>
Ontvangen bedankjes 430
Sjonnie schreef : In de winterstop nog een nieuwe speler aantrekken is gewoon belachelijk !! Over 6 maanden is 90% van de selectie transfer vrij . Dit seizoen is verloren we moeten elk dubbeltje 3x omdraaien .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ivinho schreef :
gaston satijn schreef : ik denk dat MVV het maar hoeft te vragen en Gunther Thiebaut zal zich niet snel bedenken. Ik weet dat Ivinho van het forum hier contact met hem heeft en dat Thiebaut openstaat voor hulp aan MVV. Als hij dit kan combineren met zijn functie als spelersmakelaar is dit voor allen een win-win situatie. Hij kan zijn spelers zich hier in de kijker laten spelen. Daarbij heeft Gunther hier heeeeel veel krediet bij de aanhang. Ik zou zeggen Laat komen!!
Gunter heeft MVV meerdere malen de helpende hand toegereikt maar krijg geen reactie van MVV, hij blijft niet achter MVV aanlopen. Wat mij opvalt is dat dit niet het eerste geval is dat MVV hulp negeert.
Gunter is een man met veel goede contacten, is zelf daarbij spelermakelaar en ligt zeer goed bij het Maastrichts publiek. Waarom niet eens met hem om de tafel zitten en kijken waar hij MVV mee kan helpen.
Misschien een tip voor VZM om eens met hem te praten en te kijken wat financieel mogelijk is
Boe is dat feeske? schreef : Als je geen geld hebt valt er niks te reageren eh. En thiebaut doet ook niks gratis. Nu is er geld dus wie weet belt Elsen hem. Maar eigenlijk zijn thiebaut's spelers (la Rosa, gillis) totaal niet uit de verf gekomen...dus snap wel als Ron verder kijkt. Iedereen hoopt op een thiebaut qua goals, geen halve.
MVV heeft allang een top3 klaar en is in onderhandeling, het is nu wachten op nieuws (kribbel van de (hopelijke) verlosser)
les rouges blancs schreef : Kompliment voor de verbeterde catering, maar een kleine tip: zet die vaten eerder, bij voorkeur minimaal een dag eerder, op hun plaats zodat het bier beter, langer en meer kan rusten....want er wordt vaak teveel bier in de vorm van schuim verspild.
Zo wordt je opbrengst per vat hoger en daarnaast kun je sneller en meer klanten bedienen.