Supporters en bestuur MVV Maastricht

24 dec 2012 15:34 24 dec 2012 15:36 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #61
@ Aait wief: Begriep 'ch d'ch noe good este dus mèt d'n lètste zin in dien veurlètste betoog zegks tot 'ch dus 'ne nepsupporter bin?
In dat geval: Shame on you. En es 'ch 't verkierd begriep: excusez-moi ;) .

De iewege discussie euver wee 'ne echte supporter is, zal ieweg blieve dore, en 'ch daon d'r zèllef (oon)(bewus) ouch aon mèt.

PS: Iech daon al jaore de böstoto, tèlt dat ouch es ''vrijwilligerswèrrek daan ;)?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 15:42 24 dec 2012 15:49 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #62

Vluuzak schreef : Romadu, Ik zit op de qpark en daar is geen bedrukte stemming ook bij Trepke-B is geen bedrukte stemming, alleen bij een selectief groepje is bedrukte stemming en stemming makerij.De meeste mensen beginnen zich behoorlijk te irriteren aan aan dat gezijk over die stadion verboden, als je op de markt in Breda gaat zitten, weet je bijna zeker dat het tot een confrontatie gaat komen, vooral omdat NAc een actieve harde kern heeft, dan moet je niet naderhand gaan huilen dat je word aangevallen en de politie niets deed en er nu stadionverboden zijn gegeven.
Dat de toeschouwersaantallen terug lopen ligt echt niet aan die stadionverboden, maar aan het feit dat veel mensen met slecht weer thuis op EL kijken en omdat men minder te besteden heeft men ook sneller geneigt is om thuis voor de buis of illigaal via sopcast, met een fles bier naar MVV te kijken.Dat de sfeer iets minder is doordat de Ultras in staking zijn, kan ik niet ontkennen, ook ik mis die mooie vlaggen en doeken, maar om te zeggen dat de sfeer naar de klote is , is de grootste onzin.Het gezeur over Rinkens en het bestuur begint tegen jullie te werken, begint behoorlijk wat irritaties op te wekken, de meesten supporters hebben zo iets van -als je daar s'middags gaat zitten op hun Markt vraag je gewoon om problemen, dan wil je rellen en dan niet naderhand huilie huilie doen-.

:thumbsdown:
Dat selectief groepje is bedrukte stemming en stemming makerij??
Daar heb ik niks van gemerkt buiten het doek van stadionverboden heb ik ze de 90 minuten lang alleen maar gehoord in positieve zin!!

De rest hebben Webmastersfm en Romadu wel gezegd daar sluit ik me bij aan!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm

24 dec 2012 17:03
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #63
Vluuzak heeft wel degelijk gelijk.

Sommigen zien het veel te donker in en menen overal iets in te herkennen dat ze tegen hun zijn. Enkele fanatieken schieten mi te ver door. Maar hun mening mag er wel zijn. Ook zij mogen hun mening laten horen. Democratie voorop.

24 dec 2012 17:18
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #64

Romadu schreef : Je slaat de plank finaal mis Vluuzak, de bedrukte stemming hangt bij een selecte groep (waar jij met een beschuldigende vinger naar wijst). Ik geloof graag dat dit niet in het hele stadion zo is. Niemand huilt over wat er in Breda is gebeurd, maar het gaat (voor de 40.000ste keer) over de rol die MVV hierin is gaan spelen en het onderling tegen mekaar uitspelen door de lokale driehoek. Dit soort kort door de bocht reacties van jou bevestigen mijn gebrek in vertrouwen richting de toekomst. Jouw kortzichtige instelling van "als het mij niet treft interesseert het me niet", beperken je in het kijken naar het groter geheel. Stop je hoofd terug in het zand, geloof je eigen verhaal en stoor je vooral niet aan anderen in het stadion. Ik vraag niets van jou, jij hoeft helemaal niets van mij te verwachten.

Wat had je dan verwacht of gedacht van MVV, dat ze die gasten met die stadionverboden de hand boven het hoofd zouden gaan houden........iedereen in de supporters scene weet waarom een groep s'middags al op de markt van de tegenstander gaat zitten en dat weet de lokale 3hoek, de media, MVV bestuur enz. enz. ook. Ik ging vroeger ook mee naar de uitwedstrijden jaren 80/90, dus ja ik weet waar ik over spreek, heb ook vastgezeten voor rellen. Ik vraag het nogmaals, waarom ging die groep daar dan zitten als ze niet wilde vechten, was die hele groep dan zo naief dat ze dachten daar gewoon als MVV supporters te kunnen gaan zitten op hun markt........... :pinch:
Ik respecteer ieders mening, ik zal de laatste zijn die met een vinger wijst, als je wil vechten/rellen oke, heb ik ook gedaan en moet me soms nog inhouden, maar opgepakt worden of een stadionverbod krijgen is het risico wat je loopt, dus moet je ook niet zeuren dat MVV niets voor je doet.

24 dec 2012 17:43
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #65

MVVke schreef : @ Aait wief: Begriep 'ch d'ch noe good este dus mèt d'n lètste zin in dien veurlètste betoog zegks tot 'ch dus 'ne nepsupporter bin?

De iewege discussie euver wee 'ne echte supporter is, zal ieweg blieve dore, en 'ch daon d'r zèllef (oon)(bewus) ouch aon mèt.

PS: Iech daon al jaore de böstoto, tèlt dat ouch es ''vrijwilligerswèrrek daan ;)?

Nepsupporter?Nein huur, dat höbs ste miech neet huure zegke. Zal iech ouch noets zègke. Hoewel iech ut liefste in unne kolkende Geusselt zit, moot eederein veur zich zellef wete wie heer supportert en of wat heer deit veur de club. Ut geit miech d'r um tot ste de bal letterlijk en figuurlijk allein beij ut bestuur, de sponsors en zoe legks. De supporters höbbe ouch un gans belangrieke rol en zien veur mie geveul en meining neet allein klapvie op un tribune die ge-entertained moote weure.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

24 dec 2012 17:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #66

aait wief schreef :

MVVke schreef : @ Aait wief: Begriep 'ch d'ch noe good este dus mèt d'n lètste zin in dien veurlètste betoog zegks tot 'ch dus 'ne nepsupporter bin?

Nepsupporter?Nein huur, dat höbs ste miech neet huure zegke. Zal iech ouch noets zègke. Hoewel iech ut liefste in unne kolkende Geusselt zit, moot eederein veur zich zellef wete wie heer supportert en of wat heer deit veur de club. Ut geit miech d'r um tot ste de bal letterlijk en figuurlijk allein beij ut bestuur, de sponsors en zoe legks. De supporters höbbe ouch un gans belangrieke rol en zien veur mie geveul en meining neet allein klapvie op un tribune die ge-entertained moote weure.

Ok, dudelek. Meh wie'ste 't noe zegks, dat is toch neet gans wie iech bedoel.
Iech vin 't prima tot de supporters d'r in betrokke weure es vrijwilliger, meh iech krijg gewoen de indrögk tot d'r vaan eedere supporter get verwach weurt. En dat liekent m'ch totaal onrealistisch.

25 dec 2012 04:20
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #67

Vluuzak schreef :

Romadu schreef : Je slaat de plank finaal mis Vluuzak, de bedrukte stemming hangt bij een selecte groep (waar jij met een beschuldigende vinger naar wijst). Ik geloof graag dat dit niet in het hele stadion zo is. Niemand huilt over wat er in Breda is gebeurd, maar het gaat (voor de 40.000ste keer) over de rol die MVV hierin is gaan spelen en het onderling tegen mekaar uitspelen door de lokale driehoek. Dit soort kort door de bocht reacties van jou bevestigen mijn gebrek in vertrouwen richting de toekomst. Jouw kortzichtige instelling van "als het mij niet treft interesseert het me niet", beperken je in het kijken naar het groter geheel. Stop je hoofd terug in het zand, geloof je eigen verhaal en stoor je vooral niet aan anderen in het stadion. Ik vraag niets van jou, jij hoeft helemaal niets van mij te verwachten.

Wat had je dan verwacht of gedacht van MVV, dat ze die gasten met die stadionverboden de hand boven het hoofd zouden gaan houden........iedereen in de supporters scene weet waarom een groep s'middags al op de markt van de tegenstander gaat zitten en dat weet de lokale 3hoek, de media, MVV bestuur enz. enz. ook. Ik ging vroeger ook mee naar de uitwedstrijden jaren 80/90, dus ja ik weet waar ik over spreek, heb ook vastgezeten voor rellen. Ik vraag het nogmaals, waarom ging die groep daar dan zitten als ze niet wilde vechten, was die hele groep dan zo naief dat ze dachten daar gewoon als MVV supporters te kunnen gaan zitten op hun markt........... :pinch:
Ik respecteer ieders mening, ik zal de laatste zijn die met een vinger wijst, als je wil vechten/rellen oke, heb ik ook gedaan en moet me soms nog inhouden, maar opgepakt worden of een stadionverbod krijgen is het risico wat je loopt, dus moet je ook niet zeuren dat MVV niets voor je doet.

Ik zie er toch niets verkeerds in dat supporters in de middag al wat gaan drinken in de binnenstad. Doen ze ook in Volendam. Daar gaat ook alles goed (toch?). En als ze al met idee naar Breda gingen om te rellen, dan hadden ze dat ook wel gedaan en hadden ze bij de eerste vraag meteen "JA" gezegd.

Het is toch voor de gekke dat je nog niet eens normaal een biertje kunt nuttigen. Als je dit nou doet in Kerkrade/Sittard/Venlo/Helmond, dan zoek je het wel op. Maar Breda? Toch schandalig voor woorden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

25 dec 2012 05:12
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #68
vluuzak, ik denk dat je volledig de essentie mist. Niemand zeurt hier over stadionverboden en/of een pak rammel in breda. Verdiep je eens een keer in deze topic, en probeer eens te begrijpen dat wat er voor af gaat aan een besluitvorming van het een of ander. Het blijkt , (bewijs is geleverd door de aanhouding van de zaak) Tuurlijk is het naief , natuurlijk kun je dingen verwachten, maar we zijn voetbalsupporters, en iedereen heeft het recht een match te bezoeken. Jouw betoog, doet gewoon de algemene (en zeer verontruste) tendens bekrachtigen dat je als voetbalsupporter maar losgeslagen wild bent waar je ook bent. Tegelijkertijd worden 100-000 den voetbalsupporters gegeizeld in dit land met idiote maatregelen en volstrekt panische maatregelen om tientallen kwaad wilenden die een leuke match willen bezoeken het plezier te ontnemen. Niemand van de stadionverboden zeurt hier om de kinderachtige houding van knvb. maar de dubieuze besluitvorming rond de stadionverboden (oa. een tijdsdruk, achteraf bleek dat de politie maastricht, moedwillig beelden manuipileerd, ook naar rechters en belanghebbennen in deze zaak manupileerd) MVV het mes op de keel heeft gezet om maar een besluit te nemen. Het gaat hier om het recht om als voetbalsupporter gewoon een fucking match te bezoeken. Niemand kent jou, niet bij je bijnaam dus je mag wel wat respect uitpreken voor de mannen die mvv volgen waar zij willen!! Ik nodig jou uit, (met alle respect) om gewoon eens mee te lopen en dan kom je miss zelf tot de conclusie dat we voetbalsupporters zijn en mvv zicih heeft laten beinvloeden door onjuiste info van derden (oa stille maastricht) die een volledig eigen agenda er op na houden. Kom eens een keer spreken met de boys, laat je eens informeren, hopelijk kom je tot andere inzichten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Aswin, wsly, Jean

26 dec 2012 10:20
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #69
Ik kan me toch wel vinden in de woorden van Vluuzak.
Sfeer is op de Boschpoort vooruitv gegaan. AS van ABC gaat lekker.
Als er nu gesproken wordt over het "samenpakken" van supporters om m,et MVV in gesprek te gaan vraag ik me af "wie wil met MVV in gesprek? Zijn er buiten de ultra's andere groepen die iets hebben broeden wat er bersproken zoiu moeten worden?
Trepke B? Lijkt me niet...
Oud AS-ers? Lijkt me niet...
Boschpoort, zou kunnen. heb ik geen zicht op.

Volgens mij zijn het toch alleen de ultra's die een gesprek met MVV willen en zieltjes proberen te winnen voor hun standpunen.

Ultra's Grow up!!, Ben een vent en sta achter je standpunten. Bevalt je het bij MVV niet, dan blijf lekkere thuis. Gaat het je op de speleren, dan moedig aan.

MMP (in afwachting van alle hoon.......)

26 dec 2012 12:04 26 dec 2012 12:08 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #70
de volgende topper op dit forum zeg... waar staat dat de ultras een gesprek willen ????? ik zelf hoor niet bij de ultras maar dit staat hier nergens. Of wel?? zeg me waar dit staat dan? en hoe kom je erbij dat er zieltjes gewonnen moeten worden. Als er juist 1 groeperingen juist ahter hun standpunten staan dan zijn het de ultras wel. Je praat gewoon onzin manmetpet, in het kader van de feestdagen. OLIEBOL

26 dec 2012 12:26
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #71
pfffff ik heb net het hele topic eens bij zitten lezen ..... ik word een beetje moe van de hele discussie hier. Een hoop mensen verwachten (misschien wel eisen) van de ultras dat ze weer sfeer maken en gezellig mee doen. Laat ik voorop stellen dat ik het ook niet altijd eens ben met de ultras maar dit slaat nergens op. Als zij besluiten geen sfeer te maken dan is dat hun keuze. Ik vind het jammer dat ze er niet meer zijn maar het is nogmaals hun eigen keuze.

MMP de ultras zeggen sterker nog dat ze niet in gesprek willen dit kwam van MVV4life om een bespreking met fans en MVV op te zetten. Zij hebben vanaf de eerste post aangegeven geen behoefte hier aan te hebben en ik kan dit reden heeel goed begrijpen. Om nu ineens een dergelijk post neer te knallen getuigd dan ook van het feit dat je of niet goed leest of iets met een klok en een klepel.

Voor de rest vind ik dat het ook zeker binnen MVV niet makkelijk is om mee te werken aan wat dan ook. Met alle respect maar MVV staat ook totaal niet open voor welke hulp dan ook (en ja dat kan ik 100% uit eigen ervaring keihard beweren). Daarbij is de GEMIDDELDE MVV fan vooral goed in roepen wat er moet gebeuren en wat andere wel moeten doen maar doen ze zelf bijzonder weinig en is met alle respect het elke keer weer dezelfde groep mensen die met het bestuur om tafel gaan en ook zij komen er niet door bij MVV (ook uit ervaring).

De ledenraad, het spijt me maar ik zie daar ook maar heel weinig resultaat (en dan ben ik nog positief). En ja ze gaan het beter aanpakken maar dat riepen ze 2 jar en 1 jaar terug ook al dus met alles respect eerst zien dan geloven.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, webmastersfm

26 dec 2012 12:32
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #72
Inderdaad webmastersfm. Als er iemand achter hun standpunten blijft staan zijn het de Ultras (los van of ik het er mee eens ben of niet). Dit in tegenstelling tot een aantal hier die oproepen over te gaan tot de waan van de dag omdat we toevallig eerste staan. Het begint misplaatst, kinderachtig en schrijnend te worden dat wijzende vingertje.

26 dec 2012 13:36 26 dec 2012 13:41 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #73
Inderdaad Punker, iech hub opgeroope tot 'n regelmaotig euverlegk en iech bin geine ultra.
Mer dat euverlegk kin zoeveul miejer zien es allein de huidige teleurstelling beij de ultras, mer in dit topic spits ut zich dao wel op tow.
De opzet wie iech dat bedoel is breijer en met zoeveul meugelik "supporters strominge" en met alle oonderwerrepe die supporters aongoon. De bedoeling daovaan is allein mer positief bedoelt um SAME sterker te weure es supporters en tot veer get mie probeere ein stum te kriege (Dat zal noets lukke, mer welliech is d'r daan al get miejer begrip veur supporters oonder elkaar).
Bovendien zal 'n good euverlegk ouch ten goede kome vaan MVV, loer nao de clubs boe de supporters tevreije zien, die hubbe e good contac met ut bestuur. Dat wil neet altied zegke tot de supporters mer alles kinne/motte bepaole. Mer begrip tusse supporters en bestuur euver bepaolde beslissinge, kin ouch de sfeer verbetere.
En iech bin d'r vaan euvertuig tot es d'r een good en breijer euverlegk is tot d'r miejer rekening gehawwe weurt met de winse vaan de supporters. En wie breijer de kaant vaan de supporters is, wie mie dao rekening met gehawwe weurt.
Kin nog oore doorgaon heij euver, mer veur motte gewoen 'ne kier dao met beginne! En iech hoop tot beide kante dao aon met wille werreke en dat serieus aonpakke.
De mos probeere altied in gesprek te blieve, zeker in de teije es de verstandhawwing get minder is. Zoedat de aandere kaant wet wat d'r speult en boerum (iech bin vaan meining tot dat noe neet altied duudelik is).
Dat euverlegk geit d'r kome, mer dat regele veer heij neet op ut forum. Ut einigste wat veer heij kinne doe is naodinke euver de vurrem en wat veur zaake besprooke zowwe kinne weure, wie deks, met wee, etc.

Nog 'n towvooging: Es ut neet werrek, kinne veer d'r ouch met stoppe, dus wat helt iemand tege um met te doen! Gewoen beginne en ut beste devaan maake. Werrek ut neet, um wat veur reije daan ouch, daan hubbe veer ut in eeder geval geprobeerd!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

26 dec 2012 14:12
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #74
Bovenstaande reacties maken weer eens duidelijk dat de eenheid onder de supporters ver te zoeken is. Het plannen van een bijeenkomst zou wellicht geen slecht idee zijn. Noem het een “forum” avond.
Niet met de bedoeling om het met elkaar eens te worden maar om eens met elkaar kennis te maken en te luister naar elkaar. Dit is iets voor de eerste helft waarna de tweede helft van de avond kan beginnen met het uitreiken van de Gouden Bok 2012, waarna er bijvoorbeeld film beelden worden vertoond uit het rijke MVV verleden. We eindigen uiteraard met een petit nazit.
Misschien als een van de komende thuiswedstrijden wordt afgelast zou men zo ‘n avond kunnen organiseren.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

26 dec 2012 14:29
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #75
Je kan wel zo een avond organiseren, Roei Baank, maar de mensen die hier de grootste bek hebben die komen dan toch niet. Anoniem is het makkelijker lullen dan als je onder de mensen bent he en de mensen zien wie er achter die naam schuil gaat.

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden