Veer Zien MVV
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
Re: Veer Zien MVV
04 Oct 2014 19:32Boys_in_Red wrote: Sinds dat de nieuwe site van VZM is opgericht, is er geen veiling meer op de site. Komt deze wel weer terug?
Ik zie nu op de site van fanstore staan testveiling denk dat dit de nieuwe veiling word.
www.mvvfanstore.nl/
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvkeoleeke
-
- Senior Member
-
07 Oct 2014 15:45mvv4ever wrote:Boys_in_Red wrote: Sinds dat de nieuwe site van VZM is opgericht, is er geen veiling meer op de site. Komt deze wel weer terug?
Ik zie nu op de site van fanstore staan testveiling denk dat dit de nieuwe veiling word.
www.mvvfanstore.nl/
Goed gezien! We zijn momenteel bezig met de veiling te implementeren in de MVV Fanstore. Daardoor krijgen we een nog beter lopend systeem en wordt de veiling door meer mensen te zien.
Ik ben momenteel nog bezig met de laatste aanpassingen, binnenkort zal de veiling weer actief zijn!
- Anita
-
- Elite Member
-
09 Oct 2014 23:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
10 Oct 2014 09:22Ik denk dat je een paar dingen door elkaar haalt Anita.Anita wrote: Vraagje: vroeger was je als lid van Veen zien MVV ook automatisch lid van de vereniging MVV. Klopt het dat je de contributie van de vereniging MVV (20 euro) nu apart moet betalen?
Als donateur van VZM was je gelijk lid van de supportersclub, althans had je recht op dezelfde voordelen als leden van de sc. Volgens mij is dat nog steeds zo overigens.
De vereniging MVV staat daar volkomen los van. Dat betaal je dus ook apart als je daar lid van bent.
- jeoff
-
- Administrator
-
10 Oct 2014 09:25 - 10 Oct 2014 09:28Edit: Inderdaad hieronder staat het. Of dat voor seizoen 2014/2015 nog zo is weet ik niet.
Seizoenskaarthouders opgelet!!
Iedereen die een seizoenkaart heeft voor dit seizoen is automatisch lid van de Vereniging MVV tenzij je aangeeft dat niet te willen. Koop je geen seizoenkaart meer, dan vervalt je lidmaatschap van de Vereniging. Je kunt wel weer lid worden, maar dan betaal je € 20,-- per jaar. Het lidmaatschap van de Vereniging is dus een onderdeel van de seizoenkaart
www.verenigingmvvmaastricht.nl/2013/inde...p/inschrijfformulier
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
01 Dec 2014 17:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Aswin
-
- Platinum Member
-
01 Dec 2014 18:24De Zwarte Vogel wrote: Afgelopen zaterdag schijnt op NPO Radio 1 een item over Veer Zien MVV te zijn geweest. Weet iemand op welk tijdstip dit is geweest?
drive.google.com/file/d/0B58MyUqS5NKlMVg...1R3TjA/preview?pli=1
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
17 Dec 2014 18:31PERSBERICHT
Fans bekostigen aanwinst MVV
MVV-fans die het aantrekken van, bijvoorbeeld, een nieuwe aanvaller voor hun club bekostigen? Het zou zomaar eens werkelijkheid kunnen worden nu supportersinitiatief Veer Zien MVV 30.000 euro kan overmaken aan MVV. Het bedrag bestaat uit giften van donateurs over het seizoen 2014/2015. Daarnaast hoopt Veer Zien MVV aan het eind van het seizoen nog eens 50.000 euro te kunnen overmaken uit de opbrengsten van catering en merchandise.
Samen met MVV is nu, geheel volgens afspraken met Veer Zien MVV, een drietal doelen opgesteld voor investering van dat bedrag. Het is aan de donateurs van Veer Zien MVV om te bepalen waar het geld uiteindelijk heen gaat. Zo hebben de fans rechtstreeks zeggenschap over de besteding van het door hen bij elkaar gebracht geld. De drie opgestelde doelen zijn: versterking van de technische staf, versterking van de spelersgroep en versterking van de commerciële tak van MVV. Welke persoon uiteindelijk wordt aangetrokken en of diegene, als het om een speler gaat, speelminuten gaat maken, is overigens volledig aan MVV.
Via een brief zijn de donateurs opgeroepen hun keuze te maken. Waar die uiteindelijk op valt, moet de komende dagen blijken, maar zeker is dat de nieuwe aanwinst van MVV, op welk gebied dan ook, (deels) bekostigd wordt door supporters. Dat maakt Eric Weijenberg, voorzitter van Veer Zien MVV, ‘ongelooflijk trots’. “Volgens mij is het redelijk uniek in de voetbalwereld dat supporters rechtstreeks een aanwinst voor hun club financieren. Bij MVV gebeurt het. Daar ben ik alle fans en zeker alle donateurs heel dankbaar voor.” Penningmeester Jasper Jongen: “Onze donateurs vormen al jaren onze vaste basis. Daar zijn dit seizoen de catering en de merchandise bij gekomen. De opbrengst van elk verkocht biertje in het stadion en van elk verkocht fanartikel gaat rechtstreeks naar MVV. Dat werpt nu al zijn vruchten af, zo zien we aan de resultaten over de eerste helft van het seizoen.”
Supportersinitiatief Veer Zien MVV is opgericht meteen na de redding van MVV in 2010. De groep heeft zich ten doel gesteld de grootste sponsor van MVV te worden. Geld wordt bij elkaar gebracht middels giften van donateurs en door de verkoop van spijs en drank in stadion Geusselt en het aan de man brengen van MVV-fanartikelen.
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
20 Dec 2014 09:21MVV aantrekkelijk? Nog toekomst? Op beide vragen JA. Met supporters die samen ergens de schouders onder zetten en concreet bijdragen met deeën, daadkracht, geld, invloed en met een opbouwende kritische houding, volmondig JA! Daarmee maak je deze club aantrekkelijk voor sponsoren, daarmee maak je deze club voor spelers aantrekkelijk om voor te voetballen, daarmee maak je deze club aantrekkelijk voor de voetballiefhebber die uiteindelijk de Supporter gaat zijn!
- jeoff
-
- Administrator
-
20 Dec 2014 10:08 - 20 Dec 2014 10:10Het is geweldig wat veer zien MVV en de supporters hebben gepresteerd, echt uniek!
En ik vind het ook een behoorlijk moeilijke keuze. Ik denk dat ik toch ga kiezen voor versterking op commercieel gebied.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
20 Dec 2014 11:19Gezien het resultaat van Veer Zien MVV loopt daar veel talent rond om MVV ook commercieel te helpen.
Natuurlijk, dit zijn mijn overwegingen. Ik zal me - anders dan het kabinet - moeten neerleggen bij de democratische beslissing.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
20 Dec 2014 15:08Mocht MVV ooit weer eens op omkiepen staan kan Veer zien MVV de helpende hand bieden. (In uiterste nood)
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
20 Dec 2014 15:15Maar het bedrag beschikbaar stellen voor een aanvaller is ook terecht een uitstekende investering.
Een groot woord van dank voor de badjakkers van VZM die er wederom in slagen om iets prachtigs neer te zetten :thumbsup:
Kortom, samen met onze Ultra's laten zien dat us MVV-ke leeft en juist door al onze fans meer dan aantrekkelijk is :applaus:
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
20 Dec 2014 17:33 - 20 Dec 2014 17:41Ouch acties van MVV euver jeugd, positieve persberichten vaan de club, Amper reacties.
De Juup is wel kloete, mer MVV zeker neet!
Iech dink toch dat iech veur de selectieversterking gaon!
Iech wil miech neet neerlègge bij un verlore seizoen!! Iech wil passie en strijd en unne spits dee de hoop bij de luij trökbringk!! En de hoop moot op de mies korte termijn trökkaome, dus selectieversterking. Iech wil euverwinninge, of wilt de rest pas weer kinne genete in augustus eventueel??
Noets de moot verlore heet!! Veer zien MVV!
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
20 Dec 2014 21:06Aangezien deze keuzemogelijkheid helaas niet bestaat kies ik voor optie 2. Versterking in de winterstop op sportief gebied (aanwinst voor de selectie)