>
Ontvangen bedankjes 262
Belachelijke actie. Wie zegt dat ik die VZM-zoepkaart wil hebben?bokkesprongen schreef : Alls je je seizoens kaart afhaalt krijg je meteen de Veer Zien Mvv zoepkaart ook .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef :
Belachelijke actie. Wie zegt dat ik die VZM-zoepkaart wil hebben?bokkesprongen schreef : Alls je je seizoens kaart afhaalt krijg je meteen de Veer Zien Mvv zoepkaart ook .
(Let op: dit was een reactie die grappig bedoeld was... Ik ben benieuwd hoeveel kritiek die prachtige VZM-zoepkaart zal oproepen. Misschien kunnen we niet goed voetballen in Maastricht. Maar in zeuren en zeiken zijn Maastrichtenaren meesters...)
pinobel schreef : Misschien heb ik wat gemist, maar hoe gaat dat dan met bijvoorbeeld de eenmalige bezoeker die wat wil drinken of eten? Die koopt toch niet zo iets? Op zich een prima actie.
houtengerard schreef : En natuurlijk gerechtigheid voor al die dubieuze handelsmissies richting China en Bangladesh. Die louche ondernemers zijn nu allemaal voor niks daar aan het onderhandelen met de lokale bevolking. Wat zal dat een teleurstelling worden op het dorpsfeest als ze horen dat al die fabrieken niet doorgaan.
Bedankt! Wist het niet zeker meer vond het nergens meer.bokkesprongen schreef : Alls je je seizoens kaart afhaalt krijg je meteen de Veer Zien Mvv zoepkaart ook .