Seizoenskaarten 2015-2016

14 mei 2015 07:35
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #91
tot heden geen brief ontvangen........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2015 10:32
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #92
www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten

Hier kan je online bestellen. En je kan ook gewoon op eigen initiatief naar de infobalie van MVV gaan. Altijd dat gezeik, ik wordt er kotsmisselijk van. Als je een seizoenskaart wilt, koop je er gewoon een. MVV heeft het je nog nooit zo makkelijk gemaakt als dit jaar, nu je online kan verlengen. En kom niet het met het excuus dat je een bejaarde bent die niks online kan. Je hebt hier toch ook een account of niet dan? En anders ga je toch gewoon naar de infobalie.

14 mei 2015 11:07
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #93
Hallo allemaol iech heur sommige hei dat ze op de breef aon het wachte zien van MVV veur de seizoenskaart te verlengen. Hei op het forum is toch al genog informatie euver de preize en tot wienie ste diene eige plek kins verlengen.
Dus vraog iech miech aof moot ger noe ech wachte op de breef van MVV och MVV geit met in de digitale wereld van internet, iech weet neet eederein heet internet, mer kom op koop die seizoenskaart noe en wach neet op dee breef kos MVV och allein mer geld wat ver veur beter dingen kinne gebreuke neet. Groetjes

14 mei 2015 12:41
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #94
Werkelijk wat een onzin, dat mensen het je ook nog kwalijk nemen dat je wacht op je brief om te verlengen.
Ik ben toch klant of niet soms, ik verwacht dat MVV moeite doet om mij als supporter aan zich te binden, vooral die gene die al hun trouw bewijzen door al een seizoenskaart te nemen vorig jaar, of de jaren ervoor.

Het is toch verdomme niet zo moeilijk om een brief a la vorig jaar eind april de deur uit te doen, nee je moet maar zelf zorgen dat je je plaats hebt en behoudt. Ik blijf er bij, het is een blijft een vreselijk amateuristische organisatie. Dit zijn juist!!! de momenten waarmee je geld kon verdienen, je wint 6 potten op rij, hoe makkelijk was het geweest als je die brief al in de bus had en ongefrankeerd kon terugsturen met een machtiging met automatische incasso...

Dus ga alsjeblieft niet zeggen dat wij als supporters maar moeite moeten doen, "ga maar even naar de infobalie" kom op zeg, Mvv moet naar ons komen, niet anders om. Het is verdomme gewoon een bedrijf hoor.
die moeite hebben we al 15 jaar gedaan door iedere week, weer of geen weer op de tribune te zitten. Veel supporters verwachten gewoon wat waardering. That's all.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, αναρχος

14 mei 2015 13:02
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #95
Mer jongens, der is toch al vaak genog gezag, tot de breven koamen :rolleye:

14 mei 2015 13:07 14 mei 2015 13:15 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #96
@omnisciens

Een ' ongefrankeerde envelop" Serieus? voor 1500 seizoenskaarten? Als we nu het ledenbestand van Real Madrid hadden dan verdien je dat terug. Maar ik denk niet dat je voor 1500 brieven een postdeal kunt/wilt sluiten met PostNL.. (900 euro aan postzegels)

Bij onze Oosterburen hebben ze automatische verlenging. Zeg je niet op voor 1 mei, dan wordt je kaart automatisch verlengd. Ben je te laat, dan heb je pech en moet je gewoon betalen. Dan lijkt me de benadering van MVV, een stukje klantvriendelijker..
Die brief komt wel. Maar anno 2015 is het misschien toch verstandig om eens over te stappen op het digitale medium. Want geen bank stuurt meer brieven.. Ik ken mensen van 75 jaar, die volledig online opereren. (Ze spammen je helaas wel de mailbox vol..) Dus het is mogelijk.

14 mei 2015 13:23
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #97

omnisciens schreef : Werkelijk wat een onzin, dat mensen het je ook nog kwalijk nemen dat je wacht op je brief om te verlengen.
Ik ben toch klant of niet soms, ik verwacht dat MVV moeite doet om mij als supporter aan zich te binden, vooral die gene die al hun trouw bewijzen door al een seizoenskaart te nemen vorig jaar, of de jaren ervoor.

Het is toch verdomme niet zo moeilijk om een brief a la vorig jaar eind april de deur uit te doen, nee je moet maar zelf zorgen dat je je plaats hebt en behoudt. Ik blijf er bij, het is een blijft een vreselijk amateuristische organisatie. Dit zijn juist!!! de momenten waarmee je geld kon verdienen, je wint 6 potten op rij, hoe makkelijk was het geweest als je die brief al in de bus had en ongefrankeerd kon terugsturen met een machtiging met automatische incasso...

Dus ga alsjeblieft niet zeggen dat wij als supporters maar moeite moeten doen, "ga maar even naar de infobalie" kom op zeg, Mvv moet naar ons komen, niet anders om. Het is verdomme gewoon een bedrijf hoor.
die moeite hebben we al 15 jaar gedaan door iedere week, weer of geen weer op de tribune te zitten. Veel supporters verwachten gewoon wat waardering. That's all.

Dat je er op wacht is prima, dat je erover gaat zeiken op een forum terwijl er genoeg andere makkelijke (klantvriendelijke) opties zijn is een ander verhaal. Dacht trouwens dat dit een supporters forum was en geen klanten service.

14 mei 2015 13:58
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #98
Op dinsdag 5 mei 2015 heb ik als seizoenkaarthouder per email de volgende brief van MVV ontvangen. Blijkbaar heeft nog niet elke seizoenkaarthouder deze brief digitaal of per post ontvangen.

Verleng nu je seizoenkaart voor het seizoen 2015/2016 online

Beste......,

Namens het hele MVV-team willen we jou bedanken voor alle momenten die we dit seizoen samen hebben beleefd. Denk maar aan die heerlijke 3-1 overwinning op 1 februari jl. of aan de 6-2 overwinning tegen FC Volendam.

Op dit moment zij n we achter de schermen al gestart met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Dit betekent dat je, als trouwe seizoenkaarthouder, als eerste jouw vaste plaats kunt verlengen. We kunnen alvast verklappen dat je, als seizoenkaarthouder extra voordeel krijgt!!

Bestel vóór 24 mei en geniet van verschillende vroegboekvoordelen:

* Jouw plaats blijft gereserveerd tot en met 24 mei.
* De eerste 1.000 verlengers krijgen gratis een sjieke MVV-schoudertas (t.w.v. 8,50 euro) met daarin verschillende voordelen.
* We verloten onder ieder eerste 100, eerste 200, eerste 300...telkens 3 originele MVV-wedstrijdshirts van het seizoen 2011-2012 & 2012-2013. Voor de verzamelaars is dit echt een collectors item.

Bovendien kun je dankzij Veer Zien MVV ook komend seizoen genieten van korting bij de cateringspunten in De Geusselt.

Prijzen
Voor komend seizoen hebben we samen met het MVV Supportersoverleg naar het prijsbeleid van het seizoen 2014/2015 gekeken. Dit heeft geleid tot de volgende verbeterpunten voor het prijsbeleid van het seizoen 2015/2016:

* Prijzen zijn fors gedaald.!
* 1 tribune = dezelfde prijs (geen differentiatie meer)
* Jeugd tot en met 12 jaar gratis (per betalende volwassene)
* MU-korting ingevoerd

Klik hier om de prijzen te bekijken.

Bestellen

Je kan op de volgende manieren jouw seizoenkaart voor het seizoen 2015/2016 bestellen:

* Digitaal bestelformulier, klik hier.
* Bestelformulier inscannen en mailen naar: seizoenkaarten @mvv.nl
* Per post naar: MVV Maastricht, t.a.v. Afdeling Ticketing, Geusseltweg 11, 6225 XS Maastricht
* Je kunt het formulier iedere werkdag (maandag t/m vrijdag) tussen 13.00 en 17.00 uur afgeven bij de infobalie.

Wij hopen om ook jou volgend seizoen opnieuw te mogen verwelkomen in de De Geusselt.

#SameSjevraoje ouch in seizoen 20125/2016

14 mei 2015 16:06
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #99
Der weurt diech niks koelijks genomen, dat is wats diech der van maaks iech wel allein zegge dat der genog teks en oetlijk gegeven is euver het bestelle van de neu seizoenskaart hei op het forum. Es diech wels wachte op diene breef moos diech wete mer het neumt diech geine koelijk Amen :thumbsup:

14 mei 2015 18:53
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #100
Jouw plaats blijft gereserveerd tot 13 juni
Donderdag 14 mei 2015

MVV is achter de schermen volop bezig met de voorbereiding van het nieuwe seizoen. De verkoop van de seizoenkaarten is heel belangrijk in dit proces. Ieder jaar opnieuw krijgen de seizoenkaarthouders een brief thuisgestuurd voor de verlenging van hun seizoenkaart. Ook dit jaar doet MVV dit opnieuw, maar de brieven zijn iets langer onderweg dan eerst gepland.

Wij hebben van het bedrijf, die de folders en bestelformulieren drukt en opstuurt, vernomen dat er iets fout gegaan is bij het drukken van de folders. Hierdoor is alles met één week uitgesteld en zijn de brieven ook één week later verstuurd. De brieven zijn dus op woensdag 13 mei jl. verstuurd in plaats van woensdag 6 mei. Mede door het verlengde Hemelvaartweekend zullen de brieven pas vanaf maandag 18 mei afgeleverd worden bij de seizoenkaarthouders per post.

Normaal werd de plaats van de vaste seizoenkaarthouders maar gereserveerd tot en met 24 mei. Door deze vertraging heeft MVV beslist om de plaatsen te reserveren tot en met 13 juni.

P.S. Op de folder en het bestelformulier, die jullie zullen ontvangen, zal nog 24 mei staan. Deze datum kan dus aangepast worden naar 13 juni.

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/re...g-plaats-tot-13-juni
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

15 mei 2015 07:40
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #101
Weet iemand of dan ook de kortingsactie tot 13 juni geld of alleen de plaatsreservering?

15 mei 2015 08:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #102
Welke korting precies?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

15 mei 2015 09:55
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #103
Wanneer worden de wedstrijdshirts verloot? Ik zat bij de 1e 100 :)

15 mei 2015 15:37
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #104
Vanaf maandag, heb ik van de week via Twitter nagevraagd. Zit zelf ook bij de eerste 100 dus ben benieuwd :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

16 mei 2015 08:43
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #105

αναρχος schreef : www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten

Hier kan je online bestellen. En je kan ook gewoon op eigen initiatief naar de infobalie van MVV gaan. Altijd dat gezeik, ik wordt er kotsmisselijk van. Als je een seizoenskaart wilt, koop je er gewoon een. MVV heeft het je nog nooit zo makkelijk gemaakt als dit jaar, nu je online kan verlengen. En kom niet het met het excuus dat je een bejaarde bent die niks online kan. Je hebt hier toch ook een account of niet dan? En anders ga je toch gewoon naar de infobalie.

Ik gaf alleen aan dat ik tot heden toe geen brief ontvangen heb.
En nee ik ben geen bejaarde zonder internet.
MVV is een bedrijf en hun moeten moeite doen om ons in het stadion te krijgen en niet anders om.
De AH heeft ook korting en stuurt je een folder. die gaan er ook niet van uit dat je het in de winkel maar zelf moet uitzoeken.
Het IQ van bepaalde mensen hier is erg laag en ik heb het idee dat sommige echt niet begrijpen dat hoe een bedrijf hoort te communiceren en met hun klanten moet omgaan. Voor jullie is MVV alles en kan MVV niks mis doen.
Dat kan en mag maar je moet wel helder blijven denken, en vooral logisch denken. en niet er van uit gaan dat de weg die jij bewandeld ook de juiste weg is.

En zoals eerder al gezegd, ga ik wachten tot de duisters gespeeld hebben! en het boeit me geen FUCK wat de rest er van vind. jij doet jou ding ik het mijne.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden