Supporters en bestuur MVV Maastricht

28 dec 2012 16:40
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #91
@snuf

Ik ben het volledig met je eens. Dit hoeft ook niet elkaar op te heffen. Maar het is wel van belang om bewijzen op tafel te krijgen, bewijzen van opzet of schuld. Ik hoop dat je via jouw nieuwe rol binnen de ledenraad die bewijzen op tafel kunt krijgen en via de organisatie bespreekbaar kunt maken. De 'waarheid' moet niemand uit de weg gaan, ook al zit het op andere facetten mee, laten we het daar over eens zijn. ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2012 16:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #92
En daar is de Reductio ad Hitlerum dan toch. Snuf, ik had en heb je hoog zitten. Een drogreden als deze heb je niet nodig, het maakt je argument juist minder sterk naar mijn mening. Je opmerking over VVV en AZ was voor mij al meer dan genoeg.

Inhoudelijk overigens grotendeels met je eens. Ik vind het erg leuk dat MVV het goed doet en vind dat MVV in de eredivisie thuishoort. Maar de sfeer en clubcultuur is voor mij minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker. Als op een dag Red Bull aanklopt en van MVV Red Bull Maastricht maakt op de manier zoals in Salzburg gebeurd is, dan haak ik dezelfde dag nog af.

On topic: Iedereen die wat langer naar wedstrijden van MVV gaat, weet overigens dat er de laatste jaren rondom wedstrijden nauwelijks iets gebeurt in vergelijking met het verleden. Je hoeft maar terug te gaan naar de jaren negentig. Ik zie zo rellen in het stadion voor me met Feyenoord- en Ajax-fans. NAC-supporters die het uitvak uitstromen in een poging de boschpoorttribune achterlangs te bereiken. De ADO den Haag-supporters die met een koevoet stoeptegels van het plein voor de Geusselt loswrikken om ons mee te bekogelen. Ik zie voor me hoe wij het vak aan de lange zijde in de Baandert volledig slopen. Rellen op de markt van Sittard. De wedstrijden tegen die club uit het oosten liepen altijd uit de hand, op de kale hei gingen per definitie de hekken aan alle zijden het vak uit nog voor de aftrap en moesten meerdere pelotons ME ons in het vak houden. En ik kan nog wel even door blijven gaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik verheerlijk dit niet. Ik vind het prima dat er tegenwoordig niets of bijna niets in het stadion zelf of in een binnenstad gebeurt. Ik bedoel het juist omgekeerd: toen gebeurde er van alles, maar leek "de samenleving" zich daar nauwelijks om te bekommeren, pas na Beverwijk kwam daar langzaam verandering in. Tegenwoordig lijkt het finaal omgekeerd. Als je als supporter een politieagent aankijkt met de verkeerde blik, of iets te lang in de hekken blijft hangen na een doelpunt, of een fakkeltje afsteekt, dan veroordeelt de hele wereld je. De waarheid ligt natuurlijk ergens in het midden. Zoals het nu gaat, zeker niet alleen bij MVV maar bij alle clubs, zullen we over een paar jaar niet meer mogen roken in de stadions, geen alcohol meer drinken, moet iedereen op zijn stoeltje blijven zitten en mag er alleen maar positief gesproken worden. Schelden is uit den boze. Oh ja, en uitpubliek is er helemaal niet meer.

Ik maak me hier zorgen om en hoop dat het ons bij MVV lukt om met zijn allen dit proces tegen te houden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

28 dec 2012 17:03
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #93
bewijs jij nou eens het tegendeel en probeer eens normaal te communiseren als je dat kunt ,maar dat lijkt mij in jouw geval heel moeilijk

28 dec 2012 17:06
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #94
en hou mij op met je ultras als dat de echte mvv supporters moeten zijn kun je ze missen als kiespijn en dat is mijn mening.

28 dec 2012 17:47
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #95

dreekemvvke schreef : bewijs jij nou eens het tegendeel en probeer eens normaal te communiseren als je dat kunt ,maar dat lijkt mij in jouw geval heel moeilijk

dreekemvvke schreef : en hou mij op met je ultras als dat de echte mvv supporters moeten zijn kun je ze missen als kiespijn en dat is mijn mening.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De_Lange

28 dec 2012 18:05
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #96
ik dekt niet dat jij dat voor mekaar zult krijgen

28 dec 2012 18:08
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #97

dreekemvvke schreef : bewijs jij nou eens het tegendeel en probeer eens normaal te communiseren als je dat kunt ,maar dat lijkt mij in jouw geval heel moeilijk

Hoe kun je van iemand verwachten dat hij normaal communiceert met iemand die het zelf op de persoon speelt?
Iedereen is vrij om een mening te hebben, jij, ik, de Ultras en alle andere supporters. Met meningen kun je het eens zijn of niet, maar ga er wel inhoudelijk op in en niet op de persoon.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

28 dec 2012 18:45
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #98

dreekemvvke schreef : ik dekt niet dat jij dat voor mekaar zult krijgen

Jammer genoeg niet....
Ik hoop alleen dat je, zoals Audiowaste al aangeeft, eens een keer ingaat op de discussie en met echte argumenten komt ipv met constant te wijzen naar de Breda affaire...
Constant herhalen veranderd jouw boodschap niet. Je zult meer begrip krijgen (ook van niet Ultras zoals mij) wanneer je een discussie op inhoud voert ipv op de persoon.

Je hebt het over normaal communiceren, zonder dat je een bericht "qoute", hoe moeten mensen dan weten waar je het over hebt. Nu komt het over als een schreeuw in de grote leegte (dat zal vast je bedoeling niet zijn).
Tevens geldt bij normaal communiceren ook normaal taal/woord gebruik (punten en hoofdletters) en dan is er nog zoiets van iemand met respect behandelen.

Laten dat nou net 3 punten zijn waarbij het aan jouw manier van communiceren aan schort.

100% veur de eige club!

28 dec 2012 19:32
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #99
Ik ga niet eens op dreeke reageren. Het is al knap dat de man op zijn pensioenleeftijd een pc aankrijgt. Heimelijker vind ik het "bedankje" van manmenpet (MMP) onder het bericht van dreeke. Eerst wat blaten met inhoudelijk gewoon onjuistheden om maar mee te doen en vervolgens niet reageren met een weerwoord of uitleg van op zen minst foute intrepetatie van hem. Dit is juist de bedoeling van een forum, jaren geleden van kwaliteit maar de mensen schreeuwen liever anoniem en ontrekken zich dan aan de discussie. Jammer, een live forumavond zou je beter de gelegenheid kunnen hebben zoals hier geoppperd. Helaas zullen negatievelingen zich niet laten zien dan. Krijg overigens bij sommige negatieve berichten het idee dat zelfs hier op het forum mensen met andere bedoelingen zich bezighouden. Een op noord-koreaanse school gebaseerde propaganda die een negatieve sfeer moet creeren. Iets met een dubbele agenda.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

28 dec 2012 20:12
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #100
Maar goed, we zijn genoeg afgedwaald :) Laten we weer terug gaan naar waar het topic overgaat....

De Live-forum avond (thanks webmasterfm) is m.i. wat idd wel in gang gezet kan/moet worden. Al is het maar om elkaar in een andere situatie te ontmoeten en te ouwehoeren over van alles en nog wat! :)

100% veur de eige club!

28 dec 2012 23:10
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #101
@webmaster sfm.

ik zal dan toch even direct reageren in plaats van dat "heimelijke"bedankje.

Ik had idd een eerdere post verkeerd gelezen en was in de veronderstelling dat de ultra's een gesprek zochten. Fout van mijn kant helemaal waar, excuses. Waar ik echter op doelde is dat ik me afvraag waarom er een gezamenlijk gesprek met MVV moet plaatsvinden. Bij wie (lees: welke groepering) wringt er iets?

Verder heb ik in een eerdere post reeds aangegeven dat ik de sfeer van de ultra's altijd eem toegevoegde waarde vond, en dat het jammer is dat dit de laatste jaren, om verschillende redenen, afgenomen is. Ik geef absoluut geen commentaar over hetgeen in Breda gebeurd is, sterker nog, ik heb eerder aangegeven dat als de verhalen op het forum kloppen, de mannen er snel weer bij zullen zijn.

Daar waar ik aangeef dat de ultra's achter hun principes moeten blijven staan, is op 2 manieren uit te leggen. De manier die jij aangeeft, niet zoals ik bedoel en een tweede manier. Wat is bedoelde te zeggen is dat als je zoveel wrok hebt tegen het bestuur van MVV, blijf dan weg, ga lekker iets anders doen die avind in plaats van gefrustreerd in het stadion te komen zitten.

Maar goed, ieder zijn eigen mening. Ik merk helaas wel dat als je een iets andere mening hebt dat de mening van "massa-posters" op dit forum, je beter je mond kan houden. Niet iedereen is zo goed geletterd als houten gerard, die vaak de spijker op zijn kop slaat en dit ook nig goed weet te verwoorden.

Ik zal jullie verlossen van een "volgende topper, oftewel oliebol" op dit forum en niet meer posten.

MMP

28 dec 2012 23:38
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #102

Aswin schreef : Maar goed, we zijn genoeg afgedwaald :) Laten we weer terug gaan naar waar het topic overgaat....

De Live-forum avond (thanks webmasterfm) is m.i. wat idd wel in gang gezet kan/moet worden. Al is het maar om elkaar in een andere situatie te ontmoeten en te ouwehoeren over van alles en nog wat! :)

Ik ga mijn best doen.

100% veur de eige club!

28 dec 2012 23:40
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #103

manmetpet schreef : ... Ik zal jullie verlossen van een "volgende topper, oftewel oliebol" op dit forum en niet meer posten.

Niet doen, gewoon blijven, zoals je ook hebt kunnen lezen, zijn alle meningen belangrijk.
En nog belangrijker om dat een keer op een "live froum avond" uit te leggen!

100% veur de eige club!

29 dec 2012 00:17
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #104
Het lijkt mij handig om deze eventuele avond in het weekend te laten plaatsvinden zodat veel mensen de mogelijkheid hebben om erbij te zijn.

29 dec 2012 08:15 29 dec 2012 08:17 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #105

manmetpet schreef : @webmaster sfm.

ik zal dan toch even direct reageren in plaats van dat "heimelijke"bedankje.

Ik had idd een eerdere post verkeerd gelezen en was in de veronderstelling dat de ultra's een gesprek zochten. Fout van mijn kant helemaal waar, excuses. Waar ik echter op doelde is dat ik me afvraag waarom er een gezamenlijk gesprek met MVV moet plaatsvinden. Bij wie (lees: welke groepering) wringt er iets?

Verder heb ik in een eerdere post reeds aangegeven dat ik de sfeer van de ultra's altijd eem toegevoegde waarde vond, en dat het jammer is dat dit de laatste jaren, om verschillende redenen, afgenomen is. Ik geef absoluut geen commentaar over hetgeen in Breda gebeurd is, sterker nog, ik heb eerder aangegeven dat als de verhalen op het forum kloppen, de mannen er snel weer bij zullen zijn.

Daar waar ik aangeef dat de ultra's achter hun principes moeten blijven staan, is op 2 manieren uit te leggen. De manier die jij aangeeft, niet zoals ik bedoel en een tweede manier. Wat is bedoelde te zeggen is dat als je zoveel wrok hebt tegen het bestuur van MVV, blijf dan weg, ga lekker iets anders doen die avind in plaats van gefrustreerd in het stadion te komen zitten.

Maar goed, ieder zijn eigen mening. Ik merk helaas wel dat als je een iets andere mening hebt dat de mening van "massa-posters" op dit forum, je beter je mond kan houden. Niet iedereen is zo goed geletterd als houten gerard, die vaak de spijker op zijn kop slaat en dit ook nig goed weet te verwoorden.

Ik zal jullie verlossen van een "volgende topper, oftewel oliebol" op dit forum en niet meer posten.

MMP

Vooral je laatste 4 zinnen ben ik het erg mee eens!
De rest heb ik een iets andere mening over :daag: Amen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden