>
Ontvangen bedankjes 16
Ekstertjj schreef : Ik had/heb nog steeds een prachtig ingelijst shirt van MVV met handtekeningen van de selectiespelers van toen en SNS bank als shirtsponsor, ze zouden afspraak maken om het op te halen, ik heb namelijk nog géén rijbewijs en ik kan moeilijk met dat ingelijste shirt de trein in naar Maastricht toe, dus ze zouden bellen..
Ik wachten en wachten ik 2x er nog over gemaild maar ik heb sindsdien niks meer van VEER ZIEN MVV gehoord
De aanbieding die ik gedaan heb aan VZM m.b.t. het ingelijste shirt staat nog steeds en wat ik er voor zou krijgen vond ik meer dan prima, en ik denk dat zoiets op een veiling veel geld zal opleveren om MVV weer een stuk te helpen, maar ja als ik maar niks blijf horen dan schiet het niet op natuurlijk.
Dit is niet mijn fout maar die van VZM, waar ik duidelijke afspraken mee had gemaakt en waar ik ook al mee tot een akkoord was gekomen er moest alleen nog een afspraak worden gemaakt om het op te halen en om dat andere af te handelen, dit is volgens mij al een jaar geleden besproken etc. (LRB weet hier zelfs nog wel van) erg netjes van VZM vind ik het dus niet.
Misschien wordt het nog vervolgd ik wacht af het ligt nu bij VZM ik heb (vind ik zelf) genoeg moeite gedaan..
p.s ergens op deze site, ik weet niet precies meer bij welk forum, staat een bericht van mij met een foto van dat ingelijste shirt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Ik wilde wat vragen jullie gaan de catering over nemen ik vind dat kicke en supercool.
Maar hoe gaan jullie dat aankleden kwa bezetting omdat jullie vrijwilligers zijn ook contractanten maar toch vrijwilligers?
Gaan jullie ook met penningen werken in plaats van cash?...zou wel super handig zijn?...gr opa .