Supporters en bestuur MVV Maastricht

29 dec 2012 08:20 29 dec 2012 08:33 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #106

dreekemvvke schreef : en hou mij op met je ultras als dat de echte mvv supporters moeten zijn kun je ze missen als kiespijn en dat is mijn mening.

Ik jou ook volgens mij ben je nog nooit in de geusselt geweest altijd maar zeiken mijn mening :sick:
Een echte Mvv supporter is op dit moment trots zoals ik zeker ben jij loopt alleen maar te zeiken en af te kraken!
Vind het niveau zonder mij trouwens niet veel hoger kijk maar hierboven en dan bedoel ik niet de hele discussie maar sommige mensen hier! :whistle: !
Dingen die ik normaal zou plaatsten en vaak worden bestempeld met wat een onzin bericht of het nu kort of lang is, ze worden nu gewoon een half uur of een halve dag later door anderen geplaatst :thinking: en ook nog meestal door mensen die vinden dat ik teveel van die onzin post post :lachen: Jaloezie noemen ze dat :sick:
Dit was ook mijn laatste post

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2012 09:59
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #107
dit ruimt lekker op zeg en trouwens ik ging al naar mvv toen was jij nog niet geboren ooit wel eens gehoord van jan vrijhof of fons van wissem en niet te vergeten giel haenen dat was nog op terrein aan de boschpoort .

29 dec 2012 11:23
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #108
Dreeke wat heb jij een ongeloofelijk laag nivieau. Heel kinderachtig allemaal.
Lees de forumregels nog eens door want normale gedragsregels en fatsoen gelden bij jou blijkbaar niet?
Regel 3 t/m 7 staat vanalles over offtopic, taalgebruik, normale (LEESBARE) zinnen gebruiken..

En ondertussen zeker klagen over de jeugd van tegenwoordig???

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, mvv1902

29 dec 2012 12:53
albeer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #109
Waar is deze discussie nou allemaal voor nodig. De mensen die niet begrepen worden en verongelijkt zijn en die menen door hun gal te spuwen op dit forum hun situatie te veranderen, zullen bedrogen uitkomen. Kijk eens in de spiegel en kijk ook eens naar anderen hun standpunten. Doe eens moeite om deze eens te begrijpen en probeer niet altijd je eigen gelijk te halen. Ben je dan nog overtuigd van je gelijk, zul je toch een discussie op een andere plaats moeten gaan voeren. Voor of tegenstanders zullen hun mening door dit forum echt niet gaan bijstellen en oplossingen zullen hier zeker niet gevonden worden. Problemen kunnen alleen maar in face to face gesprekken opgelost worden en niet van achter een toetsenbord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

29 dec 2012 20:51
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #110
ik hoef geen regels door te lezen ik reageer op de onzin die jullie schrijven en ik heb meer fatsoen in een vinger als jullie in je hele lichaam en over nivieau gesproken waar ik ben binnen geweest mag jij nog niet voorbij lopen en doe daar nou maar mee wat je wilt en voor de rest zoekt het lekker uit ,maar supporters als jullie zijn kan mvv missen als kiespijn.

29 dec 2012 21:11
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #111

dreekemvvke schreef : ik hoef geen regels door te lezen ik reageer op de onzin die jullie schrijven en ik heb meer fatsoen in een vinger als jullie in je hele lichaam en over nivieau gesproken waar ik ben binnen geweest mag jij nog niet voorbij lopen en doe daar nou maar mee wat je wilt en voor de rest zoekt het lekker uit ,maar supporters als jullie zijn kan mvv missen als kiespijn.

Dreeke, daar doe je het weer. Je speelt het op de man. Hoe weet jij nou wat voor supporter ik ben, op welk niveau ik opereer, waar ik ben binnen geweest en of MVV mij als kiespijn kan missen.
Jammer dat je zo kortzichtig reageert en het op de man blijft spelen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk, opadiehard

29 dec 2012 21:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #112

Aswin schreef :

dreekemvvke schreef : ik hoef geen regels door te lezen ik reageer op de onzin die jullie schrijven en ik heb meer fatsoen in een vinger als jullie in je hele lichaam en over nivieau gesproken waar ik ben binnen geweest mag jij nog niet voorbij lopen en doe daar nou maar mee wat je wilt en voor de rest zoekt het lekker uit ,maar supporters als jullie zijn kan mvv missen als kiespijn.

Dreeke, daar doe je het weer. Je speelt het op de man. Hoe weet jij nou wat voor supporter ik ben, op welk niveau ik opereer, waar ik ben binnen geweest en of MVV mij als kiespijn kan missen.
Jammer dat je zo kortzichtig reageert en het op de man blijft spelen.

OPA ZEET

Dreeke neem nu eens serieus een mening aan van iemand die het goed met je voor heeft...je blijft de hele tijd een discussie uitlokken die niet van toepassing is,ik weet dat aswin heel eerlijk is en too the man...accepteer de ECHTE supporter en neem van mij aan dat is aswin :thumbsup: ...dree jij jij ook...ga niet eindeloos door maar ...staank op zing veur mvv :thumbsup: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

30 dec 2012 11:01
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #113
ok opa accepteer de eerlijkheid van aswin sorry ,dat ik soms wat doordram maar ik houd nou een maal van mvvke en nog allemaal een fijne oudejaarsavond en een goed begin voor us mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

05 jan 2013 08:31
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #114
Vandaag, zaterdag 5 januari, lopen spelers, jeugdspelers, staf, bestuursleden, supporters, donateurs van Veer zien MVV samen met de Supportersclub MVV Maastricht, voor de goede doelen van Zweit veur Leid. Meer info klik hier .

De supportersclub is voor het derde jaar netwerkpartner van Zweit veur Leid. Het goede doel van de SC MVV Maastricht is dit jaar Playing for Succes
De vaste stek van de SC MVV Maastricht is wederom Stadskaffee Lure op de Grote Looierstraat. De doorkomst van de lopers wordt verwacht vanaf 14.00h.
De nieuwjaarsreceptie van de Supportersclub is eveneens bij Stadscafé Lure, aanvang 18.30h tot 20.30h.

Veer blieve druime !!!

16 jan 2013 22:04 16 jan 2013 22:06 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #115

Aswin schreef :

Snuf schreef : De gedachte van Roej Baank vind ik wel fris. Op deze manier voer je niet enkel zware discussies, maar heb je ook een gezellige MVV avond.

En je leert zo ook je mede supporters op een andere manier kennen waardoor er meer wederzijds begrip (in de breedste zin van het woord) ontstaat!
Ik zeg, MVV4Life laot gaon! :)

Allemaol, ut is gelök!
Iech hub 'ne datum gevoonde veur de ope forum aovend!
Op 1 fibberwarie is de wedstrijd MVV - AGOVV aofgelas, daan höb geer toch niks te doen en dee steit noe toch geblock in de agenda! Dus: De supportersaovend geit plaots vinde op 1 fibberwarie!

Iech hub met Edmond gesprooke, dee waor bereid um de Ster ope te goeie! Daanke!
Iech hub met DJ Amigo gesprooke, dee is bereid um microfoons te plaotse! Daanke
Iech hub met MVV gesprooke, d'r is geine oefenwedstrijd gepland.

Mien veurstel is um dee aovend tege haaf 8 in café "De Gouden Ster" same te kome en tege 20:00 te beginne!

Wat is mien doelstelling?
Tot d'r zoeveul meugelik supporters aonwezig zien, oet alle geledinge.
Tot d'r vraoge euver en weer weure gesteld, zoedat d'r begrip besteit euver en weer.
Tot d'r 'ne aonzat weurt gemaak veur 'n euverlegk met ut bestuur: Wat wille veer dao met bereike, wat zow d'r motte besproke weure, wee zow dao motte zitte, welke vraoge höbbe veer, wie deks, etc.

Weijer huur iech geere boe geer ut euver zowt wille höbbe!!!!
Roei baank had al get ideeje aongedraage, die vele in de smaak! (2 pagina's terök)

En verspreid dit nuijts, zoedat d'r zoeveul meugelik supporters aonwezig zien! Gebruuk eur twitter, facebook, mail, etc.

En laot ouch eve wete (op ut forum, pb) of geer debeij zeet. Neet tot Edmond de kaffee opehelt veur miech allein, mer ouch neet tot heer allein is en veer met 500 maan en tot d'r te wienig personeel is.
Zörreg tot geer debeij zeet!
Dink mèt! (En Drink mèt!)
Noe höbbe veer de kans um mie es ein heij oet te kome!
Noe hub geer de kans um aandere vraoge te stelle en veul directer te kinne reageere, mer ut ouch te begriepe!

En niks mot op dee aovend en alles maag! Zoelang veer de supporter en MVV mèr centraal höbbe stoon!

Wat: Groete supportersaovend!
Boe: De Gouden Ster!
Wienie: 1 februari
Wie laat: 19:30 verzamele

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Boer458

16 jan 2013 22:25 16 jan 2013 22:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #116
Ik zal zeker aanwezig zijn :thumbsup: ...prima aktie...ik zou wel ergens terug willen zien dat mensen zich ook aanmelden voor deze avond via een mailtje dat ze dan naar jou toe sturen...en dat jij dan op het forum melding maakt van het aantal mensen dat die avond present is...zodat we niet met een(te) klein aantal zijn en die avond eigenlijk geen zin heeft...wat denk je van mijn voorstel?(zie dat je dat laatste ook zelf voorsteld).
Ik ben heel eerlijk ik kom ook bijna nooit naar een avond van ut praotkaffee...wil het zeker eens perbere...mien aonwezigheid hub ste :daag: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

17 jan 2013 00:46
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #117

MVV4life schreef : Tot d'r 'ne aonzat weurt gemaak veur 'n euverlegk met ut bestuur: Wat wille veer dao met bereike, wat zow d'r motte besproke weure, wee zow dao motte zitte, welke vraoge höbbe veer, wie deks, etc.

In mien ouge is dit neet de zjuste volgorde. Belangriek is um de supporters op ein lijn te kriege. Wat vinde veer belangriek en wat neet? Pas es veer wete wat veer allemaol wèlle, kinne veer goon beloere wie veer dit 't bèste aon aandere kinne duudelèk maake. (Daan kin blieke tot è gesprek mèt 't bestuur messjiens è good middel is, messjiens auch neet.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

17 jan 2013 07:38 17 jan 2013 07:40 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #118

Snuf schreef :

MVV4life schreef : Tot d'r 'ne aonzat weurt gemaak veur 'n euverlegk met ut bestuur: Wat wille veer dao met bereike, wat zow d'r motte besproke weure, wee zow dao motte zitte, welke vraoge höbbe veer, wie deks, etc.

In mien ouge is dit neet de zjuste volgorde. Belangriek is um de supporters op ein lijn te kriege. Wat vinde veer belangriek en wat neet? Pas es veer wete wat veer allemaol wèlle, kinne veer goon beloere wie veer dit 't bèste aon aandere kinne duudelèk maake. (Daan kin blieke tot è gesprek mèt 't bestuur messjiens è good middel is, messjiens auch neet.)

OPA ZEET:

Dit verwachte ik al...ik denk dat mensen toch altijd liever het forum benutten om hun mening te profileren.
Mvv4life ik verwacht daarom niet veel mensen op deze avond...snuf jammer dat je zo reageerd ik denk gewoon dat het dan nooit wat word als iedereen alleen maar van achter zijn comp zijn mening uit...ergens zul je live je punten moeten maken anders is en blijft elke aktie naar wie dan ook ,,zinloos,,...als alle mensen met commentaar(positief bedoeld) hier op het forum aanwezig zouden zijn op die bewuste avond weet ik zeker dat we een hot lijstje kunnen maken richting bestuur en met actie plannen richting de club in zijn geheel :thumbsup: ...dus ik zeg laten we gewoon zoeen avond opstarten en maar kijken wat er van komt...mvv4life ik hoop dat genoeg mensen zich aan melden en dat de avond een goede aanloop word naar meer rechtlijnigheid tussen bestuur,supporters en naar alles wat de club een warm hart toedraagt...op voorhand zeg ik doen...maar ben bang dat er maar een handje vol mensen aanwezig zullen zijn.
Snuf ...als veer wete wat veer welle?...dat lezen we elke dag al vanaf het forum...het is maar een kwestie van opschrijven wat de mensen allemaal niet goed vinden zoals geschreven in deze topic...nu de (klagers :idea: ) nog live op de avond...gr opa ;).

....

17 jan 2013 08:22
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #119

opadiehard schreef :
Dit verwachte ik al...ik denk dat mensen toch altijd liever het forum benutten om hun mening te profileren.
quote]

Ik ben het met Snuf eens.

De diverse supporters(groepen) zullen eerst onderling eens een eenheid moeten vormen voordat je de stap naar het bestuur zet.
Er zal voor gezorgd moeten worden dat er een supportersfront ontstaat waarbij elke supporter of supportersgroep zich in hoofdlijnen in kan vinden. Door erna op te treden als één groep maak je, je zelf een geloofwaardigere gesprekspartner en zal er eerder naar je geluisterd worden dat er 10 verschillende supportes/groepen naar het bestuur gaan met hun eigen ideeën.

De opzet van MVV4life kan ik alleen maar ondersteunen maar ik denk dat er gekeken dient te worden naar een doelstelling. Wat willen we op het einde van deze avond met elkaar bereikt hebben. De tweede stap zal zijn een actie plan te vervaardigen over hoe het einddoel te bereiken.
De bijenkomst met bestuur komt pas op een later tijdstip aan de orde. Dus laten we zorgen dat we onze kans niet verpesten en eerst ons als supporters op hoofdlijnen op een zelfde gedachte krijgen.

Voorbeed van een doelstelling kan zijn van de 1ste avond kan zijn: Zorg dat iedereen elkaar kent, bij naam, drijfveren om supporter te zijn, ideeën of idealen zoals voor hen de geusselt zou moeten zijn.
Want voor je het weet, staan dezelfde mensen weer met elkaar te spreken en worden er geen nieuwe contacten gelegd en heb je geen handbvaten om een vervolg te geven aan het initiatief. En we dienen ervoor te waken dat we niet richting bestuur rennen zonder dat we iets inhoudelijks hebben waar meerdere supporters en/of vertegenwoordigers van groepen zich in kunnen vinden.

17 jan 2013 08:50 17 jan 2013 08:51 door Snuf.
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #120
Opa, lees mien beriech ezzebleef veurtot ste reageers d'rop. Lange dee verwoord ein en aander auch good.

Daorneve leever unne meining via 't forum? Wat un aw kloete!

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden