Seizoenskaarten 2015-2016

05 aug 2015 19:44
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #151

Roei baank schreef : Tip gratuit. Veel seizoenkaarten zijn nog niet afgehaald. Haal deze op tijd op en combineer dit met het kijken naar een training. Wellicht ziet U gezichten welke U nog niet kent.


sommige lui wirke oag ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjengvandenboorn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2015 23:54
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #152

WallieNL schreef :

Roei baank schreef : Tip gratuit. Veel seizoenkaarten zijn nog niet afgehaald. Haal deze op tijd op en combineer dit met het kijken naar een training. Wellicht ziet U gezichten welke U nog niet kent.


sommige lui wirke oag ;)


Aan mensen die werken word dan niet gedacht inderdaad... Zou graag eens naar een training kijken, denk alleen dat de baas me wat anders verteld :p


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 09:32
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #153
Of je kijkt tijdens het werken door het raam van je kantoor in de Geusselt en ziet de selectie trainen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 09:53
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #154
Volgens mij moet je het bericht van Roei baank anders lezen. Als in dat het een hint is dat er nieuwe spelers op de training zijn die niemand nog gezien heeft. Oftewel dat er weer transfernieuws in de pijplijn is. Maar misschien ook niet.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 11:17
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #155

Boe is dat feeske? schreef : Volgens mij moet je het bericht van Roei baank anders lezen. Als in dat het een hint is dat er nieuwe spelers op de training zijn die niemand nog gezien heeft. Oftewel dat er weer transfernieuws in de pijplijn is. Maar misschien ook niet.


zo had ik het nog niet bekeken, maar ga toch liever met jou gedachte mee :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 11:33
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #156

Bieske schreef : Of je kijkt tijdens het werken door het raam van je kantoor in de Geusselt en ziet de selectie trainen ;)

Diech hubs toch wel de beste baon vaan us allemaol!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 10:46
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #157
Wat vinden we van het aantal tot nu verkochte seizoenkaarten: 1542 stuks.
Niet slecht maar 200 stuks meer moet toch mogelijk zijn. Er zijn nog velen die de kat uit de boom kijken. Misschien begrijpelijk maar gezien de samenstelling van de selectie tot nu toe moet het vertrouwen er toch komen dat het dit seizoen wel eens een seizoen “très sympa” kan worden. Daarnaast een steeds gezelligger wordende Geusselt door de verschillende aanpassingen en Veer zien MVV die dit seizoen weer met veel elan de catering verzorgt. Thuis blijven terwijl jouw vrienden zich amuseren is dan toch geen optie. Koop dus ook die seizoenkaart en zorg er mede voor dat de selectie très fort wordt.

Mis 't neet. #SameSjevraoje

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 11:21 07 aug 2015 11:23 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 749
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #158
Mvv moet 2000-2500 anderen die telkens losse kaartjes kopen, bereiken. Zijn er genoeg bij die sowieso 10 wedstrijden gaan, dan kun je net zo goed een seizoenskaart pakken. Maar dan helpt zon actie van plus heugem bijvoorbeeld ook niet echt waar je 8, 50 per boschpoortkaart betaald ipv 16, 50.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 11:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #159

Roei baank schreef : Wat vinden we van het aantal tot nu verkochte seizoenkaarten: 1542 stuks.
Niet slecht maar 200 stuks meer moet toch mogelijk zijn. Er zijn nog velen die de kat uit de boom kijken. Misschien begrijpelijk maar gezien de samenstelling van de selectie tot nu toe moet het vertrouwen er toch komen dat het dit seizoen wel eens een seizoen “très sympa” kan worden. Daarnaast een steeds gezelligger wordende Geusselt door de verschillende aanpassingen en Veer zien MVV die dit seizoen weer met veel elan de catering verzorgt. Thuis blijven terwijl jouw vrienden zich amuseren is dan toch geen optie. Koop dus ook die seizoenkaart en zorg er mede voor dat de selectie très fort wordt.

Mis 't neet. #SameSjevraoje



Collega net geholpen met invullen van formulieren (2 stuks). :thumbsup:

Zitten bij die 1542 al de verkopen op de open dag? Dan valt dat wel een beetje tegen om eerlijk te zijn, ik had gehoopt dat we daar zeker 100 kaarten zouden verkopen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 11:43
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #160
Bij Mvv had me 2000 kaarten gedacht.
Afgelopen jaar waren meer verkocht ( waren ze ook nog duurder).

Kom op nog even snel naar Mvv.
Krijgen we voor 31 augustus nog een speler bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 11:51
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #161
Ik heb op de open dag een formulier ingevuld en aangegeven dat ik het geld zou overboeken. Ik zou een mail ontvangen voor de betaling, maar ik heb tot op heden nog niks ontvangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 12:08
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #162

ouwe rot schreef : Bij Mvv had me 2000 kaarten gedacht.
Afgelopen jaar waren meer verkocht ( waren ze ook nog duurder).

Kom op nog even snel naar Mvv.
Krijgen we voor 31 augustus nog een speler bij.


Vorig jaar hadden we 1500 kaarten verkocht. Nu dus een lichte stijging in aantallen, maar qua opbrengsten is het wat minder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 12:22
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #163

Greun graas schreef : Ik heb op de open dag een formulier ingevuld en aangegeven dat ik het geld zou overboeken. Ik zou een mail ontvangen voor de betaling, maar ik heb tot op heden nog niks ontvangen.



Ik heb toevallig net de mail ontvangen van MVV voor de betaling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 12:23 07 aug 2015 12:39 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #164
Ik vind het zeer positief dat er al bijna 1550 kaarten zijn verkocht. Ik had verwacht dat er dit seizoen rond de 1200-1300 kaarten zouden worden verkocht, mede door het matige voetbal de afgelopen seizoenen en het 'geknoter' op de tribunes. Het geeft aan hoe hondstrouw deze garde van MVV supporter zijn. Het blijft jammer dat we de 2000 nooit meer gehaald hebben sinds de laatste troonswisseling, maar die 1550 mogen zich 'De echte' noemen.

Als er weer ge-gloryhunt kan worden in de Geusselt, zouden eigenlijk die 1550 man voor de rest van hun leven voorrang moeten krijgen op alles, wanneer ze meer dan tien jaar lid zijn sinds de eeuwwisseling. Een soort erepenning, nekchip, tatoeage met watermerk etc om het kaf van het koren te scheiden. Schindler's Provoost's List.

Niet dat ik verwacht dat we ooit wachtlijsten zullen krijgen op seizoenskaarten, zoals bij onze Zuiderburen. Maar je weet maar nooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2015 13:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #165

houtengerard schreef : Ik vind het zeer positief dat er al bijna 1550 kaarten zijn verkocht. Ik had verwacht dat er dit seizoen rond de 1200-1300 kaarten zouden worden verkocht, mede door het matige voetbal de afgelopen seizoenen en het 'geknoter' op de tribunes. Het geeft aan hoe hondstrouw deze garde van MVV supporter zijn. Het blijft jammer dat we de 2000 nooit meer gehaald hebben sinds de laatste troonswisseling, maar die 1550 mogen zich 'De echte' noemen.

Als er weer ge-gloryhunt kan worden in de Geusselt, zouden eigenlijk die 1550 man voor de rest van hun leven voorrang moeten krijgen op alles, wanneer ze meer dan tien jaar lid zijn sinds de eeuwwisseling. Een soort erepenning, nekchip, tatoeage met watermerk etc om het kaf van het koren te scheiden. Schindler's Provoost's List.

Niet dat ik verwacht dat we ooit wachtlijsten zullen krijgen op seizoenskaarten, zoals bij onze Zuiderburen. Maar je weet maar nooit.


In mijn omgeving merk ik dat het goede seizoenseinde heel veel goeds heeft gedaan en best wat mensen heeft overtuigd. Ik denk dat dat zomaar het verschil van ongeveer 250 seizoenskaarten is tussen wat jij verwachtte en waar we nu op zitten.

Als... Als we toch maar even goed aan het seizoen zouden beginnen, trekt dat wellicht door en zitten we eindelijk weer eens met gemiddeld meer dan 5000 man op de tribune. Maar goed, dat is hopen tegen beter weten in, ik denk dat we echt langer dan een half jaar bovenin moeten spelen om dat weer terug te krijgen.

Mijn erepenning heb ik trouwens al lang verdiend, ik was er bijvoorbeeld ook midden jaren negentig samen met 1500 andere gekken toen we negen maanden lang geen thuiswedstrijd wonnen. Of rond 2003. Dat was denk ik wel het slechtste team dat ik in al die jaren heb gezien. Toen had je me zo op het veld kunnen zetten en niemand had doorgehad dat ik in tegenstelling tot die anderen geen profvoetballer was. En ik kan echt niet goed voetballen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden