MVV: zoek een investeerder!

14 nov 2017 20:00
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV: zoek een investeerder! #31

krampioen schreef : Beste Houten,
Wat jij beschrijft is een provincieclub met een gezellige uitstraling uit het verleden en een regionale verbondenheid. Maar, zo werkt het allang niet meer. Je wil toeschouwers op de tribune, je wil dat de elite zich wil presenteert in de busisness club en in hun eigen skybox. Je wil suksessen op het veld, in eerste instantie nationaal, en je wil grote winsten maken door de verkoop van spelers. FSC is geen regionale club meer, en daar zijn alle voorwaarden nu aanwezig om door te groeien. Ook dat is een meerjarenplan, maar, ze zijn hard op weg. Daarvoor is iemand nodig met geld, motivatie en visie. Komt die er niet, dan worden wij inderdaad een gezellig clubje in de 1e divisie met leuke nostalgische tekeningen aan de muren. Ook gezellig. Maar, willen we dat ?

.

ahahahahaha krampioen ik kan me redelijk in je verhaal vinden maar het fortuna verhaal word echt met een behoorlijke portie drama gebracht hahaha. Ja er is een verhaal, ja er is een hoopvolle visie maar buiten 7 schamele puntjes meer lijkt me dat we in alle facetten nog altijd een bredere basis hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2017 22:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV: zoek een investeerder! #32

houtengerard schreef : Of we bouwen weer gewoon een (culturele) muur om Maastricht, laten ons -uithongeren, -onderling de genetica verpesten, en ons kansloos afslachten in de eigen vesting als er weer een gewapend leger voor de deur staat. Precies zoals het in de stadsgeschiedenis geschreven staat. Dat kan natuurlijk ook. Maar dan zul je van de momenten moeten genieten als het vlagje weer eens omhoog de paal in kan omdat het weer even een tijdje rustig is geweest, en niet vanwege triomfen op andermans terrein.

Ai uniek stukje, maar pijnlijk. Dan vraag je je af waar het is mis gegaan. Waren we nu maar bij de zonnekoning gebleven dan hadden we op het WK geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 01:24
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV: zoek een investeerder! #33
Corendon eens benaderen voor sponsor voor tot sittard m binnen haalt 10 miljoen voor vliegveld te investeren meteen bovenop zitten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 07:34
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV: zoek een investeerder! #34

bokkesprongen schreef : Reis bureau CorenDon gaat zo,n 10 miljoen euro stoppen in Maastricht Aachen Airport oftewel vliegveld Beek , zou toch een idealen shirt sponser zijn
voor MVV-Maastricht .....................


Met alleen al 4,5 miljoen euro voor promotionele activiteiten rondom die vluchten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 13:10
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
MVV: zoek een investeerder! #35
Dit heeft natuurlijk niets met de stand op de ranglijst te maken, beste webmaster.
Dit gaat puur over de plek waar mvv nu staat tov alle financiële problematiek in 2010, ruim 7 jaar geleden en
waar fortuna nu staat tov van alle financiële problematiek in de tweede competitiehelft ( jan 2016 / aug 2016 ) van vorig jaar,
Fortuna heeft in 15 maanden Gun enorme stappen gemaakt die ik nu niet allemaal ga opsommen. Die stappen heeft mvv ook gemaakt, maar dan wel in 7 jaar ipv 15 maanden.
Als je dat niet ziet zou ik eens naar pearle gaan voor een neutrale bril

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 13:25 15 nov 2017 13:27 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV: zoek een investeerder! #36
Ach ach jongetje, ben je op je pikkie getrapt. Ga eerst maar eens zorgen dat je gemiddeld 5000 toeschouwers haalt een langere periode. Een periode titel wint, of überhaupt eens ergens om speelt. Dan kun je eens naast ons komen zitten. Op dit moment zijn het 7 punten,WiFi in het stadion en een groot talent. Jullie hebben nu sportief net helemaal niks. Een leuke tijd hebben jullie nu zeker, en Het is jullie zeker gegund (namens mij)j, maar voor de rest zou ik vooral op dit MVV forum gewoon een toontje lager zingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 13:57
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
MVV: zoek een investeerder! #37
Hahaha webmaster, ( als je dat hier echt bent geef je in je posten iig t goede voorbeeld, maar dat ter zijde ) wie is hier nu op zijn pik getrapt. Ik reageer heel normaal en als je daar niet tegen kan , helaas.
Ik noem gewoon een paar feiten, net zoals jij. Verschil is alleen dat jouw feiten uit een verleden stammen. Of krijgt mvv dit jaar ook een bronzen stier voor de periode van 4 jaar geleden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 14:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV: zoek een investeerder! #38
Ah een bronzen stier. 2 zelfs. Dat moet me toch een feest zijn geweest. Sjut in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 14:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV: zoek een investeerder! #39

Shef schreef : Als je dat niet ziet zou ik eens naar pearle gaan voor een neutrale bril



Dit is een dooddoener maar daarom nog niet minder waar. Je bent hier te gast op de site "MVVfans.nl". Waarom zou iemand op een fansite van MVV in hemelsnaam een neutrale bril op moeten zetten? Wat een rare opmerking.

Overigens zie ik maar weinig feiten benoemd worden door jou. Altijd mooi als mensen zeggen dat ze "gewoon feiten" benoemen. Lezen we even terug wat je zei:

Shef schreef : Dit heeft natuurlijk niets met de stand op de ranglijst te maken, beste webmaster.
Dit gaat puur over de plek waar mvv nu staat tov alle financiële problematiek in 2010, ruim 7 jaar geleden en
waar fortuna nu staat tov van alle financiële problematiek in de tweede competitiehelft ( jan 2016 / aug 2016 ) van vorig jaar,
Fortuna heeft in 15 maanden Gun enorme stappen gemaakt die ik nu niet allemaal ga opsommen. Die stappen heeft mvv ook gemaakt, maar dan wel in 7 jaar ipv 15 maanden.
Als je dat niet ziet zou ik eens naar pearle gaan voor een neutrale bril


Waar staan hier feiten? Dat beide clubs financiële problemen hebben gehad durf ik nog wel een feit te noemen, maar voor de rest... "Fortuna heeft enorme stappen gemaakt", die uitspraak is zo ongelofelijk vaag dat het onmogelijk een feit te noemen is. Het enige echt tastbare is een hogere plaats op de ranglijst. Dat is mooi (en dat zeg ik niet sarcastisch). Maar net dát feit, daar gaat het volgens jou niet om...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 15:17 15 nov 2017 15:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV: zoek een investeerder! #40
Nou die stappen zie je vaak wel weer terug op het veld. Het is niet zo zier dat Fortuna maatschappelijk stappen maakt. Iets wat schijnbaar hoger in het vaandel lag/ ligt bij MVV. Maar daar heb je zo weinig aan. Ik kom in ieder geval voor het voetbal, en niet voor wat handtekeningen in de brusselse poort. De opmars van Fortuna is ook niet dit seizoen begonnen maar eind vorig seizoen. Kijk maar eens naar de resultaten. Welke stappen achter de schermen die Fortuna heeft gemaakt is niet duidelijk opgenoemd maar wel merkbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 17:01 15 nov 2017 17:02 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
MVV: zoek een investeerder! #41
FSC maakt nog altijd stevige verliezen en zullen ook geen zwarte cijfers schrijven over het komende seizoen. Ze zitten wel in de lift qua sponsors maar halen nog lang niet de omzetten die MVV haald. ( En dat is al geen vetpot ) Maar het leven is natuurlijk wel een stuk makkelijker als iemand de gaatjes dicht.

Als ze straks Schuurs verkopen heeft Gun al een groot bedrag terug van wat die erin heeft gestoken. Maar nu terug over naar MVV! FSC en MVV vergelijken is hetzelfde als tussen appels en peren. Willen wij verder als zelfstandige club van de supporters of worden we een doorvoerhuis van een makelaarsclubje? Voor mij is die keuze zeer makkelijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 17:21
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV: zoek een investeerder! #42
ik ben van mening dat met het huidige beleid je niet consequent in de top 5 kunt eindigen.
Je zult dan afhankelijk moeten zijn van de geluksfactor.
Buiten het gezond zijn vind ik het huidige beleid zo krom en zo scheef als maar kan.

Hoe kun je nu een doel hebben om de in de top 5 te spelen, en vervolgens een groot deel van de selectie halen die de afgelopen jaren NIETS hebben laten zien.
Dat is puur gokken en hopen op wat geluk.
Er gaat niemand interesse tonen in onze 2 spitsen ( wat bijvoorbeeld bij het BIES wel het geval was )
onze huidige spitsen hebben totaal geen toegevoegde waarde aan het team. behalve het bezetten van 2 plekken.
Zonder Okita zie ik niet snel gevaar komen, behalve de geluks balletjes.

Fortuna heeft nu een aantal leuke spelers die de club op sleeptouw nemen.
Ook al hebben ze 10 jaar onder ons gestaan, als ze promoveren dan promoveren ze eerder als MVV.
Het boeit dat ook niet op wat voor manier ze dat doen? ze spelen dan wel eredivisie en wij niet.
Fortuna werkt aan het stadion / team en alles er om heen.
Kijk wat er bij het stadion allemaal al gebouwd is, vergelijk dat met MVV de afgelopen jaren.
Wij hebben alleen een tunnel gekregen en fortuna heeft de omgeving interessant gemaakt.
Of dat nu door de gemeente of de club komt boeit geen fuck, het verschil is duidelijk te zien.
Wij hebben niks toegevoegd aan de Geusselt, behalve de bereikbaarheid verslechterd en de parkeerplaats kleiner gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 17:56 15 nov 2017 17:59 door Fortuna88.
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV: zoek een investeerder! #43
@ MVV supporter

Het is veel te vroeg om te praten over promotie bij Fortuna. We zitten nu 1/3de van de competitie en er kan nog van alles gebeuren. plek 5 tm 8 moet Fortuna zich op focussen en als dat lukt hebben we het prima gedaan. Eindigen we hoger dan hebben we het fantastische gedaan. Als jullie de geblesseerde spelers terug hebben dan eindigen jullie ook linke rijtje.

Ik ben opzicht wel benieuwd welke koers MVV op wilt, Gaan ze aandelen verkopen? Gaan ze op zoek naar investeerders? Of op zoek naar meer sponsors in Limburg en daarbuiten? De opvolger van Kersten kan flink aan de bak in ieder geval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 18:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV: zoek een investeerder! #44
MVV staat momenteel mét geblesseerde spelers ook gewoon in dat linkerrijtje hoor.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2017 18:25
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV: zoek een investeerder! #45

Jacques schreef : MVV staat momenteel mét geblesseerde spelers ook gewoon in dat linkerrijtje hoor.


Ja klopt dat bedoel ik ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden