Seizoenskaarten 2015-2016

10 aug 2015 18:21
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #166

Roed en Wit 70 schreef : Mvv moet 2000-2500 anderen die telkens losse kaartjes kopen, bereiken. Zijn er genoeg bij die sowieso 10 wedstrijden gaan, dan kun je net zo goed een seizoenskaart pakken. Maar dan helpt zon actie van plus heugem bijvoorbeeld ook niet echt waar je 8, 50 per boschpoortkaart betaald ipv 16, 50.


Daarin tegen sponsort de plus wel ook weer.
En er zijn altijd mensen die dan niet gaan maar door de actie van de plus toch wel eens regelmatig gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 10:17 30 aug 2015 10:25 door mvvke4life. Reden: Toevoeging
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #167
Het is flauw om te denken dat iedereen om deze simpele redenen wel of geen kaart koopt. Persoonlijk heeft het financiële redenen. Ik ben al 20 jaar mvv supporter. Ik heb niet ieder jaar een seizoenskaart gehad om financiële redenen.
Vorig jaar was het me veel te duur en ben ik zelfs bijna geen wedstrijd geweest.
Dit jaar had ik in mei pech ( kapotte wasmachine ) en heb ik de eerste 2 wedstrijden met geluk kunnen gaan kijken. Tegen jong psv had ik gratis toegang (line-up met mijn zoontje) tegen telstar kon ik zelf betalen (ben ik met mijn andere zoontje geweest). Tegen nac zal t me financieel niet lukken. Hopelijk heb ik in oktober wel geld over voor een familie seizoenskaart.als ik het financieel kon kocht ik voor ons hele gezin ieder jaar een seizoenskaart!
Ik zal vast niet de enige supporter zijn die dit probleem heeft. Daarom vind ik het frustrerend iedere x te lezen over 'echte' of 'nep' supporters als je niet ieder jaar een seizoenskaart neemt of elke uit/thuis wedstrijd gaat. Neem van mij aan dat mvv in mijn bloed zit het voor iedere wedstrijd begint te kriebelen en alles volg wat ik kan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 10:33
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #168
Kan MVV geen familiekaart invoeren tegen een aantrekkelijke prijs? Begin maar eens met als je met de hele familie een seizoenskaart moet kopen vrouw 2 kinderen ga je al snel richting de €500 is veel geld. Hier ligt misschien nog een uitdaging voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 10:37
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #169
Excuus ik zie dat dit er al is .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 11:07
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #170
Voor mijn gezin hoe dan ook niet te betalen 2x 110,- 1xgratis 2x 27,50 = samen 275,- .
Maar ik vind het wel een goede prijs!
Waarschijnlijk wordt het 110,-+ 1 gratis in oktober. En mijn vrouw en andere zoon en dochter heel af en toe mee. En alleen als tussen nu en oktober geen kapotte wasmachine of andere gekke dingen roet in het eten gooien.
Ik ben in ieder geval blij dat mvv de kaarten goedkoper heeft gemaakt anders had ik zeker geweten dat ik geen kaart kon kopen. Nu mag ik nog hopen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 11:12
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #171
Ik ben afgelopen seizoen best kwaad geweest op mvv en heb dit zelfs via mail kenbaar gemaakt aan mvv.
Maar dat komt alleen maar omdat ik mvv supporter ben! Ik wil naar mvv gaan maar tja soms gaat dat helaas niet en dat is frustrerend.
Dit ligt niet aan mvv en de prijzen ( zeker dit seizoen niet).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 15:47
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #172

mvvke4life schreef : Ik ben afgelopen seizoen best kwaad geweest op mvv en heb dit zelfs via mail kenbaar gemaakt aan mvv.
Maar dat komt alleen maar omdat ik mvv supporter ben! Ik wil naar mvv gaan maar tja soms gaat dat helaas niet en dat is frustrerend.
Dit ligt niet aan mvv en de prijzen ( zeker dit seizoen niet).

En boerum vaanaof oktober?
Daank kins diech toch beter wachte op de haave sezoenskaart?

Diech hubs 'ne pb.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 20:57
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #173
Maar het ligt niet alleen aan MVV ze moeten ook kosten van van alles eruit kunnen halen.
Ik vind dat dit soort dingen al beginnen bij het rijk.
Sinds de nieuwe regeltjes krijgen mensen met een uitkering nog minder geld of mensen die voor zoveel % krijgen krijgen geen uitkering meer ernaast en dan moet je met 800 euro rond kunnen komen.
Dan kun je blij zijn als je 10 euro overhoud per maand. Dus al zou MVV de kaarten nog goedkoper maken dat heeft denk ik zelf niet veel nut. (Misschien bij enkele mensen maar met lange naar niet allemaal)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 21:14
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #174
mijn punt is eigenlijk dat er steeds over "echte" supporters wordt gepraat maar dat men eens verder moet kijken als hun neus lang is!

wanneer ben je een "echte" supporter? en wie bepaald dat?

dat bepaald ieder voor zichzelf!
:P

ik gaf mijn persoonlijke situatie als voorbeeld aan. :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 18:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #175

mvvke4life schreef : mijn punt is eigenlijk dat er steeds over "echte" supporters wordt gepraat maar dat men eens verder moet kijken als hun neus lang is!

wanneer ben je een "echte" supporter? en wie bepaald dat?

dat bepaald ieder voor zichzelf!
:P

ik gaf mijn persoonlijke situatie als voorbeeld aan. :(


Je hebt gelijk iedereen moet eens verder kijken.
Alleen dit gebeurd vaker niet want zie vaker van dit soort discussies van kijk eens verder dan je neus lang is.

In mijn ogen heb je gelijk , ieder bepaald dat voor zijn eigen.
Maar soms zie je mensen 1x in een jaar komen terwijl ze alle tijd van de wereld hebben en geld zat hebben. En dit soort mensen schreeuwt het hardste dat ze de grootste fans zijn.
Maar als het slecht gaat dan hoor en zie je ze niet.
Verder in zo'n situatie als jou dit is gewoon een rot situatie waar je natuurlijk voor de leukste wedstrijden geld spaart.

Kun je niet eens bij de gemeente aankloppen of zo? Zou er echt niks te regelen zijn voor mensen die in zo'n situatie als jou zitten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 19:13
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #176
Nou volgens de regering hoort een gezin met kinderen twee werkende ouders te hebben. Wij hebben ervoor gekozen een van de twee zolang de kinderen nog niet zelfstandig genoeg zijn thuis te laten. Wij vinden dat je zelf je kinderen moet grootbrengen en niet de oppas of de opvang ( onze mening).Daardoor komen we maar net rond en kan ik niet sparen. Ik heb geen leningen of schulden. Maar ik kan bij niemand aankloppen voor hulp want ik verdien "te veel". Gelukkig is dit een tijdelijk iets kinderen worden ouder.
We hebben hier zelf voor gekozen en het is ook niet erg. Maar ik voel me wel steeds aangesproken als men het heeft over "nep"supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, middenstip, josoetgebrook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2015 15:01
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #177
Vandaag kaart nr 1651,1652 en 1653 besteld! Beter laat dan nooit. Voor me zelf en mn 2zoontjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Raffalaldo, Bung

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2015 17:04
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2015-2016 #178
fijn dat het toch gelukt is...

Kompleminte
Gamin!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden