>
Ontvangen bedankjes 349
Aswin schreef : Napoleon, begrijp niet verkeerd. Op dit moment zij er geen korte termijn doelen beschikbaar. De bedragen die wij als VZM op dit moment kunnen leveren dragen vooralsnog niet bij aan de aan bedragen die MVV nodig heeft.
Als je nagaat, er zijn PAS 250 donateurs, betekend op maand basis 2500,- aan tientjes (los van de eventuele eenmalige bijdragen). Een bedrag van 2500,- op het gat in de begroting is slechts 1%.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Punker73 schreef :
Aswin schreef : Napoleon, begrijp niet verkeerd. Op dit moment zij er geen korte termijn doelen beschikbaar. De bedragen die wij als VZM op dit moment kunnen leveren dragen vooralsnog niet bij aan de aan bedragen die MVV nodig heeft.
Als je nagaat, er zijn PAS 250 donateurs, betekend op maand basis 2500,- aan tientjes (los van de eventuele eenmalige bijdragen). Een bedrag van 2500,- op het gat in de begroting is slechts 1%.
Dat is wat ik bedoel ..... het offensief dat nu gestart wordt / is doet vermoeden dat het geld dat jullie ophalen gebruikt gaat worden om het gat van MVV te dichten (zie bijvoorbeeld al het geld van Napoleon) dit is echter niet het geval en ik vind dat dit duidelijker vermeld moet worden. Sterker nog een deel van het geld gaat zelfs naar Maastricht United dus niet eens naar MVV zelf. Voor alle duidelijkheid ik ben 1000% voorstander van het plan om de jeugd te steunen echter vind ik dat nu de schijn opgeworpen wordt dat je door lid te worden het tekort van MVV helpt te dichten en dat is dus niet (direct) het geval.
Ik ben het met je eens Napoleon, hoe kunnen we helpen met direct cash!Napoleon schreef : ...
kijk ik wil MVV helpen met direct Cash....geen gezeik met allerlei projecten of wat dan ook ...
misschien zijn er meerdere supporters die dat ook willen...en zo ja en als dat niet via VZM kan, dan gaan we samen maar iets opstarten als men dat een goed idee vind !!
Via MVVfans.nl dan maar ..... bedoel dat hoeft toch allemaal niet zo moeilijk te zijn.....
MVV4life schreef :
Ik ben het met je eens Napoleon, hoe kunnen we helpen met direct cash!Napoleon schreef : ...
kijk ik wil MVV helpen met direct Cash....geen gezeik met allerlei projecten of wat dan ook ...
misschien zijn er meerdere supporters die dat ook willen...en zo ja en als dat niet via VZM kan, dan gaan we samen maar iets opstarten als men dat een goed idee vind !!
Via MVVfans.nl dan maar ..... bedoel dat hoeft toch allemaal niet zo moeilijk te zijn.....
Of dat kan via MVVfans, ik neem aan van wel, dit is dan wel via paypal, daar blijft iets aan de strijkstok hangen...
Het liefste had ik een aparte supportersrekening met een teller zoals inderdaad op deze site het geval was.
En ja, dan stort ik ook meteen geld.
Napoleon schreef : we moeten hier toch samen iets mee kunnen
Voor welk bedrag gaan we..... € 5000,- , of € 10.000,- , wil iets concreet hebben waar we naar toe kunnen werken
welke media kunnen we gebruiken , dit platform is goed maar dekt niet de lading...
We kunnen media benaderen....die geven hier wel aandacht aan...
het enigste wat we nodig hebben is een bankrekening nummer....een teller die de stand bij houdt en keiharde euro
Zoeper schreef :
Voor welk bedrag gaan we..... € 5000,- , of € 10.000,- , wil iets concreet hebben waar we naar toe kunnen werken
welke media kunnen we gebruiken , dit platform is goed maar dekt niet de lading...
het enigste wat we nodig hebben is een bankrekening nummer....een teller die de stand bij houdt en keiharde euro
rekeningnummer MSF nog werkzaam? Boschpoort? Mr. Sjaan??
αναρχος schreef : Wat cash uit de beurs pakken kost voor veel mensen (ook ouderen) minder moeite dan geld overmaken op een rekening.
Ik zeg toch precies hetzelfde! We zijn het eens. Direct cash voor MVV! Waar zijn die webmasters van MVVfans.nl?Napoleon schreef :
MVV4life schreef :
Of dat kan via MVVfans, ik neem aan van wel, dit is dan wel via paypal, daar blijft iets aan de strijkstok hangen...
Het liefste had ik een aparte supportersrekening met een teller zoals inderdaad op deze site het geval was.
En ja, dan stort ik ook meteen geld.
ik wil dat die 100 euro gewoon naar MVV gaan , en niet in een project komen van VZM zoals MU...dat interesseert me niet en heeft MVV nu ook niets aan
en dat wij als supporters voor deze tijdelijk actie geld inzamelen ....al is het maar 1000 euro...
gaat om het idee en dat we meedoen...
Maar waarom zou het ons samen niet lukken om meer geld in te zamelen.... tevens kunnen we toch ook op de rekening van MVVfans.nl geld storten
ik kan ook 20 kaarten kopen voor morgen tegen Ado en die uitdelen aan mensen
maar dit gaat om een actie die op korte termijn wat cash moet genereren....want het geld is blijkbaar op en MVV kan al voor de kerst in actuute problemen komen als er geen nieuw geld binnen komt !!!
Goed plan!Nao Väöre schreef : Een mooi bedrag bij elkaar krijgen moet toch lukken. Uiteraard hoort hier een teller bij.
Vorig jaar hebben we onder "aanvoering" van ....... Weijenberg (ben haar naam even kwijt) een leuk bedrag overgemaakt naar het inmiddels failliete BV Veendam. Voor hen kwam het te laat.
Ik zou zeggen kom op zeg. Het is nu voor onze eigen club.
Moet toch kunnen om gezamenlijk een leuk bedrag bij elkaar te krijgen. (pak eventueel het draaiboek erbij van een aantal jaren geleden, toen we ook geld inzamelden in de voormalige Sphfinx - zaal op de Boschstraat).
Zoeper schreef :
rekeningnummer MSF nog werkzaam? Boschpoort? Mr. Sjaan??