Supporters en bestuur MVV Maastricht
- Boschpoort
-
- Administrator
-
Re: Supporters en bestuur MVV Maastricht
22 Dec 2012 17:37Hier kun je alle kritiek op, meningen over en adviezen aan het bestuur kwijt.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: Re: Stadionverboden
22 Dec 2012 18:05Hieronder mijn originele quote.
Dus niet ieder comentaar opnieuw hier plaatsen, maar graag constructief meedenken!
MVV4life wrote: Nou, wat iech bedoel is eigelik hiel simpel.
Iech zow geere 'n euverlegk höbbe, bv maondeliks tusse bestuur en supporters. En met supporters bedoel iech daan, aofgevaardigde vaan de ultras, vaan de SC, trepke B, noord, etc. En netuurlik 'ne onafhaankelikke (*kuch*).
Dao kin daan vaan alles besprooke weure op supportergebied, veiligheid, sfeer, sfeeracties, veuroet kieke en terökkieke.
En netuurlik twie riechtinge, dus vaan de supporters riechting bestuur en aandersum.
En op de ierste vergadering weure alle misverstaande besprooke en weurt de loch geklaord!
En aongezeen iech dit op e paar minute verzin, kinne d'r bes get miejer oonderwerrepe verzonne weure!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: Re: Supporters en bestuur MVV Maastricht
22 Dec 2012 18:46Hieronder mijn originele quote.
Dus niet ieder comentaar opnieuw hier plaatsen, maar graag constructief meedenken!
MVV4life wrote: Nou, wat iech bedoel is eigelik hiel simpel.
Iech zow geere 'n euverlegk höbbe, bv maondeliks tusse bestuur en supporters. En met supporters bedoel iech daan, aofgevaardigde vaan de ultras, vaan de SC, trepke B, noord, etc. En netuurlik 'ne onafhaankelikke (*kuch*).
Dao kin daan vaan alles besprooke weure op supportergebied, veiligheid, sfeer, sfeeracties, veuroet kieke en terökkieke.
En netuurlik twie riechtinge, dus vaan de supporters riechting bestuur en aandersum.
En op de ierste vergadering weure alle misverstaande besprooke en weurt de loch geklaord!
En aongezeen iech dit op e paar minute verzin, kinne d'r bes get miejer oonderwerrepe verzonne weure!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Jean
-
- Elite Member
-
23 Dec 2012 09:13middenstip wrote: Hei jean,
Dan moetje weg blijven!! Je blijft Paul afbreken, heb je zelf al iets gepresteerd?
Het zou mooi zijn als ik pas kritiek mag leveren als ik zelf ook een hotel heb.
Het is voor mij zeer frustrerend dat het gene waar ik mijn hart aan verloren heb bij MVV word afgebroken en dat zoveel mensen die dit ook treft dit allemaal zo makkelijk accepteren.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
23 Dec 2012 09:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- wsly
-
- Elite Member
-
23 Dec 2012 11:34dreekemvvke wrote: hey jean zonder deze ene persoon en enkele andere had us mvvke niet meer bestaan dus hou nu eens op met dat zoeken naar problemen die er niet zijn en kijkt eens naar de toekomst die ziet er toch heel goed uit .en ik zeg maar altijd wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten ,verkeerde tijd verkeerde plaats.
Blegh altijd weer teruggrijpen op 'zonder deze persoon had mvv niet meer bestaan'.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
23 Dec 2012 12:25glowwie wrote: Goumans keek je in de ogen en zonder te knipperen loog hij je voor om achteraf te horen dat er niks van klopte(ja zelf ervaren)
Rinkens doet dit ook dus wat dat betreft scheelt het allemaal niet zo veel.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
23 Dec 2012 12:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
23 Dec 2012 13:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Oaktree
-
- Premium Member
-
23 Dec 2012 14:19Jean wrote:middenstip wrote: Hei jean,
Dan moetje weg blijven!! Je blijft Paul afbreken, heb je zelf al iets gepresteerd?
Het is voor mij zeer frustrerend dat het gene waar ik mijn hart aan verloren heb bij MVV word afgebroken en dat zoveel mensen die dit ook treft dit allemaal zo makkelijk accepteren.
Wordt afgebroken?
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet meer...
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
23 Dec 2012 14:28In elk geval zeer de moeite waard.
- Danny 72
-
- Premium Member
-
23 Dec 2012 18:35Als wij willen zijn we tot het zelfde instaat, mits we samen achter de ploeg staan.
- the king
-
- Visitor
-
23 Dec 2012 21:04Oaktree wrote:Jean wrote:middenstip wrote: Hei jean,
Wordt afgebroken?
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet meer...
ben je niet de enige,gaat buiten verwachting goed zelfs :thumbsup:
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
24 Dec 2012 00:42 - 24 Dec 2012 00:43Misschien voor hoe het er bij Vitesse aan toe zal gaan? Of bij Visé? Het is triest om te zien hoe de supporters in de docu zich niet meer kunnen identificeren met hun club omdat ze het kaartje niet meer kunnen betalen of door wanbeleid van de bestuurders. Dan denk je terug aan het bilgic verhaal of de op-een-haar-na dood van MVV...
Als ik deze docu zie denk ik in ieder geval: zo zal het bij MVV er gelukkig niet aan toe gaan. Want?
-MVV is niet te koop.
-MVV is een vereniging met een controlerende ledenraad, gekozen door leden. Iedereen kan lid worden en dus een stem hebben in onze club.
-MVV is van de supporters. En ja (en dat klinkt misschien gek voor jou), ik voel me als supporter steeds meer geïdentificeerd met MVV! Voel me steeds meer thuis bij de club, Gruuts op MVV!
Word tijd dat alle supporters de rijen sluiten.
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
24 Dec 2012 09:45Boe is dat feeske? wrote: @ αναρχος: Een eye-opener voor wat?
Misschien voor hoe het er bij Vitesse aan toe zal gaan? Of bij Visé? Het is triest om te zien hoe de supporters in de docu zich niet meer kunnen identificeren met hun club omdat ze het kaartje niet meer kunnen betalen of door wanbeleid van de bestuurders. Dan denk je terug aan het bilgic verhaal of de op-een-haar-na dood van MVV...
Als ik deze docu zie denk ik in ieder geval: zo zal het bij MVV er gelukkig niet aan toe gaan. Want?
-MVV is niet te koop.
-MVV is een vereniging met een controlerende ledenraad, gekozen door leden. Iedereen kan lid worden en dus een stem hebben in onze club.
-MVV is van de supporters. En ja (en dat klinkt misschien gek voor jou), ik voel me als supporter steeds meer geïdentificeerd met MVV! Voel me steeds meer thuis bij de club, Gruuts op MVV!
Word tijd dat alle supporters de rijen sluiten.
Ik kan me volledig vinden in de post van BIDF.
Sommigen hier hebben het over "afbreken" ... Als wat het bestuur van MVV in de afgelopen 3 jaar gedaan heeft, gezien wordt als "afbreken" dan wil ik wel eens weten wat de definitie is van "opbouwen"!!!
Van - 8 en op sterven na dood, van 'n financiële ramp naar gezond, van categorie 1 naar 3, vanuit de kelder van de 1ste divisie, nu op de drempel van de eredivisie. Van een in zichzelf gekeerd zooitje naar maatschappelijk betrokken en breed geaccepteerd. Dat noem ik opbouwen - weliswaar met de nodige groeipijnen maar dan nog: het is opbouwen!!!
Aan alle criticasters: Laat dan maar eens zien / weten hoe dat dan anders kan! Heb invloed, geef tegengas, praat met het bestuur en/of praat mee in de ledenraad, steek de handen uit de mouwen als vrijwilliger en help mee deze club op te bouwen.