Veer Zien MVV

27 dec 2014 08:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #181

De Ster schreef : Weet iemand wat de stemming heeft opgeleverd???

Volgens DDL een nieuwe speler.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2014 14:08
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #182
Ja, volgens een bericht van Eric Weijenberg van Veer Zien MVV is met grote meerderheid (2/3 van de stemmen) gekozen om dit geld aan een nieuwe speler te besteden.

27 dec 2014 17:29 27 dec 2014 17:30 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #183
jammer.. is m.i. kortetermijnpolitiek. Maar goed, het blijft een uniek gebeuren dat de supporters hier samen voor hebben gezorgd en ik ben wel benieuwd naar de versterking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Frostie_999

27 dec 2014 17:37
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #184
Venmurrige per mail gekrege:

Beste MVV-vrun,

Bedankt voor het massaal uitbrengen van jullie stem! Velen hebben van zich laten horen inzake het bestedingsdoel van dit jaar, waarvan hieronder de uitslag.

Een grote meerderheid wil dat MVV met het bij elkaar gebrachte geld een nieuwe speler aantrekt in de winterstop. Dat blijkt uit de uitslag van de enquête van Veer Zien MVV over de besteding van 30.000 euro. Het geld dat is ingezameld over het seizoen 2014/2015.

Volgens afspraak mochten de fans bepalen waar het geld in wordt geïnvesteerd. Daarvoor stelden Veer Zien MVV en het MVV-bestuur drie doelen op: versterking van de selectie, versterking van de technische staf of versterking van het commerciële apparaat. 64% van de fans koos voor versterking van de selectie. Overigens hebben de supporters geen zeggenschap over wie wordt aangetrokken en hoeveel speelminuten diegene krijgt. Daarover buigt de technische staf van MVV zich samen met de bestuursleden met voetbaltechnische zaken in portefeuille.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

27 dec 2014 17:49
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Veer Zien MVV #185
Jammer, ik had liever iets gezien op de lange termijn....dit seizoen is toch verloren, daar kan een nieuwe speler niks aan doen. Ik zag liever een trainer die ook komend seizoen kan bouwen aan een elftal dat de supporters verdienen!

27 dec 2014 18:02
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #186
Ok, de meeste hebben dus gestemd voor het aantrekken van een nieuwe speler in de winterstop.
Wat als ze geen speler kunnen vinden wat hun bevalt gaan ze dan toch een speler aantrekken omdat dit uit de stemronde is uitgekomen?
Ik hoop dus niet dat ze een speler aantrekken om maar één speler te kunnen toevoegen aan de selectie. Dan liever wachten tot het nieuwe seizoen, toch?

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Us Clubke, opadiehard, gaston satijn, Janepie

27 dec 2014 22:36
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #187
In de winterstop nog een nieuwe speler aantrekken is gewoon belachelijk !! Over 6 maanden is 90% van de selectie transfer vrij . Dit seizoen is verloren we moeten elk dubbeltje 3x omdraaien .
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

28 dec 2014 06:34
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #188
Ik denk ook dat dit geld beter gespaard had kunnen worden tot volgend seizoen om dan te kijken wat of er iets extra mogelijk zou zijn. Maar ik heb ook geen stem uitgebracht, ben pas sinds een week of twee donateur.

28 dec 2014 08:45
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #189
Je zult maar de speler zijn die door de supporters gekocht is......
hoeveel druk kun je aan, en hoeveel mindere wedstrijden mag je dan spelen?
kortom, je ligt altijd onder het vergrootglas.
Welke JL speler durft zoiets aan voor een minimaal salaris ?

28 dec 2014 09:52
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #190
Volgens mij is dit ook niet de beste optie, ik neem aan dat Elsen, beslist welke speler hij er graag
bij zou hebben, een zware verantwoordelijkheid als het mis zou gaan.
Volgens mij is het beste een nieuwe trainer, die kan met een andere zienswijze en concept zien
welke spelers, volgend seizoen wel en niet kan gebruiken.

28 dec 2014 10:01 28 dec 2014 10:02 door Ivinho.
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #191
Zouden we misschien Messi krijgen losgeweekt om te huren voor 10 minuten tegen Roda thuis, in uiterste geval alleen de laatste minuut :P ?
Denkelijk dat hij voor dat bedrag zijn schoenen nog niet eens aan doet maarja het valt te proberen. Even een huurcontractje voor 10 minuten opstellen en even doorsturen naar Barcelona :thumbsup:

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, gaston satijn

28 dec 2014 10:20
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #192

Ivinho schreef : Zouden we misschien Messi krijgen losgeweekt om te huren voor 10 minuten tegen Roda thuis, in uiterste geval alleen de laatste minuut :P ?
Denkelijk dat hij voor dat bedrag zijn schoenen nog niet eens aan doet maarja het valt te proberen. Even een huurcontractje voor 10 minuten opstellen en even doorsturen naar Barcelona :thumbsup:

Ach wat maakt dat nu uit....dan winnen we met 7-0 in plaats van met 5-0!!

28 dec 2014 10:27
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #193
Ik zou het geld gebruikt hebben om een nieuwe trainer aan te stellen, ik denk dat Elsen het liefst in de functie van technisch directeur fungeert. Ikzelf zou een enthousiaste beginnend trainer aanstellen die evt onder de licentie van Elsen zou kunnen werken. Nog beter, ik denk dat MVV het maar hoeft te vragen en Gunther Thiebaut zal zich niet snel bedenken. Ik weet dat Ivinho van het forum hier contact met hem heeft en dat Thiebaut openstaat voor hulp aan MVV. Als hij dit kan combineren met zijn functie als spelersmakelaar is dit voor allen een win-win situatie. Hij kan zijn spelers zich hier in de kijker laten spelen. Daarbij heeft Gunther hier heeeeel veel krediet bij de aanhang. Ik zou zeggen Laat komen!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

28 dec 2014 10:55 28 dec 2014 10:58 door Ivinho.
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #194

gaston satijn schreef : ik denk dat MVV het maar hoeft te vragen en Gunther Thiebaut zal zich niet snel bedenken. Ik weet dat Ivinho van het forum hier contact met hem heeft en dat Thiebaut openstaat voor hulp aan MVV. Als hij dit kan combineren met zijn functie als spelersmakelaar is dit voor allen een win-win situatie. Hij kan zijn spelers zich hier in de kijker laten spelen. Daarbij heeft Gunther hier heeeeel veel krediet bij de aanhang. Ik zou zeggen Laat komen!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Gunter heeft MVV meerdere malen de helpende hand toegereikt maar krijg geen reactie van MVV, hij blijft niet achter MVV aanlopen. Wat mij opvalt is dat dit niet het eerste geval is dat MVV hulp negeert.
Gunter is een man met veel goede contacten, is zelf daarbij spelermakelaar en ligt zeer goed bij het Maastrichts publiek. Waarom niet eens met hem om de tafel zitten en kijken waar hij MVV mee kan helpen.

Misschien een tip voor VZM om eens met hem te praten en te kijken wat financieel mogelijk is ;)

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

28 dec 2014 11:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Veer Zien MVV #195
Ik betwijfel of deze ploeg veel beter wordt met een andere trainer. Onder Tini ging het ook niet goed. Vervolgens komt Ron voor de ploeg en het draaide weer beter. Dezelfde Ron staat er nog steeds en het draait weer niet goed. Die JL is soms net het rad fan fortuin. En op zich vind ik MVV nog niet eens echt slecht spelen voor JL begrippen. Een andere trainer? Dan zit je nog steeds met dezelfde spelers. En die trainers weten ook wel wat ze zich vragen. Als je volgende week Piet of Jan op de bank zou zetten als trainer van Ajax. Denk je dan dat Ajax niet zou winnen. De kans is groot dat Ajax gewoon wint. De spelers wisten sowieso wat ze moesten doen. Over een heel seizoen zou een trainer naar mijn mening misschien 10% uitmaken. Met alle respect voor de keeper, maar MVV heeft een betere keeper en met Brouwers op de vleugel een spits nodig, met meer productie(scorend vermogen) vanuit het middenveld. Het maakt niet uit of je dan Johan Cruijff of Fuat Capa ervoor zet, die dit eventueel gaat zeggen tegen een hoog salaris.

Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden