>
Ontvangen bedankjes 4991
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boe is dat feeske? schreef : Ik zou zeggen, leg dit neer waar dit naar mijn mening hoort, bij Veer Zien MVV of de SC. Er zijn daar al diverse crowdfundingpijlers die lopen, dit zou daar zeker bij passen!
Initiatieven kanaliseren =meer kans van slagen
Olzie schreef : Beste MVV-fans,
Via deze weg hoop ik dat mensen kunnen meedenken over het volgende:
PERMANENT GROOT SCHERM IN DE GEUSSELT
Ik probeer via aantal wegen wat informatie te krijgen of en hoe er duidelijkheid kan komen over een te plaatsen (permanent) groot scherm in de Geusselt. Als je het dan gaat over verhoging van de beleving in de Geusselt, de verbeterde mogelijkheden voor reclame (en bijbehorende inkomsten) en modernisering van de Geusselt, is dit wel HET voorbeeld hiervan.
Dit scherm zou dan idealiter voor de noord-tribune of schuin voor het buffervak kunnen komen. Zo hebben de meeste supporters en profijt van en zeker de hoofdtribune (in verband met de mogelijke reclames). Op dit scherm zouden dan voor de wedstrijd beelden van vroeger, opstellingen met foto's en reclames getoond kunnen worden. Tijdens de wedstrijd kunnen hier herhalingen op getoond worden en tussenstanden/ virtuele ranking.
Om te beginnen heb ik Veer zien MVV gevraagd of zij via hun bronnen informatie kunnen inwinnen over de mogelijkheden hiertoe. Er zou wellicht al een onderzoek liggen. Ook hier wordt navraag over gedaan. Misschien dat in de toekomst een (kleine) bijdrage naar onderzoek en installeren van het scherm kan gaan.
Er zijn diverse vragen die hierover zijn. De belangrijkste:
1. Wie betaalt het scherm (gemeente/ MVV/ crowdfunding)?
2. Wie zou verantwoordelijk voor eventueel onderhoud zijn (gemeente/ MVV/ sponsor die dit wil inclusief extra sponsor mogelijkheid)?
Als MVV zelf verantwoordelijk is, is het misschien mogelijk om een soort van crowfunding of sponsoractie op te zetten.
Ik hoop via deze weg dit balletje te laten rollen. Het is toch bijna niet voor te stellen dat een club anno 2017 geen scherm heeft voor visuele effecten en reclame (en ja ik weet dat het er nog wel veel zijn ).
Groetjes,
Olzie
MVVke schreef : En wat moot daan de mierweerde zien vaan zoe'n modern dingk?
't Zuut sjiek en modern oet, mer iech zouw neet weite wat us dat financieel beter geit make? Trèk 't soms mier sponsore aon es die reclaam via dat apperaat kinne make?
houtengerard schreef :
MVVke schreef : En wat moot daan de mierweerde zien vaan zoe'n modern dingk?
't Zuut sjiek en modern oet, mer iech zouw neet weite wat us dat financieel beter geit make? Trèk 't soms mier sponsore aon es die reclaam via dat apperaat kinne make?
Het kan ook sfeerverhogend werken. Denk aan details van de loterij met afgebeelde producten. Een close up live stream van de gebeurtenissen in de rust en voor de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd moet je geen beelden laten zien dat wekt agressie op. Een Kiss Cam . Interviews, een warm tropisch oord hartje winter Jong AZ thuis.. Een aflevering van MVV TV. Die film over Brunettes van die meneer van de supportersclub.
Je zou zelfs je overleden supporters kunnen eren met een foto en een herkenbare toon in de minuut van de leeftijd dat ze zijn overleden.
Je kunt er veel meer mee dan alleen sponsoren laten zien. En dat is een beetje teleurstellend dat die hetzelfde zijn gebleven nav afgelopen seizoen. Dit scherm zou weleens kunnen helpen om sponsoren hun producten te laten promoten.
Ster_Drager schreef : misschien eerst eens aan de supporters denken en een staantribune/sfeertribune maken daar hebben onze supporters behoefte aan. lijkt me ook best simpel om dat te maken kwestie van stoelen weg halen en eventueel van die ijzeren bars plaatsen?? locatie lijkt me dan het beste achter de goal op de angelside of waar de ultras de afgelopen jaren hebben gestaan.