Supporters en bestuur MVV Maastricht

21 dec 2012 13:42
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #16
MVV4life, jij hebt de beste bedoelingen. Ik ben ervan overtuigd dat er een mooi plaatsje voor jou is gereserveerd als vanavond de wereld vergaat. Ik wil je daarom adviseren deze energie ergens anders in te steken.

Punker, er was een moment was waar wij het nut niet meer zagen van gesprekken met Goumans en Jongen. Toch heb ik Goumans (zowel persoonlijk als in mijn rol binnen Ultras Mestreech) leren kennen als iemand die begaan was met de supporters. Enkel vanwege deze eigenschap heb ik nog steeds enige sympatie voor deze man. Er zijn mensen die een dergelijke sympatie niet hoeven te verwachten...

Aswin, leuk dat vetgedrukte stuk. Ik hoop dat je dit ook durft te zeggen wanneer je tegenover Rinkens staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:43
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #17

Tee schreef : Hier dan eentje die wel weer gaat over de stadion verboden. Beslissing KNVB op beroep ontvangen. Straf van 3 jaar blijft gehandhaafd. Wel kan in overleg met de club een deel (volgens mij 3/4) in voorwaardelijk worden omgezet indien men een alternatief trajekt volgt. Hiertoe dient de club dan wel weer bereid te zijn. Lijkt er dus op dat de discussie club(bestuur)/supporters nog niet voorbij is.


Huh? Hoe kan daar al een beslissing zijn genomen door de KNVB? Afgelopen dinsdag is de strafzaak toch door OM aangehouden?
M.a.w. de verdachten zijn nog altijd verdachte? I.p.v. schuldige?
Of is hier sprake van de "administrative" straf van de KNVB en loopt er een andere route langs het OM?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:47
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #18

Snuf schreef : MVV4life, jij hebt de beste bedoelingen. Ik ben ervan overtuigd dat er een mooi plaatsje voor jou is gereserveerd als vanavond de wereld vergaat. Ik wil je daarom adviseren deze energie ergens anders in te steken.

Punker, er was een moment was waar wij het nut niet meer zagen van gesprekken met Goumans en Jongen. Toch heb ik Goumans (zowel persoonlijk als in mijn rol binnen Ultras Mestreech) leren kennen als iemand die begaan was met de supporters. Enkel vanwege deze eigenschap heb ik nog steeds enige sympatie voor deze man. Er zijn mensen die een dergelijke sympatie niet hoeven te verwachten...

Aswin, leuk dat vetgedrukte stuk. Ik hoop dat je dit ook durft te zeggen wanneer je tegenover Rinkens staat.


Snuf, zonder daarover een discusie over uit te lokken op het forum (en voor onnodige vervuiling te komen); dit vetgedrukte stuk is een ook door jou gebruikte quote. Ik gebruik hem in deze context naar iedereen toe (supporters én bestuur).
Iedereen zal water bij de spreekwoordelijke wijn moeten doen om tot een door allen geaccepteerde oplossing te komen en er voor te zorgen dat we in meer of mindere mate weer "vriendjes" van elkaar worden.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:49
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #19

Aswin schreef :

Tee schreef : Hier dan eentje die wel weer gaat over de stadion verboden. Beslissing KNVB op beroep ontvangen. Straf van 3 jaar blijft gehandhaafd. Wel kan in overleg met de club een deel (volgens mij 3/4) in voorwaardelijk worden omgezet indien men een alternatief trajekt volgt. Hiertoe dient de club dan wel weer bereid te zijn. Lijkt er dus op dat de discussie club(bestuur)/supporters nog niet voorbij is.


Huh? Hoe kan daar al een beslissing zijn genomen door de KNVB? Afgelopen dinsdag is de strafzaak toch door OM aangehouden?
M.a.w. de verdachten zijn nog altijd verdachte? I.p.v. schuldige?
Of is hier sprake van de "administrative" straf van de KNVB en loopt er een andere route langs het OM?


Dit zijn idd twee totaal verschillende trajekten. Bij de rechtbank loopt een strafzaak en in het geval KNVB is het een civiele zaak. Indien voor het gerecht vrijspraak volgt betekent dit ook niet automatisch dat de SVs worden opgeheven. Dat zou wel eens een volgende rechtzaak kunnen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:52
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #20

Tee schreef :

Aswin schreef :

Tee schreef : Hier dan eentje die wel weer gaat over de stadion verboden. Beslissing KNVB op beroep ontvangen. Straf van 3 jaar blijft gehandhaafd. Wel kan in overleg met de club een deel (volgens mij 3/4) in voorwaardelijk worden omgezet indien men een alternatief trajekt volgt. Hiertoe dient de club dan wel weer bereid te zijn. Lijkt er dus op dat de discussie club(bestuur)/supporters nog niet voorbij is.


Huh? Hoe kan daar al een beslissing zijn genomen door de KNVB? Afgelopen dinsdag is de strafzaak toch door OM aangehouden?
M.a.w. de verdachten zijn nog altijd verdachte? I.p.v. schuldige?
Of is hier sprake van de "administrative" straf van de KNVB en loopt er een andere route langs het OM?


Dit zijn idd twee totaal verschillende trajekten. Bij de rechtbank loopt een strafzaak en in het geval KNVB is het een civiele zaak. Indien voor het gerecht vrijspraak volgt betekent dit ook niet automatisch dat de SVs worden opgeheven. Dat zou wel eens een volgende rechtzaak kunnen worden.


Bizar... Dan hoop ik dat de club in deze alvast bereid is om een handreiking te doen naar de betrokken personen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:58 21 dec 2012 14:11 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #21

Jean schreef : "Niets en niemand is groter dan de club" Maar jullie vinden het wel normaal dat de clubnaam, die we dragen sinds 1908!!!, is veranderd?

Jazeker, daar is juist lang voor gepleit, met name op dit forum. Net zoals voor het overstappen op één model shirt: Rood met witte mouwen in plaats van de jaarlijks veranderende fantasie shirts. Dat is tenminste wel gelukt.

Overigens klopt jouw stelling ook niet:
De oorspronkelijke naam (van 1908 dan) was Maastrichtse Voetbal Vereniging, afgekort M.V.V. (met puntjes).

Ergens in de vorige eeuw (ik denk jaren tachtig maar dat weet ik niet zeker) is de betaald voetbal tak ondergebracht in Stichting MVV (zonder puntjes, geen afkorting). Dus toen is de naam van de club al veranderd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 14:21 21 dec 2012 14:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #22

Boschpoort schreef :

Jean schreef : "Niets en niemand is groter dan de club" Maar jullie vinden het wel normaal dat de clubnaam, die we dragen sinds 1908!!!, is veranderd?

Jazeker, daar is juist lang voor gepleit, met name op dit forum. Net zoals voor het overstappen op één model shirt: Rood met witte mouwen in plaats van de jaarlijks veranderende fantasie shirts. Dat is tenminste wel gelukt.

Overigens klopt jouw stelling ook niet:
De oorspronkelijke naam (van 1908 dan) was Maastrichtse Voetbal Vereniging, afgekort M.V.V. (met puntjes).

Ergens in de vorige eeuw (ik denk jaren tachtig maar dat weet ik niet zeker) is de betaald voetbal tak ondergebracht in Stichting MVV (zonder puntjes, geen afkorting). Dus toen is de naam van de club al veranderd.


Ben het met Boschpoort's principe eens !

We moeten ons niet laten verleiden tot miereneuken of allemaal gelijk willen krijgen, dan komen we nergens...
Het Beestje ( us MVV-ke. M.V.V. of MVV Maastricht) kan maar een naam hebben en het gaat toch om de essentie !
En dat is per slot van rekening ...

Mestreech, uzze jonges vaan die fein voetbalclub, die de kleure roed en wit draage !

En daar staan we allemaal achter, of het nu Snuf , de Salemans Brothers, Punker, Anita, Marke , Aajt Wief , Pinobel of wie dan ook is ! Daarom komen we naar de Geusselt ;)

ter info: met mijn opmerking "niets of niemand is groter dan de club, bedoelde ik niet een bepaalde persoon of groep, maar iedereen die us MVV-ke ( of MVV Maastricht zoals het officieel heet) een warm hart toedraagt :thumbsup:
Sorry als dit tot misverstanden heeft geleid... :schamen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 14:22
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #23

Jean schreef : Ik lees hier zo vaak: "Niets en niemand is groter dan de club" en dan is dit meestal richting een bepaalde supportersgroep bedoeld.
Maar beseffen jullie wel dat er op dit moment één persoon is die de club wil veranderen en veranderd?
Je kunt het daar mee eens zijn of niet, feit is dat onze club veranderd van iets prachtigs dat het door alle jaren heen uit zichzelf geworden is, naar een ideaalbeeld van één persoon.
"Niets en niemand is groter dan de club" Maar jullie vinden het wel normaal dat de clubnaam, die we dragen sinds 1908!!!, is veranderd?

En ik neem aan dat alle mensen die menen dat gesprekken met het bestuur nut zouden hebben zeker niet op het laatste praotcafe zijn geweest? Ik ben daar wel geweest en voor mij is alle hoop op verbetering vervlogen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 14:26
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #24
Hei jean,
Dan moetje weg blijven!! Je blijft Paul afbreken, heb je zelf al iets gepresteerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 14:28
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #25

Aswin schreef :
Bizar... Dan hoop ik dat de club in deze alvast bereid is om een handreiking te doen naar de betrokken personen.


Hoop ik ook, want al dat gedoe met rechtszaken en dergelijke kost tijd en geld, dat beter ergens anders in gestoken had kunnen worden. Bovendien is het beter als alles in den minne geschikt kan worden voor onze gezamenlijke en mooie toekomst die er bij ons cluppie in 't verschiet ligt! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 14:40
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #26
Middenstip kom met fatsoenlijke argumenten, feiten en uitleg of blijf zelf liever weg. Dat jij Paul als een held ziet die niks fout kan doen, betekend niet dat anderen niet kritisch op hem mogen zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 16:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #27
Het is een opeenstapeling van een heleboel feiten en uitspraken van Rinkens. Het NAC Breda verhaal is niet het enige ,maar is wel de druppel geweest omtrent zijn geloofwaardigheid en toekomstige bedoelingen. Op een 3-tal jaar stapelt zich dat op,en uiteindelijk is het vertrouwen dan weg.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 16:18
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #28

Snuf schreef : Toch heb ik Goumans (zowel persoonlijk als in mijn rol binnen Ultras Mestreech) leren kennen als iemand die begaan was met de supporters. Enkel vanwege deze eigenschap heb ik nog steeds enige sympatie voor deze man. Er zijn mensen die een dergelijke sympatie niet hoeven te verwachten...


Klopt daar heb je gelijk in ...zoals ik al aangaf deelde hij ook echt veel info met ons (waaronder zelfs vertrouwelijke stukken) helaas was de organisatie (inclusief Goumans) totaal incompetent op dat moment met alle gevolgen van dien.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 19:08
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #29
Welke lucht moet er geklaard worden? Dat is op het laatste proatcafe al gebeurd. De redenen en intenties richting de toekomst zijn helder gemaakt. Dat hoeft voor mij persoonlijk niet nogmaals herhaald te worden in een georganiseerd groepsoverleg. Ik zie op dit moment geen wederzijdse dringende redenen om elkaars energie te verspillen. Ultras Mestreech blijft MVV volgen en steunen, zowel uit als thuis. Laten we genieten van het sportieve succes & berusten in het toekomstbeeld van onze club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 14:25
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #30
Goumans begaan met supporters???? het moet niet veel gekker worden deze man is er persoonlijk voor verantwoordelijk dat we bijna geen MVV meer hadden.
Goumans keek je in de ogen en zonder te knipperen loog hij je voor om achteraf te horen dat er niks van klopte(ja zelf ervaren)maar ik begrijp het al je moet begrip voor de supporters hebben en dan falliet gaan of begaan zijn met de club zoals de heer Rinkens en dan proberen om het voetbal weer te laten worden waar het voor bedoeld is...voor elke voetbal liefhebber en dan hoef je niet perse MVV supporter te zijn.
Kan me voorstellen dat als je een stadion verbod hebt je een hekel hebt aan de voorzitter,maar je helpt er MVV niet verder mee of zijn de mensen die een stadion verbod hebben nu opeens geen MVV supporter meer?nou dan ben je het ook nooit echt geweest want MVV zit in je bloed en dat verdwijnt niet zo maar.
prettige kerstdagen iedereen en wat we nu hebben in Maastricht is er nog nooit geweest laten we daar ook eens bij stilstaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, middenstip, albeer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden