>
Ontvangen bedankjes 16
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Veer Zien MVV schreef : Ook rondom de wedstrijd MVV - Helmond Sport zijn de polsbandjes van Veer Zien MVV vanaf 19:00 weer in het supportershome te krijgen.
Daarnaast zijn ze ook verkrijgbaar in de Fanshop van de Supportersclub MVV Maastricht.
Danny1983 schreef :
Veer Zien MVV schreef : Ook rondom de wedstrijd MVV - Helmond Sport zijn de polsbandjes van Veer Zien MVV vanaf 19:00 weer in het supportershome te krijgen.
Daarnaast zijn ze ook verkrijgbaar in de Fanshop van de Supportersclub MVV Maastricht.
Weer? haha
Boe is dat feeske? schreef :
Danny1983 schreef :
Weer? haha
Jazeker Danny, waar was je vorige keer Om 22.30 waren ze uitverkocht in het home, maar jij was toen beneden aan het zoepe wie unne wille.
Breurske schreef : Vorig jaar op de open dag laten overhalen om lid te worden van vzm.
Mij werd toen gegarandeerd dat het geld na de jeugdopleiding van mvv zou gaan.
Mede door de perikelen met de rjco was dit geen lastige keus.
Echter heb ik schijnbaar iets gemist en lees nu dat de komende 3 jaar het geld word besteed aan maastricht united.
Zojuist nog eens alles proberen door te nemen wat dit inhoud maar wat ik mij afvraag waar het geld nu precies heengaat?
Word het geld gebruikt om een erik meijer te betalen, de jeugdvoetballertjes van amateur vereniging een wedstrijd te laten bezoeken, of daadwerkelijk aan de eigen jeugd van mvv ?
Mvv united is een breed vlak maar misschien dat er iets meer duidelijkheid over gegeven kan worden.
Wat in de brief voor mij nog weg gelaten kan worden is de tekst "ondersteuning aan deze fantastische maatschappelijke voetbalvereniging".
We zijn nog altijd de maastrichtse voetbal vereniging en dat zal ook altijd zo blijven.
Veer Zien MVV schreef : Op vrijdag 27 september voorafgaand aan de wedstrijd MVV Maastricht - Emmen gaat Veer Zien MVV, in stadion de Geusselt, het duel aan met Aajd MVV met onder andere Reginald Thal, Paul Penders, Erik Meijer en Jeffrey van As.
Wil jij, ook als niet donateur, voetballen tegen de helden van toen?
Schrijf je dan snel in op: www.veerzienmvv.nl/veer-zien-mvv-aaijd-mvv/
mvv4ever schreef :
Veer Zien MVV schreef : Op vrijdag 27 september voorafgaand aan de wedstrijd MVV Maastricht - Emmen gaat Veer Zien MVV, in stadion de Geusselt, het duel aan met Aajd MVV met onder andere Reginald Thal, Paul Penders, Erik Meijer en Jeffrey van As.
Wil jij, ook als niet donateur, voetballen tegen de helden van toen?
Schrijf je dan snel in op: www.veerzienmvv.nl/veer-zien-mvv-aaijd-mvv/
Leuke actie vind ik.
Hebben zich al veel mensen al opgegeven?
Of valt de belangstelling een beetje tegen?