Veer Zien MVV

21 dec 2014 08:01
De reservebank
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Veer Zien MVV #166
Ik vind het lastig om een keuze te maken. Vanwege de prestaties dit jaar en mijn verwachtingen voor de tweede seizoenshelft zou ik kiezen voor de optie: het geld niet investeren in de winterstop, maar een groter bedrag investeren voor aanvang van het nieuwe seizoen. Ik denk dat dit sportief meer resultaat brengt, dan om in de winterstop een nieuwe speler of trainer te halen. Winterstop aankopen zijn vrijwel nooit een succes. Aangezien deze opties naar mijn idee MVV niets opleveren kies ik voor de optie: nieuwe commercieel medewerker, met de hoop dat daardoor bij MVV meer gelden binnen stromen.

Moet er trouwens niet aan denken dat ze straks Prince Rajcomar halen van mijn donaties...
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2014 16:48 21 dec 2014 16:50 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #167
Duw dat geld in een werkloze trainer. Laat hem een half jaar proberen, kijk of er een klik is. Is er een klik, dan kan hij al een grote opruiming gaan houden voor het komende seizoen (En meebeslissen in de transfers van het volgende seizoen. Een gegeven die zijn voorgangers nooit gehad hebben.). Dan hoef je tenminste het volgende seizoen niet die 'klik' af te wachten. Anders is dat jaar ook meteen weer verloren.

In een speler zou ik het geld niet steken. Met een spits los je het euvel niet op, want een spits die vijf doelpunten per wedstrijd maakt kan MVV zich niet veroorloven. Als er dan toch een speler bij moet, laat het dan een centrale verdediger zijn, zodat men eindelijk eens achterin die nul kan houden. Want de huidige twee halen gewoon het niveau niet, zonder dat er iemand bij staat die het overzicht en de regie heeft. Het risico is gewoon te groot, dat de eerste de beste wedstrijd die spits of verdediger wordt dubbelgevouwen door de tegenstander en de rest van het seizoen op de tribune zit. Dan sta je nog met lege handen.. en is 30.000 euro veel geld.

Een commercieel man, die in zes maanden wonderen kan verrichten, daar geloof ik niet. Dat is in mijn ogen weggegooid geld. Ik hoop dat het optie 1 wordt. Tenzij MVV, meer spelers op het oog heeft, vanuit hun eigen begroting.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard

21 dec 2014 21:17
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #168
Dit seizoen is de situatie toch hopeloos.. niet in de selectie investeren als je het mij vraagt.

Trainer vind ik dan wel weer een positief idee, kan Elsen zich richten op scouten ( En dan gericht scouten, geen vorthorens en veldmates).

21 dec 2014 21:35
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #169
Nou dit is dan een dure man voor de scouting!!
We moeten van Elsen af, hij is de duurste op de loonlijst en presteert het minste.

21 dec 2014 21:51
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #170
Oja is dat zo?
Volgens mij heeft Elsen in het verleden altijd goeie spelers weten te halen/scouten!
Brulls, Linssen, Rutjes, Scheurs, Esajas , Castro, Labylle, en dosunmu in de winterstop .. Trost was ook een schot in de roos.

Zijn toch even een greep namen wat Elsen heeft binnengehaald laatste jaren.. en zelfs als Trainer kan ik niet eens ontevreden zijn. Tuurlijk staan we op de ranglijst er slecht voor, maar met dat kut budget wat wij hebben.. als er geld was en we hadden een spits, stonden we minimaal 6 plekken hoger.

En ik verwacht natuurlijk weer een reactie te krijgen in de trend van "maar kijk de slechte spelers eens dit seizoen" .. met dit budget is het haast onmogelijk om toppers te halen.. maar Brouwers is toch een top JL speler. En ook die heeft die toch mooi binnengehaald. Dat er ook totale niksnutten tussen zitten ben ik het mee eens, maar Elsen werkt met zo'n minimaal budget dat je ook "slechtere" spelers moet denken.

23 dec 2014 16:40
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #171
Investeren in selectie is een goede optie.
Misschien maakt het voor dit seizoen niks uit , maar als je gewoon zorgt dat hij zich langer aan MVV bind kan hij zich wel al laten zien bij MVV. (Toch belangrijk dat we kunnen scoren in de derby!)

Maar ik denk dat er genoeg spelers zijn die spelen bij de amateurs die zeker voor een habbekrats willen komen maar dat MVV echt niet goed rond kijkt. Dus dan heb je het geld van Veer Zeen MVV in de selectie eigenlijk niet nodig.

Maar een nieuwe commercieel medewerker zoals houtengerard al zegt kan ook niet in 6 maanden wonderen verrichten.
Misschien niet gewoon het geld in het volgend seizoen steken? Heb je ook nog wat meer te besteden en dan denk ik dat de meeste toch iets hebben van versterk de selectie.

23 dec 2014 19:14
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veer Zien MVV #172

mvv4ever schreef : Maar een nieuwe commercieel medewerker zoals houtengerard al zegt kan ook niet in 6 maanden wonderen verrichten.
Misschien niet gewoon het geld in het volgend seizoen steken? Heb je ook nog wat meer te besteden en dan denk ik dat de meeste toch iets hebben van versterk de selectie.

klopt..
niet in de eerste 6 maanden..
maar zou het niet fijner zijn als er een echte commerciele man komt, die eindelijk gaat zorgen voor de nodige dragende sponsoren?
momenteel moet het niet echt, commercieel gezien, goed lopen
en dat is ook niet de huidige mensen te verwijten.
in de huidige tijd erg lastig, maar een beetje commerciele man, die full-time zijn werk kan doen, moet toch openingen weten te vinden!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

23 dec 2014 19:15
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #173
We weten allemaal dat geld het probleem is en niet Ron Elsen. Elsen heeft met beperkte middelen prima spelers binnengehaald. Dus in de winterstop zou ik het geld toch investeren in de selectie, om zo nog wat te klimmen op de ranglijst, want alleen zo kun je zorgen dat het publiek blijft komen. Eindig je (voor)laatste dan komt volgend seizoen nog minder publiek, nog minder sponsors en kun je je afvragen hoe het verder moet. Dat er geen toppers haalbaar zijn, is voor een ieder duidelijk, maar toon ambitie en neem de supporters serieus. Voor mijn part huur Esajas van RKC of kijk eens bij Jong Feyenoord etc. Een verdediger zou ook nog welkom zijn. En dan aub niet weer gaan kijken of je een RJC speler kunt huren, want waar is die Jesse Wijnen gebleven????
Ik ben een beetje bang als het zo voortduurt dat MVV verder sportief afglijdt en je straks er alleen maar nog slechter opstaat.

23 dec 2014 21:03 23 dec 2014 21:07 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #174
Kortom:

Geld investeren=goede spelers=resultaat=veel sponsors en publiek=inkomsten.

Bezuinigen=minder kwaliteit spelers=mindere resultaten=minder sponsoren en publiek=minder geld.

1e is ideale situatie en 2e vaak noodzakelijk maar moet niet te lang duren. Bezuinigingen kost nl. ook geld.
Dus als we aanwinsten kunnen krijgen zeg ik doen.
Een organisatie is leuk en aardig, hadden we vroeger ook niet echt, maar zo hebben we de jaren 70, 80 en 90 ook overleeft.
Toen werd geïnvesteerd daar waar het moest....op het veld.

Andere optie, investeren in technische staf maar dat lijkt mij niet nodig.

2e seizoens helft kunnen we wellicht met betere resultaten afsluiten. Te beginnen op 1 februari.
(Natuurlijk al eerder ;) )
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

23 dec 2014 21:26 23 dec 2014 21:37 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #175
Het is onzin te denken dat een commerciele man geen goed kan doen in 6 maanden. Zelfs hier op het forum wordt er geklaagd door sommigen sponsoren dat er totaal niet naar hun geluisterd wordt door MVV en dat ze willen stoppen (of zijn gestopt). Als je niet wil dat nog meer sponsoren weglopen moet je hier meer mankracht op zetten. Het gaat dus niet alleen om het werven van nieuwe sponsoren, ook het behouden van de huidige, en dat is al moeilijk genoeg.

Ik denk dat het moeilijker is een scorende spits te vinden, of een trainer die echt wat kan toevoegen, dan een commerciele medewerker die ervoor kan zorgen dat we volgend seizoen niet nog minder geld te besteden hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

23 dec 2014 21:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #176

jeoff schreef : Het is onzin te denken dat een commerciele man geen goed kan doen in 6 maanden. Zelfs hier op het forum wordt er geklaagd door sommigen sponsoren dat er totaal niet naar hun geluisterd wordt door MVV en dat ze willen stoppen (of zijn gestopt). Als je niet wil dat nog meer sponsoren weglopen moet je hier meer mankracht op zetten. Het gaat dus niet alleen om het werven van nieuwe sponsoren, ook het behouden van de huidige, en dat is al moeilijk genoeg.

Ik denk dat het moeilijker is een scorende spits te vinden, of een trainer die echt wat kan toevoegen, dan een commerciele medewerker die ervoor kan zorgen dat we volgend seizoen nog minder geld te besteden hebben.

Zit wat in Jeoff, alleen denk ik dat je de laatste zin iets anders bedoelt. Lees ze nog maar eens.

23 dec 2014 21:39
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Veer Zien MVV #177

pinobel schreef :
Zit wat in Jeoff, alleen denk ik dat je de laatste zin iets anders bedoelt. Lees ze nog maar eens.

fixed thx :)

24 dec 2014 07:14 24 dec 2014 07:15 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #178
MVV groeit al jaren niet qua sponsoren en publiek. Zelfs enkele jaren geleden toen we met Trost bovenaan stonden, kwamen we niet verder financieel, sterker nog moest bezuinigd worden, waardoor Trost vertrok. Deze regio heeft te weinig belangstellende sponsoren. Kijk nu RJC, zelfs die hebben geen shirtsponsor.
Het is een vicieuze cirkel, alleen een externe financierder, kan het gewenste geld brengen, om echt verder te komen.
Anders blijft het max. middenmoot J-League. Ik denk dat Rinkens alles doet om MVV financieel gezond te maken, dus verwacht geen spelers in de winterstop. Zodra MVV gezond is vertrekt Rinkens en zit MVV met 2000 toeschouwers in de Geusselt, want enige sportieve ambitie heeft hij niet. Hoop dat Veer Zien MVV wel die ambitie heeft en MVV dwingt tot aankopen.

24 dec 2014 12:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veer Zien MVV #179
Ik lees net dat Masita in grote problemen is. Misschien moeten we met de beslissing wachten tot duidelijk is in hoeverre dit MVV raakt. Wellicht kan Veer Zien MVV helpen het gat te dichten.

25 dec 2014 10:52
De Ster
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Veer Zien MVV #180
Weet iemand wat de stemming heeft opgeleverd???

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden