>
Ontvangen bedankjes 307
Janepie schreef : Kijk 'Ding Dong' is voor de MVV fan belangrijker dan ... zeg het maar.
Foi foi foi foi.
Gek he dat niemand MVV nog serieus neemt?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tja drukte om een deuntje lijkt me maar waar het echt om draait ...Jacques schreef :
Janepie schreef : Kijk 'Ding Dong' is voor de MVV fan belangrijker dan ... zeg het maar.
Foi foi foi foi.
Gek he dat niemand MVV nog serieus neemt?
Ja, zeg het inderdaad maar, dan wat? Ik zie niemand hier zeggen dat het belangrijker is dan iets anders en velen die hier iets neerzetten doen dat ook bij andere onderwerpen.
MVVke schreef : In vreuger jaore hadde veer toch 'ne sjoene goaltune? Veurwat is dee verdwene?
Boe is dat feeske, dee Janepi is al zeker 5 jaor neet mie in de Geusselt gewees. Op mien oetnuudiging um te kome, is heer neet ingegaange. Heer kint de veranderinge vaan de Geusselt neet, heer heet dee ding-dong gaaroets neet gehuurd, heer heet de opkomstune neet gehuurd.Boe is dat feeske? schreef : @Janepie
Meh me lepke, wat rook jij man?
Even on topic. Er werden de afgelopen jaren enquetes gehouden door MVV over welke opkomstnummer/goaltune/mededelingentune etc. de supporters het liefst horen. Daar is door honderden supporters op gereageerd.
MVV vind het dus wel degelijk belangrijk om te weten welke muziekjes etc de supporters het liefst horen. En terecht! Stel je voor, "Daanke, Ezze!!" Zou het je dan ook niks boeien?
Tot iech diech neet tegekom wilt gaaroets neet zègke tot iech neet in de Geusselt kom of bin gewees, wie keumpste daorbei?? Wèts diech daan vaan eederein wee allemaol naor MVV keump en geit en bis diech daan dee Big Brother who's watching us, knap.MVV4life schreef :
Boe is dat feeske, dee Janepi is al zeker 5 jaor neet mie in de Geusselt gewees. Op mien oetnuudiging um te kome, is heer neet ingegaange. Heer kint de veranderinge vaan de Geusselt neet, heer heet dee ding-dong gaaroets neet gehuurd, heer heet de opkomstune neet gehuurd.Boe is dat feeske? schreef : @Janepie
Meh me lepke, wat rook jij man?
Even on topic. Er werden de afgelopen jaren enquetes gehouden door MVV over welke opkomstnummer/goaltune/mededelingentune etc. de supporters het liefst horen. Daar is door honderden supporters op gereageerd.
MVV vind het dus wel degelijk belangrijk om te weten welke muziekjes etc de supporters het liefst horen. En terecht! Stel je voor, "Daanke, Ezze!!" Zou het je dan ook niks boeien?
Gewoen neet serieus numme.
Olzie schreef : Dit scherm zou dan idealiter voor de noord-tribune of schuin voor het buffervak kunnen komen. Zo hebben de meeste supporters en profijt van en zeker de hoofdtribune (in verband met de mogelijke reclames).