Seizoenskaarten 2015-2016

12 mei 2015 17:18
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #76
triest als je besluit een seizoenskaart te nemen afhangt van de prestaties van een andere club.
Je neemt toch geen seizoenskaart op basis van één wedstrijd per jaar??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2015 18:44
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #77

Boschpoort schreef : triest als je besluit een seizoenskaart te nemen afhangt van de prestaties van een andere club.

Ook al begrijp ik je gedachte, maar wat maakt het uit...? Hoe zit het dan met mensen die wel een kaart hebben, maar als het om de bok zien kloete geit....zoals bijvoorbeeld bij de laatste thuiswedstrijd en al de seizoenkaarthouders die dan niet thuis geven en niet op komen dagen....Veel open plekken op de Boschpoort, Onno allein op trepke B, de hoofdtribune zo goed als leeg.

Op dat gebied verschilt dit bestuur trouwens ook niet van het vorige als het gaat om toeschouwersaantallen ;)

Ik gun MVV veel seizoenskaarthouders, maar dan zou klantvriendelijker gedrag en acties eerder voor een positief effect zorgen, dan een aantal zaken waar we het afgelopen seizoen tegen aan liepen.

12 mei 2015 20:48
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #78
Teller op 467!
Geit al sneller.

En 'n sezoenskaart köps diech umdats diech supporter bis. En supporter bis diech in gooij en slechte teije.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

13 mei 2015 08:10
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #79

Boschpoort schreef : triest als je besluit een seizoenskaart te nemen afhangt van de prestaties van een andere club.

Ik denk dat dat voor veel mensen wel ervan af hangt. Voor mezelf niet, ik heb al jaren en seizoenkaart en ga m dit jaar ook weer verlengen.
En Boschpoort, je kan dit wel triest vinden maar het is voor veel mensen toch een extra motivatie om een seizoenkaart aan te schaffen.

13 mei 2015 08:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #80
Dat vind ik dus onbegrijpelijk, dat je meer bezig bent met die andere club dan met MVV.

13 mei 2015 13:06
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #81
dat je een mening hebt over een ander is leuk en aardig maar daarom hoeven er hier nog geen discussies om zoiets onzinnigs gevoerd te worden.

Als ik alleen een kaart koop als het gras minimaal 20 cm is het gehele seizoen dan is dat mijn keuze, wie ben jij om daar commentaar op te geven? Ben ik dan een mindere supporter. Absoluut niet. Er zullen genoeg supporters de wedstrijd thuis door brengen omdat ze niet de mogelijkheid hebben om naar het stadion te komen.
Laten we eens ophouden met dat kinderachtig gedoe.

Mijn keuze hangt ook af van de selectie en wat roda doet.
Daar ben ik eerlijk in. Maakt mij dat meer of minder. Nee totaal niet.
Dat andere hier een menig over hebben is leuk en aardig maar daarom hoeven andere nog geen last te hebben van die nutteloze discussies.

En als je even om je heen kijkt dan zie dat 99% van de dingen die je koopt je wel degelijk van te voren weet wat je gaat krijgen. En dat is hier bij MVV niet het geval. Je weet dat ze gaan spelen volgend jaar. Maar niet met wat. Heel logisch dat mensen nog even wachten of twijfelen. en de afgelopen jaren waren de Aankopen / huur contracten van MVV niet echt super te noemen....

En voor degene die het nog niet doorhebben, als je iedere wedstrijd komt en geen kaart hebt dan geef je MVV meer geld als iemand met een seizoenskaart. zo kun je het dus ook omdraaien....................................

13 mei 2015 13:26 13 mei 2015 13:55 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #82

mvv supporter schreef :
En voor degene die het nog niet doorhebben, als je iedere wedstrijd komt en geen kaart hebt dan geef je MVV meer geld als iemand met een seizoenskaart. zo kun je het dus ook omdraaien....................................

MVV heeft dan meer geld, dat klopt, maar dat geld mogen ze niet gebruiken om de selectie te versterken. Het aantal verkochte seizoenskaarten is bepalend, dat is een aantoonbare zekerheid, die men kan tonen aan de KNVB. Daarom is het ook zo belangrijk, dat er veel seizoenskaarten worden verkocht.

MVV heeft toestemming nodig van de KNVB om bepaalde financiële risico's te lopen voor de categorie indeling. Stel we staan volgend seizoen strak onderaan, dan draai je verlies, als iedereen losse kaarten zou kopen.

Ja, ik heb het hele seizoen gezeikt over de resultaten. Ja, ik ben niet tevreden over de keuzes die intern zijn gemaakt. Ja, ik heb een aantal wedstrijden geboycot omdat ik het niet meer kon aanzien. Maar door geen seizoenskaart te nemen komend seizoen, werk je zelf mee aan de genadeklap. "Nieuw seizoen, nieuwe kansen, schone lei. En anders weer hopen op Mei. " Dat zou een leuk tegeltje zijn voor op de WC.

Maar goed, ik kan ook begrijpen dat er 'supporters' zijn die dit vanuit eigen perspectief bekijken. Ik zou me ook niet bekommeren om het bedrijfsresultaat van de Euroscoop, als ik een avondje naar de film ga. Dat is een doelgroep die je afgelopen seizoen niet aan je hebt kunnen binden en dat is ook een stukje bedrijfsresultaat. Of de verwachtingen liggen te hoog, of het aanbod is te karig. Maar persoonlijk zie ik MVV als een abonnement, met jaarlijkse contributie, net zoals zwembad Jekerdal dat heeft. Betaal je niet, dan verdwijnt de voorziening.

13 mei 2015 14:10
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #83
Vorig jaar 13 mei:
1000 seizoenkaarten.

Ik denk dat dit door de vroegboek impuls van vorig jaar komt. Nu de prijzen over de hele linie gezakt zijn zal het wel wat meer uitgesmeerd zijn maar toch, dit jaar steekt er schril tegen af.

Boe is dat feeske?

13 mei 2015 14:53
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #84
Ik hoor Rinkens nog zeggen openheid en transperantie, de mensen beginnen het zat te worden.
Het is ieder jaar het zelfde liedje, iederjaar het seizoen beginnen met een incomplete selectie.

13 mei 2015 15:19
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #85

Boe is dat feeske? schreef : Vorig jaar 13 mei:
1000 seizoenkaarten.

Ik denk dat dit door de vroegboek impuls van vorig jaar komt. Nu de prijzen over de hele linie gezakt zijn zal het wel wat meer uitgesmeerd zijn maar toch, dit jaar steekt er schril tegen af.

Vorig jaar al eind april de brieven voor verlengen bij huidige SK-houders in de bus, nu zonder die brieven al 500 man. De grote klap zal dus ook nog komen als de brieven komende week binnenvallen.

13 mei 2015 15:33 13 mei 2015 15:33 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #86

middenstip schreef : Ik hoor Rinkens nog zeggen openheid en transperantie, de mensen beginnen het zat te worden.
Het is ieder jaar het zelfde liedje, iederjaar het seizoen beginnen met een incomplete selectie.

Door MVV is gecommuniceerd: We doen pogingen de selectie eerder vast te leggen. Maar er is geen geld dus weet iedereen dat dat hels karwei is. Hoe transparant wil je het hebben? MVV liegt niemand voor.

Het is iedere post hetzelfde liedje bij Middenstip, alleen maar negatief! Spreek voor jezelf, ik begin t zat te worden.

Boe is dat feeske?

13 mei 2015 15:55
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #87
Maak mekaar niet gek. Allemaal gewoon een seizoenskaart kopen! Vorig jaar was het seizoen eerder afgelopen.

13 mei 2015 16:16
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #88
Zodra de brief met aanmeldingsformulier bij de seizoenkaarthouders van het afgelopen seizoen in de bus valt, zul je zien dat het aantal iets sterker gaat stijgen. Maar wat ook zeer zeker helpt, is meer zekerheid wat betreft de selectie. Die hoeft in dit stadium natuurlijk nog lang niet compleet te zijn, maar het zou wel helpen als MVV kan melden dat een stuk of wat spelers hun contract hebben verlengd. En beter nog: dat er nieuwe spelers zijn vastgelegd. Vooral dat soort nieuwtjes zullen de verkoop een boost geven.

13 mei 2015 18:57
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #89
13 mei, 15.40 uur: teller staat op 496.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

13 mei 2015 20:04
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #90
Via de facebook van mvv gaven ze aan al over de 501 te zitten

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden