MVV: zoek een investeerder!
- krampioen
-
- Platinum Member
-
Re: MVV: zoek een investeerder!
15 Nov 2017 19:19Het gaat echt niet om de huidige plaats op de ranglijst. Het gaat om korte-middellange-en langetermijnbeleid.
MVV heeft nu veel pech met blessures. Niks aan te doen. Moeten we accepteren op dit moment. Maar, in beginsel zijn de begrotingen van FSC en MVV ongeveer hetzelfde. Door de komst van een investeerder met een plan wordt de begroting daar sterk verhoogd. Zij zullen doorgroeien zolang de investeerder er vertrouwen in heeft en het kan betalen. Wij blijven bij MVV op een beleidslijn zitten van geen schulden en heel voorzichtig. Maar, rekening houdend met de huidige situatie blijf je dan op 2.5 miljoen totale begroting zitten. Dat is dus de spelersbegroting van NEC.
Er moet een doelstelling zijn. Er moet , mijn persoonlijke mening, gezegd worden dat MVV Maastricht in de eredivisie hoort als beste club van Zuid-Limburg. En daar moet je middellange termijn beleid op afstemmen. Wetende dat de sponsormogelijkheden te klein zijn in Maastricht moet je dan zoeken naar een andere oplossing. Ik hoop dat het bestuur dit eens onderzoekt. Neen, dat ze in actie komt. Op dit moment lijkt het er op dat het bestuur tevreden is met een redelijke positie in de 1e divisie en elk jaar een beetje winst. Als jullie dat ook willen, tja, dan leg ik mij daarbij neer. Persoonlijk denk ik dat er veel meer mogelijk is.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 Nov 2017 20:17 - 15 Nov 2017 20:28Zo te zien hoort bij 18 maanden van bijna falilliet naar Gun ook een grote bek die opeens komt vertellen wat te doen. Blije boer. Fijn voor je dat het Fortuna voor de wind gaat, maar laat MVV even hierbuiten aub. Of ga je nu hier uitleggen hoe het allemaal wèl moet. Het wiel opnieuw uitgevonden zeker.Fortuna88 wrote: @ MVV supporter
Het is veel te vroeg om te praten over promotie bij Fortuna. We zitten nu 1/3de van de competitie en er kan nog van alles gebeuren. plek 5 tm 8 moet Fortuna zich op focussen en als dat lukt hebben we het prima gedaan. Eindigen we hoger dan hebben we het fantastische gedaan. Als jullie de geblesseerde spelers terug hebben dan eindigen jullie ook linke rijtje.
Ik ben opzicht wel benieuwd welke koers MVV op wilt, Gaan ze aandelen verkopen? Gaan ze op zoek naar investeerders? Of op zoek naar meer sponsors in Limburg en daarbuiten? De opvolger van Kersten kan flink aan de bak in ieder geval.
- zitterd
-
- Banned
-
15 Nov 2017 20:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 Nov 2017 21:07Het gaat zich om de manier hoe denigrerend hij reageerd. Dat heeft niets met jaloezie te maken. Hij komt opeens doen alsof MVV het kleinere broertje is dat een aai over de bol nodig heeft. 9 seizoenen onder MVV geëindigd, 5x bijna failliet en moet je nu kijken haha. Ga toch fietsen.zitterd wrote: sjongejonge...de jaloezie en afgunst slaat inmiddels al over naar agressie. nergens voor nodig jongens!
- Tuor
-
- Platinum Member
-
15 Nov 2017 21:22 - 15 Nov 2017 21:24Tegelijkertijd vind ik het toontje van sommige Fortunezen hier wel erg stuitend soms. Er is niks mis met discussie, en ongetwijfeld gebeurt het onbewust, maar een aantal (zeker niet allemaal) Fortunezen dat hier post legt een behoorlijke portie arrogantie aan de dag. Misschien is het niet duidelijk, maar de meesten hier gunnen jullie je succes, wetende wat jullie voor ellende hebben meegemaakt. Maar een aantal Fortunezen blaast inmiddels wel heel erg hard van de toren over hoe geweldig het allemaal bij Fortuna is en wat MVV wel niet allemaal beter moet doen om net als Fortuna te worden. Lijkt me onnodig. Zo'n misplaatst arrogant toontje past meer bij die andere club uit de mijnstreek.
We zullen aan het eind van het seizoen wel zien waar iedereen staat, en over een paar jaar oordelen welke richting achteraf de beste was.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
15 Nov 2017 21:59zitterd wrote: sjongejonge...de jaloezie en afgunst slaat inmiddels al over naar agressie. nergens voor nodig jongens!
Hahaha jong Gaank fietsen kleuter!
- Shef
-
- Banned
-
15 Nov 2017 22:52webmastersfm wrote:zitterd wrote: sjongejonge...de jaloezie en afgunst slaat inmiddels al over naar agressie. nergens voor nodig jongens!
Hahaha jong Gaank fietsen kleuter!
Wederom perfecte woordkeuze webmastersfm!!!!
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2017 07:14Tuor wrote: Fortuna draait drie maanden iets beter dan wij. De stress die daarover bij sommige MVV supporters is begrijp ik niet zo, maar goed, daar mag iedereen anders over denken. Plus, uiteindelijk komt het voort uit een verlangen dat we allemaal delen: onze eigen club zo snel mogelijk vooruit te helpen.
Tegelijkertijd vind ik het toontje van sommige Fortunezen hier wel erg stuitend soms. Er is niks mis met discussie, en ongetwijfeld gebeurt het onbewust, maar een aantal (zeker niet allemaal) Fortunezen dat hier post legt een behoorlijke portie arrogantie aan de dag. Misschien is het niet duidelijk, maar de meesten hier gunnen jullie je succes, wetende wat jullie voor ellende hebben meegemaakt. Maar een aantal Fortunezen blaast inmiddels wel heel erg hard van de toren over hoe geweldig het allemaal bij Fortuna is en wat MVV wel niet allemaal beter moet doen om net als Fortuna te worden. Lijkt me onnodig. Zo'n misplaatst arrogant toontje past meer bij die andere club uit de mijnstreek.
We zullen aan het eind van het seizoen wel zien waar iedereen staat, en over een paar jaar oordelen welke richting achteraf de beste was.
Perfect verwoord Tuor! Goed dat velen (zelfs een aantal Fortuna-supporters) meedenken en betrokkenheid tonen. Maar ik vraag me wel eens af of deze discussie net zo levendig was geweest als Fortuna vijftiende stond. Sterker nog; stel Fortuna zou straks slechter gaan presteren, ebt deze discussie en de urgentie er van dan weg? Dat er bij MVV iets moet gebeuren, is duidelijk en volgens mij werkt het bestuur daar ook hard aan. Maar wat mij betreft moeten we niet in eens in paniek raken omdat het nu in Sittard goed gaat.
- Schapendonk
-
- Banned
-
16 Nov 2017 07:35 - 16 Nov 2017 07:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2017 07:48Schapendonk wrote: Nou als je goed leest komen sommige berichten niet voort uit meedenken en betrokkenheid. Maar verdedigen tegen dit heeft met ingang weinig zin. Waarschijnlijk hebben ze niet veel anders te doen, en hebben de afgelopen 10 jaar erg zeer gedaan.
Je hebt volledig gelijk als je zegt dat een aantal reacties blaaskakerij is. Daarom had ik het in mijn vorige post ook over 'een aantal Fortuna-soppurters'. Dus niet alle.
- Strucht
-
- Elite Member
-
17 Nov 2017 10:55Korte docu, van traditie club Leyton Orient die nu NON-League voetbalt
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2017 12:26En voor degene die enkel het negatieve ziet in het woordje ''investeerders'':
'Jack to a King, the Swansea Story' vertelt het haast ongelooflijke verhaal van een voetbalclub die op sterven na dood was en nu trots in de middenmoot van de Premier League staat.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Strucht
-
- Elite Member
-
17 Nov 2017 14:16 - 17 Nov 2017 14:17Het zou voor MVV een zegen zijn als 8 investeerders besloten ieder jaar 50 K in MVV te steken. Investeerders en eigenaar/investeerder is ook weer een wereld van verschil.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
18 Nov 2017 14:39Maak het MVV arrangement, weekendje Maastricht samen met een bezoek aan een wedstrijd op vrijdag aan MVV in een leuk hotel ( die heb je genoeg in Maastricht) . Klinkt misschien onozel , maar waarom zou ik wel een weekendje katwijk boeken voor Soldaat van Oranje en waarom zou iemand uit Groningen die van weekendjes weg houdt en ook van voetbal niet die combi maken .
De spin off kan zijn dat misschien ook landelijke werkende bedrijven via "personeel"of zelfs directie in contact komen met MVV en Maastricht
En zorg dan dat deze mensen een leuk arrangement hebben bij MVV , met een diner vooraf en een leuke plek op de hoofdtribune. Nogmaals klinkt misschien onozel maar hoe vangt de haas en koe ?! ....
- krampioen
-
- Platinum Member
-
20 Nov 2017 20:14VVV, ook niet de meest rijke club van Nederland is er wel in geslaagd om met een beetje hulp van Berden nu een leuke positie in de eredivisie in te nemen. Oda, met Schrouff en de gemeente Sterfrade handhaven zich nog steeds. FSC, tja, we zien toch allemaal dat ze op de goede weg zijn.
Waar blijven wij ?
Is er iemand die een oplossing heeft ? Want zo kan het toch niet blijven? Of vinden jullie van wel ?