, αναρχος, Mental, Danny1983, Boer458 (ovb), Klomeleer, diech?
Remote aonwezig (es ut luk), vaanoet de tapas bar: De_Lange
Weijer hubbe op facebook 18 luij aongegeve tot ze kome, en 16 mesjiens…
Vaan die boe iech de forumnaom weet, stoon neet dubbel in de lies. Dat beteikent tot veer met minstens 30 maan zien.
Dat liekent neet veul netuurlik, mer met teveul is ouch neet good. Beter met de ech geïnteresseerde en welliech get opzette veur nao de towkoms en daan greuijt welliech de belangstelling later.
De veurstelle vaan ‘ne mosselaovend (of aander ete), dat geit neet lugke. Iech hub zellef wienig tied en bliekbaar heet eederein dao veul las vaan. (Welliech wel get veur 'ne volgende kier.)
100% veur de eige club!
- wsly
-
- Elite Member
-
24 Jan 2013 20:59Iech bin neet zoe vaan de PM's sjikke, mer volges miech wetste wel weej iech op feesbook bin heMVV4life wrote: Op ut forum hubbe tot noe tow zich aongemeld:
Opadiehard, Snuf (impliciet), Roei Baank, albeer, les rouges blancs, αναρχος, Mental, Danny1983, Boer458 (ovb), Klomeleer, diech?
Vaan die boe iech de forumnaom weet, stoon neet dubbel in de lies. Dat beteikent tot veer met minstens 30 maan zien.
Dat liekent neet veul netuurlik, mer met teveul is ouch neet good. Beter met de ech geïnteresseerde en welliech get opzette veur nao de towkoms en daan greuijt welliech de belangstelling later.
De veurstelle vaan ‘ne mosselaovend (of aander ete), dat geit neet lugke. Iech hub zellef wienig tied en bliekbaar heet eederein dao veul las vaan. (Welliech wel get veur 'ne volgende kier.)

Volgende week vriedag is 't trouwes d'n 1ste fibberwarie.. 1-2-2011 - 1-2-2013
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
24 Jan 2013 21:34Iech weit ut.wsly wrote: Volgende week vriedag is 't trouwes d'n 1ste fibberwarie.. 1-2-2011 - 1-2-2013
:thumbsup:
100% veur de eige club!
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
24 Jan 2013 22:27 - 24 Jan 2013 22:28MVV4life wrote: Op ut forum hubbe tot noe tow zich aongemeld:
Opadiehard, Snuf (impliciet), Roei Baank, albeer, les rouges blancs, αναρχος, Mental, Danny1983, Boer458 (ovb), Klomeleer, diech?
OPA ZEET:
Lees ff op pagina 10...serke zeet dao...,,iech bin precent,, :thumbsup: ...gr opa.
- pinokkio58
-
- New Member
-
- Rood/Wit dat is MVV met Pit!
25 Jan 2013 10:45Ik vind jouw stelling dan ook weer zo misplaatst :thumbsdown:
En je hoeft mij geen prive bericht meer te sturen we delen de meningen op het forum en steeds dat biertje drinken met elkaar

In ieder geval succes met deze avond maar formuleer voortaan je eigen denkwijze iets anders.
MVV4life wrote: Op ut forum hubbe tot noe tow zich aongemeld:
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Jan 2013 14:00Tenminste zeker niet in de post die jij hierboven aangaf?
Waar zit volgens jou dan expleciet dat ,,negatieve,,stukje tekst...en let op ik ben heel serieus

- jeoff
-
- Administrator
-
25 Jan 2013 14:05Please Log in or Create an account to join the conversation.