>
Ontvangen bedankjes 1691
zeg ik toch niet Danny...kom op kerel ! niet zo negatief opvatten:Danny1983 schreef :
MVV4life schreef :
Geer zeet de einige 4?les rouges blancs schreef : ...
Aon Opa, Aswin, Aajt Wief en miech zal ut neet ligke...
Boerum nums diech de res vaan ut stadion neet op? Dao ligk ut daan wel aon?
ja hun maken de sfeer de rest niet
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV4life schreef :
les rouges blancs schreef :
zeg ik toch niet Danny...kom op kerel ! niet zo negatief opvatten:Danny1983 schreef :
MVV4life schreef :
ja hun maken de sfeer de rest niet
ik kan alleen over dat kleine groepje om me heen spreken, maar hoop dat iedereen beseft dat onze "matodoren" onze steun nodig hebben; zoals Veldmate het tegen Volendam vroeg. Om ze eventueel over een dood punt heen te tillen...
Over jou maak ik me trouwens helemaal geen zorgen, dat zit wel meer dan OK
Kijk we kunnen wel op een avond door Forlaajf georganiseerd lekker "lullen" hoe we het beter kunnen doen,
maar net als onze spelers, moeten we het op de eerste plaats in onze Geusselt laten zien
Sorry LRb, wat is dit noe weer veur 'n reaksie, diech maaks de hiele tied flauwekul, boe's diech ouch miech in betrèks. Sjus deveur hads diech dit geplaots:les rouges blancs schreef : Miljaar ...es noe al geziek begint um 'ne oproop....wat 'n azienzeikers allemaol...vraog miech nog ins u get bij te draage....
De sfeer (gezaank) is kwa volume de letste maonde um te kriete...
Noe heet mie meer miech gelierd; verbeter de wereld en begin bij diech zellef...
Ds daon iech dat aoch.. en dat gruupke um miech heen aoch, vaan begin tot eind.
Jaommergenog zien dao get plaotse stil, boe vreuger mie leeve waor....
Es daan 'n oproop weurt oetgelag tot lui ziech op hun plasserke getreijd veule....pffffffffffff
Snuf bedankt voor je reactie; ik schrijf nergens dat supporters zich niet mogen/moeten bemoeien met beleid van hun club en alleen maar positief moeten zijn. Er is een verschil tussen postitief vs negatief en positief kritisch - het laatste is wat ik nastreef.Snuf schreef :
MVVFR08 schreef : Ik lees veel negatieve reacties tov bestuur en sups onderling, maar koester jullie bestuur. In Rotterdam hebben wij al vele malen in de clinch gelegen met het bestuur en toch zie je waar wij nu staan, schuld nagenoeg weg en vorig jaar 2de, de spelers, bestuur en supporters doen dit, het is een 1-2-3-tje. SAMENWERKING!
De spanning waarin jullie nu zitten heeft zijn weerga op het veld realiseer dit goed. Maar laat de spelers doen waar ze goed in zijn, punten pakken. Het bestuur waar ze goed in zijn, beleid maken. Fans waar ze goed in zijn: sfeer maken en de club steunen.
Volgens mijn bronnen is er op dit moment grote spanning tussen het bestuur en de supporters van Feyenoord vanwege de plannen voor een nieuw stadion.
Je opmerking dat supporters zich niet zouden moeten bemoeien met het beleid en alleen maar positief de club zouden moeten steunen raakt kant noch wal.
MVV4life schreef :
Sorry LRb, wat is dit noe weer veur 'n reaksie, diech maaks de hiele tied flauwekul, boe's diech ouch miech in betrèks. Sjus deveur hads diech dit geplaots:les rouges blancs schreef : Miljaar ...es noe al geziek begint um 'ne oproop....wat 'n azienzeikers allemaol...vraog miech nog ins u get bij te draage....
De sfeer (gezaank) is kwa volume de letste maonde um te kriete...
Noe heet mie meer miech gelierd; verbeter de wereld en begin bij diech zellef...
Ds daon iech dat aoch.. en dat gruupke um miech heen aoch, vaan begin tot eind.
Jaommergenog zien dao get plaotse stil, boe vreuger mie leeve waor....
Es daan 'n oproop weurt oetgelag tot lui ziech op hun plasserke getreijd veule....pffffffffffff
www.mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/1...dstrijd-premie#17113
En daan maag iech gein grepke maake?
Wee veult ziech heij op zie plasserke getrooije?
Iech snap diech soms ech neet, de wets wee iech bin, veer praote dèks genog met ein. De wèts dus tot ut flauwekul is, boerum maaks diech daan neet 'n lies met alle naome es ludieke reaksie?
Iech probeer ut gebruuk vaan de smilies te beperreke, zuus diech amper in mien posts. Tip: Lees e beriech met ut geziech vaan de persoen veur diech, kin ut neet mie fout goon.les rouges blancs schreef : Es iemes e grepke maak, liet heer dat miestal blieke door e smilieke...umtot iech dat neet zaog , ging iech daovaan oet tot 't serieus waor. Had 't dus neet es flauwekul begreepe ...sorry forlaajf, mer zet dao daan de volgende kier e smilieke bij um misverstande te veurkoume
Dao zien veer ut euver eins.les rouges blancs schreef : Wat miech te zier aon mien prei geit wie veer aofzakke kwa sfeer en hiel rap en de sfeer hiel minnekes is...
DJ Amigo, iech hub dien beriech nao heij gekopieerd, umtot iech vin tot ut heij beter aonsleet.DJ-AMIGO schreef : De Geusselt stond jaren lang bekend als een kolkende en sfeervol stadion, aangejaagd door de Ultras Mestreech. Door het huidige conflict staan de Ultras en de leiding van MVV recht tegenover elkaar en is de sfeer daardoor onder het vriespunt gezakt. Mensen kwamen voor het voetbal, maar zeker ook voor die fanatieke sfeer in het stadion. Om die sfeer terug te krijgen moet dat conflict opgelost worden, maar hoe ?????
Danny 72 schreef : Idd anita, iech hub aoch al neet mvv zien speulen sinds december.
Zow het liefs de Zaoterdag voetballen, umdat iech met deensten werk, en nog mie lui dink iech.
Sjeelt aoch toeschouwers.
de bok schreef : HALVE moffen tegen az 13.000 toeschouwers en sfeer staan onderaan .