>
Ontvangen bedankjes 2147
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
dreekemvvke schreef : bewijs jij nou eens het tegendeel en probeer eens normaal te communiseren als je dat kunt ,maar dat lijkt mij in jouw geval heel moeilijk
dreekemvvke schreef : en hou mij op met je ultras als dat de echte mvv supporters moeten zijn kun je ze missen als kiespijn en dat is mijn mening.
Hoe kun je van iemand verwachten dat hij normaal communiceert met iemand die het zelf op de persoon speelt?dreekemvvke schreef : bewijs jij nou eens het tegendeel en probeer eens normaal te communiseren als je dat kunt ,maar dat lijkt mij in jouw geval heel moeilijk
dreekemvvke schreef : ik dekt niet dat jij dat voor mekaar zult krijgen
Ik ga mijn best doen.Aswin schreef : Maar goed, we zijn genoeg afgedwaald Laten we weer terug gaan naar waar het topic overgaat....
De Live-forum avond (thanks webmasterfm) is m.i. wat idd wel in gang gezet kan/moet worden. Al is het maar om elkaar in een andere situatie te ontmoeten en te ouwehoeren over van alles en nog wat!
Niet doen, gewoon blijven, zoals je ook hebt kunnen lezen, zijn alle meningen belangrijk.manmetpet schreef : ... Ik zal jullie verlossen van een "volgende topper, oftewel oliebol" op dit forum en niet meer posten.
manmetpet schreef : @webmaster sfm.
ik zal dan toch even direct reageren in plaats van dat "heimelijke"bedankje.
Ik had idd een eerdere post verkeerd gelezen en was in de veronderstelling dat de ultra's een gesprek zochten. Fout van mijn kant helemaal waar, excuses. Waar ik echter op doelde is dat ik me afvraag waarom er een gezamenlijk gesprek met MVV moet plaatsvinden. Bij wie (lees: welke groepering) wringt er iets?
Verder heb ik in een eerdere post reeds aangegeven dat ik de sfeer van de ultra's altijd eem toegevoegde waarde vond, en dat het jammer is dat dit de laatste jaren, om verschillende redenen, afgenomen is. Ik geef absoluut geen commentaar over hetgeen in Breda gebeurd is, sterker nog, ik heb eerder aangegeven dat als de verhalen op het forum kloppen, de mannen er snel weer bij zullen zijn.
Daar waar ik aangeef dat de ultra's achter hun principes moeten blijven staan, is op 2 manieren uit te leggen. De manier die jij aangeeft, niet zoals ik bedoel en een tweede manier. Wat is bedoelde te zeggen is dat als je zoveel wrok hebt tegen het bestuur van MVV, blijf dan weg, ga lekker iets anders doen die avind in plaats van gefrustreerd in het stadion te komen zitten.
Maar goed, ieder zijn eigen mening. Ik merk helaas wel dat als je een iets andere mening hebt dat de mening van "massa-posters" op dit forum, je beter je mond kan houden. Niet iedereen is zo goed geletterd als houten gerard, die vaak de spijker op zijn kop slaat en dit ook nig goed weet te verwoorden.
Ik zal jullie verlossen van een "volgende topper, oftewel oliebol" op dit forum en niet meer posten.
MMP