Veer Zien MVV
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: Veer Zien MVV
17 Sep 2015 21:17houtengerard wrote: Ik zat vorige week eens te denken ......
...... vooral de Boschpoort oogt vrij gedateerd .
De hoofdtribune is niet veel beter....
Wie spriks diech noe euver de seizoenskaarthouders vaan die tribuunes, Sjraar..... :blink:
Mer jeh, ierlik biste altied wel gewees....ut zit dao idd vol met aw mennekes...

Drum zien Opa en iech al get jaorkes gelije gelijk nao de Angelside verhuis... :thumbsup:
Dao straalt de jeugdigheid vaanaof, krijgste geine mismood en ontvingste un ultra injeksie :applaus:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- seppo
-
- Platinum Member
-
17 Sep 2015 22:06houtengerard wrote:
Dat je geen nieuw dak erop kan leggen, dat is niet haalbaar als spaardoel vrees ik. Maar de doffe rode stoeltjes vervangen zou de boel al een stuk meer opvrolijken. Stel je koopt glimmende moderne rood/witte kuipjes, dan heb je met een kleine investering ook dat gedeelte van het stadion ook een beetje gemoderniseerd.
Of in selectie steken zodat de stoeltjes bezet zijn! :thumbsup: :lachen:
- Boschpoort
-
- Administrator
-
18 Sep 2015 08:27nou, nou, nou...houtengerard wrote: ... vooral de Boschpoort oogt vrij gedateerd...
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
18 Sep 2015 14:49Maar mocht je als supporters alsnog geld willen steken in het stadion, dan denk ik dat je dat beter kunt uitbesteden aan zaken waarbij men meer inkomsten kan genereren. Bijv. de catering loketten uitbreiden van 2 meter breed naar 8 meter.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
20 Sep 2015 17:58Zie al een jaar niks meer erop verschijnen?
Of was dit geen succes?
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
23 Jan 2016 10:35
De snacks zind jaomer genog te koud om lekker van te genieten.

Om misverstanden te verkomme: Ich ving et prima werk wat VEER ZIEN MVV duit, maar hie zeen ich verbaeter puntje in. SUCCES !! :thumbsup:
- peeke
-
- Platinum Member
-
07 Apr 2016 08:10Het supportersinitiatief Veer Zien MVV heeft de mijlpaal van een kwart miljoen euro bereikt.
Dat bedrag is sinds de oprichting in 2010 overgemaakt aan MVV.
Donateurs
Veer Zien MVV haalt inkomsten uit bijdragen van donateurs, de catering in stadion De Geusselt en de verkoop van MVV-merchandise. Alle bedragen vloeien rechtstreeks naar de clubkas van MVV.
:thumbsup: klasse gedaan
- Bieske
-
- Premium Member
-
07 Apr 2016 10:43peeke wrote: MVV-fans schonken club 2,5 ton in vier jaar tijd
Het supportersinitiatief Veer Zien MVV heeft de mijlpaal van een kwart miljoen euro bereikt.
Dat bedrag is sinds de oprichting in 2010 overgemaakt aan MVV.
Donateurs
Veer Zien MVV haalt inkomsten uit bijdragen van donateurs, de catering in stadion De Geusselt en de verkoop van MVV-merchandise. Alle bedragen vloeien rechtstreeks naar de clubkas van MVV.
:thumbsup: klasse gedaan
Dat er dan ook maar nooit meer gezegd wordt dat MVV geen bestaansrecht heeft!
Catering is nog geen 4 jaar in handen van Veer zien MVV, dus ik zie dat bedrag wel weer groeien in de komende 4 jaar.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
28 May 2016 15:56Persoonlijk ga ik niet meer naar uitwedstrijden, voornaamste redenen zijn de manier waarop een uitsupporter in Nederland wordt behandeld én dat ik liever de kas van mijn eigen club spek. Ik vermoed dat er meerdere supporters vaker een uitwedstrijd missen en dit een goed alternatief vinden.
Veer zien MVV?
Zijn er mogelijkheden in de toekomst?
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
31 May 2016 01:37Voorbeeld wat denk ik wel zou aanslaan, hoesjes voor je telefoon met MVV logo of afbeeldingen van de club..
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
01 Jun 2016 09:04Volgens mij heeft geen enkele eerste divisie club zoiets. Helaas.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
01 Jun 2016 09:14Boe is dat feeske? wrote: Aanslaan denk ik zeker, maar nadeel is dat je dan 10 verschillende hoesjes op voorraad moet hebben (samsung S5-6-7, iPhone 5-6-6plus, binnekort 7) Waarschijnlijk is daar waar jij was een grotere club maar voor MVV is zoiets lastig. Je moet per model hoesje al snel 100-150 afnemen, tel maar uit.
Volgens mij heeft geen enkele eerste divisie club zoiets. Helaas.
Ik dacht precies hetzelfde! Ik heb een paar jaar geleden er zelf eentje gemaakt en besteld voor 15€. Helaas geen gat in de markt. Wel goed dat je er igg over nadenkt!
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
01 Jun 2016 10:06tuutsje wrote:Boe is dat feeske? wrote: Aanslaan denk ik zeker, maar nadeel is dat je dan 10 verschillende hoesjes op voorraad moet hebben (samsung S5-6-7, iPhone 5-6-6plus, binnekort 7) Waarschijnlijk is daar waar jij was een grotere club maar voor MVV is zoiets lastig. Je moet per model hoesje al snel 100-150 afnemen, tel maar uit.
Volgens mij heeft geen enkele eerste divisie club zoiets. Helaas.
Ik dacht precies hetzelfde! Ik heb een paar jaar geleden er zelf eentje gemaakt en besteld voor 15€. Helaas geen gat in de markt. Wel goed dat je er igg over nadenkt!
Door de snelle verandering van type telefoons moet je ook geen voorraad laten maken.
Je kunt hier het beste een mooie ontwerp maken met bv logo of een eigen foto gebruiken bv samen met speler.
Deze kan je dan laten bedrukken op telefoon hoesje.
Dit initiatief kan veer zien mvv ook voor de fans regelen. Bestellen met ontwerp, betalen en vzm besteld deze met een winstmarge natuurlijk . Na een paar dagen af te halen.
Zo zou ik het doen.....kost niks alleen energie en goede administratie. Winst is voor vzm en dus voor mvv
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
01 Jun 2016 10:14Umdat veer toch 't mieste heij oetgeven, dach iech zit t heij.
- Zeikbak
-
- Elite Member
-