>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
omnisciens schreef : Werkelijk wat een onzin, dat mensen het je ook nog kwalijk nemen dat je wacht op je brief om te verlengen.
Ik ben toch klant of niet soms, ik verwacht dat MVV moeite doet om mij als supporter aan zich te binden, vooral die gene die al hun trouw bewijzen door al een seizoenskaart te nemen vorig jaar, of de jaren ervoor.
Het is toch verdomme niet zo moeilijk om een brief a la vorig jaar eind april de deur uit te doen, nee je moet maar zelf zorgen dat je je plaats hebt en behoudt. Ik blijf er bij, het is een blijft een vreselijk amateuristische organisatie. Dit zijn juist!!! de momenten waarmee je geld kon verdienen, je wint 6 potten op rij, hoe makkelijk was het geweest als je die brief al in de bus had en ongefrankeerd kon terugsturen met een machtiging met automatische incasso...
Dus ga alsjeblieft niet zeggen dat wij als supporters maar moeite moeten doen, "ga maar even naar de infobalie" kom op zeg, Mvv moet naar ons komen, niet anders om. Het is verdomme gewoon een bedrijf hoor.
die moeite hebben we al 15 jaar gedaan door iedere week, weer of geen weer op de tribune te zitten. Veel supporters verwachten gewoon wat waardering. That's all.
αναρχος schreef : www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten
Hier kan je online bestellen. En je kan ook gewoon op eigen initiatief naar de infobalie van MVV gaan. Altijd dat gezeik, ik wordt er kotsmisselijk van. Als je een seizoenskaart wilt, koop je er gewoon een. MVV heeft het je nog nooit zo makkelijk gemaakt als dit jaar, nu je online kan verlengen. En kom niet het met het excuus dat je een bejaarde bent die niks online kan. Je hebt hier toch ook een account of niet dan? En anders ga je toch gewoon naar de infobalie.