Seizoenskaarten 2015-2016
16 mei 2015 08:47
mvv supporter
Platinum Boarder
Frostie_999 schreef : Vanaf maandag, heb ik van de week via Twitter nagevraagd. Zit zelf ook bij de eerste 100 dus ben benieuwd
Jacques
Welke korting precies?
MVV_Mestreech
Weet iemand of dan ook de kortingsactie tot 13 juni geld of alleen de plaatsreservering?
Als ik het niveau van sommige hier zou aanhouden zou ik de volgende 3 vragen zo beantwoorden. BEL MVV, ga naar de INFO balie. Want MVV heeft het je al zo makkelijk gemaakt. Je hebt een account dus waarschijnlijk ook een telefoon en internet!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
16 mei 2015 14:56
mvv supporter schreef :
αναρχος schreef :
www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten
Hier kan je online bestellen. En je kan ook gewoon op eigen initiatief naar de infobalie van MVV gaan. Altijd dat gezeik, ik wordt er kotsmisselijk van. Als je een seizoenskaart wilt, koop je er gewoon een. MVV heeft het je nog nooit zo makkelijk gemaakt als dit jaar, nu je online kan verlengen. En kom niet het met het excuus dat je een bejaarde bent die niks online kan. Je hebt hier toch ook een account of niet dan? En anders ga je toch gewoon naar de infobalie.
Ik gaf alleen aan dat ik tot heden toe geen brief ontvangen heb.
En nee ik ben geen bejaarde zonder internet.
MVV is een bedrijf en hun moeten moeite doen om ons in het stadion te krijgen en niet anders om.
De AH heeft ook korting en stuurt je een folder. die gaan er ook niet van uit dat je het in de winkel maar zelf moet uitzoeken.
Het IQ van bepaalde mensen hier is erg laag en ik heb het idee dat sommige echt niet begrijpen dat hoe een bedrijf hoort te communiceren en met hun klanten moet omgaan. Voor jullie is MVV alles en kan MVV niks mis doen.
Dat kan en mag maar je moet wel helder blijven denken, en vooral logisch denken. en niet er van uit gaan dat de weg die jij bewandeld ook de juiste weg is.
En zoals eerder al gezegd, ga ik wachten tot de duisters gespeeld hebben! en het boeit me geen FUCK wat de rest er van vind. jij doet jou ding ik het mijne.
Als je hiermee insinueert dat mijn IQ lager is dan dat van jou, wil ik best een keer een discussie met je aangaan.
16 mei 2015 17:26
Je kunt onze anarchist best wat dingen verwijten maar dat mvv bij hem niets mis kan doen... ik heb hem toch vaak genoeg zien zeiken juist
Inhoudelijk hebben beiden gelijk natuurlijk. Anarchos dat het vreemd is om op die brief te wachten als je graag nu al wilt bestellen, en jij dat MVV commercieel nog altijd grote stappen moet maken. Omnisciens had helemaal gelijk toen hij zei dat MVV had moeten profiteren van de zes overwinningen op rij. Had toen een grote seizoenskaartactie gehouden. Maar goed, we weten allemaal hoe het bij MVV werkt. Voor de seizoenskaarten zit één medewerker met een stuk of vijf stagiaires op kantoor. Daar kan je geen wonderen van verwachten.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
16 mei 2015 20:49
Us Clubke
Platinum Boarder
Peter Pan schreef :
Boe is dat feeske? schreef : Vorig jaar 13 mei:
1000 seizoenkaarten.
Ik denk dat dit door de vroegboek impuls van vorig jaar komt. Nu de prijzen over de hele linie gezakt zijn zal het wel wat meer uitgesmeerd zijn maar toch, dit jaar steekt er schril tegen af.
Vorig jaar al eind april de brieven voor verlengen bij huidige SK-houders in de bus, nu zonder die brieven al 500 man. De grote klap zal dus ook nog komen als de brieven komende week binnenvallen.
Het interesseert me niks wanneer de brieven komen, als ze maar komen.
Zoals hier boven gemeld krijgen we deze week eindelijk de brieven ?
Dan zullen de aanvragen/verlengingen flink toenemen en als ik zo om me heen hoor nemen meer mensen weer een seizoenskaart.
16 mei 2015 21:22
nu wachten de mensen op t vakantie geld .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, opadiehard, Bung
19 mei 2015 13:03
Peter Pan
Platinum Boarder
De breef veel vendoag in de bus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Bung
21 mei 2015 18:47
Vandaag mijn kaart ook maar eventjes betaald.
22 mei 2015 18:30
Peter Pan
Platinum Boarder
Als we op dit tempo doorgaan hebben we op 3 juni (over 10 dagen) al meer dan 2000 kaarten
(niet dat dit tempo realistisch vol te houden is, maar toch
)
26 mei 2015 17:27
26 mei 2015 21:02
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Dit jaar ook nog een kaart voor mijn dochter van 15 jaar besteld. Voor 88 euries!!!!
26 mei 2015 23:21
Nog even over het belang van seizoenskaarten tov losse kaarten:
Het is voor het bestuur van belang om zo vroeg mogelijk in het seizoen zekerheid te hebben over de inkomsten.
Dit geldt bv naar de KNVB mbt de categorie indeling maar nog veel belangrijker is dat ze dan weten wat ze spelers met wie ze in onderhandeling zijn kunnen bieden.
De beperkte financiële voordelen van losse kaarten als je elke wedstrijd zou gaan, wegen niet op tegen de zekerheid van de inkomsten aan het begin van het seizoen. Daarom, als je twijfelt, bestel een seizoenskaart. Zeker nu.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
27 mei 2015 07:30
Net als bij een festival, die hebben ook de zekerheid nodig van voorverkoop kaarten om de aankleding en dergelijke goed te verzorgen!
27 mei 2015 21:53
Roei baank
Platinum Boarder
De teller staat op 999. Sjiek. Morgen gaat deze gamin hem ook aanschaffen en op nao de 2000 en ut linker reike.
Tous ensemble.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
27 mei 2015 21:55
Hoeveel seizoenskaarten waren vorig jaar rond deze tijd gekocht?
27 mei 2015 22:45
Peter Pan
Platinum Boarder
You Are schreef : Hoeveel seizoenskaarten waren vorig jaar rond deze tijd gekocht?
1300 of 1400 ongeveer. Maar toen competitie 2/3 weken eerder afgelopen en een vroegboekkorting waardoor mensen zo snel mogelijk verlengde, die trigger is nu weg.
Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden