>
Ontvangen bedankjes 35
aait wief schreef : We hadden de keuze morgen alléén nog ( de nieuwe roze - seizoen 18-19 - Veer zien MVV munten) te verkopen en te accepteren!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvv supporter schreef : een 1 april grap post je ook op 1 april en niet op 31 maart.................................
Ik ben bang dat je met deze grap je mensen ideeën hebt gegeven.
Want in china maken ze alles voor je na, ook deze MVV munten.
Mee eens Napoleon. Had een voorgevoel maar Houtengerard benadrukt ook nog eens in post 276 dat dit echt geen grap was. Het kan echt gebeuren, zie de voorbeelden uit mijn eerdere post, dus mensen worden op ideeën gebracht, dat klopt.Napoleon schreef : De. Muntjes is dus blijkbaar een 1 april grap geweest . Kan er weinig de humor van inzien
Temeer omdat. MVV ook in het verleden met fraude te maken heeft gehad . En die muntjes heel fraude gevoelig zijn , we “lachen “ er nu wel om maar wellicht gebeurd het dus echt
De lijn tussen een 1 april grap en een serieus iets is in deze dus wel heel dun en niet grappig imho. Dit moet je gewoonweg serieus nemen en of dit achteraf een geslaagde grap was laat ik effe in het midden. Lachen kunnen we er nu om, achteraf misschien niet meer.Er zijn nog -via google gevonden- nog twee recente zaken geweest m.b.t. valse munten, zie voorbeelden:
hetstreeknieuws.nl/ronermarkmunt-echt-vals/
www.regiowf.nl/2017/06/10/vereenigingsge...rd-door-nep-muntjes/
mvv supporter schreef : een 1 april grap post je ook op 1 april en niet op 31 maart.................................
Ik ben bang dat je met deze grap je mensen ideeën hebt gegeven.
Want in china maken ze alles voor je na, ook deze MVV munten.