>
Ontvangen bedankjes 556
dreekemvvke schreef : en hou mij op met je ultras als dat de echte mvv supporters moeten zijn kun je ze missen als kiespijn en dat is mijn mening.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
dreekemvvke schreef : ik hoef geen regels door te lezen ik reageer op de onzin die jullie schrijven en ik heb meer fatsoen in een vinger als jullie in je hele lichaam en over nivieau gesproken waar ik ben binnen geweest mag jij nog niet voorbij lopen en doe daar nou maar mee wat je wilt en voor de rest zoekt het lekker uit ,maar supporters als jullie zijn kan mvv missen als kiespijn.
Aswin schreef :
dreekemvvke schreef : ik hoef geen regels door te lezen ik reageer op de onzin die jullie schrijven en ik heb meer fatsoen in een vinger als jullie in je hele lichaam en over nivieau gesproken waar ik ben binnen geweest mag jij nog niet voorbij lopen en doe daar nou maar mee wat je wilt en voor de rest zoekt het lekker uit ,maar supporters als jullie zijn kan mvv missen als kiespijn.
Dreeke, daar doe je het weer. Je speelt het op de man. Hoe weet jij nou wat voor supporter ik ben, op welk niveau ik opereer, waar ik ben binnen geweest en of MVV mij als kiespijn kan missen.
Jammer dat je zo kortzichtig reageert en het op de man blijft spelen.
Allemaol, ut is gelök!Aswin schreef :
Snuf schreef : De gedachte van Roej Baank vind ik wel fris. Op deze manier voer je niet enkel zware discussies, maar heb je ook een gezellige MVV avond.
En je leert zo ook je mede supporters op een andere manier kennen waardoor er meer wederzijds begrip (in de breedste zin van het woord) ontstaat!
Ik zeg, MVV4Life laot gaon!
MVV4life schreef : Tot d'r 'ne aonzat weurt gemaak veur 'n euverlegk met ut bestuur: Wat wille veer dao met bereike, wat zow d'r motte besproke weure, wee zow dao motte zitte, welke vraoge höbbe veer, wie deks, etc.
Snuf schreef :
MVV4life schreef : Tot d'r 'ne aonzat weurt gemaak veur 'n euverlegk met ut bestuur: Wat wille veer dao met bereike, wat zow d'r motte besproke weure, wee zow dao motte zitte, welke vraoge höbbe veer, wie deks, etc.
In mien ouge is dit neet de zjuste volgorde. Belangriek is um de supporters op ein lijn te kriege. Wat vinde veer belangriek en wat neet? Pas es veer wete wat veer allemaol wèlle, kinne veer goon beloere wie veer dit 't bèste aon aandere kinne duudelèk maake. (Daan kin blieke tot è gesprek mèt 't bestuur messjiens è good middel is, messjiens auch neet.)
opadiehard schreef :
Dit verwachte ik al...ik denk dat mensen toch altijd liever het forum benutten om hun mening te profileren.
quote]
Ik ben het met Snuf eens.
De diverse supporters(groepen) zullen eerst onderling eens een eenheid moeten vormen voordat je de stap naar het bestuur zet.
Er zal voor gezorgd moeten worden dat er een supportersfront ontstaat waarbij elke supporter of supportersgroep zich in hoofdlijnen in kan vinden. Door erna op te treden als één groep maak je, je zelf een geloofwaardigere gesprekspartner en zal er eerder naar je geluisterd worden dat er 10 verschillende supportes/groepen naar het bestuur gaan met hun eigen ideeën.
De opzet van MVV4life kan ik alleen maar ondersteunen maar ik denk dat er gekeken dient te worden naar een doelstelling. Wat willen we op het einde van deze avond met elkaar bereikt hebben. De tweede stap zal zijn een actie plan te vervaardigen over hoe het einddoel te bereiken.
De bijenkomst met bestuur komt pas op een later tijdstip aan de orde. Dus laten we zorgen dat we onze kans niet verpesten en eerst ons als supporters op hoofdlijnen op een zelfde gedachte krijgen.
Voorbeed van een doelstelling kan zijn van de 1ste avond kan zijn: Zorg dat iedereen elkaar kent, bij naam, drijfveren om supporter te zijn, ideeën of idealen zoals voor hen de geusselt zou moeten zijn.
Want voor je het weet, staan dezelfde mensen weer met elkaar te spreken en worden er geen nieuwe contacten gelegd en heb je geen handbvaten om een vervolg te geven aan het initiatief. En we dienen ervoor te waken dat we niet richting bestuur rennen zonder dat we iets inhoudelijks hebben waar meerdere supporters en/of vertegenwoordigers van groepen zich in kunnen vinden.