>
Ontvangen bedankjes 1190
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvv supporter schreef : een bier wat een uur staat hoeft niemand, maar rond 19:30 word het erg druk bij drank keten.
Een kleine buffer maken kan in mijn ogen geen kwaad.
wachten hoort er gewoon bij, maar soms kan het sneller door middel van een voorraadje.
Lijnsje@tappunt schreef : Beetje zinloze discussie dit: weet je het beter? Ga er dan zelf staan. Wil je geen drukte in de pauze? Ga 5 minuten eerder naar beneden en neem je consumpties mee. Je kunt het zolang maken als je zelf wilt. Wij bestellen meestal voor de rust een aantal biertjes om wachtrijen te voorkomen. Daarnaast vind ik dat de mensen achter de tap prima werk leveren, ze doen dit niet voor zichzelf een plezier te doen.....
tuutsje schreef :
Lijnsje@tappunt schreef : Beetje zinloze discussie dit: weet je het beter? Ga er dan zelf staan. Wil je geen drukte in de pauze? Ga 5 minuten eerder naar beneden en neem je consumpties mee. Je kunt het zolang maken als je zelf wilt. Wij bestellen meestal voor de rust een aantal biertjes om wachtrijen te voorkomen. Daarnaast vind ik dat de mensen achter de tap prima werk leveren, ze doen dit niet voor zichzelf een plezier te doen.....
Helemaal mee eens. Dit zijn vrijwilligers mensen! Ik ga ook altijd net voor de rust! Ik vind het uitstekend geregeld!
Volgens mij heeft er ook niemand kritiek op de vrijwilligers van de catering. Maar zijn het juist tips om het voor zowel de ''klant'' prettiger te maken en er daardoor meer wordt verkocht voor VZM.tuutsje schreef :
Helemaal mee eens. Dit zijn vrijwilligers mensen! Ik ga ook altijd net voor de rust! Ik vind het uitstekend geregeld!
peter ruiver schreef : Jammer dat de kwaliteit van de catering op Noord ver onder nivo blijft !!
VZMVV schreef :
peter ruiver schreef : Jammer dat de kwaliteit van de catering op Noord ver onder nivo blijft !!
Beste Peter. Vervelend dat je dat zo ervaart. We doen er elke wedstrijd alles aan de supporters zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zou je je klacht kunnen specificeren? Dan kunnen we daar gericht actie op ondernemen. Graag reageren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Groet,
Bestuur Veer Zien MVV
VZMVV schreef : Is een enquete van onze stagiair. We willen graag weten hoe de fans tegen Veer Zien MVV aankijken. Is er tevredenheid, wat kan beter, waar is behoefte aan? Er volgt nog een diepte-onderzoek onder de fans.
Sjappie schreef : Een korte vraag:
Als ik een wedstrijdshirt wil bestellen met bedrukking (wat nu mogelijk is, super!), moet ik dit dan aangeven bij opmerking bij het afrekenen, of wordt dit door VZM opgevraagd aan de persoon die besteld heeft?