Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

14 aug 2018 10:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #226
Ik denk dat de site nog niet bijgewerkt is Jacques. Thal staat ook nog niet op de site.

Wat betreft dat zoeken binnen het MVV netwerk naar adresjes, dat vind ik een interessante opmerking, vanuit de supporter gezien.
Dat sponsoren elkaar opzoeken in b2b snap ik maar MVV supporters zoeken de sponsoren helemaal niet zoveel op heb ik de indruk. En dan doel ik met name op de ‘koop inkt via MVV’ acties. Dit soort dingen slaan totaal niet aan heb ik het idee. En wat jij doet Jacques is heel nobel maar hoeveel supporters doen dit?

Zou meer onder de aandacht moeten komen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2018 10:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #227
www.limburger.nl/cnt/dmf20180813_0007076...oor-grote-schoonmaak

fortuna denkt aan het schoonmaken van het stadion, en heeft hierbij hulp nodig.
heeft MVV er dit jaar wel aan gedacht? Heeft MVV geen hulp nodig? Of mogen we weer in de plak / vuile stoeltjes zitten.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2018 10:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #228
Nu snap ik dat bij jouw bedrijf het echt van b2b zal moeten komen maar ik wil maar meegeven dat mensen hier echt mee bezig zijn, ook al zegt niet iedereen dat wellicht letterlijk als ze je benaderen.

PS ik wil niets negatiefs aanwakkeren maar klopt het dat jullie niet op de lijst van sponsoren op mvv.nl staan? Kom je daar alleen op als je business seats afneemt?

www.mvv.nl/business/partners/page=2 [/quote]


dat klopt, we staan nog niet op de lijst maar dat zal meer met achterstand te maken hebben. Vind wel dat MVV dit zo snel mogelijk in orde moet maken( liefst voor de eerste thuis match)
Volgens mij heeft dat niks met BC te maken

Het is goed van je dat sponsoren meeneemt wanneer je product of diensten nodig hebt, en idd als het gevoel of de prijs niet klopt dan gaat t over, dat wil niet zeggen dat sponsoren altijd de goedkoopste moeten zijn
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2018 13:06 14 aug 2018 13:07 door mvvkeoleeke.
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #229
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen omtrent exposure middels de LED Boarding en vooral ook het verschil in effect tussen tijdens de wedstrijd en voor / in de rust / na de wedstrijd. Wij overwegen dit ook te doen, maar op dit moment nog niet opgepakt om meerdere redenen. Het is wel positief dat deze mogelijkheid er inmiddels is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2018 15:36
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #230
Allemaal leuk en aardig , maar met bijvoorbeeld 50 sponsors van € 1000 extra, haal je ook geen eredivisie.
Sta eens open voor een investeerder en luister eens wat ze te bieden. "Nee zeggen" kan altijd nog.
Voor Telstar, Oss etc loop ik persoonlijk niet meer warm.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2018 19:42
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #231
@Mienclub1902
eigenlijk wil ik jouw post geen aandacht geven, maar ik doe het toch even. Ik respecteer je mening en ik wil zeker niet de moderator uithangen. Echter dit topic gaat over verbeteringen in en om het stadion. Hier was nou net een mooie opbouwende discussie aan het opbloeien. Net zoals vandaag ook andere topics met boeiend leesvoer gevuld zijn. Discussieer mee op basis van argumenten zou ik zeggen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2021 16:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #232
Vorige week werkte de kaart niet met drinken halen. Is dit inmiddels opgelost?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 16:52 20 aug 2021 16:56 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #233
Zie bericht van mvv. bit.ly/37WoYtH Dat voorspelt wederom problemen met kaarten en vervolgens drukte bij de opwaardeerpunten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 17:35 20 aug 2021 17:36 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #234
Heeft iemand reacties en hoe de ervaringen waren van de sponsors over de nieuwe businessruimte, ontvangst en ambiance afgelopen vrijdag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 17:37
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #235

Roed en Wit 70 schreef : Zie bericht van mvv. bit.ly/37WoYtH Dat voorspelt wederom problemen met kaarten en vervolgens drukte bij de opwaardeerpunten.


Ook hoop ik dat er voor de supporter wat meer horeca keuze is, bv afgelopen vrijdag miste ik het het koffie wagentje...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 22:45 20 aug 2021 22:46 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #236
Het was toch weer een drama met de sk kaarten. Diverse mensen konden hun kaart niet gebruiken ondanks saldo. Halen ze zo'n kerel erbij, (volgens hem niet van Ivey), want achter de opwaardeerpunten wisten ze van niks vwb een vervangende kaart krijgen. Een of ander lulverhaal dat ze de rekeningen kwijt zijn gekoppeld aan die kaart en dat ze het zelf ook niet leuk vinden. En ook geen lege kaarten beschikbaar. Dus de communicatie vanuit mvv ism Ivey klopte weer eens niet, amateuristisch. Hoop dat sommige mensen toch nog wat drinken hebben kunnen regelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2021 07:20 21 aug 2021 07:22 door Clochard.
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #237
[

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden