Supporters en bestuur MVV Maastricht

15 feb 2013 14:51 15 feb 2013 14:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #226

Danny1983 schreef :

MVV4life schreef :

les rouges blancs schreef : ...
Aon Opa, Aswin, Aajt Wief en miech zal ut neet ligke...

Geer zeet de einige 4?
Boerum nums diech de res vaan ut stadion neet op? Dao ligk ut daan wel aon?

ja hun maken de sfeer de rest niet :thinking:

zeg ik toch niet Danny...kom op kerel ! niet zo negatief opvatten:
ik kan alleen over dat kleine groepje om me heen spreken, maar hoop dat iedereen beseft dat onze "matodoren" onze steun nodig hebben; zoals Veldmate het tegen Volendam vroeg. Om ze eventueel over een dood punt heen te tillen...
Over jou maak ik me trouwens helemaal geen zorgen, dat zit wel meer dan OK :thumbsup:

Kijk we kunnen wel op een avond door Forlaajf georganiseerd lekker "lullen" hoe we het beter kunnen doen,
maar net als onze spelers, moeten we het op de eerste plaats in onze Geusselt laten zien ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 14:56 15 feb 2013 14:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #227

MVV4life schreef :

Geer zeet de einige 4?

Miljaar ...es noe al geziek begint um 'ne oproop....wat 'n azienzeikers allemaol...vraog miech nog ins u get bij te draage....

De sfeer (gezaank) is kwa volume de letste maonde um te kriete...
Noe heet mie meer miech gelierd; verbeter de wereld en begin bij diech zellef...
Ds daon iech dat aoch.. en dat gruupke um miech heen aoch, vaan begin tot eind.
Jaommergenog zien dao get plaotse stil, boe vreuger mie leeve waor....
Es daan 'n oproop weurt oetgelag tot lui ziech op hun plasserke getreijd veule....pffffffffffff :thumbsdown:

15 feb 2013 14:57
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #228

serke schreef : Hey LRB en opa, straks evekes pilske in de ster ? :thumbsup:

@ your orders, Serke ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

15 feb 2013 14:59
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #229

les rouges blancs schreef :

Danny1983 schreef :

MVV4life schreef :

Geer zeet de einige 4?

ja hun maken de sfeer de rest niet :thinking:

zeg ik toch niet Danny...kom op kerel ! niet zo negatief opvatten:
ik kan alleen over dat kleine groepje om me heen spreken, maar hoop dat iedereen beseft dat onze "matodoren" onze steun nodig hebben; zoals Veldmate het tegen Volendam vroeg. Om ze eventueel over een dood punt heen te tillen...
Over jou maak ik me trouwens helemaal geen zorgen, dat zit wel meer dan OK :thumbsup:

Kijk we kunnen wel op een avond door Forlaajf georganiseerd lekker "lullen" hoe we het beter kunnen doen,
maar net als onze spelers, moeten we het op de eerste plaats in onze Geusselt laten zien ;)

Is wel goed LRB was maar een beetje aan t plagen ik zie ook wie er wekelijks voor de sfeer zorgen en wie niet en dat zal vanavond niet anders zijn ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

15 feb 2013 17:12
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #230
lekker positief bericht weer op internet :rolleye:

Geen wedstrijdpremies meer voor Belgen bij MVV

vrijdag 15 februari 2013 om 14u52

MVV Maastricht, dé verrassing in de Nederlandse tweede klasse, is op weg naar promotie. Maar door financiële problemen stopt de club met het betalen van wedstrijdpremies.

René Trost mikt met MVV op de titel. Ondanks de financiële beperkingen. © BELGA

MVV Maastricht, dé verrassing in de Nederlandse tweede klasse, is op weg naar promotie. Maar door financiële problemen stopt de club met het betalen van wedstrijdpremies.

Voorzitter Paul Renkens: “Ik zou ons geen pionier willen noemen, maar het moet gewoon anders. Het premiestelsel is niet meer van deze tijd.”

Geen kampioenspremie

Volgens de voorzitter zit een premie er enkel in als de club winst maakt. “We wilden voor dit seizoen al af van het huidige premiestelsel. Met de spelers hebben we een compromis bereikt.” MVV ging enkele jaren geleden nog bijna failliet met een schuldenberg van 9,6 miljoen euro.

Zelfs als ze de titel pakken, kunnen de spelers misschien fluiten naar een kampioenspremie. Ze ontvangen geen topsalarissen en een deel van hen heeft nog een job naast het voetbal. Maar de voorzitter denkt niet dat de kampioensrace er onder zal lijden.

Vanaf speeldag één lag de Nederlandse club op koers richting titel. Vorige maand zei MVV-trainer René Trost (ex-Lierse) nog in Voetbal International: “Ik zie geen enkele reden waarom we zouden instorten en als dat wél gebeurt, dan heb ik er geen verklaring voor.”

Professionele spelers

De Belgische aanvoerder Tom Van Hyfte - opgeleid bij Anderlecht - is ontgoocheld over de beslissing van de club. “Als je prestaties levert, is het toch logisch dat je ervoor wordt beloond.” Al begrijpt hij de club en denkt hij dat het de resultaten op het veld niet zal beïnvloeden. “We hebben zo veel professioneel ingestelde spelers, dat komt wel goed.”

Momenteel staat MVV met een match minder tweede op één punt van Sparta Rotterdam. Bij MVV spelen naast onze landgenoot Tom Van Hyfte ook nog de Belgen Bram Castro, Leroy Labylle, Koen Daerden, Cor Gillet en Yannick De Winter. Labylle is de vriend van Miss België Noémie Happart en een belangrijke pion voor Maastricht. (SC)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

15 feb 2013 17:22
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #231

les rouges blancs schreef : Miljaar ...es noe al geziek begint um 'ne oproop....wat 'n azienzeikers allemaol...vraog miech nog ins u get bij te draage....

Noe heet mie meer miech gelierd; verbeter de wereld en begin bij diech zellef...
Es daan 'n oproop weurt oetgelag tot lui ziech op hun plasserke getreijd veule....pffffffffffff :thumbsdown:

Sorry LRb, wat is dit noe weer veur 'n reaksie, diech maaks de hiele tied flauwekul, boe's diech ouch miech in betrèks. Sjus deveur hads diech dit geplaots:
www.mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/1...dstrijd-premie#17113
En daan maag iech gein grepke maake?
Wee veult ziech heij op zie plasserke getrooije?
Iech snap diech soms ech neet, de wets wee iech bin, veer praote dèks genog met ein. De wèts dus tot ut flauwekul is, boerum maaks diech daan neet 'n lies met alle naome es ludieke reaksie?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, pinokkio58

15 feb 2013 17:40 15 feb 2013 18:06 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Supporters en bestuur MVV Maastricht #232

Snuf schreef :

MVVFR08 schreef : Ik lees veel negatieve reacties tov bestuur en sups onderling, maar koester jullie bestuur. In Rotterdam hebben wij al vele malen in de clinch gelegen met het bestuur en toch zie je waar wij nu staan, schuld nagenoeg weg en vorig jaar 2de, de spelers, bestuur en supporters doen dit, het is een 1-2-3-tje. SAMENWERKING!

De spanning waarin jullie nu zitten heeft zijn weerga op het veld realiseer dit goed. Maar laat de spelers doen waar ze goed in zijn, punten pakken. Het bestuur waar ze goed in zijn, beleid maken. Fans waar ze goed in zijn: sfeer maken en de club steunen.

Volgens mijn bronnen is er op dit moment grote spanning tussen het bestuur en de supporters van Feyenoord vanwege de plannen voor een nieuw stadion.

Je opmerking dat supporters zich niet zouden moeten bemoeien met het beleid en alleen maar positief de club zouden moeten steunen raakt kant noch wal.

Snuf bedankt voor je reactie; ik schrijf nergens dat supporters zich niet mogen/moeten bemoeien met beleid van hun club en alleen maar positief moeten zijn. Er is een verschil tussen postitief vs negatief en positief kritisch - het laatste is wat ik nastreef.

Tuurlijk zijn er altijd voors en tegens op een club en diens beleid (voerders) en ja, ook binnen Feyenoord zijn die drijvende machten zeer zeker aanwezig en in grotere mate. Het nieuwe stadion in Rotterdam is er één van -en zoals je al hebt opgemerkt had ik ook al de mening gepeild hier op dit MVV forum wat jullie zouden doen als je voor zulks punt gesteld wordt mbt een nieuw stadion en als MVV voor het punt gesteld wordt mbt de Geusselt zoals nu in het Rotterdam Zuidse Feyenoord mbt de kuip.

Maar jouw bron vertelt je er niet bij blijkbaar dat er ook vele (heel veel zelfs) Feyenoorders vóór een nieuw stadion zijn en dus achter het beleid van het bestuur staan. Het is een goeie discussie die nog zeker niet beslecht is. Ik ben het met je eens er moet door fans gewaakt worden op bestuur en wat zij doen mbt clubwaarden, clubcultuur etc.

Een goeie discussie zorgt voor positieve (kritische) spanning en leerproces voor eenieder dus bestuur en fans, en niet alles wat een bestuur doet is slecht en ik weet zeker dat voor- en tegenstanders er moeten er zijn voor de club, dat staat buiten kijf, zie het als een klokkenluidermodel. Waken over de club en diens waarden maar de drijvende kracht achter successen is nog immer de samenwerking en synergie tussen die driehoek: bestuur/fans/spelers wat de club drijft.

Feit blijft wel hoe het soms ook gaat(moet?) is dat als het bestuur een besluit neemt dat je je ertegen kunt verzetten (zoals Asterix en Obelix tegen de Romeinen) maar dat het bestuur nog altijd handelt namens de club en merendeel achterban. Als individuele supporter kun je je blijven verzetten (take it or leave it, negatieve spanning) of gewoon samen werken en samen tot succes komen, dus het geven van leermomenten aan het bestuur. Dit alles natuurlijk binnen de waarden van de club zelf en geen buitenstaande machten invloed uitoefenen op de clubwaarden (naam/shirt) zoals een grote sponsor deed -ik zal de naam niet noemen- maar dat hoef ik hopelijk niet te melden wat er dan zou gebeuren in Zuid en een Maasgebouw ;).

Zie het zo; zonder fans geen club: wie komt kijken? Zonder bestuur, geen club: want wie regelt alles? Zonder spelers: geen club, wie maakt die goal en pakt de punten? Niemand is groter dan de club: de club zijn we samen.

Ik hoop in ieder geval dat MVV (bestuur+spelers+supporters) vanavond weer wint en 3 puntjes pakt. :thumbsup:

Grtz FR08

16 feb 2013 00:07 16 feb 2013 00:08 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters en bestuur MVV Maastricht #233

MVV4life schreef :

les rouges blancs schreef : Miljaar ...es noe al geziek begint um 'ne oproop....wat 'n azienzeikers allemaol...vraog miech nog ins u get bij te draage....

Sorry LRb, wat is dit noe weer veur 'n reaksie, diech maaks de hiele tied flauwekul, boe's diech ouch miech in betrèks. Sjus deveur hads diech dit geplaots:
www.mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/1...dstrijd-premie#17113
En daan maag iech gein grepke maake?
Wee veult ziech heij op zie plasserke getrooije?
Iech snap diech soms ech neet, de wets wee iech bin, veer praote dèks genog met ein. De wèts dus tot ut flauwekul is, boerum maaks diech daan neet 'n lies met alle naome es ludieke reaksie?

Es iemes e grepke maak, liet heer dat miestal blieke door e smilieke...umtot iech dat neet zaog , ging iech daovaan oet tot 't serieus waor. Had 't dus neet es flauwekul begreepe ...sorry forlaajf, mer zet dao daan de volgende kier e smilieke bij um misverstande te veurkoume ;) :thumbsup:
Wat miech te zier aon mien prei geit wie veer aofzakke kwa sfeer en hiel rap en de sfeer hiel minnekes is.
Tot 't voetbal neet altied 't gewinste rizzeltaot oplevert ( tereg of ontereg maak miech niks oet) kin gebeure,
mer tot de supporters 't laote aofwete is zun....en mien MVV-ke onwierdeg.
Zellef op trepke B waor dao venaovond 'n sumpel ziel dee ziech wow houwwe umtot per ongeluk beer euver get lui ging.
Ik kreeg aoch e klats euver miech en zag tege de jong dee dat ongelökske veroorzaakte "neet erg"boe op dee sumpele ziech wow houwwe. Triest....

16 feb 2013 00:23
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #234

les rouges blancs schreef : Es iemes e grepke maak, liet heer dat miestal blieke door e smilieke...umtot iech dat neet zaog , ging iech daovaan oet tot 't serieus waor. Had 't dus neet es flauwekul begreepe ...sorry forlaajf, mer zet dao daan de volgende kier e smilieke bij um misverstande te veurkoume ;) :thumbsup:

Iech probeer ut gebruuk vaan de smilies te beperreke, zuus diech amper in mien posts. Tip: Lees e beriech met ut geziech vaan de persoen veur diech, kin ut neet mie fout goon.

les rouges blancs schreef : Wat miech te zier aon mien prei geit wie veer aofzakke kwa sfeer en hiel rap en de sfeer hiel minnekes is...

Dao zien veer ut euver eins.

100% veur de eige club!

16 feb 2013 18:55
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #235

DJ-AMIGO schreef : De Geusselt stond jaren lang bekend als een kolkende en sfeervol stadion, aangejaagd door de Ultras Mestreech. Door het huidige conflict staan de Ultras en de leiding van MVV recht tegenover elkaar en is de sfeer daardoor onder het vriespunt gezakt. Mensen kwamen voor het voetbal, maar zeker ook voor die fanatieke sfeer in het stadion. Om die sfeer terug te krijgen moet dat conflict opgelost worden, maar hoe ?????

DJ Amigo, iech hub dien beriech nao heij gekopieerd, umtot iech vin tot ut heij beter aonsleet.

Veur de luij die op de ope forum waore, die höbbe gehuurd tot d'r 'n euverlegk keump tusse supporters en bestuur. Geer höb ouch gehuurd wee dao o.a. aon zal deilneume. De ierste samekoms is gepland op 20 februari.

Iech zal zörrege tot ut oontbreke vaan de sfeer met de hoegste prioriteit weurt besprooke!
Iech hub wel get ideeje, mer weit netuurlik neet wie de aandere dao euver dinke.

Ut beste waor es al die rechzake achter de rugk waore, es stap 1.

Iech gaon de vaanoet tot veer ouch get kinne laote huure wat besprooke is op dee aovend, zoewel heij op ut forum es op de volgende ope forum aovend.

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, de bok

16 feb 2013 21:30
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #236
Ja, klopt bij mij heeft dat gedoe invloed op mijn MVV beleving. Er is daardoor iets van mijn MVV-gevoel kapot gemaakt. Hoop dat we dat snel kunnen oplossen. Ook het spelen op maandag en het slechte weer maken dat ik MVV al sinds half december niet meer heb zien spelen.

16 feb 2013 22:11
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #237
Idd anita, iech hub aoch al neet mvv zien speulen sinds december.
Zow het liefs de Zaoterdag voetballen, umdat iech met deensten werk, en nog mie lui dink iech.
Sjeelt aoch toeschouwers.

17 feb 2013 11:52
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #238

Danny 72 schreef : Idd anita, iech hub aoch al neet mvv zien speulen sinds december.
Zow het liefs de Zaoterdag voetballen, umdat iech met deensten werk, en nog mie lui dink iech.
Sjeelt aoch toeschouwers.

HALVE moffen tegen az 13.000 toeschouwers en sfeer staan onderaan .

GANSE sjengen tegen topper Cambuur 3.729 spelen voor titel . Geen sfeer !

mvv is Vaan Us ALLEMOAAL ! Es Sopporters vaan mvv blieven zeiken geht mvv nao de kloete !

Anita is verleefd en k,n ,t mvv gevol neet plaotse !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

17 feb 2013 12:04
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #239

de bok schreef : HALVE moffen tegen az 13.000 toeschouwers en sfeer staan onderaan .

Dan heb je toch een andere wedstrijd gezien.
Sfeer in PLS tot aan de 2-2 was te vergelijken met die van ons afgelopen vrijdag, grafstemming.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

17 feb 2013 13:21
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #240
Oproop veur de wedstrijd tege Veendam (denao zien veer wel weer weijer)

Missie: Re-group, re-unite en daan es eine maan achter MVV de sfeer trök in de Geusselt.

Komp röstig debeij op Trépke B (eigelijk de vakken A, B & C vaan de AS). Daor stoon unne houp aw kneuk vaan de aw AS (1ste, 2de én 3de generatie), bös 1 vaan de Supportersclub, get jonger spöl, un aontal luij vaan Veer zien MVV en links en rechts gèt fanatiekelinge die MVV door dik en dun wèlle steune.

Veer wete ouch tot veer ut met dee beperkte groep en mèt ut wegvalle vaan de vakken aon de linkerkant vaan de AS ut ouch neet allein kinne.

Veer kinne blieve aofwachte, looker in de loch blieve lölle en blieve lammentere, mèh ut weurt tied dat veer gèt doen en d ‘r gèt geit gebäöre!

Verspreid geit ut neet, dus komp debeij op Trèpke B -of links en rechts op vak A, B en C (d’r is nog plaots euver….) laote veer de sfeer trök bringe in de Geusselt. Eederein -en vaan alle leeftije- met un gooj of hèl stum veur MVV is welkom.

Ut hoof gaaroet gein nuij ULTRAS te weure (dat kin en dat geit gaaroets neet) mèh mesjiens ontsteit oet dee groep roontelum Trèpke B get nuijts, get aanders, get sjoens dat kin oetgreuje tot….

Mèh veur dit memint en veurluipig moot de sfeer trök in de Geusselt. Dat kinne veer allein mèr same doen: mèt ein stum en oet volle boors! Aon de gèng!!!

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, de bok, De_Lange

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden