Seizoenskaarten 2015-2016

30 apr 2015 21:26
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #16
Ik voel me als trouwe seizoenskaarthouder wel weer genaaid dat wij niet eerst ff een bericht krijgen of ik mijn plaats wil verlengen, want een ieder had mijn plaats nu kunnen kopen.
Professionals zullen het nooit worden helaas

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2015 21:29
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2015-2016 #17
Dit klopt niet ,je plaats blijft gereserveerd tot 24 mei. Vind het wel vreemd dat je als aeizoenskaarthouder niet als eerste bericht krijgt.....

Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2015 21:52
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #18
Bin zier positief verras euver de prijze!!! Chapeau, weet zeker tot d'r volgend jaor mie luij op de buhne zitte!

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2015 09:30
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #19
Op zich zijn de prijzen niet verkeerd, na 11 wedstrijden is een seizoenskaart eruit.
Maar soms is het niet mogelijk financieel gezien een seizoenskaart te pakken. Zeker niet als je met meerdere uit gezin wilt gaan.
Prijzen losse tickets zijn omlaag gegaan, maar Angel-side 12€/Qpark 16€...blijf het persoonlijk toch best veel vinden. Staantribune invoeren, ook nog stuk gezelliger ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2015 13:03
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #20
Goed bezig bij MVV!!

Op zich zie ik best nog veel opmerkingen hier over wat ze nog kunnen verbeteren.
Maar ze kunnen niet iedereen tevreden stellen al denk ik dat met deze prijzen toch iedereen tevreden is omdat het toch al een stuk goedkoper is dan vorig seizoen!
Denk dat ik zometeen even maar naar het stadion alvast ga om te verlengen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2015 14:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #21

Roed en Wit 70 schreef : Op zich zijn de prijzen niet verkeerd, na 11 wedstrijden is een seizoenskaart eruit.
Maar soms is het niet mogelijk financieel gezien een seizoenskaart te pakken. Zeker niet als je met meerdere uit gezin wilt gaan.
Prijzen losse tickets zijn omlaag gegaan, maar Angel-side 12€/Qpark 16€...blijf het persoonlijk toch best veel vinden. Staantribune invoeren, ook nog stuk gezelliger ;)


Ik heb er uiteraard alle begrip voor dat het voor sommige mensen moeilijk is op te brengen om met het hele gezin naar MVV te gaan. Maar toch vind ik het niet geheel eerlijk om dan met de prijs van de Qpark strooien. Dat is de op één na duurste tribune bij MVV. Als je het niet breed hebt, dan kun je helaas nu eenmaal niet de duurdere opties kiezen. Speciaal voor gezinnen heeft MVV de Noordtribune gereserveerd en die kaartjes zijn niet duur. Jeugd onder de 12 gratis, jeugd tot en met 16 jaar 27,50 voor een seizoenskaart. Ofte wel, voor de prijs van twee van die Qpark kaartjes die jij noemt, kan je zoon van 15 het hele jaar naar MVV.

Als je echt in de bijstand zit, is er via de gemeente de mogelijkheid om MVV te bezoeken.

Ik zeg niet dat het voor iedereen gemakkelijk te betalen is om naar MVV te gaan, maar ik vind het niet (meer) overdreven duur. 12 euro voor een volwassenkaartje voor een tribune achter een doel vind ik een reële prijs. MVV heeft zelf chronisch geldproblemen, kaartjes kunnen daarom niet te goedkoop worden. Terugkeer van staantribune ben ik overigens groot voorstander van! :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard, Raffalaldo, DeBezem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2015 21:59
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #22
Wat koste de seizoenskaart op de Angel-Side vorig jaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2015 00:26
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #23
vak d 208 eu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2015 01:12
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #24
En de andere vakken..?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2015 07:10
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #25
Ik meen iets van 160 of 170 euro?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2015 13:57
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #26
De mogelijkheid van een staantribune is onderzocht. Er blijken dermate bouwkundige aanpassingen nodig ivm veiligheid dat dat geen reële optie is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2015 16:22
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #27
Zal dan wel te duur zijn. Misschien een idee om met de inkomsten van vzm dit plan te realiseren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2015 16:32
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #28
Daar zal een echt doel geambieerd door MVV voor gekozen worden, niet wat de supporters willen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2015 20:13
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #29

Boschpoort schreef : De mogelijkheid van een staantribune is onderzocht. Er blijken dermate bouwkundige aanpassingen nodig ivm veiligheid dat dat geen reële optie is.


Misschien eens informatie inwinnen bij Dortmund, daar wisselen ze tussen competitie en champignons League gewoon even een tribune om....stoeltjes weg en stoeltjes weer terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 09:09
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #30

Us Clubke schreef :

Boschpoort schreef : De mogelijkheid van een staantribune is onderzocht. Er blijken dermate bouwkundige aanpassingen nodig ivm veiligheid dat dat geen reële optie is.


Misschien eens informatie inwinnen bij Dortmund, daar wisselen ze tussen competitie en champignons League gewoon even een tribune om....stoeltjes weg en stoeltjes weer terug.

Volgens mij is het idee van zogenaamde 'railseats' al eens voorgedragen aan MVV/gemeente, dit zo een perfecte oplossing zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden