Veer Zien MVV

04 okt 2014 19:32
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #151

Boys_in_Red schreef : Sinds dat de nieuwe site van VZM is opgericht, is er geen veiling meer op de site. Komt deze wel weer terug?

Ik zie nu op de site van fanstore staan testveiling denk dat dit de nieuwe veiling word.

www.mvvfanstore.nl/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boys_in_Red

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 15:45
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Veer Zien MVV #152

mvv4ever schreef :

Boys_in_Red schreef : Sinds dat de nieuwe site van VZM is opgericht, is er geen veiling meer op de site. Komt deze wel weer terug?

Ik zie nu op de site van fanstore staan testveiling denk dat dit de nieuwe veiling word.

www.mvvfanstore.nl/

Goed gezien! We zijn momenteel bezig met de veiling te implementeren in de MVV Fanstore. Daardoor krijgen we een nog beter lopend systeem en wordt de veiling door meer mensen te zien.
Ik ben momenteel nog bezig met de laatste aanpassingen, binnenkort zal de veiling weer actief zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boys_in_Red

09 okt 2014 23:53
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #153
Vraagje: vroeger was je als lid van Veen zien MVV ook automatisch lid van de vereniging MVV. Klopt het dat je de contributie van de vereniging MVV (20 euro) nu apart moet betalen?

10 okt 2014 09:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #154

Anita schreef : Vraagje: vroeger was je als lid van Veen zien MVV ook automatisch lid van de vereniging MVV. Klopt het dat je de contributie van de vereniging MVV (20 euro) nu apart moet betalen?

Ik denk dat je een paar dingen door elkaar haalt Anita.
Als donateur van VZM was je gelijk lid van de supportersclub, althans had je recht op dezelfde voordelen als leden van de sc. Volgens mij is dat nog steeds zo overigens.
De vereniging MVV staat daar volkomen los van. Dat betaal je dus ook apart als je daar lid van bent.

10 okt 2014 09:25 10 okt 2014 09:28 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #155
Klopt Boschpoort, en eerst was je geloof ik met de aanschaf van een seizoenkaart vorig jaar automatisch lid van de vereniging MVV. Of dat nog zo is weet ik niet.

Edit: Inderdaad hieronder staat het. Of dat voor seizoen 2014/2015 nog zo is weet ik niet.

Seizoenskaarthouders opgelet!!

Iedereen die een seizoenkaart heeft voor dit seizoen is automatisch lid van de Vereniging MVV tenzij je aangeeft dat niet te willen. Koop je geen seizoenkaart meer, dan vervalt je lidmaatschap van de Vereniging. Je kunt wel weer lid worden, maar dan betaal je € 20,-- per jaar. Het lidmaatschap van de Vereniging is dus een onderdeel van de seizoenkaart

www.verenigingmvvmaastricht.nl/2013/inde...p/inschrijfformulier

01 dec 2014 17:26
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #156
Afgelopen zaterdag schijnt op NPO Radio 1 een item over Veer Zien MVV te zijn geweest. Weet iemand op welk tijdstip dit is geweest?

01 dec 2014 18:24
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #157

De Zwarte Vogel schreef : Afgelopen zaterdag schijnt op NPO Radio 1 een item over Veer Zien MVV te zijn geweest. Weet iemand op welk tijdstip dit is geweest?

drive.google.com/file/d/0B58MyUqS5NKlMVg...1R3TjA/preview?pli=1

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, Raffalaldo, La Chouffe

17 dec 2014 18:31
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #158
Veer zien MVV
PERSBERICHT

Fans bekostigen aanwinst MVV

MVV-fans die het aantrekken van, bijvoorbeeld, een nieuwe aanvaller voor hun club bekostigen? Het zou zomaar eens werkelijkheid kunnen worden nu supportersinitiatief Veer Zien MVV 30.000 euro kan overmaken aan MVV. Het bedrag bestaat uit giften van donateurs over het seizoen 2014/2015. Daarnaast hoopt Veer Zien MVV aan het eind van het seizoen nog eens 50.000 euro te kunnen overmaken uit de opbrengsten van catering en merchandise.

Samen met MVV is nu, geheel volgens afspraken met Veer Zien MVV, een drietal doelen opgesteld voor investering van dat bedrag. Het is aan de donateurs van Veer Zien MVV om te bepalen waar het geld uiteindelijk heen gaat. Zo hebben de fans rechtstreeks zeggenschap over de besteding van het door hen bij elkaar gebracht geld. De drie opgestelde doelen zijn: versterking van de technische staf, versterking van de spelersgroep en versterking van de commerciële tak van MVV. Welke persoon uiteindelijk wordt aangetrokken en of diegene, als het om een speler gaat, speelminuten gaat maken, is overigens volledig aan MVV.

Via een brief zijn de donateurs opgeroepen hun keuze te maken. Waar die uiteindelijk op valt, moet de komende dagen blijken, maar zeker is dat de nieuwe aanwinst van MVV, op welk gebied dan ook, (deels) bekostigd wordt door supporters. Dat maakt Eric Weijenberg, voorzitter van Veer Zien MVV, ‘ongelooflijk trots’. “Volgens mij is het redelijk uniek in de voetbalwereld dat supporters rechtstreeks een aanwinst voor hun club financieren. Bij MVV gebeurt het. Daar ben ik alle fans en zeker alle donateurs heel dankbaar voor.” Penningmeester Jasper Jongen: “Onze donateurs vormen al jaren onze vaste basis. Daar zijn dit seizoen de catering en de merchandise bij gekomen. De opbrengst van elk verkocht biertje in het stadion en van elk verkocht fanartikel gaat rechtstreeks naar MVV. Dat werpt nu al zijn vruchten af, zo zien we aan de resultaten over de eerste helft van het seizoen.”

Supportersinitiatief Veer Zien MVV is opgericht meteen na de redding van MVV in 2010. De groep heeft zich ten doel gesteld de grootste sponsor van MVV te worden. Geld wordt bij elkaar gebracht middels giften van donateurs en door de verkoop van spijs en drank in stadion Geusselt en het aan de man brengen van MVV-fanartikelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

20 dec 2014 09:21
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #159
Ik blijf het een vreemde zaak vinden dat de redelijk positief en opbouwende berichten van Veer zien MVV hier, op dit forum, weinig tot geen reactie krijgen (zie de stilte na het bericht over het radio interview met Veer zien MVV op NPO1 en het persbericht hier direct boven).
MVV aantrekkelijk? Nog toekomst? Op beide vragen JA. Met supporters die samen ergens de schouders onder zetten en concreet bijdragen met deeën, daadkracht, geld, invloed en met een opbouwende kritische houding, volmondig JA! Daarmee maak je deze club aantrekkelijk voor sponsoren, daarmee maak je deze club voor spelers aantrekkelijk om voor te voetballen, daarmee maak je deze club aantrekkelijk voor de voetballiefhebber die uiteindelijk de Supporter gaat zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, ouwe rot, Roei baank, De Zwarte Vogel

20 dec 2014 10:08 20 dec 2014 10:10 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #160
Je hebt gelijk Aait Wief, maar met die vooramelijk negatieve reacties vergaat me vaak de zin om nog iets te posten. Maar goed dat is een bekend probleem op internet fora, het is blijkbaar veel makkelijke om enkel negatief te zijn.

Het is geweldig wat veer zien MVV en de supporters hebben gepresteerd, echt uniek!

En ik vind het ook een behoorlijk moeilijke keuze. Ik denk dat ik toch ga kiezen voor versterking op commercieel gebied.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, aait wief, De Zwarte Vogel

20 dec 2014 11:19
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #161
Ik heb gekozen voor versterking van de trainerstaf. We moeten het - denk ik - met de huidige selectie doen. Wellicht kan meer individuele training zorgen voor groter succes in 2015. Bovendien krijg je gelegenheid jonge talenten meer te begeleiden. Verder heb ik overwogen dat het weinig zin heeft een bedrag te besteden aan het salaris van een nieuwe speler, die je na 6 maanden weer kunt zien vertrekken.
Gezien het resultaat van Veer Zien MVV loopt daar veel talent rond om MVV ook commercieel te helpen.

Natuurlijk, dit zijn mijn overwegingen. Ik zal me - anders dan het kabinet - moeten neerleggen bij de democratische beslissing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

20 dec 2014 15:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #162
Is het geen idee om als Veer zien MVV ook een spaarpotje aan te leggen? Bijv. 20% van de jaarlijkse inkomsten in eigen kas houden.

Mocht MVV ooit weer eens op omkiepen staan kan Veer zien MVV de helpende hand bieden. (In uiterste nood)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Hartmans1973

20 dec 2014 15:15
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #163
Als het aan mij lag, zou ik die 30 K meteen als winstpremie inzetten voor de enige echte derby in januari...

Maar het bedrag beschikbaar stellen voor een aanvaller is ook terecht een uitstekende investering.

Een groot woord van dank voor de badjakkers van VZM die er wederom in slagen om iets prachtigs neer te zetten :thumbsup:

Kortom, samen met onze Ultra's laten zien dat us MVV-ke leeft en juist door al onze fans meer dan aantrekkelijk is :applaus:

20 dec 2014 17:33 20 dec 2014 17:41 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #164
Sjus aajt Wief.

Ouch acties van MVV euver jeugd, positieve persberichten vaan de club, Amper reacties.
De Juup is wel kloete, mer MVV zeker neet!

Iech dink toch dat iech veur de selectieversterking gaon!
Iech wil miech neet neerlègge bij un verlore seizoen!! Iech wil passie en strijd en unne spits dee de hoop bij de luij trökbringk!! En de hoop moot op de mies korte termijn trökkaome, dus selectieversterking. Iech wil euverwinninge, of wilt de rest pas weer kinne genete in augustus eventueel??

Noets de moot verlore heet!! Veer zien MVV!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

20 dec 2014 21:06
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #165
Mijn voorkeur zou zijn om via Veer Zien MVV een beloftenteam mede te sponsoren. Het ontbreken van een beloftenteam bij MVV is een groot gemis voor de doorstroming van talenten uit de Jeugdopleiding cq. het inpassen van talentvolle amateurspelers. Zo'n beloftenteam is óók onmisbaar voor de reservespelers voor het opdoen van wedstrijdritme in competitieverband.
Aangezien deze keuzemogelijkheid helaas niet bestaat kies ik voor optie 2. Versterking in de winterstop op sportief gebied (aanwinst voor de selectie)
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden