>
Ontvangen bedankjes 1691
MVV4life schreef :
Dit is welliech get veur un nuij topic, mer iech zeen ouch positief zake (hekke laote stoon um derin te haange, mail tot de sfeer fentastisch waor, ut hellepe met uzze streaker tot dee gein straf kraog, etc), iech zeen ouch misverstande (Ut bestuur zow de fanatieke supporters weg wille. Volges miech is dat neet zoe, mer ze wille gein zake boe ze 'n boete veur kinne kriege). Netuurlik zien d'r ouch zaker gebeurd die minder good vele, mer iech dink neet tot heij opzet in ut speul waor!Jean schreef : ... Ik krijg ook totaal niet de indruk dat Rinkens/bestuur de intentie heeft om de relatie tussen bestuur en supporters te verbeteren.
Volges miech mot d'r get gebäöre um de loch te klaore!
En daan weer volle petaj weijer!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nou, wat iech bedoel is eigelik hiel simpel.les rouges blancs schreef :
Miljaar Forlaajf, dat is bes e sjoen gedachteMVV4life schreef :
Dit is welliech get veur un nuij topic, mer iech zeen ouch positief zake (hekke laote stoon um derin te haange, mail tot de sfeer fentastisch waor, ut hellepe met uzze streaker tot dee gein straf kraog, etc), iech zeen ouch misverstande (Ut bestuur zow de fanatieke supporters weg wille. Volges miech is dat neet zoe, mer ze wille gein zake boe ze 'n boete veur kinne kriege). Netuurlik zien d'r ouch zaker gebeurd die minder good vele, mer iech dink neet tot heij opzet in ut speul waor!Jean schreef : ... Ik krijg ook totaal niet de indruk dat Rinkens/bestuur de intentie heeft om de relatie tussen bestuur en supporters te verbeteren.
Volges miech mot d'r get gebäöre um de loch te klaore!
En daan weer volle petaj weijer!
mer wie had Geer dat gedach te doen...?
de verhajding tösse us bestuur en dat gruupke neet onbelangrieke en fein supporters te verbetere
zoetot veer allemaol us 100 present met väöl plezeer oppe voetbal en uzze jonges kinne riechte...
Romadu, iech snap boerum tots diech dat zegks (sjreifs), mer met die rechszake keump good en sjus daorum mot noe al samegezeete weure um de loch te klaore, begrip te kriege veur elkaar, etc.Romadu schreef : Goed bedoeld, maar de hele frustratie het afgelopen jaar gaat over het feit dat men de reet afveegd met de belangen, ideeën en wensen van een groot gedeelte van de achterban. Ik voel me geen serieuze gesprekspartner, dus de tijd, energie & moeite om aan tafel te blijven gaan ben ik me inmiddels allang aan't besparen. De illusie dat we serieus genomen worden heb ik sinds dit seizoen niet meer.
Ik heb dan ook geen alternatief voorstel, daar er in mijn ogen ook geen dringende reden is om wel weer aan tafel te gaan. Het kwaad is al geschied, dus laten we het van week tot week bekijken en genieten van het sportieve succes. Voor mezelf komt er pas rust als de rechtszaken achter de rug zijn, verder dan dat kijk ik nog niet.
Net dat is de reden om de lucht te klaren en er wel iets aan te doen. Dat Goumans hier niets mee deed kan kloppen, maar dat was het oude bestuur en niet te vergelijken met het huidige bestuur.Punker73 schreef : ... Het stuk van Romadu lezend heb ik er ook weinig vertrouwen in dat deze keer wel veel met de ideenen van supporters gaat gebeuren.
Ik ben nog niet betrokken geweest bij een initiatief als dit, dus als het er komt ben ik bereid om mee te doen!Punker73 schreef : Ook ben ik bang dat het weer dezelfde personen zijn die gaan praten met het bestuur die dit altijd doen en dat de overige fans niet vertegenwoordigd gaan worden.
Tee schreef : Hier dan eentje die wel weer gaat over de stadion verboden. Beslissing KNVB op beroep ontvangen. Straf van 3 jaar blijft gehandhaafd. Wel kan in overleg met de club een deel (volgens mij 3/4) in voorwaardelijk worden omgezet indien men een alternatief trajekt volgt. Hiertoe dient de club dan wel weer bereid te zijn. Lijkt er dus op dat de discussie club(bestuur)/supporters nog niet voorbij is.