Veer Zien MVV

29 okt 2013 07:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #121

Punker73 schreef :

Zoeper schreef :

Napoleon schreef : we moeten hier toch samen iets mee kunnen

Voor welk bedrag gaan we..... € 5000,- , of € 10.000,- , wil iets concreet hebben waar we naar toe kunnen werken
welke media kunnen we gebruiken , dit platform is goed maar dekt niet de lading...

We kunnen media benaderen....die geven hier wel aandacht aan...
het enigste wat we nodig hebben is een bankrekening nummer....een teller die de stand bij houdt en keiharde euro

rekeningnummer MSF nog werkzaam? Boschpoort? Mr. Sjaan??

ja is nog beschikbaar ....

kunnen we die gaan gebruiken en de Thermometer installeren en beginnen te donoren ???

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 08:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #122
Ik zal het straks eens opnemen met de penningmeester, Mr. Sjaan. Maar als ik het wel heb heeft MVV zelf ook een rekeningnummer en kun je daarop ook storten. Of willen jullie liever een echte collectieve supportersdonatie doen?

29 okt 2013 09:01
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #123
Dat zou natuurlijk ook kunnen Boschpoort.

Maar wanneer we gebruik kunnen maken van jullie rekeningnummer etc kunnen we de tussenstand bij houden. Als iedereen direct naar MVV gaat overmaken houdt je geen overzicht, denk ik.

Als je kunt overmaken naar MVVFans met zo'n teller erbij, kan iedereen bijhouden hoeveel er tot die tijd is verzameld, en ook: als er één schaap over de dam is,.........

Badjakker

29 okt 2013 09:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #124

Badjakker schreef : Dat zou natuurlijk ook kunnen Boschpoort.

Maar wanneer we gebruik kunnen maken van jullie rekeningnummer etc kunnen we de tussenstand bij houden. Als iedereen direct naar MVV gaat overmaken houdt je geen overzicht, denk ik.

Als je kunt overmaken naar MVVFans met zo'n teller erbij, kan iedereen bijhouden hoeveel er tot die tijd is verzameld, en ook: als er één schaap over de dam is,.........

Badjakker

idd gebruik maken van jullie rekening en teller op de site....
Mensen kunnen we beginnen....want dan kunnen mensen gaan storten.... ;-)

29 okt 2013 10:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #125
Ik denk inderdaad dat een thermometer wellicht net wat beter werkt/net wat meer geld losmaakt, dat maakt het zichtbaarder. Maar ik heb gemakkelijk praten, want ik ben niet degene die die thermometer moet bijhouden.

Ik wil best geld storten, ik wacht even af of er een thermometer of iets dergelijks komt (hulde alvast voor de persoon die dat regelt!), anders stort ik inderdaad rechtstreeks aan MVV. :thumbsup: :applaus:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

30 okt 2013 09:02
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #126
Zo ik heb dit topic een beetje opgeschoond en een nieuw topic aangemaakt voor de inzamelingsactie. Nu in dit topic weer verder discussiëren over Veer Zien MVV a.u.b. :thumbsup:

MVV4life schreef : Venmiddag deze mail gekrege, sjrief uuch in!

Noe is ut aon us!

Supporters,

Onze geliefde club MVV Maastricht verkeerd in zwaar (financieel) weer. Nu is het aan ons, de supporters, om te laten zien waarom wij MVV zijn!

Veer Zien MVV heeft zich bij de oprichting ten doel gesteld om de grootste sponsor van MVV Maastricht te willen worden. In de afgelopen 2,5 jaar heeft Veer Zien MVV in totaal € 63.000,- gedoneerd aan MVV Maastricht. Dit kan veel meer worden als er meer supporters donateur worden. Veer Zien MVV wil namelijk snel groeien naar 500 donateurs!

Op dit moment zijn er al 242 supporters die in de vorm van een donateurschap financieel bijdragen aan Veer Zien MVV en dus ook MVV Maastricht. Een donateurschap kost jou € 10,- per maand en deze bijdrage komt volledig ten goede aan MVV Maastricht. Als donateur kun je zelf meebeslissen aan welk doel jouw bijdrage wordt besteed.

Graag doen we een oproep aan alle supporters . . . Steun Veer Zien MVV, steun MVV Maastricht en zorg dat we nog veel mooie dingen in Stadion De Geusselt kunnen beleven!

Word nu donateur via www.veerzienmvv.nl/aanmelden/

Bouw mee . . . met sportieve groet namens,

Frans Erens
Paul Rinkens
Rino Soeters
Tiny Ruijs
Ron Elsen
Odin Wijnhoven
Alain Reiters
Rob Beaumont
Eric Weijenberg
en 242 donateurs

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

31 okt 2013 15:11
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Veer Zien MVV #127
Na een donatie voor Red MVV gisteren, heb ik me ook aangemeld als maandelijkse donateur voor Veer Zien MVV! Alle beetjes helpen he
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Napoleon, Jacques, Bieske, de bok, Boschpoort, Veer Zien MVV, Zoeper

04 nov 2013 11:03
Veer Zien MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV #128
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok

04 nov 2013 11:03
Veer Zien MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV #129

04 nov 2013 13:34
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #130
Ook ik ben lid geworden van veer zien MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Nao Väöre, Veer Zien MVV, Zoeper

04 nov 2013 18:10
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Veer Zien MVV #131
het gaat de goede kant op. Als we deze crisis overleven, kunnen we het beste zo snel mogelijk nog een crisis krijgen, zodat vzm nog meer leden krijgt:)

04 nov 2013 18:46
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Veer Zien MVV #132
Heb een goed idee voor mvv financieel uit de nood te helpen, maar heb helaas geen tijd om het te regelen.
Misschien dat iemand zich geroepen voelt dit te regelen.
Mijn idee is een glazen huis op de markt of vrijthof te plaatsen, met daarin bekend dj,s of eventueel spelers van mvv, de voorzitter,bekende maastrichtenaren. Dit kan denk ik wel in samen werking met falcon radio.
Waar je dan een plaatje kunt aanvragen voor een bedrag dat over gemaakt wordt aan mvv.
Hoop dat iemand zich geroepen valt.
Ik zal zeker de nodige platen aanvragen.

04 nov 2013 19:26
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #133
Weet je wat de mensen in Maastricht en omgeving zeggen? ''Ze kunnen me wat, daar veranderd nooit iets''
Logische reactie als je om de 3 jaar tot 5 jaar in financiële problemen raakt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

04 nov 2013 21:42 04 nov 2013 21:46 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #134
Ik had/heb nog steeds een prachtig ingelijst shirt van MVV met handtekeningen van de selectiespelers van toen en SNS bank als shirtsponsor, ze zouden afspraak maken om het op te halen, ik heb namelijk nog géén rijbewijs en ik kan moeilijk met dat ingelijste shirt de trein in naar Maastricht toe, dus ze zouden bellen..
Ik wachten en wachten ik 2x er nog over gemaild maar ik heb sindsdien niks meer van VEER ZIEN MVV gehoord :dry:
De aanbieding die ik gedaan heb aan VZM m.b.t. het ingelijste shirt staat nog steeds en wat ik er voor zou krijgen vond ik meer dan prima, en ik denk dat zoiets op een veiling veel geld zal opleveren om MVV weer een stuk te helpen, maar ja als ik maar niks blijf horen dan schiet het niet op natuurlijk.
Dit is niet mijn fout maar die van VZM, waar ik duidelijke afspraken mee had gemaakt en waar ik ook al mee tot een akkoord was gekomen er moest alleen nog een afspraak worden gemaakt om het op te halen en om dat andere af te handelen, dit is volgens mij al een jaar geleden besproken etc. (LRB weet hier zelfs nog wel van) erg netjes van VZM vind ik het dus niet.
Misschien wordt het nog vervolgd ik wacht af het ligt nu bij VZM ik heb (vind ik zelf) genoeg moeite gedaan..

p.s ergens op deze site, ik weet niet precies meer bij welk forum, staat een bericht van mij met een foto van dat ingelijste shirt.

05 nov 2013 00:42
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Veer Zien MVV #135

Danny 72 schreef : Hoop dat iemand zich geroepen valt.

Een kleine aanzet heb ik al gegeven. afgelopen vrijdag heeft de actie "verzeukskes veur geld veur MVV" € 120,00 opgeleverd.
Jouw idee zit ik ook al in mijn hoofd.

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden