Veer Zien MVV

25 juli 2012 15:18
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Veer Zien MVV #16

mvvkeoleeke schreef : Hartelijk dank voor je aangedragen idee Les Rouges Blancs! Ik zal dit meenemen voor onze volgende vergadering. Dit is zeer zeker een goed idee!

Daarbij wil ik direct ook melden dat wij voor alle ideeën openstaan. Dus mocht iemand iets in zijn/haar hoofd hebben, laat het ons weten!

Graag gedaan en bedankt !

Bijkomende "added value" is dat jullie weet op de kaart komen, publiciteit krijgen en "afgestoft" worden.
Niet dat dit (bij ons fans) nodig is, integendeel zelfs...
maar buiten onze (kleine maar hondstrouwe) "MVV gemeenschap" wel...

Want vaak zijn de anderen misschien ( weer) vergeten wat jullie zijn en waarvoor jullie staan....
Soms moet je dan de stad Maastricht weer effe eraan laten herinneren dat je er bent... ;)

Succes ermee ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2012 10:22
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Veer Zien MVV #17
Iedere wijk heeft een eigen Buurt Platform. Zo ook de wijk Witte Vrouwenveld.
Probeer eens contact te zoeken met deze groep vrijwilligers en ga met hen om de tafel zitten.
Laat duidelijk zien waar jullie prioriteiten liggen.

Bezoek eventueel ook andere activiteiten van andere platforms.
Mensen zullen een andere kijk krijgen op jullie werk.

Ik zou zeggenprobeer het eens, immers je weet nooit hoe een koe een haas vangt

5 augustus ben ik aanwezig op de open dag en zal jullie hierover informeren

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 12:04
Veer Zien MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 31
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV #18
PERSBERICHT
01 augustus 2012

Zondag 5 augustus, tijdens de open dag van MVV Maastricht, zal het supportersinitiatief Veer Zien MVV haar bijdrage aan MVV Maastricht bekend maken. Tijdens het seizoen 2010 / 2011 heeft Veer Zien MVV met een bedrag van €11.000 een bijdrage geleverd aan de verplaatsing van de dug-outs in het stadion. De bijdrage voor het seizoen 2011 / 2012 zal besteed worden aan het door de leden bepaalde doel: de handhaving van MVV Maastricht in categorie 3 van de KNVB. Dit is de categorie voor financieel gezonde Betaald Voetbal Organisaties. Dit bedrag is onder meer door donaties van onze 180 leden, de horeca actie, de online Veer Zien MVV veiling aanzienlijk hoger dan de bijdrage in het seizoen 2010 / 2011.

Daarnaast zal Veer Zien MVV tijdens de open dag ook het doel voor het seizoen 2012 / 2013 bekend maken. Tijdens de open dag kunnen de donateurs van Veer Zien MVV ook nog hun keuze doorgeven m.b.t. het voor het seizoen 2012 / 2013 voorgestelde doel: adoptie van (een deel van) de jeugdopleiding van MVV Maastricht

Uiteraard is Veer Zien MVV deze dag ook met een stand aanwezig, graag ontvangen wij van de bezoekers van de open dag ideeën en suggesties zodat we er gezamenlijk voor kunnen zorgen dat Veer Zien MVV nog meer voor “Us MVVke” kan betekenen

Voor achtergrond informatie en meer nieuws: http://www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Saint Pierre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 12:06 01 aug 2012 12:07 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Veer Zien MVV #19
Nu nog een (kleine) donatie aan deze site en iedereen is blij (jullie zijn toch echt een van de grote afwezigen tussen de donateurs :P ) ..... voor 75 euro zijn jullie al site sponsor.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 12:59 01 aug 2012 13:00 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Veer Zien MVV #20
Vrees dat we om categorie III te behalen niet genoeg hebben aan de opbrengst van Veer zien MVV van afgelopen seizoen. Aangezien het draait om het spelersfonds dat nog afgelost moet worden waar de KNVB momenteel moeilijk over doet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 13:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Veer Zien MVV #21

Anna D. schreef : Vrees dat we om categorie III te behalen niet genoeg hebben aan de opbrengst van Veer zien MVV van afgelopen seizoen. Aangezien het draait om het spelersfonds dat nog afgelost moet worden waar de KNVB momenteel moeilijk over doet.

Dat zou zonde zijn hoe weet je dit?
Of denk je dit?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 14:35 01 aug 2012 14:37 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Veer Zien MVV #22
Ik kan je wel verzekeren dat dit geld slechts een druppel op een gloeiende plaat is .... niks mis mee want alle beetjes helpen maar met 20.000 - 25.000 euro "koop" je echt geen categorie III.

ik blijf het jammer vinden dat veer zien MVV nooit echt geworden is wat het beloofde in het begin ... er is nooit iets echt tastbaars gekomen van het geld (en nee eerst een dug-out bouwen en dan maanden later zeggen dat het met dit geld gedaan is is geen tastbaar iets).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 14:47 01 aug 2012 14:48 door Saint Pierre.
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Veer Zien MVV #23
Punker, dat ben ik niet met je eens.

Natuurlijk, is een bedrag ter grootte van ongeveer 20/25K op de gehele begroting van MVV een druppel. Maar als lid heb ik mogen kiezen wat met dit bedrag zou gebeuren. Ik stond (en sta) achter het doel. Het is een bedrag dat MVV goed kan gebruiken in de strijd om Cat.3 te behouden. Ik ben wel benieuwd of dit ook is gebeurd.

Verder heb ik vanuit het bestuur van MVV begrepen dat de Dug Outs zijn betaald met het geld van Veer zien MVV. Dat argument van jou is dan ook niet helemaal op zijn plaats.

Veer zien MVV moet zich, en daar ben ik het wel me je eens, NOG meer richten op tastbare zaken voor ons als donateurs. Ik vind het positief dat komend seizoen de donatie wordt verricht aan de Jeugd. Ikzelf stem in ieder geval voor dit doel. Dit is voor mij tastbaar en zéér positief voor MVV.

Ik denk overigens wel dat een bijdrage aan dit forum niet tot de doelen van Veer zien MVV hoort. Wellicht kan een activiteit van Veer zien MVV samen met MVVfans worden opgezet waarbij dit forum wordt ondersteund.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 14:57 01 aug 2012 14:59 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Veer Zien MVV #24

Saint Pierre schreef : Punker, dat ben ik niet met je eens.

Natuurlijk, is een bedrag ter grootte van ongeveer 20/25K op de gehele begroting van MVV een druppel. Maar als lid heb ik mogen kiezen wat met dit bedrag zou gebeuren. Ik stond (en sta) achter het doel. Het is een bedrag dat MVV goed kan gebruiken in de strijd om Cat.3 te behouden. Ik ben wel benieuwd of dit ook is gebeurd.

Verder heb ik vanuit het bestuur van MVV begrepen dat de Dug Outs zijn betaald met het geld van Veer zien MVV. Dat argument van jou is dan ook niet helemaal op zijn plaats.

Veer zien MVV moet zich, en daar ben ik het wel me je eens, NOG meer richten op tastbare zaken voor ons als donateurs. Ik vind het positief dat komend seizoen de donatie wordt verricht aan de Jeugd. Ikzelf stem in ieder geval voor dit doel. Dit is voor mij tastbaar en zéér positief voor MVV.

Ik denk overigens wel dat een bijdrage aan dit forum niet tot de doelen van Veer zien MVV hoort. Wellicht kan een activiteit van Veer zien MVV samen met MVVfans worden opgezet waarbij dit forum wordt ondersteund.


ik zeg ook nergens dat het niet democratisch besloten is ik zeg alleen dat een bedrag van 20 - 25.000 MVV niet in categorie 3 zal helpen / houden. Natuurlijk is het een goed begin en alle beetjes helpen maar ik zeg alleen dat door de RELATIEF kleine bijdrage dit geen tastbaar project is.

De dug-outs waren al lang en breed gebouwd toen de bijdrage van VZM hier voor kwam / gekozen werd voor dit doel. Dan kan MVV wel zeggen dat ze het geldt hiervoor gebruikt hebben maar dat is natuurlijik flauwekul. Dat is het zelfde als je een laptop koopt in Maart en in December 9 maanden verder zegt dat je die gekocht hebt van het geld dat je voor Kerstmis hebt gekregen.

Maar goed je hoeft het ook niet met me eens te zijn dit is gewoon mijn mening. Ik denk alleen dat meer mensen lid zouden worden als je iets tastbaars ziet gebeuren met je geld ipv dat het ergens op een hoop erbij gegooid wordt.

Voor wat betreft de bijdrage aan dit forum vind ik dat dit wel kan. Veer zien MVV gebruikt dit forum ook voor hun berichten en reclame dan is een kleine bijdrage aan deze site / forum toch wel op zijn plaats.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 15:05
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Veer Zien MVV #25
Punker, Ik denk dat het daarom ook een goede zaak is dat het doel voor komend jaar het adopteren van (een deel van) de jeugdopleiding zal worden. Op deze manier kan Veer zien MVV jeugdteams (financieel) ondersteunen waardoor jeugd zich beter ontwikkelt waardoor dit op de lange termijn ten goede komt van ons eerste elftal.

Voor mij heeft dit voldoende tastbaarheid, iets wat inderdaad in het verleden minder aanwezig is geweest. Ik ben daarom ook tevreden met de doelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 16:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Veer Zien MVV #26
Ik wil me ook wel even in deze disucssie mengen: ik vind ook dat in principe 100% van de inleg van VZM naar de door de donateurs bepaalde doelen moet gaan. Daar hoort een bijdrage aan deze site wat mij betreft NIET bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 20:16
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Veer Zien MVV #27
LRB, Aswin heeft het je ook al eens proberen duidelijk te maken, het is
- Veer Zien MVV
of afgekort
- VZM

niet:
- VZMVV
of
- MZMVV

:thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, Aswin, Michael

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2012 00:28 02 aug 2012 00:30 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Veer Zien MVV #28

MVV4life schreef : LRB, Aswin heeft het je ook al eens proberen duidelijk te maken, het is
- Veer Zien MVV
of afgekort
- VZM

niet:
- VZMVV
of
- MZMVV

:thumbsup:


Prima, maar als je Pietje precies wil zijn, kies dan beter een naam die :

1. niet bestaat of al niet bestond (VZM is een uitzendgroep en in de bouw wordt daarmee een voegzaagmachine aangeduid).

2. meteen duidelijk maakt dat het om MVV gaat (vind het vreemd, zoniet idioot, als je MVV afkort tot de letter M...).

Maar goed, als je je drukker maakt om de naam dan de inhoud, weet ik al genoeg ! :thumbsup:

*klugscheissermodus aus*
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2012 10:03
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Veer Zien MVV #29
Leuk idee om dit jaar het opgehaalde bedrag te doneren aan de jeugd van MVV. Alleen zou ik eens graag onderzoeken of men deze euro niet beter kan investeren in goederen welke structureel een opbrengst genereren. Voorbeeld. Als we deze euro’s eens zouden aanwenden om zonnepanelen aan te schaffen en deze zouden plaatsen op het dak van de Geusselt dan zou MVV een aanzienlijk bedrag bezuinigen in de exploitatie van het stadion. Dit bedrag zou men dan kunnen gebruiken voor de jeugdopleiding. Ieder jaar weer. VZM zou kunnen/moeten inzetten op duurzaamheid.
Ik denk dat dit plan veel positieve reacties zou uitlokken en misschien zou een energiebedrijf interesse tonen. Wat te denken van de MVV Energie Gruppe. Als voorbeeld TSG 1899 Hoffenheim welke club speelt in de Wirsol Rhein-Neckar Arena en als hoofdsponsor Suntech heeft.
Daarnaast zouden we wellicht ook in aanmerking kunnen komen voor diverse subsidies.


eu.suntech-power.com/index.php?lang=de

www.wirsol.de/

Uiteraard is deze tip geheel vrijblijvend en gratuit.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, les rouges blancs, dave op dreef

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2012 10:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Veer Zien MVV #30
Goed dat je meedenkt Roei Baank. Jij hebt tenminste constructieve suggesties.
Helaas is net de suggestie die je doet voor MVV niet haalbaar vrees ik.
De terugverdientijd van zonnepanelen (zonder subsidie) is nog altijd ruim 20/25 jaar. Dat zet geen zoden aan de dijk maar belangrijker nog is dat MVV geen eigenaar van het stadion is en slechts gedeelten huurt tbv de wedstrijden. Om een beetje substantieel voordeel uit energiebesparing te kunnen halen moet je een investering doen die we met Veer Zien MVV in geen tien jaar bij elkaar halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden