Veer Zien MVV

28 okt 2013 14:17
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #91

Napoleon schreef :

Zoeper schreef :

Janepie schreef : Is het 'offensief' '"nu zijn wij aan de beurt" niet een beetje te laat? Had men dit niet direct na de wederopstanding van MVV incl nieuw bestuur moeten doen? Heeft men niet al 2,5 jaar de tijd gehad dit eerder vorm te geven en hebben de supporters niet al veel eerder gevraagd om meer inspraak? Waarom nu pas? Staat nu pas het water aan de lippen of zijn we al die tijd blij gemaakt met een dode mus? Waarom dan al 2,5 jaar supporters van het eerste uur wegjagen - supporters die de club al jaren steunen? Komt men er nu pas achter dat je deze fans ook nodig hebt en geen klanten? Heeft de afgelopen 2,5 jaar teveel onrust veroorzaakt waardoor sponsoren weglopen? Is daardoor de basis die na de "redding" gelegd was weggevloeid vanwege het onverwachte sportieve succes? Is dat de reden?

"Had" en "als" (en MVVke; 'es mien tante 'n raad hat waor 't 'ne rolstool gewees') zijn open vragen maar toch... ik vraag me oprecht af; we zaten in positieve flow en toch draait het wederom negatief dit keer...

Vragen vragen vragen....

Je hebt gelijk dat er veel vragen zijn. 2,5 jaar geleden heeft men met de oprichting van VZM en de ledenraad geprobeerd om structureel geld voor de club binnen te halen. VZM door maandelijkse donaties, ledenraad door lidmaatschapsgeld in de club te steken. Het lijkt er op dat het oude Mestreechse gezegde heeft geregeerd onder supporters ´T kump wel good` toen de club gered was.. ze hebben het toch goed, in categorie 3 van de KNVB?? Niemand heeft willen inzien dat het spek op de ribben er nooit is geweest, of snel op raakte.. je vraagt naar de inspraak.. die is er via de ledenraad, maar dan moet die achterban wel gevuld worden en oeten de mensen ECHT betrokken raken bij de club...

Ok maar wat is geweest is geweest.....
Komop, we gaan beginnen....Aswin, kun jij zo'n teller maken en hoe kunnen we storten als we geen VZM lid willen worden maar wel willen donoren.....ik sta te springen om van mijn geld af te komen ;-)

Als je geen donateur wilt zijn/worden van Veer Zien MVV, dan kun je via www.veerzienmvv.nl/eenmalige-donatie/ een eenmalige machtiging afgeven.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2013 14:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #92

Aswin schreef :

Napoleon schreef :

Zoeper schreef :

Janepie schreef : Is het 'offensief' '"nu zijn wij aan de beurt" niet een beetje te laat? Had men dit niet direct na de wederopstanding van MVV incl nieuw bestuur moeten doen? Heeft men niet al 2,5 jaar de tijd gehad dit eerder vorm te geven en hebben de supporters niet al veel eerder gevraagd om meer inspraak? Waarom nu pas? Staat nu pas het water aan de lippen of zijn we al die tijd blij gemaakt met een dode mus? Waarom dan al 2,5 jaar supporters van het eerste uur wegjagen - supporters die de club al jaren steunen? Komt men er nu pas achter dat je deze fans ook nodig hebt en geen klanten? Heeft de afgelopen 2,5 jaar teveel onrust veroorzaakt waardoor sponsoren weglopen? Is daardoor de basis die na de "redding" gelegd was weggevloeid vanwege het onverwachte sportieve succes? Is dat de reden?

"Had" en "als" (en MVVke; 'es mien tante 'n raad hat waor 't 'ne rolstool gewees') zijn open vragen maar toch... ik vraag me oprecht af; we zaten in positieve flow en toch draait het wederom negatief dit keer...

Vragen vragen vragen....

Je hebt gelijk dat er veel vragen zijn. 2,5 jaar geleden heeft men met de oprichting van VZM en de ledenraad geprobeerd om structureel geld voor de club binnen te halen. VZM door maandelijkse donaties, ledenraad door lidmaatschapsgeld in de club te steken. Het lijkt er op dat het oude Mestreechse gezegde heeft geregeerd onder supporters ´T kump wel good` toen de club gered was.. ze hebben het toch goed, in categorie 3 van de KNVB?? Niemand heeft willen inzien dat het spek op de ribben er nooit is geweest, of snel op raakte.. je vraagt naar de inspraak.. die is er via de ledenraad, maar dan moet die achterban wel gevuld worden en oeten de mensen ECHT betrokken raken bij de club...

Komop, we gaan beginnen....Aswin, kun jij zo'n teller maken en hoe kunnen we storten als we geen VZM lid willen worden maar wel willen donoren.....ik sta te springen om van mijn geld af te komen ;-)

Als je geen donateur wilt zijn/worden van Veer Zien MVV, dan kun je via www.veerzienmvv.nl/eenmalige-donatie/ een eenmalige machtiging afgeven.

hebben jullie het rekening nummer dan stort ik het geld direct !!

ik wil zo'n teller op de site !!! dat we zien wat er binnen komt...lukt dat ( die hadden we ook met sponsoring voor deze site )

28 okt 2013 14:23 28 okt 2013 14:26 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #93

Napoleon schreef :

Aswin schreef :

Napoleon schreef :

Zoeper schreef :

Vragen vragen vragen....

ik wil zo'n teller op de site !!! dat we zien wat er binnen komt...lukt dat ( die hadden we ook met sponsoring voor deze site )

www.veerzienmvv.nl/eenmalige-donatie/

Hoi Napoleon, die link heb ik gebruikt.

Waarschijnlijk wel een idee om daar op die site een teller te zetten, maar ook waar men precies voor spaart?

Facta Non Verba

28 okt 2013 14:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #94

Janepie schreef :

Napoleon schreef :

Aswin schreef :

Napoleon schreef :

Zoeper schreef :

Vragen vragen vragen....

www.veerzienmvv.nl/eenmalige-donatie/

die heb ik gebruikt.

Waarschijnlijk wel een idee om daar op die site een teller te zetten?

Ok , formulier ingevuld , 100 euro gedoneerd
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Aswin, Och jeh, Janepie

28 okt 2013 14:27
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #95
Teller op deze site zal via MVVfans.nl moeten lopen. Uiteraard kan er een teller geplaatst worden op veerzienmvv.nl

Rekeningnummer:

NL47 RABO 0117 5616 57 t.n.v. Stichting Veer Zien MVV

100% veur de eige club!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

28 okt 2013 14:30
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #96
Super Napoleon :)

Wellicht een idee voor Veer zien MVV; is er geen sponsor die bij een bepaald behaald bedrag deze doet verdubbelen?
Dus als MVV supporters bijvoorbeeld een x-bedrag behalen in één maand dat dan deze sponsor extra in het zonnetje gezet wordt de aankomende maand bij elke wedstrijd?

Facta Non Verba

28 okt 2013 14:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #97

Janepie schreef : Super Napoleon :)

Wellicht een idee voor Veer zien MVV; is er geen sponsor die bij een bepaald behaald bedrag deze doet verdubbelen?
Dus als MVV supporters bijvoorbeeld een x-bedrag behalen in één maand dat dan deze sponsor extra in het zonnetje gezet wordt de aankomende maand bij elke wedstrijd?

haha, zat er ook net aan te denken, maar ik durf het niet aan, denk dat nu veel MVV supporters gaan doneren !!

28 okt 2013 14:41 28 okt 2013 14:42 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #98

Napoleon schreef :

haha, zat er ook net aan te denken, maar ik durf het niet aan, denk dat nu veel MVV supporters gaan doneren !!

Neem die gok eens ;) meer kans dan de Staatsloterij ;) (en een beter doel :) )

Facta Non Verba

28 okt 2013 14:47
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #99
Ik ben destijds lid geworden van VZM omdat men via VZM geld wilde inzamelen voor doelen waarvan de supporters er iets tastbaars voor terug kregen. In eerste instantie ging het hierbij om 1 of 2 led schermen. Zoals ze dat in Tilburg hebben. Een tastbaar doel dat erna ook nog eens geld oplevert dmv sponsoring. Erna is aangegeven dat MVV Maastricht de doelen stelt, en men geen prioriteit stelt aan deze schermen.
Nu leeft bij mij het gevoel dat het geld van VZM wordt gebruikt als opvulling van de begroting. Persoonlijk vind ik het doel ''jeugdopleiding'' niet erg aantrekkelijk. Je ziet er niks van terug. En is de jeugdopleiding geen grote verliesgevende kostenpost? De goede spelers worden al weggekaapt voordat ze bij de selectie zijn.
MVV moet een jeugdopleiding hebben en ze zijn goed bezig met Maastricht United. Maar ik zou hier niet de prioriteit aan geven met het investeren van geld. (Zowel MVV zelf als VZM). Wellicht in de eredivisie,als je talenten langer kunt behouden. Led schermen,Klein Geusselt, Catering proffesionaliseren en uitbreiden, WC's proffesionaliseren en uitbreiden, Bepaald vak staantribune maken, Bepaald vak warmtekachels voor de ouderen,etc,etc
Zoiets is tastbaar en het zijn doelen die MVV op de lange termijn geld kunnen opleveren of de kwaliteit van het bezoek aan MVV kunnen verhogen. En dus meer tevredenheid onder de klanten(moest even).

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

28 okt 2013 14:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #100

Janepie schreef :

Napoleon schreef :

Neem die gok eens ;) meer kans dan de Staatsloterij ;) (en een beter doel :) )

haha....als ik nu wat klanten bij de MVV business club had gekregen de afgelopen jaren dan had ik het wel gedurfd ;)

28 okt 2013 14:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #101

Sjotelsplak schreef : Ik ben destijds lid geworden van VZM omdat men via VZM geld wilde inzamelen voor doelen waarvan de supporters er iets tastbaars voor terug kregen. In eerste instantie ging het hierbij om 1 of 2 led schermen. Zoals ze dat in Tilburg hebben. Een tastbaar doel dat erna ook nog eens geld oplevert dmv sponsoring. Erna is aangegeven dat MVV Maastricht de doelen stelt, en men geen prioriteit stelt aan deze schermen.
Nu leeft bij mij het gevoel dat het geld van VZM wordt gebruikt als opvulling van de begroting. Persoonlijk vind ik het doel ''jeugdopleiding'' niet erg aantrekkelijk. Je ziet er niks van terug. En is de jeugdopleiding geen grote verliesgevende kostenpost? De goede spelers worden al weggekaapt voordat ze bij de selectie zijn.
MVV moet een jeugdopleiding hebben en ze zijn goed bezig met Maastricht United. Maar ik zou hier niet de prioriteit aan geven met het investeren van geld. (Zowel MVV zelf als VZM). Wellicht in de eredivisie,als je talenten langer kunt behouden. Led schermen,Klein Geusselt, Catering proffesionaliseren en uitbreiden, WC's proffesionaliseren en uitbreiden, Bepaald vak staantribune maken, Bepaald vak warmtekachels voor de ouderen,etc,etc
Zoiets is tastbaar en het zijn doelen die MVV op de lange termijn geld kunnen opleveren of de kwaliteit van het bezoek aan MVV kunnen verhogen. En dus meer tevredenheid onder de klanten(moest even).

ik ben het hier mee eens.....
Maar voor nu kunnen we toch een doel stellen om het gat in de begroting wat de dichten door te doneren....
Noem het een tijdelijk eenmalig doel.....althans laten we dat hopen....Supporters moeten meer invloed krijgen !!!

28 okt 2013 14:57
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #102
Napoleon en anderen die eenmalig willen doneren,

Jullie (eenmalige) bijdrage wordt uiteraard gewaardeerd, echter om misverstanden te voorkomen, het bedrag dat jullie doneren komt op de grote hoop van Veer Zien MVV en zal gebruikt worden voor de doelen die Veer Zien MVV in overleg met haar donateurs zal financieren (én niet direct om gaten in de begroting te dichten).

100% veur de eige club!

28 okt 2013 15:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #103

Aswin schreef : Napoleon en anderen die eenmalig willen doneren,

Jullie (eenmalige) bijdrage wordt uiteraard gewaardeerd, echter om misverstanden te voorkomen, het bedrag dat jullie doneren komt op de grote hoop van Veer Zien MVV en zal gebruikt worden voor de doelen die Veer Zien MVV in overleg met haar donateurs zal financieren (én niet direct om gaten in de begroting te dichten).

dat had ik dus niet gedaan.... er kunnen toch makkelijk een korte termijn doel naast een lange termijn doel lopen....snap dat niet
ik had dus vanuit VZM een actie op touw gezet om het tekort in de begroting te drukken en dit voor dit seizoen te gebruiken
maar goed dat is mijn mening
Ik wil nu helpen en bijdragen ....maar goed, geld is betaalt

28 okt 2013 15:14
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #104
Napoleon, begrijp niet verkeerd. Op dit moment zij er geen korte termijn doelen beschikbaar. De bedragen die wij als VZM op dit moment kunnen leveren dragen vooralsnog niet bij aan de aan bedragen die MVV nodig heeft.

Als je nagaat, er zijn PAS 250 donateurs, betekend op maand basis 2500,- aan tientjes (los van de eventuele eenmalige bijdragen). Een bedrag van 2500,- op het gat in de begroting is slechts 1%.

100% veur de eige club!

28 okt 2013 15:28
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #105
De plannen van de supporters worden besproken deze week en dan zal duidelijk worden welke plannen wel en welke niet uitgevoerd kunnen worden. Ook zal duidelijk worden welke “hulp” er nodig zal zijn om deze plannen te verwezenlijken.

Ik wil de Heren nogmaals attent maken op de mogelijkheid om extraordinaire ideeën, ter vermindering van de financiële perikelen, kenbaar te maken via een PB aan dhr. Zoeper. Liefst zo snel mogelijk zodat deze besproken kunnen worden deze week.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden