Supporters en bestuur MVV Maastricht

19 dec 2012 12:45 19 dec 2012 12:47 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #1

MVV4life schreef :

Jean schreef : ... Ik krijg ook totaal niet de indruk dat Rinkens/bestuur de intentie heeft om de relatie tussen bestuur en supporters te verbeteren.

Dit is welliech get veur un nuij topic, mer iech zeen ouch positief zake (hekke laote stoon um derin te haange, mail tot de sfeer fentastisch waor, ut hellepe met uzze streaker tot dee gein straf kraog, etc), iech zeen ouch misverstande (Ut bestuur zow de fanatieke supporters weg wille. Volges miech is dat neet zoe, mer ze wille gein zake boe ze 'n boete veur kinne kriege). Netuurlik zien d'r ouch zaker gebeurd die minder good vele, mer iech dink neet tot heij opzet in ut speul waor!
Volges miech mot d'r get gebäöre um de loch te klaore!
En daan weer volle petaj weijer!



Miljaar Forlaajf, dat is bes e sjoen gedachte :thumbsup:
mer wie had Geer dat gedach te doen...?
de verhajding tösse us bestuur en dat gruupke neet onbelangrieke en fein supporters te verbetere
zoetot veer allemaol us 100 present met väöl plezeer oppe voetbal en uzze jonges kinne riechte...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2012 18:44 19 dec 2012 18:45 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #2

les rouges blancs schreef :

MVV4life schreef :

Jean schreef : ... Ik krijg ook totaal niet de indruk dat Rinkens/bestuur de intentie heeft om de relatie tussen bestuur en supporters te verbeteren.

Dit is welliech get veur un nuij topic, mer iech zeen ouch positief zake (hekke laote stoon um derin te haange, mail tot de sfeer fentastisch waor, ut hellepe met uzze streaker tot dee gein straf kraog, etc), iech zeen ouch misverstande (Ut bestuur zow de fanatieke supporters weg wille. Volges miech is dat neet zoe, mer ze wille gein zake boe ze 'n boete veur kinne kriege). Netuurlik zien d'r ouch zaker gebeurd die minder good vele, mer iech dink neet tot heij opzet in ut speul waor!
Volges miech mot d'r get gebäöre um de loch te klaore!
En daan weer volle petaj weijer!

Miljaar Forlaajf, dat is bes e sjoen gedachte :thumbsup:
mer wie had Geer dat gedach te doen...?
de verhajding tösse us bestuur en dat gruupke neet onbelangrieke en fein supporters te verbetere
zoetot veer allemaol us 100 present met väöl plezeer oppe voetbal en uzze jonges kinne riechte...

Nou, wat iech bedoel is eigelik hiel simpel.
Iech zow geere 'n euverlegk höbbe, bv maondeliks tusse bestuur en supporters. En met supporters bedoel iech daan, aofgevaardigde vaan de ultras, vaan de SC, trepke B, noord, etc. En netuurlik 'ne onafhaankelikke (*kuch*).
Dao kin daan vaan alles besprooke weure op supportergebied, veiligheid, sfeer, sfeeracties, veuroet kieke en terökkieke.
En netuurlik twie riechtinge, dus vaan de supporters riechting bestuur en aandersum.
En op de ierste vergadering weure alle misverstaande besprooke en weurt de loch geklaord!
En aongezeen iech dit op e paar minute verzin, kinne d'r bes get miejer oonderwerrepe verzonne weure!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2012 12:18
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #3
Euver ut veurige beriech: Iech bin wel benuijd wat aandere vaan dit idee vinde?
Good idee of neet?
Zoe jao, nog get tow te vooge?
Zoe nein, hubs diech e beter idee?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2012 12:39
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #4
gein slecht idee Forlaajf, zow iech zegke. Wat helt diech tege; nuudig de partije ins oet um aon de taofel te zitten en de zaak te bespreke! Zoe te zien bis diech bes 'ne , zoe neet de gesjikste persoen um dao d'n ierste zat in te doen, want de höbs ut respekt vaan de mieste betrokkene toch ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2012 13:51
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #5
Goed bedoeld, maar de hele frustratie het afgelopen jaar gaat over het feit dat men de reet afveegd met de belangen, ideeën en wensen van een groot gedeelte van de achterban. Ik voel me geen serieuze gesprekspartner, dus de tijd, energie & moeite om aan tafel te blijven gaan ben ik me inmiddels allang aan't besparen. De illusie dat we serieus genomen worden heb ik sinds dit seizoen niet meer.

Ik heb dan ook geen alternatief voorstel, daar er in mijn ogen ook geen dringende reden is om wel weer aan tafel te gaan. Het kwaad is al geschied, dus laten we het van week tot week bekijken en genieten van het sportieve succes. Voor mezelf komt er pas rust als de rechtszaken achter de rug zijn, verder dan dat kijk ik nog niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2012 14:04
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #6

Romadu schreef : Goed bedoeld, maar de hele frustratie het afgelopen jaar gaat over het feit dat men de reet afveegd met de belangen, ideeën en wensen van een groot gedeelte van de achterban. Ik voel me geen serieuze gesprekspartner, dus de tijd, energie & moeite om aan tafel te blijven gaan ben ik me inmiddels allang aan't besparen. De illusie dat we serieus genomen worden heb ik sinds dit seizoen niet meer.

Ik heb dan ook geen alternatief voorstel, daar er in mijn ogen ook geen dringende reden is om wel weer aan tafel te gaan. Het kwaad is al geschied, dus laten we het van week tot week bekijken en genieten van het sportieve succes. Voor mezelf komt er pas rust als de rechtszaken achter de rug zijn, verder dan dat kijk ik nog niet.

Romadu, iech snap boerum tots diech dat zegks (sjreifs), mer met die rechszake keump good en sjus daorum mot noe al samegezeete weure um de loch te klaore, begrip te kriege veur elkaar, etc.
Zoedat tege de tied dat eederein d'r weer is, d'r al flinke stappe veuroet zien gemaak!
Diech hubs miech in eeder geval op ut idee gebrach um ouch 'ne vertegenwoordiger vaan de SV's debeij te höbbe!

Daanke veur dien reaksie!!!!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 10:27
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #7
Goed initiatief. Overigens sluit ik graag aan hierbij.
Voor mijn part hebben we eerst eens een overleg met alleen de verschillende supportersgroeperingen.

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 10:41
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #8
Een jaar of 4-5 geleden hadden wij (een groep an pak 'm beet 8 - 10 supporters) al zo een maandelijks overleg met Goumans. Daar werd een hoop besproken en kregen wij ook best veel inside (en vaak vertrouwelijke) info te horen. Echter werd er daar niks gedaan met de wensen van de fans. Ik moet even goed in mijn geheugen graven maar volgs mij zaten daar toen vooral losse supporters bijelkaar en dus niet echt iemand namens bijvoorbeeld de SC en de ULTRAS. Een deel van deze club heeft later wel de huidige SC opgericht / de oude SC overgenomen (hoe je ook wilt noemen).

Het stuk van Romadu lezend heb ik er ook weinig vertrouwen in dat deze keer wel veel met de ideenen van supporters gaat gebeuren. Begrijp me niet verkeerd ik heb heel veel respect voor het huidige bestuur alleen heb ik ook niet echt het idee dat de fans ,pardon de klanten bedoel ik op, een hoog belangrijkheids-niveau staan. Ook ben ik bang dat het weer dezelfde personen zijn die gaan praten met het bestuur die dit altijd doen en dat de overige fans niet vertegenwoordigd gaan worden.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 10:54
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #9
MVVVoorHetLeven: Ik ben voorstander van je voorstel. Al is het maar om, daar waar nog mogelijk, de lucht te klaren tussen de verschillende partijen.

Het moto in deze moet zijn: Niemand is groter dan MVV. Dit betekend dat de gesprekken constructief en opbouwend moeten zijn, waarbij kritiek niet direct als negatief moet worden beschouwd.

Wellicht kan een eerste gesprek tussen de verschillende partijen gebruikt worden om de vervelende dingen uit de wereld te helpen en wederzijds begrip te creëren.

De vervolg gesprekken kunnen dan in een betere harmonie plaatsvinden en in de toekomst leiden tot een betere samenwerking.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 12:08
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #10

Punker73 schreef : ... Het stuk van Romadu lezend heb ik er ook weinig vertrouwen in dat deze keer wel veel met de ideenen van supporters gaat gebeuren.

Net dat is de reden om de lucht te klaren en er wel iets aan te doen. Dat Goumans hier niets mee deed kan kloppen, maar dat was het oude bestuur en niet te vergelijken met het huidige bestuur.

Punker73 schreef : Ook ben ik bang dat het weer dezelfde personen zijn die gaan praten met het bestuur die dit altijd doen en dat de overige fans niet vertegenwoordigd gaan worden.

Ik ben nog niet betrokken geweest bij een initiatief als dit, dus als het er komt ben ik bereid om mee te doen!
En inderdaad, een valkuil is dat er weer uit dezelfde vijver wordt gevist. Dat zou dan voorkomen moeten worden, zodat ook nieuwe geluiden gehoord gaan worden.

Dank allemaal voor de reacties! (Dus ook de andere hierboven: Romadu, Ali de Witte, Aswin, LRB en de reacties buiten het forum om!)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 12:40 21 dec 2012 12:43 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #11
Ik begrijp je boosheid en frustratie Romadu, zonder meer...en er is ook soms iets voor te zeggen
Maar met niks doen komen we ook iet verder en zijn er alleen maar verliezers...
Niet alleen jullie of het bestuur, maar ook wij (andere supporters) !
Niemand wil dit en dit levert niks op, terwijl we het notabene uitstekend doen (centjes en puntjes).

Op de barricades blijven staan en de kont tegen de krib gooien is geen oplossing, voor niemand
dus sta ik 100% achter het prachtig en neutrale initiatief van Forlaajf :thumbsup:

Er moet een oplossing komen, zodat we allemaal door een deur kunnen en er blije gezichten zijn,
waardoor we allemaal onvoorwaardelijk kunnen doen wat we moeten doen; achter het team staan!

Ook al zijn de gevoelens naar enkele mensen niet dat wat het moet zijn, dan en daarom juist zou Forlaajf als bemiddelaar (om de eerste stapjes te zetten) een uitstekend alternatief zijn om langzaam naar elkaar toe te werken en een goede relatie te herstellen. Vergeet niet dat hier heel, heel veel supporters wachten hierop, ook veel oud- diehardsupporters !
En forlaajf is geen "awmem" en zeker iemand die neutraal, integer en te vertrouwen is !

Wie steunt dit idee...? Kunnen jullie ermee instemmen dat hij gaat verkennen ..?

Zodat we kunnen zeggen : aon de geng Forlaajf ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #12
@moderators:
Ik ben schuldig aan de topic vervuiling hier...
Kunnen jullie de berichten die niet gaan over de SV's, maar over het initiatief voor een overleg tussen supporters en bestuur, verplaatsen naar een nieuw topic?
Verplaatsen kan onder "Supporters" of onder "Veer dinke mèt", met een pakkende titel, bv "Communicatie met supporters" of iedere andere titel waar jullie je in kunnen vinden?

Dank!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:24
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #13
Ik lees hier zo vaak: "Niets en niemand is groter dan de club" en dan is dit meestal richting een bepaalde supportersgroep bedoeld.
Maar beseffen jullie wel dat er op dit moment één persoon is die de club wil veranderen en veranderd?
Je kunt het daar mee eens zijn of niet, feit is dat onze club veranderd van iets prachtigs dat het door alle jaren heen uit zichzelf geworden is, naar een ideaalbeeld van één persoon.
"Niets en niemand is groter dan de club" Maar jullie vinden het wel normaal dat de clubnaam, die we dragen sinds 1908!!!, is veranderd?

En ik neem aan dat alle mensen die menen dat gesprekken met het bestuur nut zouden hebben zeker niet op het laatste praotcafe zijn geweest? Ik ben daar wel geweest en voor mij is alle hoop op verbetering vervlogen..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, pinokkio58

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:27
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #14
Hier dan eentje die wel weer gaat over de stadion verboden. Beslissing KNVB op beroep ontvangen. Straf van 3 jaar blijft gehandhaafd. Wel kan in overleg met de club een deel (volgens mij 3/4) in voorwaardelijk worden omgezet indien men een alternatief trajekt volgt. Hiertoe dient de club dan wel weer bereid te zijn. Lijkt er dus op dat de discussie club(bestuur)/supporters nog niet voorbij is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 13:42
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #15

Tee schreef : Hier dan eentje die wel weer gaat over de stadion verboden. Beslissing KNVB op beroep ontvangen. Straf van 3 jaar blijft gehandhaafd. Wel kan in overleg met de club een deel (volgens mij 3/4) in voorwaardelijk worden omgezet indien men een alternatief trajekt volgt. Hiertoe dient de club dan wel weer bereid te zijn. Lijkt er dus op dat de discussie club(bestuur)/supporters nog niet voorbij is.


Nou bestuur laat dan maar eens zien of jullie echt onder druk gezet zijn en het eigenlijk niet eens zijn met de stadion verboden ..... ik ben echt benieuwd of er nu 2+ jaar vanaf gaat.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden