Veer Zien MVV

05 nov 2013 08:38
Veer Zien MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV #136

Ekstertjj schreef : Ik had/heb nog steeds een prachtig ingelijst shirt van MVV met handtekeningen van de selectiespelers van toen en SNS bank als shirtsponsor, ze zouden afspraak maken om het op te halen, ik heb namelijk nog géén rijbewijs en ik kan moeilijk met dat ingelijste shirt de trein in naar Maastricht toe, dus ze zouden bellen..
Ik wachten en wachten ik 2x er nog over gemaild maar ik heb sindsdien niks meer van VEER ZIEN MVV gehoord :dry:
De aanbieding die ik gedaan heb aan VZM m.b.t. het ingelijste shirt staat nog steeds en wat ik er voor zou krijgen vond ik meer dan prima, en ik denk dat zoiets op een veiling veel geld zal opleveren om MVV weer een stuk te helpen, maar ja als ik maar niks blijf horen dan schiet het niet op natuurlijk.
Dit is niet mijn fout maar die van VZM, waar ik duidelijke afspraken mee had gemaakt en waar ik ook al mee tot een akkoord was gekomen er moest alleen nog een afspraak worden gemaakt om het op te halen en om dat andere af te handelen, dit is volgens mij al een jaar geleden besproken etc. (LRB weet hier zelfs nog wel van) erg netjes van VZM vind ik het dus niet.
Misschien wordt het nog vervolgd ik wacht af het ligt nu bij VZM ik heb (vind ik zelf) genoeg moeite gedaan..

p.s ergens op deze site, ik weet niet precies meer bij welk forum, staat een bericht van mij met een foto van dat ingelijste shirt.

Jammer,dat je over fouten spreekt.
Er zijn inderdaad een aantal concept afspraken met je gemaakt, hier zou je nog op reageren. Het ging hier onder andere over de minimum prijs, de levering van de lijst en jouw eventueel donateurschap.
Hierover hebben we voor het laatst op 13 november 2012 contact gehad, op die mail hebben we geen reactie meer van je gehad.

Mocht je hier nog op willen reageren, dan horen we dat graag van je. Ik zal via mail verder de op inhoud reageren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2013 13:25
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #137
Nou dan zal het misschien toch wel aan mij liggen ik heb echt géén e-mails van jullie meer gehad, daarom heb ik er zelf 2 ook gestuurd anders zou ik dat natuurlijk niet gedaan hebben.
Maar goed het zal wel gewoon miscommunicatie geweest zijn dan laten we het via de e-mail maar verder afhandelen.

08 mrt 2014 15:42
Veer Zien MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV #138

08 mrt 2014 16:26
Veer Zien MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV #139

09 mrt 2014 15:40
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #140

Veer Zien MVV schreef : Veer Zien MVV op TV Maastricht

BOE?

....

09 mrt 2014 15:44
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #141
Ik wilde wat vragen jullie gaan de catering over nemen ik vind dat kicke en supercool.
Maar hoe gaan jullie dat aankleden kwa bezetting omdat jullie vrijwilligers zijn ook contractanten maar toch vrijwilligers?
Gaan jullie ook met penningen werken in plaats van cash?...zou wel super handig zijn?...gr opa ;).

....

10 mrt 2014 18:57
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Veer Zien MVV #142

opadiehard schreef : Ik wilde wat vragen jullie gaan de catering over nemen ik vind dat kicke en supercool.
Maar hoe gaan jullie dat aankleden kwa bezetting omdat jullie vrijwilligers zijn ook contractanten maar toch vrijwilligers?
Gaan jullie ook met penningen werken in plaats van cash?...zou wel super handig zijn?...gr opa ;).

Binnenkort komt er mee info. Wat ik wel kan zeggen is dat er een uitgebreid, getoetst, plan ten grondslag ligt aan deze ontwikkeling. Er is dus zeer zeker over alles nagedacht!

10 mrt 2014 20:15 10 mrt 2014 20:17 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #143
Daar twijfelde ik ook niet aan,ik vind het prachtig dat een idee zoals deze niet alleen aangedragen word maar dan ook nog uitgevoerd... petje af.
Veel succes straks en nogmaals zoals jullie nu al bezig zijn geweest beloofd ook deze actie weer een succes te worden... :thumbsup:...gr opa ;).

....

12 mrt 2014 21:26
Veer Zien MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV #144
Vol trots presenteren we onze partners bij de ontwikkeling van de nieuwe stijl van Veer Zien MVV. Bureau Saus zal samen met Wouter Roosenboom deze stijl voor Veer Zien MVV ontwikkelen.

25 mrt 2014 15:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #145
Op facebook zet VZM elke week een horeca donateur in de spotlights.
Ik vroeg me af, zou er animo zijn voor een VZM borrel op bepaalde dagen? Bijvoorbeeld op zaterdag, in de rustige uren voor het stappen echt begint.
Zo krijg je misschien wat meer volk naar die plaatsen, maken MVV fans kennis met zaken die ze wellicht niet kennen en is het een gezellige aftrap voor een stap avond in Mestreech. Uiteraard betaalt iedereen zijn eigen kosten.
Wat vinden de forum leden van de gedachte?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

25 mrt 2014 22:46 25 mrt 2014 22:48 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #146
Ik zie meer in een clublokaal in de stad. Een plaats waar MVV supporters zich treffen. Een plaats waar je de passie voor de club kunt zien en kunt ruiken. Een plaats waar “thuisblijvers” ook gezamenlijk naar uitwedstrijden kunnen kijken. Een plaats voor het supportersoverleg en het praotcafe. Een plaats met Sjeng 1902 op de tap. Daagschotel Boschpoort enz.enz. Beste vreemd dat dit er niet is. In België heeft de kleinste club nog een clublokaal in het dorp.

Tip gratuit voor Veer zien MVV.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, mvv4ever

17 apr 2014 09:07
Veer Zien MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Veer Zien MVV #147
Update gesprekken MVV inzake A en B Jeugd

De afgelopen weken hebben meerdere gesprekken plaatsgevonden tussen Veer Zien MVV en bestuurders van MVV, jeugdleiders, donateurs, ouders van jeugdspelers en scouts naar aanleiding van het besluit de A en B jeugd per komend seizoen af te stoten. Veer Zien MVV heeft hierbij geconstateerd dat er op dit moment veel onbegrip heerst en weinig draagvlak is voor de huidige keuze die is gemaakt.

Het bestuur van Veer Zien MVV maakt zich zorgen om deze ontwikkeling en heeft dringend geadviseerd dat het bestuur van MVV deze keuze dient te heroverwegen en dat we denken dat er voor komend seizoen een beter alternatief mogelijk moet zijn, zijnde het behouden van deze jeugdteams voor MVV.

Op deze manier kan komend jaar de jeugdopleiding worden geëvalueerd en een weloverwogen beslissing worden gemaakt voor een goede toekomst van de jeugdopleiding van MVV

We hopen op zeer korte termijn terugkoppeling te mogen ontvangen van deze gesprekken en hebben goede hoop dat onze gesprekken de keuze van MVV zal beïnvloeden.

Veer Zien MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Jacques, mvv4ever

12 juli 2014 17:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #148
Reportage over Veer zien MVV op TV Maastricht vanaf 3:48 om precies te zijn over de catering, merchandise en sponsoring van MVV.

vimeo.com/m/channels/55285/100517515
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

03 sept 2014 17:31
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Veer Zien MVV #149
Misschien een heel stom idee, maar toch de discussie waard vind ik.

Is het geen idee om bijv ook de ultras een budget te geven.

Nu weet ik dat het geld op dit moment rechtstreeks naar MVV gaat, (wat super is, ben zelf ook lid) maar als er meer sfeeractie's komen trekt dit ook mensen naar het stadion en komen de inkomsten ook binnen. We missen op dit moment echt de vertrouwde sfeer waarvan je zegt voor je naar het stadion gaat, wat zullen ze vandaag weer eens hebben. Dit is helaas al een veel te lange tijd niet meer het geval geweest. Misschien dat er ook mensen zijn die niet meer komen hierdoor. (weinig sfeer en slecht voetbal)

Is maar een idee.

Kompliminte !

Kompleminte
Gamin!

01 okt 2014 13:19
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #150
Sinds dat de nieuwe site van VZM is opgericht, is er geen veiling meer op de site. Komt deze wel weer terug?

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden