>
Ontvangen bedankjes 820
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Vluuzak schreef : Romadu, Ik zit op de qpark en daar is geen bedrukte stemming ook bij Trepke-B is geen bedrukte stemming, alleen bij een selectief groepje is bedrukte stemming en stemming makerij.De meeste mensen beginnen zich behoorlijk te irriteren aan aan dat gezijk over die stadion verboden, als je op de markt in Breda gaat zitten, weet je bijna zeker dat het tot een confrontatie gaat komen, vooral omdat NAc een actieve harde kern heeft, dan moet je niet naderhand gaan huilen dat je word aangevallen en de politie niets deed en er nu stadionverboden zijn gegeven.
Dat de toeschouwersaantallen terug lopen ligt echt niet aan die stadionverboden, maar aan het feit dat veel mensen met slecht weer thuis op EL kijken en omdat men minder te besteden heeft men ook sneller geneigt is om thuis voor de buis of illigaal via sopcast, met een fles bier naar MVV te kijken.Dat de sfeer iets minder is doordat de Ultras in staking zijn, kan ik niet ontkennen, ook ik mis die mooie vlaggen en doeken, maar om te zeggen dat de sfeer naar de klote is , is de grootste onzin.Het gezeur over Rinkens en het bestuur begint tegen jullie te werken, begint behoorlijk wat irritaties op te wekken, de meesten supporters hebben zo iets van -als je daar s'middags gaat zitten op hun Markt vraag je gewoon om problemen, dan wil je rellen en dan niet naderhand huilie huilie doen-.
Romadu schreef : Je slaat de plank finaal mis Vluuzak, de bedrukte stemming hangt bij een selecte groep (waar jij met een beschuldigende vinger naar wijst). Ik geloof graag dat dit niet in het hele stadion zo is. Niemand huilt over wat er in Breda is gebeurd, maar het gaat (voor de 40.000ste keer) over de rol die MVV hierin is gaan spelen en het onderling tegen mekaar uitspelen door de lokale driehoek. Dit soort kort door de bocht reacties van jou bevestigen mijn gebrek in vertrouwen richting de toekomst. Jouw kortzichtige instelling van "als het mij niet treft interesseert het me niet", beperken je in het kijken naar het groter geheel. Stop je hoofd terug in het zand, geloof je eigen verhaal en stoor je vooral niet aan anderen in het stadion. Ik vraag niets van jou, jij hoeft helemaal niets van mij te verwachten.
MVVke schreef : @ Aait wief: Begriep 'ch d'ch noe good este dus mèt d'n lètste zin in dien veurlètste betoog zegks tot 'ch dus 'ne nepsupporter bin?
In dat geval: Shame on you. En es 'ch 't verkierd begriep: excusez-moi .
De iewege discussie euver wee 'ne echte supporter is, zal ieweg blieve dore, en 'ch daon d'r zèllef (oon)(bewus) ouch aon mèt.
PS: Iech daon al jaore de böstoto, tèlt dat ouch es ''vrijwilligerswèrrek daan ?
aait wief schreef :
MVVke schreef : @ Aait wief: Begriep 'ch d'ch noe good este dus mèt d'n lètste zin in dien veurlètste betoog zegks tot 'ch dus 'ne nepsupporter bin?
In dat geval: Shame on you. En es 'ch 't verkierd begriep: excusez-moi .
De iewege discussie euver wee 'ne echte supporter is, zal ieweg blieve dore, en 'ch daon d'r zèllef (oon)(bewus) ouch aon mèt.
PS: Iech daon al jaore de böstoto, tèlt dat ouch es ''vrijwilligerswèrrek daan ?
Nepsupporter?Nein huur, dat höbs ste miech neet huure zegke. Zal iech ouch noets zègke. Hoewel iech ut liefste in unne kolkende Geusselt zit, moot eederein veur zich zellef wete wie heer supportert en of wat heer deit veur de club. Ut geit miech d'r um tot ste de bal letterlijk en figuurlijk allein beij ut bestuur, de sponsors en zoe legks. De supporters höbbe ouch un gans belangrieke rol en zien veur mie geveul en meining neet allein klapvie op un tribune die ge-entertained moote weure.
Vluuzak schreef :
Romadu schreef : Je slaat de plank finaal mis Vluuzak, de bedrukte stemming hangt bij een selecte groep (waar jij met een beschuldigende vinger naar wijst). Ik geloof graag dat dit niet in het hele stadion zo is. Niemand huilt over wat er in Breda is gebeurd, maar het gaat (voor de 40.000ste keer) over de rol die MVV hierin is gaan spelen en het onderling tegen mekaar uitspelen door de lokale driehoek. Dit soort kort door de bocht reacties van jou bevestigen mijn gebrek in vertrouwen richting de toekomst. Jouw kortzichtige instelling van "als het mij niet treft interesseert het me niet", beperken je in het kijken naar het groter geheel. Stop je hoofd terug in het zand, geloof je eigen verhaal en stoor je vooral niet aan anderen in het stadion. Ik vraag niets van jou, jij hoeft helemaal niets van mij te verwachten.
Wat had je dan verwacht of gedacht van MVV, dat ze die gasten met die stadionverboden de hand boven het hoofd zouden gaan houden........iedereen in de supporters scene weet waarom een groep s'middags al op de markt van de tegenstander gaat zitten en dat weet de lokale 3hoek, de media, MVV bestuur enz. enz. ook. Ik ging vroeger ook mee naar de uitwedstrijden jaren 80/90, dus ja ik weet waar ik over spreek, heb ook vastgezeten voor rellen. Ik vraag het nogmaals, waarom ging die groep daar dan zitten als ze niet wilde vechten, was die hele groep dan zo naief dat ze dachten daar gewoon als MVV supporters te kunnen gaan zitten op hun markt...........
Ik respecteer ieders mening, ik zal de laatste zijn die met een vinger wijst, als je wil vechten/rellen oke, heb ik ook gedaan en moet me soms nog inhouden, maar opgepakt worden of een stadionverbod krijgen is het risico wat je loopt, dus moet je ook niet zeuren dat MVV niets voor je doet.