>
Ontvangen bedankjes 2876
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV4life schreef : Nou, wat iech bedoel is eigelik hiel simpel.
Iech zow geere 'n euverlegk höbbe, bv maondeliks tusse bestuur en supporters. En met supporters bedoel iech daan, aofgevaardigde vaan de ultras, vaan de SC, trepke B, noord, etc. En netuurlik 'ne onafhaankelikke (*kuch*).
Dao kin daan vaan alles besprooke weure op supportergebied, veiligheid, sfeer, sfeeracties, veuroet kieke en terökkieke.
En netuurlik twie riechtinge, dus vaan de supporters riechting bestuur en aandersum.
En op de ierste vergadering weure alle misverstaande besprooke en weurt de loch geklaord!
En aongezeen iech dit op e paar minute verzin, kinne d'r bes get miejer oonderwerrepe verzonne weure!
MVV4life schreef : Nou, wat iech bedoel is eigelik hiel simpel.
Iech zow geere 'n euverlegk höbbe, bv maondeliks tusse bestuur en supporters. En met supporters bedoel iech daan, aofgevaardigde vaan de ultras, vaan de SC, trepke B, noord, etc. En netuurlik 'ne onafhaankelikke (*kuch*).
Dao kin daan vaan alles besprooke weure op supportergebied, veiligheid, sfeer, sfeeracties, veuroet kieke en terökkieke.
En netuurlik twie riechtinge, dus vaan de supporters riechting bestuur en aandersum.
En op de ierste vergadering weure alle misverstaande besprooke en weurt de loch geklaord!
En aongezeen iech dit op e paar minute verzin, kinne d'r bes get miejer oonderwerrepe verzonne weure!
middenstip schreef : Hei jean,
Dan moetje weg blijven!! Je blijft Paul afbreken, heb je zelf al iets gepresteerd?
dreekemvvke schreef : hey jean zonder deze ene persoon en enkele andere had us mvvke niet meer bestaan dus hou nu eens op met dat zoeken naar problemen die er niet zijn en kijkt eens naar de toekomst die ziet er toch heel goed uit .en ik zeg maar altijd wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten ,verkeerde tijd verkeerde plaats.
glowwie schreef : Goumans keek je in de ogen en zonder te knipperen loog hij je voor om achteraf te horen dat er niks van klopte(ja zelf ervaren)
Jean schreef :
Dan moetje weg blijven!! Je blijft Paul afbreken, heb je zelf al iets gepresteerd?
Het zou mooi zijn als ik pas kritiek mag leveren als ik zelf ook een hotel heb.
Het is voor mij zeer frustrerend dat het gene waar ik mijn hart aan verloren heb bij MVV word afgebroken en dat zoveel mensen die dit ook treft dit allemaal zo makkelijk accepteren.
Oaktree schreef :
Jean schreef :
Het zou mooi zijn als ik pas kritiek mag leveren als ik zelf ook een hotel heb.
Het is voor mij zeer frustrerend dat het gene waar ik mijn hart aan verloren heb bij MVV word afgebroken en dat zoveel mensen die dit ook treft dit allemaal zo makkelijk accepteren.
Wordt afgebroken?
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet meer...
Boe is dat feeske? schreef : @ αναρχος: Een eye-opener voor wat?
Misschien voor hoe het er bij Vitesse aan toe zal gaan? Of bij Visé? Het is triest om te zien hoe de supporters in de docu zich niet meer kunnen identificeren met hun club omdat ze het kaartje niet meer kunnen betalen of door wanbeleid van de bestuurders. Dan denk je terug aan het bilgic verhaal of de op-een-haar-na dood van MVV...
Als ik deze docu zie denk ik in ieder geval: zo zal het bij MVV er gelukkig niet aan toe gaan. Want?
-MVV is niet te koop.
-MVV is een vereniging met een controlerende ledenraad, gekozen door leden. Iedereen kan lid worden en dus een stem hebben in onze club.
-MVV is van de supporters. En ja (en dat klinkt misschien gek voor jou), ik voel me als supporter steeds meer geïdentificeerd met MVV! Voel me steeds meer thuis bij de club, Gruuts op MVV!
Word tijd dat alle supporters de rijen sluiten.