>
Ontvangen bedankjes 79
krampioen schreef : Het MVV-bestuur zit nog steeds in de modus van, na de bijna ondergang van de club moeten wij braaf zijn, beetje winst maken, en schulden aflossen. Er wordt niet gekeken wat er om ons heen gebeurt. Als onderneming moet je reageren op wat je concurrenten doen. En dat doen ze niet. Het lukt niet om grote sponsoren aan te trekken, als die er al zijn, het lukt niet om de tribunes vol te krijgen, de prestaties blijven achter. Ik kan makkelijk accepteren dat dit niet ons seizoen wordt. We hebben heel veel pech, niks aan te doen. Het geld voor nieuwe spelers in de winterstop ruil ik graag in tegen een topmanager die de zaak reorganiseert inclusief een fatsoenlijk financieel groeiplan. Ik zie om mij heen dat clubs hun stadions terugkopen en daar commerciele mogelijkheden uit halen, ik zie dat er clubs zijn die financiers aantrekken en er beter van worden. Bij onze club zie ik niets positiefs gebeuren. We hebben geen schulden? Is that it ? Daar zit je dan in de 1e divisie op plek 10 of zo.
VVV, ook niet de meest rijke club van Nederland is er wel in geslaagd om met een beetje hulp van Berden nu een leuke positie in de eredivisie in te nemen. Oda, met Schrouff en de gemeente Sterfrade handhaven zich nog steeds. FSC, tja, we zien toch allemaal dat ze op de goede weg zijn.
Waar blijven wij ?
Is er iemand die een oplossing heeft ? Want zo kan het toch niet blijven? Of vinden jullie van wel ?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Weet niet of dit al hier een keer ter sprake is gekomen. Afgelopen week was de oprichter eigenaar van Corendon bij L1 avond gasten
Ze willen enorm gaan investeren circa 10 miljoen euro om vanaf Maastricht Airport te gaan vliegen voor bestemmingen naar de zon.
Ze hebben ook een enorm marketing budget hiervoor uitgetrokken , ik weet dat Corendon ook volgens mij al bording heeft bij MVV maar met zo'n budget en ook vooral met gekozen naam Maastricht ( zie interview) zou je zeggen dat er meer voor MVV ( Maastricht) uit deze onderneming te halen moet zijn als het gaat om sponsoring , bekendheid etc ( shirtreklame) . Grappig dat deze man ook de term beleving benoemd , iets waar ik een aantal weken geleden ook al aan refereerde in een van mijn ingezonden stukjes !
l1.nl/avondgasten-de-vakantiebeleving-mo...eld-beginnen-133315/
Badjakker schreef :
Onderaan pagina 2 van dit topic benoemt bokkensprongen dit ook.
Ik hoop dat de verantwoordelijke persoon hiervoor bij MVV hier dan ook mee aan de slag is!
Napoleon schreef : MVV moet veel meer de samenwerking zoeken met Horeca/Hotel Maastricht om MVV door het land en evt buiten NL meer de promoten om zo ook evt andere doelgroepen van mensen/investeerders en mogelijk sponsoren te trekken
Maak het MVV arrangement, weekendje Maastricht samen met een bezoek aan een wedstrijd op vrijdag aan MVV in een leuk hotel ( die heb je genoeg in Maastricht) . K