Supporters en bestuur MVV Maastricht

22 dec 2012 17:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #31
In het topic 'stadionverboden' wordt weer de nodige kritiek richting het bestuur van onze club geuit. Dat vervuilt het onderwerp dus op verzoek van MVV4life bij deze een nieuw topic.
Hier kun je alle kritiek op, meningen over en adviezen aan het bestuur kwijt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 18:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #32
Dank Boschpoort!
Hieronder mijn originele quote.
Dus niet ieder comentaar opnieuw hier plaatsen, maar graag constructief meedenken!

MVV4life schreef : Nou, wat iech bedoel is eigelik hiel simpel.
Iech zow geere 'n euverlegk höbbe, bv maondeliks tusse bestuur en supporters. En met supporters bedoel iech daan, aofgevaardigde vaan de ultras, vaan de SC, trepke B, noord, etc. En netuurlik 'ne onafhaankelikke (*kuch*).
Dao kin daan vaan alles besprooke weure op supportergebied, veiligheid, sfeer, sfeeracties, veuroet kieke en terökkieke.
En netuurlik twie riechtinge, dus vaan de supporters riechting bestuur en aandersum.
En op de ierste vergadering weure alle misverstaande besprooke en weurt de loch geklaord!
En aongezeen iech dit op e paar minute verzin, kinne d'r bes get miejer oonderwerrepe verzonne weure!


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 18:46
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #33
Dank Boschpoort!
Hieronder mijn originele quote.
Dus niet ieder comentaar opnieuw hier plaatsen, maar graag constructief meedenken!

MVV4life schreef : Nou, wat iech bedoel is eigelik hiel simpel.
Iech zow geere 'n euverlegk höbbe, bv maondeliks tusse bestuur en supporters. En met supporters bedoel iech daan, aofgevaardigde vaan de ultras, vaan de SC, trepke B, noord, etc. En netuurlik 'ne onafhaankelikke (*kuch*).
Dao kin daan vaan alles besprooke weure op supportergebied, veiligheid, sfeer, sfeeracties, veuroet kieke en terökkieke.
En netuurlik twie riechtinge, dus vaan de supporters riechting bestuur en aandersum.
En op de ierste vergadering weure alle misverstaande besprooke en weurt de loch geklaord!
En aongezeen iech dit op e paar minute verzin, kinne d'r bes get miejer oonderwerrepe verzonne weure!


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 09:13
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #34

middenstip schreef : Hei jean,
Dan moetje weg blijven!! Je blijft Paul afbreken, heb je zelf al iets gepresteerd?


Het zou mooi zijn als ik pas kritiek mag leveren als ik zelf ook een hotel heb.
Het is voor mij zeer frustrerend dat het gene waar ik mijn hart aan verloren heb bij MVV word afgebroken en dat zoveel mensen die dit ook treft dit allemaal zo makkelijk accepteren.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 09:34
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #35
hey jean zonder deze ene persoon en enkele andere had us mvvke niet meer bestaan dus hou nu eens op met dat zoeken naar problemen die er niet zijn en kijkt eens naar de toekomst die ziet er toch heel goed uit .en ik zeg maar altijd wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten ,verkeerde tijd verkeerde plaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 11:34
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #36

dreekemvvke schreef : hey jean zonder deze ene persoon en enkele andere had us mvvke niet meer bestaan dus hou nu eens op met dat zoeken naar problemen die er niet zijn en kijkt eens naar de toekomst die ziet er toch heel goed uit .en ik zeg maar altijd wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten ,verkeerde tijd verkeerde plaats.


Blegh altijd weer teruggrijpen op 'zonder deze persoon had mvv niet meer bestaan'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 12:25
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #37

glowwie schreef : Goumans keek je in de ogen en zonder te knipperen loog hij je voor om achteraf te horen dat er niks van klopte(ja zelf ervaren)


Rinkens doet dit ook dus wat dat betreft scheelt het allemaal niet zo veel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 12:56
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #38
Goumans en Co hebben ons idd op de rand vd afgrond gebracht. Maar wie zegt dat dat niet eerder was gebeurt als goumans niet alle kosten voorruit hebben geschoven en wij er dus eerder niet meer waren. Incompetent zijn betekent niet moedwillig de club naar de knoppen helpen. Denk niet dat goumans een missie had om de club kapot te maken. Wie dat gelooft moet zich eens goed laten nakijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 13:04
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #39
De echte redders vd club zijn trouwens de ondernemers die af hebben gezien (gedeeltelijk of volledig) van hun vorderingen. Dat zijn de echte helden, vergeten sommige hier maar al te vaak. Pas als er prive vermogen in de club is gevloeid om de club te redden dan pas spreek je van een "redder".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 14:19
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #40

Jean schreef :

middenstip schreef : Hei jean,
Dan moetje weg blijven!! Je blijft Paul afbreken, heb je zelf al iets gepresteerd?


Het zou mooi zijn als ik pas kritiek mag leveren als ik zelf ook een hotel heb.
Het is voor mij zeer frustrerend dat het gene waar ik mijn hart aan verloren heb bij MVV word afgebroken en dat zoveel mensen die dit ook treft dit allemaal zo makkelijk accepteren.



Wordt afgebroken?

Zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet meer...

Natus et suscitavit in Marsana
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 14:28
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #41
Misschien is deze mooie documentaire over het moderne engelse voetbal, een goede eye opener:
!

In elk geval zeer de moeite waard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 18:35
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #42
Kijk eens naar de feyenoord supporters niet zeuren over stadion verboden, maar gewoon achter de ploeg staan, en kijk wat het iedere wedstrijd oplevert.
Als wij willen zijn we tot het zelfde instaat, mits we samen achter de ploeg staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 21:04
the king
Bezoeker
Bezoeker
Supporters en bestuur MVV Maastricht #43

Oaktree schreef :

Jean schreef :

middenstip schreef : Hei jean,
Dan moetje weg blijven!! Je blijft Paul afbreken, heb je zelf al iets gepresteerd?


Het zou mooi zijn als ik pas kritiek mag leveren als ik zelf ook een hotel heb.
Het is voor mij zeer frustrerend dat het gene waar ik mijn hart aan verloren heb bij MVV word afgebroken en dat zoveel mensen die dit ook treft dit allemaal zo makkelijk accepteren.



Wordt afgebroken?

Zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet meer...


ben je niet de enige,gaat buiten verwachting goed zelfs :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 00:42 24 dec 2012 00:43 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #44
@ αναρχος: Een eye-opener voor wat?
Misschien voor hoe het er bij Vitesse aan toe zal gaan? Of bij Visé? Het is triest om te zien hoe de supporters in de docu zich niet meer kunnen identificeren met hun club omdat ze het kaartje niet meer kunnen betalen of door wanbeleid van de bestuurders. Dan denk je terug aan het bilgic verhaal of de op-een-haar-na dood van MVV...

Als ik deze docu zie denk ik in ieder geval: zo zal het bij MVV er gelukkig niet aan toe gaan. Want?
-MVV is niet te koop.
-MVV is een vereniging met een controlerende ledenraad, gekozen door leden. Iedereen kan lid worden en dus een stem hebben in onze club.
-MVV is van de supporters. En ja (en dat klinkt misschien gek voor jou), ik voel me als supporter steeds meer geïdentificeerd met MVV! Voel me steeds meer thuis bij de club, Gruuts op MVV!

Word tijd dat alle supporters de rijen sluiten.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 09:45
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #45

Boe is dat feeske? schreef : @ αναρχος: Een eye-opener voor wat?
Misschien voor hoe het er bij Vitesse aan toe zal gaan? Of bij Visé? Het is triest om te zien hoe de supporters in de docu zich niet meer kunnen identificeren met hun club omdat ze het kaartje niet meer kunnen betalen of door wanbeleid van de bestuurders. Dan denk je terug aan het bilgic verhaal of de op-een-haar-na dood van MVV...

Als ik deze docu zie denk ik in ieder geval: zo zal het bij MVV er gelukkig niet aan toe gaan. Want?
-MVV is niet te koop.
-MVV is een vereniging met een controlerende ledenraad, gekozen door leden. Iedereen kan lid worden en dus een stem hebben in onze club.
-MVV is van de supporters. En ja (en dat klinkt misschien gek voor jou), ik voel me als supporter steeds meer geïdentificeerd met MVV! Voel me steeds meer thuis bij de club, Gruuts op MVV!

Word tijd dat alle supporters de rijen sluiten.


Ik kan me volledig vinden in de post van BIDF.
Sommigen hier hebben het over "afbreken" ... Als wat het bestuur van MVV in de afgelopen 3 jaar gedaan heeft, gezien wordt als "afbreken" dan wil ik wel eens weten wat de definitie is van "opbouwen"!!!
Van - 8 en op sterven na dood, van 'n financiële ramp naar gezond, van categorie 1 naar 3, vanuit de kelder van de 1ste divisie, nu op de drempel van de eredivisie. Van een in zichzelf gekeerd zooitje naar maatschappelijk betrokken en breed geaccepteerd. Dat noem ik opbouwen - weliswaar met de nodige groeipijnen maar dan nog: het is opbouwen!!!

Aan alle criticasters: Laat dan maar eens zien / weten hoe dat dan anders kan! Heb invloed, geef tegengas, praat met het bestuur en/of praat mee in de ledenraad, steek de handen uit de mouwen als vrijwilliger en help mee deze club op te bouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Frank Salemans, the king, albeer, De_Lange, Ali de witte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden