Veer Zien MVV

28 okt 2013 15:53 28 okt 2013 15:55 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #106

Aswin schreef : Napoleon, begrijp niet verkeerd. Op dit moment zij er geen korte termijn doelen beschikbaar. De bedragen die wij als VZM op dit moment kunnen leveren dragen vooralsnog niet bij aan de aan bedragen die MVV nodig heeft.

Als je nagaat, er zijn PAS 250 donateurs, betekend op maand basis 2500,- aan tientjes (los van de eventuele eenmalige bijdragen). Een bedrag van 2500,- op het gat in de begroting is slechts 1%.

Dat is wat ik bedoel ..... het offensief dat nu gestart wordt / is doet vermoeden dat het geld dat jullie ophalen gebruikt gaat worden om het gat van MVV te dichten (zie bijvoorbeeld al het geld van Napoleon) dit is echter niet het geval en ik vind dat dit duidelijker vermeld moet worden. Sterker nog een deel van het geld gaat zelfs naar Maastricht United dus niet eens naar MVV zelf. Voor alle duidelijkheid ik ben 1000% voorstander van het plan om de jeugd te steunen echter vind ik dat nu de schijn opgeworpen wordt dat je door lid te worden het tekort van MVV helpt te dichten en dat is dus niet (direct) het geval.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2013 15:58 28 okt 2013 16:00 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #107

Punker73 schreef :

Aswin schreef : Napoleon, begrijp niet verkeerd. Op dit moment zij er geen korte termijn doelen beschikbaar. De bedragen die wij als VZM op dit moment kunnen leveren dragen vooralsnog niet bij aan de aan bedragen die MVV nodig heeft.

Als je nagaat, er zijn PAS 250 donateurs, betekend op maand basis 2500,- aan tientjes (los van de eventuele eenmalige bijdragen). Een bedrag van 2500,- op het gat in de begroting is slechts 1%.

Dat is wat ik bedoel ..... het offensief dat nu gestart wordt / is doet vermoeden dat het geld dat jullie ophalen gebruikt gaat worden om het gat van MVV te dichten (zie bijvoorbeeld al het geld van Napoleon) dit is echter niet het geval en ik vind dat dit duidelijker vermeld moet worden. Sterker nog een deel van het geld gaat zelfs naar Maastricht United dus niet eens naar MVV zelf. Voor alle duidelijkheid ik ben 1000% voorstander van het plan om de jeugd te steunen echter vind ik dat nu de schijn opgeworpen wordt dat je door lid te worden het tekort van MVV helpt te dichten en dat is dus niet (direct) het geval.

Heb je een punt Punker
kijk ik wil MVV helpen met direct Cash....geen gezeik met allerlei projecten of wat dan ook ...
misschien zijn er meerdere supporters die dat ook willen...en zo ja en als dat niet via VZM kan, dan gaan we samen maar iets opstarten als men dat een goed idee vind !!
Via MVVfans.nl dan maar ..... bedoel dat hoeft toch allemaal niet zo moeilijk te zijn.....

28 okt 2013 16:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #108

Napoleon schreef : ...
kijk ik wil MVV helpen met direct Cash....geen gezeik met allerlei projecten of wat dan ook ...
misschien zijn er meerdere supporters die dat ook willen...en zo ja en als dat niet via VZM kan, dan gaan we samen maar iets opstarten als men dat een goed idee vind !!
Via MVVfans.nl dan maar ..... bedoel dat hoeft toch allemaal niet zo moeilijk te zijn.....

Ik ben het met je eens Napoleon, hoe kunnen we helpen met direct cash!
Of dat kan via MVVfans, ik neem aan van wel, dit is dan wel via paypal, daar blijft iets aan de strijkstok hangen...
Het liefste had ik een aparte supportersrekening met een teller zoals inderdaad op deze site het geval was.
En ja, dan stort ik ook meteen geld.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

28 okt 2013 16:08 28 okt 2013 16:16 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #109

MVV4life schreef :

Of dat kan via MVVfans, ik neem aan van wel, dit is dan wel via paypal, daar blijft iets aan de strijkstok hangen...
Het liefste had ik een aparte supportersrekening met een teller zoals inderdaad op deze site het geval was.

ik wil dat die 100 euro gewoon naar MVV gaan , en niet in een project komen van VZM zoals MU...dat interesseert me niet en heeft MVV nu ook niets aan
en dat wij als supporters voor deze tijdelijk actie geld inzamelen ....al is het maar 1000 euro...
gaat om het idee en dat we meedoen...
Maar waarom zou het ons samen niet lukken om meer geld in te zamelen.... tevens kunnen we toch ook op de rekening van MVVfans.nl geld storten

ik kan ook 20 kaarten kopen voor morgen tegen Ado en die uitdelen aan mensen ;)
maar dit gaat om een actie die op korte termijn wat cash moet genereren....want het geld is blijkbaar op en MVV kan al voor de kerst in actuute problemen komen als er geen nieuw geld binnen komt !!!

28 okt 2013 16:28
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Veer Zien MVV #110
Als ik weet dat het geld direct naar het tekort in de begroting gaat dan ben ik de beroerdste niet om daar iets voor te storten. Dat is nu prioriteit nummer één! Projectenals MU moeten ook zeker gesteund worden maar het liefst als alles weer mooi op de rails staat. Ik durf te wedden dat wanneer er morgen aandacht aan besteed zal worden via flyers met informatie over de situatie en dat dit geld direct naar MVV gaat, dat er meerdere mensen zijn die hiervoor een eenmalige donatie willen doen. Zo haal je al snel een groter publiek binnen en kan het bedrag rap oplopen. Je hoeft in het stadion maar een paar "gekke"' te hebben om al leen mooi bedrag bij elkaar te sprokkelen.

28 okt 2013 16:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #111
we moeten hier toch samen iets mee kunnen

Voor welk bedrag gaan we..... € 5000,- , of € 10.000,- , wil iets concreet hebben waar we naar toe kunnen werken
welke media kunnen we gebruiken , dit platform is goed maar dekt niet de lading...

We kunnen media benaderen....die geven hier wel aandacht aan...
het enigste wat we nodig hebben is een bankrekening nummer....een teller die de stand bij houdt en keiharde euro

28 okt 2013 16:37
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Veer Zien MVV #112

Napoleon schreef : we moeten hier toch samen iets mee kunnen

Voor welk bedrag gaan we..... € 5000,- , of € 10.000,- , wil iets concreet hebben waar we naar toe kunnen werken
welke media kunnen we gebruiken , dit platform is goed maar dekt niet de lading...

het enigste wat we nodig hebben is een bankrekening nummer....een teller die de stand bij houdt en keiharde euro

rekeningnummer MSF nog werkzaam? Boschpoort? Mr. Sjaan??

28 okt 2013 16:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #113

Zoeper schreef :

goed Zoeper !!! gas erop en doorpakken !!

28 okt 2013 16:46
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #114
Onder het kopje Donaties op deze site is te zien dat het MSF rekeningnummer nogsteeds werkzaam is, maar dit is op dit moment alleen voor donaties voor MVVFans.nl.

Lijkt mij wel dat er iets mogelijk moet zijn i.o. met webmasters om dit rekeningnummer (tijdelijk) om te zetten in een MVV Noodfonds.

Badjakker

28 okt 2013 16:54
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #115
Een mooi bedrag bij elkaar krijgen moet toch lukken. Uiteraard hoort hier een teller bij.
Vorig jaar hebben we onder "aanvoering" van ....... Weijenberg (ben haar naam even kwijt) een leuk bedrag overgemaakt naar het inmiddels failliete BV Veendam. Voor hen kwam het te laat.
Ik zou zeggen kom op zeg. Het is nu voor onze eigen club.
Moet toch kunnen om gezamenlijk een leuk bedrag bij elkaar te krijgen. (pak eventueel het draaiboek erbij van een aantal jaren geleden, toen we ook geld inzamelden in de voormalige Sphfinx - zaal op de Boschstraat).

Aon de géng

28 okt 2013 16:55
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #116
Misschien kan er morgen tijdens de wedstrijd (of als het te kort dag is vrijdag) gecollecteerd worden. Normaal wordt dit een aantal keer per jaar door goede doelen gedaan, deze keer is MVV zelf het goede doel. Als het van te voren bekend wordt gemaakt weet ik zeker dat er best wel wat geld opgehaald kan worden.

Wat cash uit de beurs pakken kost voor veel mensen (ook ouderen) minder moeite dan geld overmaken op een rekening.

28 okt 2013 17:13
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #117

αναρχος schreef : Wat cash uit de beurs pakken kost voor veel mensen (ook ouderen) minder moeite dan geld overmaken op een rekening.

Dat is zo zeker als 1 + 1 twee is.
Direct cashen is makkelijker, dan het over maken.
Mensen die dit laatste beloven, vergeten vaak als ze thuiskomen hun goede voornemens / belofte.

Vergeet niet, dat er nog genoeg mensen zijn die absoluut weigeren te internetbankieren.

Aon de géng

28 okt 2013 19:59
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #118

Napoleon schreef :

MVV4life schreef :

ik wil dat die 100 euro gewoon naar MVV gaan , en niet in een project komen van VZM zoals MU...dat interesseert me niet en heeft MVV nu ook niets aan
en dat wij als supporters voor deze tijdelijk actie geld inzamelen ....al is het maar 1000 euro...
gaat om het idee en dat we meedoen...
Maar waarom zou het ons samen niet lukken om meer geld in te zamelen.... tevens kunnen we toch ook op de rekening van MVVfans.nl geld storten

ik kan ook 20 kaarten kopen voor morgen tegen Ado en die uitdelen aan mensen ;)
maar dit gaat om een actie die op korte termijn wat cash moet genereren....want het geld is blijkbaar op en MVV kan al voor de kerst in actuute problemen komen als er geen nieuw geld binnen komt !!!

Ik zeg toch precies hetzelfde! We zijn het eens. Direct cash voor MVV! Waar zijn die webmasters van MVVfans.nl?
Zet die rekening open en gebruik jullie teller voor dit doel!

Ook ik zat al te denken aan 20 kaarten kopen, uitdelen aan 15 - 16 jarigen die daarna verkocht zijn en blijven terugkomen!

100% veur de eige club!

28 okt 2013 20:00
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #119

Nao Väöre schreef : Een mooi bedrag bij elkaar krijgen moet toch lukken. Uiteraard hoort hier een teller bij.
Vorig jaar hebben we onder "aanvoering" van ....... Weijenberg (ben haar naam even kwijt) een leuk bedrag overgemaakt naar het inmiddels failliete BV Veendam. Voor hen kwam het te laat.
Ik zou zeggen kom op zeg. Het is nu voor onze eigen club.
Moet toch kunnen om gezamenlijk een leuk bedrag bij elkaar te krijgen. (pak eventueel het draaiboek erbij van een aantal jaren geleden, toen we ook geld inzamelden in de voormalige Sphfinx - zaal op de Boschstraat).

Goed plan!
Laten we Soraya het gezicht maken van deze actie!

100% veur de eige club!

28 okt 2013 23:04
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #120

Zoeper schreef :

ja is nog beschikbaar ....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden