Seizoenskaarten 2015-2016

04 mei 2015 11:34
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #31
Indd wsly met deze rails hoeven geen grote aanpassingen te worden gedaan. Gewoon rails ipv stoeltjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 11:37
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #32
Krijgen seizoenskaarthouders nu eigenlijk wel of niet nog een mailing per post, zoals andere jaren het geval was? Of moeten ze nu op eigen initiatief aan de slag en de formulieren downloaden op de website van MVV? Ik wil dat overigens best doen. Is een kleinigheidje, maar ik denk dat veel mensen post van MVV verwachten en dat er dus een hoop de boot gaan missen wat betreft reservering huidige plaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 12:10
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #33

Jim Cemint schreef : Krijgen seizoenskaarthouders nu eigenlijk wel of niet nog een mailing per post, zoals andere jaren het geval was? Of moeten ze nu op eigen initiatief aan de slag en de formulieren downloaden op de website van MVV? Ik wil dat overigens best doen. Is een kleinigheidje, maar ik denk dat veel mensen post van MVV verwachten en dat er dus een hoop de boot gaan missen wat betreft reservering huidige plaats.


Lijkt me dat het ook nog per post zal komen. Was vorig jaar volgens mij week na laatste wedstrijd, dus verwacht het dit jaar ook zo ongeveer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 12:13
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #34
Deze week krijgen de SK houders een brief thuis, aldus MVV in een reactie op facebook vorige week.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 17:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #35
Moet deze keer ook ff wachten tot het vakantiegeld door omstandigheden...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 20:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #36

Ster_Drager schreef : Indd wsly met deze rails hoeven geen grote aanpassingen te worden gedaan. Gewoon rails ipv stoeltjes

Heeft geloof ik ook te maken met de "steilheid" van de tribunes en het feit dat er een gracht onder ligt.
Dat is niet zo eenvoudig op te lossen en een compleet nieuwe tribune bouwen zal echt geen optie zijn.
Dit moeten we gewoon vergeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 20:56
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #37
Oke. Duidelijk! Dat ze dat geld ook maar besteden aan een leuke speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 21:41
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #38

Boschpoort schreef :

Ster_Drager schreef : Indd wsly met deze rails hoeven geen grote aanpassingen te worden gedaan. Gewoon rails ipv stoeltjes

Heeft geloof ik ook te maken met de "steilheid" van de tribunes en het feit dat er een gracht onder ligt.
Dat is niet zo eenvoudig op te lossen en een compleet nieuwe tribune bouwen zal echt geen optie zijn.
Dit moeten we gewoon vergeten.

Ik dacht dat het te maken had met de bereikbaarheid vanuit de achterkant...
Ik had deze rails nog niet gezien, wellicht dat dit wel een optie is.
Ik denk dat bij deze optie (en andere ook), het geld het probleem is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 21:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #39
Maar het gaat hier over de seizoenkaarten!
Er ligt een fantastisch aanbod, hopelijk besteld iedereen een seizoenkaart!
Hoe meer kaarten verkocht, hoe gunstiger voor MVV! Om de komende maanden te overbruggen, om het stadion vol te krijgen, TV-gelden zijn dan gunstiger (dacht ik), meer omzet bij de catering, meer sfeer, etc.

Koop een sk!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 13:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #40
ik vraag me af of het verlagen van de seizoenskaarten nu op dit moment de juiste keuze is, immers moet je behoorlijk wat mer kaarten gaan kopen voor t binnen halen van dezelfde omzet en gaat dat gebeuren ?

ben er benieuwd naar dat effect, koppeling prijs verlaging versus kaarten.
Wat nu wel een gegeven is dat door de verlaging van toegangsprijzen er op een andere manier extra inkomsten moeten komen
Dat kan door meer toeschouwers te trekken ( daar heb ik minder vertrouwen in, omdat we elk jaar een mindere selectie krijgen)of door de huidige toeschouwers meer te laten besteden

Dat laatste is natuurlijk met beheer van catering in eigen beheer al een hele stap vooruit gegaan in de inkomsten
Toch valt mij op dat heel veel supporters nooit gebruik maken van de catering, zeker bij mij op de qpark vak D wordt er weinig genuttigd , de loop zit er daar nog niet goed in.
je moet de loop er in zien te krijgen naar de catering punten :

hoe doe je dat , hier een paar ideeen !

1) geef iedere seizoenskaart houder bij ophalen van zijn of haar seizoenkaart, 2 gratis veer zien MVV munten, dit had je in de prijs van de kaart kunnen meenemen. Voordeel hiervan is dat mensen die nu nooit munten kopen en iets nuttigen deze gratis munten wel gaan gebruiken voor iets, dus je krijgt loop naar de catering punten, de mensen die dit wel al doen hebben een mazzeltje welke ze zelf betalen via de seizoenskaart

2) Ben meer actief op de tribunes , laat je via promoteams die rondlopen met bijvoorbeeld tap bier op de rug je wat meer zien

3) Voer het penalty schieten in de rust weer in , en voor iedere gescoorde penalty ontvang je 5( of wat dan ook) veer zien MVV munten, aantal te nemen penaltys 3-5 , maak er maar wat van , Publiek wordt weer geattendeerd op de catering

4) de snack van de week acties ( omroepen) deze week broodje frikandel+cola voor 1.5 munt ( ik zeg maar wat) dit roep je om voor de wedstrijd en tijdens de rust

en zo kun je nog van alles verzinnen om meer mensen gebruik te laten maken van de catering en dat levert dus inkomsten op

maar misschien zijn er nog betere iedeen ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Bieske, tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 14:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #41
Napoleon, goede ideëen. Als ik het me goed herinner heeft iemand van Veer zien MVV ergens tijdens dit seizoen gezegd dat ze bezig zijn met zo'n promoteam met tapbier op de rug. Wellicht kan iemand van Veer zien MVV hier meer over zeggen?

MVV heeft twee seizoenen geleden de prijzen fors verhoogd, omdat we toen met zijn alleen richting de eredivisie wilden (seizoen dat we een half jaar lang bovenaan stonden). Daarmee werden we een van de duurste clubs in de jupiler league. Koppel dat aan twee seizoenen tegenvallende resultaten en matig voetbal, en het stadion loopt leeg. Die mensen ga je zeker niet meteen terugkrijgen met lagere prijzen. Maar op de lange termijn zal het wel degelijk schelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 17:31
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #42
Koppel de seizoenkaarten aan het aantal jaren, dat je naar MVV gaat (met een seizoenskaart)
Voor ieder jaar krijg je 1% korting.
M.a.w.10 jaar -->10 %
20 jaar --> 20 %
Koop je alleen losse kaartjes, dan zal je bij aanschaf van een kaart de volle prijs moeten betalen.
MVV zal dit toch wel ergen geregistreerd hebben (zeker vanaf de intrede van de plastic seizoenskaart)


Ook het onder de aandacht brengen van de catering vind ik een goed idee.
Vooral het rondlopen met een tap op je rug is prettiger, dan aanschuiven in een lange wachtrij.
De bezoekers moeren, dan wel het fatsoen op kunnen brengen om de lege bekertjes netjes in de afvalbakken te deponeren.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 22:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #43
Vandaag een persoonlijke mail van MVV dat ik mijn seizoenkaart kan verlengen (Ik begrijp dat de brieven dus ook nog gewoon per post gaan komen deze week).

Je merkt het aan alles, alle positieve krachten rondom de club zijn zich aan het bundelen. Of het nu de delegaties in het Supporters Overleg zijn, of Veer Zien MVV, of de werknemers van MVV (die nieuwsbrieven van MVV zijn gewoon lekker om te lezen!), iedereen is bezig MVV goed op de kaart te zetten! Volgend seizoen zal MVV TV hier verder aan bijdragen!

Ook al zit het sportief even tegen soms, ik heb er vertrouwen in dat MVV structureel naar een betere toekomst gaat. Ik ga met goed gevoel de zomer in.

Chapeau aan iedereen die hieraan meewerkt! Allemaal aan de seizoenkaart!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Roei baank, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 23:45
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #44
#Tousensemble

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2015 09:23
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #45
Als ze slim zijn gaan ze iedereen die ooit een seizoenskaart heeft gehad bij MVV aanschrijven. Niet alleen de vaste seizoenskaarthouders!!! Zul je zien dat hierdoor toch weer mensen over de streep getrokken gaan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden