>
Ontvangen bedankjes 1128
Degene dee dus neet met deit mot dus ziene moond hawwe...wsly schreef : Je kan wel zo een avond organiseren, Roei Baank, maar de mensen die hier de grootste bek hebben die komen dan toch niet. Anoniem is het makkelijker lullen dan als je onder de mensen bent he en de mensen zien wie er achter die naam schuil gaat.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV4life schreef :
Degene dee dus neet met deit mot dus ziene moond hawwe...wsly schreef : Je kan wel zo een avond organiseren, Roei Baank, maar de mensen die hier de grootste bek hebben die komen dan toch niet. Anoniem is het makkelijker lullen dan als je onder de mensen bent he en de mensen zien wie er achter die naam schuil gaat.
En de beijdrage vaan Sjraar:
www.mvvfans.nl/supporters/columns/38-mil...jeraar-test-25-12-12
Ga je dan alle aanwezigen bedanken?Danny1983 schreef : Ik kan meestal niet bij dit soort avonden zijn en ik ben hier zeker niet anoniem dus klopt niet helemaal want als ik er wel bij ben trek ik echt wel men mond open!
MVV4life schreef :
En de beijdrage vaan Sjraar:
www.mvvfans.nl/supporters/columns/38-mil...jeraar-test-25-12-12
Snuf schreef : De gedachte van Roej Baank vind ik wel fris. Op deze manier voer je niet enkel zware discussies, maar heb je ook een gezellige MVV avond.
Snuf schreef :
"Het MVV bestuur, met name voorzitter Paul Rinkens, kreeg afgelopen jaar vaak het verwijt niet de clubcultuur te kennen en geen emotionele betrokkenheid te hebben met de club. Dit naar aanleiding van een paar vervelende incidenten en uitspraken. Ik wil deze supporters hierin deels gelijk gegeven, echter die emotionele afstand zorgt er wel voor dat financiële besluiten worden genomen zonder inmenging van de eigen emotie."
Sjeraar, ik vind dat je hier een zeer vreemde argumentatie gebruikt. Ondanks dat je geen verlies en/of schuld op de jaarrekening en/of de balans accepteert, kun je nog wel je fatsoen houden ten op zichte van de supporters. Daarbij begint iedere organisatie met een visie. Alle activiteiten van de organisatie zullen volgens deze visie gebeuren. MVV heeft kernwaarden op gesteld en een financieel beleid die helemaal niet met elkaar conflicteren. Dat jij daar wel van uit gaat in je column vind ik zeer storend.
dreekemvvke schreef : wat heet clubcultuur als een stelletje raddraaiers de sfeer kapot maken voor de rest ,als eerste moet je het niet gaan opzoeken zeker omdat het niet de eerst keer was. ten tweede je had ook kunnen weggaan in plaatst in de aanval te gaan maar nee nu lekker de onschuldige uithangen en lekker stoer doen ten opzichte van je vrienden,en nu gaan janken als je gestrafd wordt voor je eigen gedrag ik vind dat je eerst moet nadenken voor je het gaat opzoeken en nu niet een voorzitter of bestuur de schuld geven voor het geen wat er gebeurd is.
Als jij denkt dat dit allemaal gaat om die ene bewuste dag in Breda, dan zit je er naast. Heel ver naast zelfs.dreekemvvke schreef : wat heet clubcultuur als een stelletje raddraaiers de sfeer kapot maken voor de rest ,als eerste moet je het niet gaan opzoeken zeker omdat het niet de eerst keer was. ten tweede je had ook kunnen weggaan in plaatst in de aanval te gaan maar nee nu lekker de onschuldige uithangen en lekker stoer doen ten opzichte van je vrienden,en nu gaan janken als je gestrafd wordt voor je eigen gedrag ik vind dat je eerst moet nadenken voor je het gaat opzoeken en nu niet een voorzitter of bestuur de schuld geven voor het geen wat er gebeurd is.