Seizoenskaarten 2015-2016
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Seizoenskaarten 2015-2016
10 Aug 2015 18:21Roed en Wit 70 wrote: Mvv moet 2000-2500 anderen die telkens losse kaartjes kopen, bereiken. Zijn er genoeg bij die sowieso 10 wedstrijden gaan, dan kun je net zo goed een seizoenskaart pakken. Maar dan helpt zon actie van plus heugem bijvoorbeeld ook niet echt waar je 8, 50 per boschpoortkaart betaald ipv 16, 50.
Daarin tegen sponsort de plus wel ook weer.
En er zijn altijd mensen die dan niet gaan maar door de actie van de plus toch wel eens regelmatig gaan.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Seizoenskaarten 2015-2016
30 Aug 2015 10:17 - 30 Aug 2015 10:25Vorig jaar was het me veel te duur en ben ik zelfs bijna geen wedstrijd geweest.
Dit jaar had ik in mei pech ( kapotte wasmachine ) en heb ik de eerste 2 wedstrijden met geluk kunnen gaan kijken. Tegen jong psv had ik gratis toegang (line-up met mijn zoontje) tegen telstar kon ik zelf betalen (ben ik met mijn andere zoontje geweest). Tegen nac zal t me financieel niet lukken. Hopelijk heb ik in oktober wel geld over voor een familie seizoenskaart.als ik het financieel kon kocht ik voor ons hele gezin ieder jaar een seizoenskaart!
Ik zal vast niet de enige supporter zijn die dit probleem heeft. Daarom vind ik het frustrerend iedere x te lezen over 'echte' of 'nep' supporters als je niet ieder jaar een seizoenskaart neemt of elke uit/thuis wedstrijd gaat. Neem van mij aan dat mvv in mijn bloed zit het voor iedere wedstrijd begint te kriebelen en alles volg wat ik kan!
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
Re: Re:Seizoenskaarten 2015-2016
30 Aug 2015 10:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2015 11:07Maar ik vind het wel een goede prijs!
Waarschijnlijk wordt het 110,-+ 1 gratis in oktober. En mijn vrouw en andere zoon en dochter heel af en toe mee. En alleen als tussen nu en oktober geen kapotte wasmachine of andere gekke dingen roet in het eten gooien.
Ik ben in ieder geval blij dat mvv de kaarten goedkoper heeft gemaakt anders had ik zeker geweten dat ik geen kaart kon kopen. Nu mag ik nog hopen....
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2015 11:12Maar dat komt alleen maar omdat ik mvv supporter ben! Ik wil naar mvv gaan maar tja soms gaat dat helaas niet en dat is frustrerend.
Dit ligt niet aan mvv en de prijzen ( zeker dit seizoen niet).
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
30 Aug 2015 15:47En boerum vaanaof oktober?mvvke4life wrote: Ik ben afgelopen seizoen best kwaad geweest op mvv en heb dit zelfs via mail kenbaar gemaakt aan mvv.
Maar dat komt alleen maar omdat ik mvv supporter ben! Ik wil naar mvv gaan maar tja soms gaat dat helaas niet en dat is frustrerend.
Dit ligt niet aan mvv en de prijzen ( zeker dit seizoen niet).
Daank kins diech toch beter wachte op de haave sezoenskaart?
Diech hubs 'ne pb.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2015 20:57Ik vind dat dit soort dingen al beginnen bij het rijk.
Sinds de nieuwe regeltjes krijgen mensen met een uitkering nog minder geld of mensen die voor zoveel % krijgen krijgen geen uitkering meer ernaast en dan moet je met 800 euro rond kunnen komen.
Dan kun je blij zijn als je 10 euro overhoud per maand. Dus al zou MVV de kaarten nog goedkoper maken dat heeft denk ik zelf niet veel nut. (Misschien bij enkele mensen maar met lange naar niet allemaal)
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2015 21:14wanneer ben je een "echte" supporter? en wie bepaald dat?
dat bepaald ieder voor zichzelf!

ik gaf mijn persoonlijke situatie als voorbeeld aan.

- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2015 18:58mvvke4life wrote: mijn punt is eigenlijk dat er steeds over "echte" supporters wordt gepraat maar dat men eens verder moet kijken als hun neus lang is!
wanneer ben je een "echte" supporter? en wie bepaald dat?
dat bepaald ieder voor zichzelf!
ik gaf mijn persoonlijke situatie als voorbeeld aan.
Je hebt gelijk iedereen moet eens verder kijken.
Alleen dit gebeurd vaker niet want zie vaker van dit soort discussies van kijk eens verder dan je neus lang is.
In mijn ogen heb je gelijk , ieder bepaald dat voor zijn eigen.
Maar soms zie je mensen 1x in een jaar komen terwijl ze alle tijd van de wereld hebben en geld zat hebben. En dit soort mensen schreeuwt het hardste dat ze de grootste fans zijn.
Maar als het slecht gaat dan hoor en zie je ze niet.
Verder in zo'n situatie als jou dit is gewoon een rot situatie waar je natuurlijk voor de leukste wedstrijden geld spaart.
Kun je niet eens bij de gemeente aankloppen of zo? Zou er echt niks te regelen zijn voor mensen die in zo'n situatie als jou zitten?
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2015 19:13We hebben hier zelf voor gekozen en het is ook niet erg. Maar ik voel me wel steeds aangesproken als men het heeft over "nep"supporters.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
28 Sep 2015 15:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gamin
-
Topic Author
- Senior Member
-
- Kom op MVV!!
28 Sep 2015 17:04Gamin!